"Сценарій позакласного заходу" з німецької мови 9 клас

Про матеріал
Даний сценарій позакласного заходу дає можливість учням поринути у світ подорожі в таку красиву країну, як Німеччина. Цей позакласний захід допоможе дев'ятикласникам розвивати навички усного мовлення, розширювати філологічний світогляд учнів. Збагачувати їхні знання з німецької мови. Також це захід допомагає виховувати інтерес до навчання, до вивчення іноземної мови, повагу до культури та традиції Німеччини, повагу до оточуючих. Вчить школярів поважати суперників та гідно сприймати результати гри. Я вважаю, що також в кінці даного заходу вони отримують задоволення від нього.
Перегляд файлу

       Сценарій позакласного заходу

                  з німецької мови

              9 клас (5 рік навчання)

        «Німецька мова – наш друг»

нім мова.jpg

 

                                                                                    Підготував вчитель

                                                                                    німецької мови

                                                                                    ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Конюхи

                                                                                    Зелений Ігор Ігорович

 

 

 

                                                         2020

Тема: «Німецька мова – наш друг».

Мета:

Практична: розвивати навички усного мовлення учнів. Вчити учнів описувати кімнату.

Освітня: розширювати філологічний світогляд учнів. Збагачувати знання учнів з німецької мови.

Розвивальна: розвивати короткотривалу, оперативну пам’ять, увагу, логічне та аналітичне мислення, мовну здогадку, здатність самостійно планувати мовний вчинок, вміння логічно, послідовно висловлювати думки іноземною мовою, мовленнєву реакцію, творчі здібності учнів.

Виховна: виховувати інтерес до навчання, до вивчення іноземної мови, повагу до культури та традиції Німеччини, повагу до оточуючих. Вчити учнів поважати суперників та гідно сприймати результати гри.

Обладнання: загадки для визначення капітанів команд, фігурки для розподілу гравців на команди, прислів’я, розділені на слова (частини), мовленнєві опори.

Етапи проведення вікторини:

1. Підготовчий – повідомлення учням про проведення вікторини.

2. Визначення дати проведення вікторини. Повідомлення учням матеріалу, який необхідно повторити для вікторини.

3. Проведення вікторини;

a) поділ учнів на мікрогрупи – команди;

б) вибір учнями назв команд;

в) конкурс загадок для визначення капітанів;

г) робота у командах;

- прислів’я;

- лексичні завдання;

- опис кімнати ланцюжком.

4. Підбиття підсумків вікторини;

5. Аналіз проведеного заходу.

Етап 1. Поділ учнів на мікрогрупи.

L: Guten Morgen, liebe Freunde! Ich freue mich, euch zu sehen! Heute haben wie ein Fest! Es heißt « Deutsch ist unser Freund!». Wollen wir nur Deutsch sprechen! Versuchen wir und bekommen viel Spaß! Wir werden einige Rätsel erraten, spielen, Gedichte erzählen! Also beginnen wir!

Liebe Freunde, zuerst sollen wir zwei Gruppen haben. Ich gebe euch einige Herze. Die Schüler, die rote Herze bekommen, bilden die erste Gruppe. Die Schüler mit blauen Herzen – die zweite Gruppe! Ist alles klar?

Етап 2. Вибір назви команди.

L: Na gut! Jetzt spielen wir weiter! Ihr sollt die Namen für ihre Gruppen – Mannschaften finden. Unsere Jury wird die beste Variante wählen, deshalb sollt ihr alle originell sein!

L: Die erste Mannschaft heißt…

L: Sehr interessant, nicht wahr?

L: Die zweite Mannschaft ist…

L: Wunderbar!

Етап 3. Конкурс загадок для визначення капіталів.

L: Liebe Freunde! Hier sind einige Rätsel. Wollen wir erraten! Aber ich möchte sagen, dass der Schüler, der meist Rätsel erraten wird, Mannschaftskapitän wird. Also, wir werden zwei Kapitäne haben. Alles Gute!

1. Was ist schlimmer als ein böser Bube? (Zwei).

2. Was läuft und läuft und hat doch keine Füße? (Das Wasser).

3. Welche Mausefalle hat 5 Buchstaben? (die Katze).

4. Was haben ein Buch und ein Baum gemeinsam (Blätter).

5. In welchem Monat essen die Menschen am wenigsten? (Im Februar).

6. Im Drehen muss ich gehen,

und niemand kann es sehen,

Sie müssen alle mit mir fort

und bleiben doch an ihrem Ort (die Erde).

7. Welcher Tag der Woche ist am längsten? (Donnerstag – 10 Buchstaben).

8. Erst weiß die Schnee,

dann grün wie Klee,

dann rot wie Blut,

schmeckt allen Kindern gut. (Kirsche).

9. Sitzt einer auf dem Dach

Und raucht,

Der weder Pfeif,

Noch Tabak braucht. (Schornstein).

10. Eines Vaters Kind,

einer Mutters Lind

und doch keines Menschen Sohn. (Tochter).

L: Wunderbar! Also, unsere Kapitäne sind: Schüler…aus der erste Mannschaft! Schüler…aus der zweiten Gruppe!

Wir gratulieren euch!

Етап 4. Робота у командах.

L: Jetzt sollt ihr so viel wie möglich Punkte bekommen. Sicher, sollt ihr sehr aktiv sein! Versucht alles schnell und richtig machen und mehr Punkte zu bekommen! Außerdem, sollt ihr aufmerksam sein! Hier sind einige Karten mit Wörtern, man soll ein Sprichtwort aus diesen Wörtern bilden. Wenn ihr fertig seid, meldet euch! Die andere Gruppe sollt das Sprichwort erklären.

Етап 5. Підведення підсумків вікторини.

L: Unser Wettbewerb ist zu Ende. Unsere Jury erzählt uns über den Ausgang des Wettbewerbs. Bitte!

L: Aber ich möchte sagen, dass unsere zwei Gruppen wunderbar waren! Vieletn Dank! Und heute ist unsere Freundschaft die Siegerin! Hier sind einige kleine Geschenke! Ich wünsche euch viel Glück und alles Gute! Und vergesst nicht, dass Deutsch unser Freund ist!

docx
Пов’язані теми
Німецька мова, 9 клас, Сценарії
Інкл
До підручника
Німецька мова (5-й рік навчання) 9 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
15 вересня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку