Щоб визначити порядок, за яким команди будуть брати участь в конкурсі, потрібно розшифрувати слово, яке складається з п’яти букв.
Був він довго невідомий, З казки став усім знайомий.
Він веселий і сміливий, Він відважний і умілий, З царства овочів прийшов. Приклади всі розв’яжіть І як звуть його скажіть.
Осьовий переріз циліндра – квадрат, діагональ якого дорівнює 20 см. Знайти: а) висоту циліндра;
циліндра. А
Мета: розвиток пізнавальних інтересів учнів, логічного мислення, кругозору учнів з математики, популяризація математичних знань, формування навичок роботи в малих групах, відповідальності за вирішення колективних справ.
План
І Вступ
В1) Традиційно в нашому училищі щорічно проходить тиждень математики, фізики, інформатики. І сьогодні ми зібралися на конкурс під назвою «Знавці математики».
В2) Математика – древня наука, але математика – наука для молодих. Інакше й бути не може. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості.
В1) Хто в дитинстві і юності займається математикою, той розвиває увагу, тренує мозок, волю, виховує в собі наполегливість і
завзятість у досягненні мети.
В2) Діапазон практичного застосування математики величезний! Яку б науку ви не вивчали, до якого б ВУЗу ви не вступали, в якій би галузі ви не працювали, всюди обов’язково потрібні математичні знання.
В3) Ти визнана давно головою всіх наук,
Потрібна нам ти завжди, скрізь, і всюди.
Без математики ми нині, як без рук:
З тобою з казки дійсність творять люди.
Освоївши тебе, рвемося у політ,
Створили ми розумні вже машини,
Штурмуємо космічний світ,
І різних фактів узнаєм причини.
В4) З тобою ми невпинно ростимо, З тобою підкоряємо природу.
Твої досягнення ми віддамо
На благо будівничого народу.
В3) Тим, хто вчить математику,
Тим, хто любить математику,
Тим, хто ще не знає, що він
Любить математику
Присвячуємо наше свято.
ІІ Вступне слово вчителя:
Наш конкурс ми назвали «Знавці математики», щоб показати лірику і поетичність цієї науки, широту її застосування, і, безумовно, зацікавити вас цим навчальним предметом. Ще Блез Паскаль, французький вчений, у XVIII ст. говорив «предмет математики є настільки серйозним, що корисно не втрачати випадку зробити його дещо цікавим». Отож, розпочинаємо наш конкурс.
№ п/п |
№ запитання ________________________ Категорія |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Числа |
1.1 |
1.2 |
1.3 |
1.4 |
1.5 |
1.6 |
|
Рівняння |
2.1 |
2.2 |
2.3 |
2.4 |
2.5 |
2.6 |
|
Функції |
3.1 |
3.2 |
3.3 |
3.4 |
3.5 |
3.6 |
|
Планіметрія |
4.1 |
4.2 |
4.3 |
4.4 |
4.5 |
4.6 |
|
Стереометрія |
5.1 |
5.2 |
5.3 |
5.4 |
5.5 |
5.6 |
|
Весела математика |
6.1 |
6.2 |
6.3 |
6.4 |
6.5 |
6.6 |
категорія ВЕСЕЛА
ЗАПИТАННЯ № 4
10 р. тому назад батько був старший від сина в 5 разів.
Скільки років батьку, якщо через 5 р. він буде старший від сина в 2 рази?