Сценарій презентації виховної системи "Я - особистість" для початкової школи

Про матеріал

Метою виховної системи для початкової школи "Я - особистість" є випуск школяра до основної школи учня, здатного до активного шкільного життя, реалізації себе в майбутньому. Працюючи за напрямками "Я – учень НВК", "Я – житель села Дебальцеве", "Я - громадянин України", "Я –людина", намагаюсь створити умови для розвитку творчого потенціалу дитини, надання їй допомоги у життєвому самовизначенні.Презентація виховної системи "Я - особистість" побудована у вигляді музично - театралізованої міні - вистави. Даний сценарій допоможе представити систему виховної роботи в класі у нестандартній формі.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               Вчитель початкових класів

                                                               Дебальцівського НВК

                                                               Васильківського району

                                                               Дніпропетровської області

                                                          Овечка Світлана Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Звучить пісня «Бджілка». Діти зайняті своїми справами.

Бджілка

 У нас сьогодні  багато клопоту

 Ми презентуємо виховну роботу

( танок бджілок)

Ведуча 1

 За чистим – чистим полем, за дрімучим – дрімучим лісом,за далекою дорогою є казкове село…

Ведуча 2

 Дебальцеве!

Ведуча1

 Відоме воно тим, що в цьому селі є….М-м! є….

Ведуча 2

 Оазис!

Ведуча1

Так –так! Оазис! Де буває тихо

Ведуча 2 

 Інколи !

Ведуча 1

 Весело!

Ведуча 2

 Постійно!

Ведуча 1

 Шумно!

Ведуча 2

 Завжди!

Ведуча 1

 А чи здогадалися ви , що це за райське місце?

Ведуча 2

 Наша рідна Дебальцівська школа.

 

Ведуча 1

 Є у цій школі вулик чудовий.

 І рідний він серцю, хоча і не новий.

Ведуча 2

 Кипить тут робота, дружба сія,

 Живе в цьому вулику справжня сім'я

Ведуча 1

 Ви із нею познайомтесь,

 Зрозуміти не відмовтесь

Ведуча 2

 Скромна!

 

 

Ведуча 1

 Привітна!

 

Ведуча 2

 Активна!

Ведуча 1

 Люб'язна !

Ведуча 2

 Артистична!

 

 

 

Ведуча 1

 І ми впевнені , що цей вулик – найкращий!

Ведуча 2

 В ньому живуть і навчаються 8 бджоленят – дуже симпатичних хлопців і дівчат.

Ведуча 1

 Вони встигають все !

Ведуча 2

 Читати книги!

Ведуча 1

 Отримувати оцінки

Ведуча 2

 Пожартувати !

Ведуча 1

 Інколи попустувати!

Ведуча 2

 Але ніколи не забувають про свої обов'язки і доручення.

(Бджілки по черзі «вилітають» з вулика, тримаючи в руках відерце з емблемою)

Бджілка 1 Я – бджілка – розумниця

Бджілка 2   Я – бджілка – читайлик

Бджілка 3   Я – бджілка –грайлик

Бджілка 4   Я – бджілка – спортсмен

Бджілка 5   Я – бджілка –здоров'ятко

Бджілка 6   Я – бджілка- трударик

Бджілка 7   Я – бджілка – квітникар

Бджілка 8   Я – бджілка – еколог

 

Бджілка

 Ми бджілочки відомі , ми кожному знайомі,

 Ми дуже симпатичні і до роботи звичні

 

 

Бджілка

 Ми всі в  вулику в пошані,

 Вельмишановні  пані.

Ведуча 1

 Всі доручення оці

 Бджілочкам по силі, 

          А ще змінюються вони

 Через 2-3 тижні

Ведуча 2

 Дружно , весело живуть

 Бджілки –трудівниці

 Трутням волі не дають…

(слова ведучого перебиває трутень (музика «Політ джмеля»)

Ведуча 1

 Ти дивись ! Як  говорять у народі про вовка промовка , а вовк і сам у хату лізе…

Ведуча 2

 Ти – трутень ?

Трутень

 Трутень ! А що, впізнаєш?

Ведуча 1

 Та як же тебе не впізнати?

Бджілка 1

 Чи це не ти не хотів уроки вчити?

Бджілка 2

 Чи це не ти не хотів книги читати?

Бджілка 3

 Чи не ти не хотів до свята готуватися?

Бджілка 4

 Зарядку не робив!

Бджілка 5

 Весь час брудний ходив!

Бджілка 6

 Чергувати не хотів!

Бджілка 7

 Квіти вчасно не полив!

Бджілка 8

 На подвір'ї насмітив!

 

Трутень

 Пустіть мене у вулик!

Бджілки співають ( мотив пісні «Ні, я не ту кохав…»

Ні, ти не туди попав,

Не ті слова ти говорив.

Ні , уроки ти не вчив

 

І добрих справти не робив.

Ні, наш вулик не для тебе,

Хоч як ти добре не проси.

І ледарів нам тут не треба,

Лети скоріше звідси ти!

 

Вчитель

 Малята , а може візьмемо його до себе . Я впевнена , що ви допоможете йому все зрозуміти. Він обере собі доручення до смаку і буде працювати.

 

Трутень

 А ви можете ще щось розповісти про свій вулик?

 

Вчитель  

Звичайно! ( співає, мотив пісні Н.Май «Мамина сорочка»)

У вулику я другий рік літаю

І це , повірте , зовсім неспроста,

Бо я легких стежинок не шукаю,

Бо виховання – справа непроста.

Виконуй, учню, що я говорила,

Шкільні закони, істини прості,

Не зраджуй землю, що тебе зростила

І станеш особистістю тоді.

Приспів:  (співають всі)

А   наш  гарний  вулик дивний , дивний,

А наш гарний вулик серцю милий.

День за днем у ньому ми зростаєм,

Стати особистістю ми бажаєм.

 

Трутень

 Що? Що? Що? Особистістю? Невже це можливо?

 

Бджілка 1

 Звичайно, можливо!

 

Бджілка 2

 Ми працюємо і будемо працювати за 4 програмами:

 

Бджілка 3 Я – учень школи

Бджілка 4 Я – житель села Дебальцеве

Бджілка 5 Я –громадянин України

Бджілка 6 Я –людина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(інші 4 бджілки виносять квітку з напрямками)

 

Трутень

 І ви впевнені , що у вас все вийде?

Бджілка

 Так , бо є в цьому вулику майстри педагоги,

 Чий досвід життєвий не має кінця

 Вони досвідчені вчителі району,

 Дають нам щоденно найміцніші знання.

Ведуча 1

 А якщо серйозно:

Бджілка 1

 Я, ти, він, вона

 Клас наш весь – одна сім'я.

 

Бджілка 2

 Наш «рійочок» молодий,

 Але творчий , запальний!

Бджілка 3

 Ми одержали гарну можливість

 Глибокі знання  здобувати,

 Щоб щороку ,щоуроку

 Все розвиненішими стати.

Бджілка 4

 Нам цікаво тут навчатись,

 Всім приємно спілкуватись.

 

 

 

Бджілка 5

 На екскурсію – всі разом,

 На змагання – усім класом.

Бджілка 6

 Хоч нас в класі всього 8 -

 Нам усе вдається.

 

Бджілка 7

 Ми всі труднощі долаєм,

 «Вулик» не здається!

Ведуча 1

 Пролетять 4 роки -

 Час іде неспинно.

 І покинуть вони вулик

 Швидко, неодмінно.

Ведуча 2

 Та нашим бджілкам не страшно, бо вони впевнені:

Бджілки (по черзі)

Я  буду  самостійним!

  вихованим!

  працелюбним!

  чесним!

  справедливим!

  толерантним!

  здоровим!

  турботливим!

( виставляють квітку  Я- особистість)

Ведучий

 Ми впевнені , що через 4 роки тут буде диво  -  сад - квітник

 

Вчитель ( співає, мотив пісні Н.Май «А я бажаю вам добра»)

Одна земля , одна в нас школа

Й талановиті вчителі.

Одна сім'я  шкільна єдина -

Дорослі діти і малі.

Дзвіночок буде знов лунати,

Лунатиме дитячий сміх.

І значить є для чого жити -

Він об'єднає  нас усіх.

Приспів (співають всі)

А ми бажаєм вам добра

А ми бажаєм вам тепла,

Любові завтра і сьогодні.

А ми бажаєм вам добра,

Щоб наче сад душа цвіла

Щоб зорі падали в долоні.

 

Вчитель

Головна мета діяльності по проблемі «Я – особистість» - берегти і  охороняти маленьку людину, виховувати у неї через навчання любов до праці , краси,товариськості та дружби, природи, всього найкращого , що нас оточує. А мій девіз – на дитячих обличчях завжди має бути усмішка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
15 січня
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку