Метою виховної системи для початкової школи "Я - особистість" є випуск школяра до основної школи учня, здатного до активного шкільного життя, реалізації себе в майбутньому. Працюючи за напрямками "Я – учень НВК", "Я – житель села Дебальцеве", "Я - громадянин України", "Я –людина", намагаюсь створити умови для розвитку творчого потенціалу дитини, надання їй допомоги у життєвому самовизначенні.Презентація виховної системи "Я - особистість" побудована у вигляді музично - театралізованої міні - вистави. Даний сценарій допоможе представити систему виховної роботи в класі у нестандартній формі.
Вчитель початкових класів
Дебальцівського НВК
Васильківського району
Дніпропетровської області
Овечка Світлана Іванівна
Звучить пісня «Бджілка». Діти зайняті своїми справами.
Бджілка
У нас сьогодні багато клопоту
Ми презентуємо виховну роботу
( танок бджілок)
Ведуча 1
За чистим – чистим полем, за дрімучим – дрімучим лісом,за далекою дорогою є казкове село…
Ведуча 2
Дебальцеве!
Ведуча1
Відоме воно тим, що в цьому селі є….М-м! є….
Ведуча 2
Оазис!
Ведуча1
Так –так! Оазис! Де буває тихо…
Ведуча 2
Інколи !
Ведуча 1
Весело!
Ведуча 2
Постійно!
Ведуча 1
Шумно!
Ведуча 2
Завжди!
Ведуча 1
А чи здогадалися ви , що це за райське місце?
Ведуча 2
Наша рідна Дебальцівська школа.
Ведуча 1
Є у цій школі вулик чудовий.
І рідний він серцю, хоча і не новий.
Ведуча 2
Кипить тут робота, дружба сія,
Живе в цьому вулику справжня сім'я
Ведуча 1
Ви із нею познайомтесь,
Зрозуміти не відмовтесь
Ведуча 2
Скромна!
Ведуча 1
Привітна!
Ведуча 2
Активна!
Ведуча 1
Люб'язна !
Ведуча 2
Артистична!
Ведуча 1
І ми впевнені , що цей вулик – найкращий!
Ведуча 2
В ньому живуть і навчаються 8 бджоленят – дуже симпатичних хлопців і дівчат.
Ведуча 1
Вони встигають все !
Ведуча 2
Читати книги!
Ведуча 1
Отримувати оцінки
Ведуча 2
Пожартувати !
Ведуча 1
Інколи попустувати!
Ведуча 2
Але ніколи не забувають про свої обов'язки і доручення.
(Бджілки по черзі «вилітають» з вулика, тримаючи в руках відерце з емблемою)
Бджілка 1 Я – бджілка – розумниця
Бджілка 2 Я – бджілка – читайлик
Бджілка 3 Я – бджілка –грайлик
Бджілка 4 Я – бджілка – спортсмен
Бджілка 5 Я – бджілка –здоров'ятко
Бджілка 6 Я – бджілка- трударик
Бджілка 7 Я – бджілка – квітникар
Бджілка 8 Я – бджілка – еколог
Бджілка
Ми бджілочки відомі , ми кожному знайомі,
Ми дуже симпатичні і до роботи звичні
Бджілка
Ми всі в вулику в пошані,
Вельмишановні пані.
Ведуча 1
Всі доручення оці
Бджілочкам по силі,
А ще змінюються вони
Через 2-3 тижні
Ведуча 2
Дружно , весело живуть
Бджілки –трудівниці
Трутням волі не дають…
(слова ведучого перебиває трутень (музика «Політ джмеля»)
Ведуча 1
Ти дивись ! Як говорять у народі про вовка промовка , а вовк і сам у хату лізе…
Ведуча 2
Ти – трутень ?
Трутень
Трутень ! А що, впізнаєш?
Ведуча 1
Та як же тебе не впізнати?
Бджілка 1
Чи це не ти не хотів уроки вчити?
Бджілка 2
Чи це не ти не хотів книги читати?
Бджілка 3
Чи не ти не хотів до свята готуватися?
Бджілка 4
Зарядку не робив!
Бджілка 5
Весь час брудний ходив!
Бджілка 6
Чергувати не хотів!
Бджілка 7
Квіти вчасно не полив!
Бджілка 8
На подвір'ї насмітив!
Трутень
Пустіть мене у вулик!
Бджілки співають ( мотив пісні «Ні, я не ту кохав…»
Ні, ти не туди попав,
Не ті слова ти говорив.
Ні , уроки ти не вчив
І добрих справти не робив.
Ні, наш вулик не для тебе,
Хоч як ти добре не проси.
І ледарів нам тут не треба,
Лети скоріше звідси ти!
Вчитель
Малята , а може візьмемо його до себе . Я впевнена , що ви допоможете йому все зрозуміти. Він обере собі доручення до смаку і буде працювати.
Трутень
А ви можете ще щось розповісти про свій вулик?
Вчитель
Звичайно! ( співає, мотив пісні Н.Май «Мамина сорочка»)
У вулику я другий рік літаю
І це , повірте , зовсім неспроста,
Бо я легких стежинок не шукаю,
Бо виховання – справа непроста.
Виконуй, учню, що я говорила,
Шкільні закони, істини прості,
Не зраджуй землю, що тебе зростила
І станеш особистістю тоді.
Приспів: (співають всі)
А наш гарний вулик дивний , дивний,
А наш гарний вулик серцю милий.
День за днем у ньому ми зростаєм,
Стати особистістю ми бажаєм.
Трутень
Що? Що? Що? Особистістю? Невже це можливо?
Бджілка 1
Звичайно, можливо!
Бджілка 2
Ми працюємо і будемо працювати за 4 програмами:
Бджілка 3 Я – учень школи
Бджілка 4 Я – житель села Дебальцеве
Бджілка 5 Я –громадянин України
Бджілка 6 Я –людина
(інші 4 бджілки виносять квітку з напрямками)
Трутень
І ви впевнені , що у вас все вийде?
Бджілка
Так , бо є в цьому вулику майстри педагоги,
Чий досвід життєвий не має кінця
Вони досвідчені вчителі району,
Дають нам щоденно найміцніші знання.
Ведуча 1
А якщо серйозно:
Бджілка 1
Я, ти, він, вона
Клас наш весь – одна сім'я.
Бджілка 2
Наш «рійочок» молодий,
Але творчий , запальний!
Бджілка 3
Ми одержали гарну можливість
Глибокі знання здобувати,
Щоб щороку ,щоуроку
Все розвиненішими стати.
Бджілка 4
Нам цікаво тут навчатись,
Всім приємно спілкуватись.
Бджілка 5
На екскурсію – всі разом,
На змагання – усім класом.
Бджілка 6
Хоч нас в класі всього 8 -
Нам усе вдається.
Бджілка 7
Ми всі труднощі долаєм,
«Вулик» не здається!
Ведуча 1
Пролетять 4 роки -
Час іде неспинно.
І покинуть вони вулик
Швидко, неодмінно.
Ведуча 2
Та нашим бджілкам не страшно, бо вони впевнені:
Бджілки (по черзі)
Я буду самостійним!
вихованим!
працелюбним!
чесним!
справедливим!
толерантним!
здоровим!
турботливим!
( виставляють квітку Я- особистість)
Ведучий
Ми впевнені , що через 4 роки тут буде диво - сад - квітник
Вчитель ( співає, мотив пісні Н.Май «А я бажаю вам добра»)
Одна земля , одна в нас школа
Й талановиті вчителі.
Одна сім'я шкільна єдина -
Дорослі діти і малі.
Дзвіночок буде знов лунати,
Лунатиме дитячий сміх.
І значить є для чого жити -
Він об'єднає нас усіх.
Приспів (співають всі)
А ми бажаєм вам добра
А ми бажаєм вам тепла,
Любові завтра і сьогодні.
А ми бажаєм вам добра,
Щоб наче сад душа цвіла
Щоб зорі падали в долоні.
Вчитель
Головна мета діяльності по проблемі «Я – особистість» - берегти і охороняти маленьку людину, виховувати у неї через навчання любов до праці , краси,товариськості та дружби, природи, всього найкращого , що нас оточує. А мій девіз – на дитячих обличчях завжди має бути усмішка.