25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Сценарій свята "Прощання з Букварем"

Про матеріал

Сценарій святкового заходу для учнів першого класу "Прощання з букварем", містить перероблені пісні, вірші .

Метою є виховування любові до рідної школи, навчання, друзів, вчителів.

вчити дітей декламувати вірші, співати, танцювати, дружити, цінувати друзів

збагачувати духовність дітей, виховувати естетичний смак, розкривати артистичні здібності, пробуджувати прагнення до знань, почуття задоволення від виконаної роботи, цінувати уміння, знання та здібності свої та своїх друзів

Перегляд файлу

Тема. Свято Прощання з Букварем!

Мета:  

  • виховувати любов до рідної школи, навчання, друзів, вчителів.
  • вчити дітей декламувати вірші, співати, танцювати, дружити, цінувати друзів
  • збагачувати духовність дітей, виховувати естетичний смак, розкривати артистичні здібності, пробуджувати прагнення до знань, почуття задоволення від виконаної роботи, цінувати уміння, знання та здібності свої та своїх друзів

 

Обладнання залу: зала святково прибрана повітряними кульками, малюнками казкових героїв, квітами, літерами. На стіні розміщено плакати «Спасибі, Букварику!»

 

Ведуча. Добридень! Раді вас вітати на нашім урочисті святі! Ну що, усі зібрались у залі!

Ведучий. Та ні, когось не вистачає.

Ведуча. Кого? Самі ж бо відповідайте, а потім – радо зустрічайте

(Звучить пісня «Школярі»)

 

Ведучі (співають)

  До школи радо хто спішить?

 Хто старанно уроки вчить?

 Хто хоче все на світі знать,

 Усі їх завжди пізнають.

 Скажіть – но, як цих діток звуть?

 

Усі. Шко- ля- рі!

 

Ведучі (співають)

Хто радує і тат, і мам?

Хто кожну справу робить сам?

Хто дружно й весело співа,

Родину щастям зігріва?

Усі їх завжди пізнають.

Скажіть –но, як цих діток звуть?

 

Усі. Шко- ля- рі!

 

Ведучий. Що ж, вітайте! Ось він – наш веселий, дружний перший клас!

 

(під спів пісні «Вчать у школі»  заходять учні 1 –го класу)

 

Ведуча.

 А почалося все Першого вересня...
І здається, що це було так давно і так недавно.
Й навіть не віриться, що були ви такими Неумійками і Незнайка­ми.
Пригадаємо сьогодні цей день! Увага на екран!

 

Перегляд слайд-шоу «Перший раз у перший клас» фотографії учнів, зроблені протягом року вчителем – на уроках, перервах)

 

Діти.

1. Є святкових днів багато
На листках календаря.
А між ними – й наше свято –
Вшанування Букваря.

 

2. День вітання і прощання
Свято перших букварів,
Перша сходинка зростання
Для найменших школярів.

 

3. Ми Букварик почали
Восени вивчати.
А тепер вже на 12
Вміємо читати.

 

4. Ой було мороки з нами
Вчительці багато.
Як слова ми за хвилину
Вчилися читати.

 

5. Згадайте, люба вчителько,
Матусі, татусі,
Як «бекали » і «мекали»
Спочатку ми усі.

6. А нині любо слухати,
Як добре ми читаємо.
Подякуєм Букварику
І разом попрощаємось.

 

 

Ведучий.

А тепер давайте запросимо самого Букварика до нас на свято.

(виходить Букварик)

Букварик. Доброго дня, мої любі малята!
Радий зустрітись, вітаю зі святом!
Я сьогодні не Буквар,
я сьогодні Генерал!
Моє військо – Алфавіт,
Хай віддасть по честі звіт!

 

Ведучий.

До здачі рапорта Букварю
Стояти струнко!
 

Діти:

Генерале Буквар!
На свято прощання з тобою зібралося  ________  учнів!

За час навчання в першому класі вивчено 33 літери українського алфавіту.

Учнями класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок 143 сторінки.

Списано, переписано, недописано пачки зошитів.

Загублено 50 авторучок, 24 олівці,
10 ґудзиків, 5 поганих звичок, 3 гривні й 58 копійок.

Клас живе цікавим та повноцінним шкільним життям і не збирається зупинятися на досягнутому.

 

Букварик. Молодці. А тепер я хочу перевірити трішки ваші знання які ви набули за перший рік вашого навчання в школі.

Ведуча.  Діти! Покажемо  Букварикові  на що ви здатні?

Діти.  Покажемо!

Букварик: Кажіть «так» чи «ні».

 • Треба гарно вам читати? (Так!)

 • Треба на уроці розмовляти? (Ні!)

 • На перерві пострибати? (Так!)

 • А всі зошити порвати? (Ні!)

 • Друга треба виручати? (Так!)

 • А на перерві верещати? (Ні!)

Букварик. Добре. Які ви добрі, розумні. А зараз відгадайте загадки.

Малювати в альбомі цім

вам поможуть... (олівці)

Букви всі від «А» до «Я»

На сторінках... (букваря)

Виводить букви і слова

Ота цікава штучка,

В руці виблискує з даля,

Нова, гарненька... (ручка)

Ручки й олівці - щоб ви знали,

Ми кладемо у... (пенали)

Разом стіл я і стілець.

Хто вгадає – молодець. ( парта)

 

Хто скликає на урок?

То гучний шкільний…(дзвінок)

 

Коли хочеш ти читати,

То мене повинен знати.

А коли мене не знаєш,

То нічого не вгадаєш. (буква)

 

Букви всі від А до Я
Вивчить з ним шкільна сім’я.
Зустрічі з ним дітки ждуть,
В перший клас із ним ідуть.   (буквар)

 

В ньому ми вчимось писати,
Віднімати, додавати.
Одягається в клітинку,
Чи в лінійчату кофтинку. (зошиш)

Різних кольорів бувають,
Дерев’яний одяг мають.
Намалюють квітку, кішку,
Дід Мороза, сани, шишку. (олівці)

Букварик. Молодці.

Сподіваюсь, ви, малята, навчилися й  портфель складати, ану давайте перевіримо вас.

Гра «Хто швидше»

 

Ведучий. Ось ми трішки відпочили, а зараз давайте розв’яжемо декілька задач і покажемо Букварику, що ми можемо не тільки читати, а й рахувати.

 

 Ведуча.

Руки в гору підніміть

Пальці швидко полічіть

З ліва п'ять, і справа п'ять

Скільки разом? Як сказать? (10)

 

На поличці вісім книг,

Іванко взяв одну із них.

Хто тепер сказати б міг

Скільки на полиці книг? (7)

 

Ось до класу на урок

Залетіло шість сорок.

Дві пізніше прибуло

Скільки там птахів було? (8)

 

У живім куточку у школі

 Є три рибки у воді,

 Ще сім рибок дасть Микола

 Скільки буде риб тоді? (10)

Ведуча. Молодці. А зараз звучить пісенька «Математика»

 

Ведучий. Також сьогодні вас прийшли привітати та дати настанови учні четвертого класу. (виходять учні)

 

1. Ми навчаємось у школі вже чотири роки.

Тому шкільні будні нам звичні й приємні,

хоча бувало, і ми потрапляли у різні історії.

 

2. А щоб з вами такого не сталося ,

ми вам дамо кілька порад.
Щоб не дивитись похмуро і скоса,
Ніколи не вчіться писати носом!

 

3. Щоб не гнітили вас горе і біди
До кінця з’їдайте сніданки й обіди.
Нещастя женіть, наче воду крізь сито!
Найкраще вчасно перекусити!

 

4. А трапиться двійка, гірка, мов цибуля,
Хоч як вона клята пече вас і муля,
Сльози видушує й кислу міну.
Миріться й приймайте як вітаміни.

 

5. Хай кожен із вас буде готовий
Покуштувати гірчиці і хрону.

 

6. Зате, хоч і буде в навчанні важко –
Дванадцятки цвістимуть в журналі як ромашки.

(роздають першокласникам паперові ромашки з 12)

Учні співають пісеньку «Абеткова пісенька»

 

Першокласники:
1.Ми не просто малючки,
А вже справжні першачки.
А за років так дванадцять
Підростем на всі сто двадцять.

2.Книги й зошити любити,
Берегти, а не бити.
Акуратним завжди бути,
Щоб нічого не забути.

3.На уроках не жувати,
Не дрімати і не спати.
І домашні всі завдання
На дванадцять готувати.

4.Будем вчитись ми сумлінно
І поводитись відмінно,
Щоб батьки могли радіти,
Що в них такі гарні діти.

5.Будем добре ми учитись,
Співать і веселитись,
Щоб раділи мами милі,
Що такі ми в них щасливі.

Пісня «Букварик» співають першокласники

І.Беру до рук букварик я.

Там буки всі від А до Я.

Від звуків перших до складів.

Букварик стежечку провів / 2 рази

               Приспів:

Букварику, букварику,

Про все розкажеш ти:

Про зоряні ліхтарики,

Про ріки і мости.

Про кізку з козенятами,

Про вовка та сову,

А я усе шукатиму

Сторіночку нову.

ІІ. Склади збираються в слова,

Аж закружилась голова.

Слова у речення біжать,

За ними треба поспішать / 2 рази

ІІІ. Читаю речення малі

Про ліс і квіти на землі

І про швидкого колобка,

Що від бабусі утіка / 2 рази

 

Вчитель
Дитинство веселковими мостами,
Як в казці, швидко – швидко пролетить,
А потім юність росами – стежками …
Всі роки в школі – найсвітліша мить!
Тому у дружбі, радості зростайте,
Хай сонце щастя світить вам щораз.
І перше свято це запам’ятайте.
Нехай щастить вам в добрий час.

Видучий.

Ось і завершується наше свято. Багато чого навчились діти за цей перший рік навчання, підросли, посерйознішали, порозуміли, набули чимало знань, умінь та навичок. Здружились  і дійсно стали членами нашої великої шкільної сімї.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Жилка Анастасия
    Щиро дякую, дуже гарний сценарій. Свято проходить на одному подиху.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сліпченко Тетяна Петрівна
    Дякую. Дуже сподобалося що не має моменту коли діти розповідають про кожну букву.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3.  Vitalina
    Дуже гарне і динамічне свято.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Grak Lyubov
    Прекрасний сценарій! Нічого зайвого! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Квитка Светлана
    Сценарій свята складений чудово. Учням буде цікаво.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
15 січня 2018
Переглядів
12259
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку