- Кожна людина має право на гідне життя.
-Гідне життя означає можливість реалізувати свій потенціал, що має
підкріплюватися гідною медичною допомогою, освітою, заробітком
і почуттям безпеки.
- Гідність означає свободу вибору й дій і повагу до цих прав.
- У своїх діях ми повинні керуватися почуттям власної гідності.
- Перш за все, наша гідність взаємопов’язана з гідністю інших людей.
3. Вправа «Відчуття особистої гідності
4.Творче завдання. «Мій портрет у променях сонця».
Навколо свого портрета,розташованого в центрі малюнка,запишіть у промінчиках сонця свої здібності,вміння,таланти,якості,тобто все, за що кожен з вас цінує себе, може пишатися.
-Що лежить в основі самоповаги? Чому я заслуговую на самоповагу?
Висновок:Тим, що я шанобливо ставлюся до своїх цінних якостей, зміцнюю і розвиваю ії,я визначаю своє покликання і стверджую значущість своєї особистості. Якщо я поважаю себе, мене будуть поважати інші.
6.Бесіда « Моя історія про гідність»
-А як ви думаєте, у чому виявляється гідність у нашому повсякденному житті?
-Які гідні вчинки «малі» чи «великі» ви здійснюєте або спостерігаєте щодня?
-Якою історією про гідність ви можете зараз поділитися з нами?
(відповіді учнів)
7. Лист у майбутнє.
-А зараз я пропоную вам всім написати собі листа у майбутнє. Лист з ідеями про те, як протягом наступного року Ви можете стати гідною людиною. Нехай основні принципи гідності стануть вам дороговказом.
Лист може починатися так:
Привіт! Я- це ти рік тому. Я пишу тобі у майбутнє, (ім’я),щоб сказати, що я хочу бути гідною людиною, і протягом року я намагатимуся…..
-Ці листи зберігатимуться у школі, а рік потому, у День гідності, ви зможете перевірити, як ви змінилися.
8. Підсумок. Повідомлення учнів 11 класу.
Навчаємося гідності та відповідальній поведінці на прикладах учасників Революції Гідності,життя яких пов’язане з Донецькою областю.