Сценарій профорієнтаційної роботи з учнями «Екскурсія до кінного дворика»1-4 клас

Про матеріал
Розробка сценарію профорієнтаційної роботи з учнями «Екскурсія до кінного дворика» пропонується для використання вчителям початкових класів під час канікулярного періоду. Мета даної екскурсії: познайомитися із життям коней на конюшні; побачити коней, які мешкають на ній; дізнатися як правильно за ними доглядати; ознайомитися із професією – конярство. Вчитися спілкуватися з кіньми та занурюватись в їх особливу атмосферу. Виховувати любов до природи та тваринного світу.
Перегляд файлу

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://bookitut.ru/15-urokov-verkhovoj-ezdy.29.pic 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Мета екскурсії:

 

  • познайомити вихованців із життям коней, умовами їх утримання, породами; професією - конярство;
  • розширення знань про тваринний світ, зокрема про коней, їх будову, спосіб життя, харчування в літню і зимову пору року, дізнатися про звички;
  • вчити спілкуватися з кіньми та занурюватись в їх особливу атмосферу;
  • розвивати вміння слухати розповідь екскурсовода;
  • сприяти створенню у класних колективах комфортної родинної атмосфери та вихованню позитивних якостей особистості;
  • виховувати любов до природи та тваринного світу;
  • закріпити правила дорожнього руху, правила поводження в громадському транспорті та громадських місцях.

 

 

Попередня робота:

  • розгляд ілюстрацій на тему «Світ коней»;
  • самостійне знайомство учнів із життям тварин-коней на сайтах інтернет - сторінок.

 

 

 

 

 

 

 


Хід екскурсії

І. Організаційна частина. Попередня робота:

  1. Розгляд ілюстрацій на тему «Світ коней».
  2. Самостійне знайомство учнів із життям тварин-коней на сайтах інтернет - сторінок.

ІІ. Основна частина.

  1. Інформаційна хвилинка.

— Діти, сьогодні ми з вами відправимося на екскурсію до «Кінного дворику». Мета нашої профорієнтаційної екскурсії: познайомитися із життям коней на конюшні, побачити коней, які мешкають на ній, дізнатися як правильно за ними доглядати. Вам розкажуть чим їх годують, як даються клички тваринам. Напередодні вам було завдання дізнатися самостійно про життя тварин-коней на сайтах інтернет-сторінок. Під час екскурсії постарайтеся використати свої знання та поділитися ними з друзями.

 

  1. Вступна бесіда вчителя.

З давніх часів ці домашні тварини відіграють важливу роль у житті людини. І сьогодні в деяких культурах, наприклад, у казахів, коні і раніше залишаються невід’ємною частиною життя. У деяких країнах їх досі застосовують в сільському господарстві, а в деяких важкодоступних високогірних районах є чи не єдиним транспортом. У деяких високорозвинених в технічному відношенні країнах з’явилася тенденція замінювати моторизовані техніку кіньми, що пояснюється їх високою екологічністю і економічністю.

Коні є одним з найбільш корисних тварин, що живуть поруч з людиною. З давнини вони використовувалися в їжу, для отримання шкур, для сільськогосподарських і промислових робіт, на війні, як засіб пересування, на змаганнях і різних спортивних заходах, для лікувальної верхової їзди або просто для задоволення.


Професія коняр. Коняр - рідкісна сьогодні професія, більше всього - покликання. Та й займатися кіньми здатний не кожний... На конефермі працюють лише люди, які щиро, з добротою ставляться до коней, інші просто не утримуються, коні їх відштовхують.

 

  1. Підготовча робота з учнями з ТБ під час екскурсії.

- Перед виходом ви повинні пригадати правила безпеки під час екскурсії. Ви маєте бути уважними, спостережливими, для того, щоб побачити все і розповісти вдома батькам.

  1. Повторення правил дорожнього руху.
  2. Правила поводження в громадському транспорті.
  3. Правила поведінки в громадських місцях та під час спілкування із тваринами.
  1. Пізнавальна частина профорієнтаційної екскурсії до «Кінного дворику».
  • Розповідь екскурсовода про коней: їх історію, породи і масті, про догляд і годівлю коней, про клички.
  • Значення кінного спорту в житті людини.
  • Іппотерапія – лікування дітей та дорослих  за допомогою коней.
  • Біологічні властивості коней.

Коні мають 205 кісток. Коні мають великі очі, ніж будь-яке інші ссавці, які живуть на землі. Коні скачуть близько 44 км / год. Найшвидша зафіксована швидкість коня становить – 88 км / год. Копито коня є найбільш чутливою частиною кінського тіла, а ще воно відповідає за циркуляцію крові в організмі. Дивно, але коні здатні розрізняти музику. Вони свідомістю воліють «хорошу » музику (спокійна мелодія), а от «метал» вони слухати не можуть. Кінь не може стояти на трьох копитах. Тому для господаря проблема, якщо кінь пошкодив ногу. Така травма дуже довго лікується, а так само вона позбавляє коня можливості розвиватися. Коні здатні розрізняти емоції в людському голосі.


ІІІ. Підсумок екскурсії. Рефлексія.

  1.  А зараз ми перевіримо, як ви запам’ятали те, що побачили сьогодні на екскурсії, на скільки ви були уважними, спостережливими.
  • Я дізнався…..Мені запам’яталося…Я тепер знаю, що….
  1. Закріплення спостережень після екскурсії. Завдання для учнів: намалювати що найбільше сподобалось та запам’яталося для вас під час екскурсії.
  2. Повернення дітей додому. 

1

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 3 клас, Сценарії
Інкл
Додано
3 січня 2022
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку