Сценарій проведення спортивного свята серед учнів 5 класів.
«Зимові забави»
Перед початком змагань команди – учасниці шикуються в колони по одному перед входом до спортивного залу. Під звуки маршу заходять і зупиняються на місці шикування.
Ведучий 1. Добрий день, діти! ( Учасники змагань відповідають на привітання)
Ведучий 2. Діти ,ви, звичайно, погодитеся зі мною, що зима – це чудова пора року. По – перше , узимку святкуємо найяскравіше свято – Новий рік; по – друге, маємо можливість покататися на санчатах, на лижах, ковзанах, пограти в хокей та сніжки. Але, нажаль, природа вносить свої корективи й тому ми позбавлені багатьох зимових радощів і втіх. Я пропоную вам сьогодні трохи пофантазувати й уявити, що ми знаходимося на засніженій галявині. І незважаючи на те, що сніг у нас буває не так часто, упевнений, що кожен із вас добре вміє грати в зимові ігри й зможе це довести своєю завзятістю.
На краю нашої « галявини» ви бачите дві ялинки. Ваше завдання – прикрасити їх. Якщо команда перемагає в конкурсі, вона вішає на ялинку три кульки, у разі нічиєї – обидві команди прикрасять свої ялинки двома кульками, у разі програшу в конкурсі на ялинці команди з’явиться єдина нова прикраса. Чия ялинка в кінці змагань буде наряднішою, та команда й буде оголошена переможцем.
Отже, команди запрошуються на старт для участі в першому конкурсі.
Конкурс «Швидше за сніжками»
Команди шикуються в колону по одному, напрямні – на лінії старту. За командою учасники одночасно біжать до мішка, розташованого на відстані 20 метрів від лінії старту, на ходу виконують такі завдання: пробігти по гімнастичній лаві , пролізти через «ворота», перестрибнути через перешкоду невеликої висоти. Добігши до мішка, кожен учасник бере з нього «сніжку», роль якої виконує мішечок білого кольору, набитий поролоном, і швидко повертається у кінець колони на місці старту зі «сніжками» в руках.
Ведучий 1. Отже, підбиваємо підсумки першого конкурсу ( оголошує його результати, вручає капітанам команд кульки, які вони вішають на свої ялинки).
Тепер у вас в руках з’явилися « сніжки», і зараз перевіримо, наскільки влучно ви вмієте їх кидати. До участі в цьому конкурсі я запрошую також класних керівників. Розпочинаємо наступний конкурс.
Конкурс « Влучні метальники»
Класні керівники розташовуються на платформах ( обруч на підлозі) на відстані 7 м. від лінії кидка. В руках у них сачки. Учасники команд по черзі підходять до лінії метання й кидають « сніжку», намагаючись влучити в сачок. Класний керівник повинен зловити « сніжку» в сачок, не сходячи з платформи. Гравцеві, що кидає, забороняється переступати лінію метання. У разі порушення цих вимог попадання не зараховується. Перемагає команда , яка зуміла виконати більшу кількість точних кидків.
Ведучий 2. Завершився черговий конкурс, і ми можемо підбити його підсумки. ( Визначається результат кожної команди та її місце в цьому конкурсі. Капітани вішають кульки на ялинки своїх команд.)
Ведучий 1. В одній із пісень є такі слова: « У хокей грають справжні чоловіки…». Але, думаю, сьогодні наші дівчатка доведуть, що не тільки чоловіки добре володіють ключкою і шайбою. Запрошую команди до участі в наступному конкурсі.
Конкурс « Юний хокеїст»
Перед початком конкурсу команди шикуються в колону по одному за лінією старту. В руках у кожного-шайба, а в напрямних ще й ключка. За сигналом перші гравці кожної команди за допомогою ключки ведуть свою шайбу до воріт, розташованих за 22 м. від лінії старту. Виконавши кидок шайби у ворота з відстані 3 м., вони бігом повертаються до лінії старту й передають ключку наступному учасникові. Забороняється повертатися, якщо шайба не потрапила у ворота. У такому разі кидки повторюються до попадання. Перемагає команда, що першою виконала завдання.
Ведучий 2. Завершився хокейний поєдинок у результаті якого…( оголошується результат, капітани вішають чергові кулі на свої ялинки).
Ведучий 1. Досить давно з’явився дуже захопливий вид спорту _ підлідна риболовля. Проводяться навіть міжнародні змагання : хто більше виловить риби з ополонки. Давайте і ми з вами перевіримо, яке наше рибальске щастя. Для цього проведемо наступний конкурс.
Конкурс « Зимова риболовля»
Перед початком конкурсу учасники розташовуються в колону по одному за лінією старту. Напроти кожної команди розташована невелика, обмежена лініями ділянка – «ополонка»; в одній із ліній є невеликий прохід. У середині кожної із «ополонок» розміщено пластикові циліндри, кількість яких дорівнює кількості учасників команд. Біля «ополонки» кожної команди лежить «вудка» у вигляді палиці зі шнуром, на кінці якого прив’язане кільце, внутрішній діаметр якого трохи більший за діаметр циліндра. За сигналом напрямні команд біжать до «ополонки», беруть «вудку» й, накинувши кільце на один з циліндрів, витягують його з «ополонки» через прохід. Після цього залишають «вудку» біля ополонки і з циліндром в руках повертаються до лінії старту, де передають естафету торканням долоні наступному гравцеві. Забороняється брати циліндр в руки, поки він не буде витягнений за межі «ополонки». Перемагає команда, яка швидше виконала завдання.
Ведучий 2 . Отже ,швидше свій вилов зібрала команда …( оголошується результат, капітани вішають чергові кулі на свої ялинки).
Ведучий 1. Коли починає пригрівати весняне сонечко, зима втрачає свою силу. На дахах тане сніг, і на карнизах з’являються бурульки. Оскільки зараз снігу немає, вам доведеться виростити бурульку самим, і якомога швидше. Я запрошую команди взяти участь у наступному конкурсі.
Конкурс «Хто швидше виростить бурулю»
Перед початком конкурсу команди шикуються в колону по одному за лінією старту. В руках у кожного учасника пластиковий циліндр з отвором усередині. На відстані 12 м. від лінії старту перед командами вертикально підвішено шнур, верхній кінець якого прикріплений до опори, а до нижнього кінця, розташованого за 5 см. від підлоги, прив’язаний за середину тонкий стрижень. Перший учасник за сигналом біжить із циліндром в руках до свого шнура й нанизує його на шнур, пропустивши стрижень через отвір. Після цього повертається й передає естафету торканням долоні наступному учаснику. Перемагає команда, яка першою виконала завдання.
Ведучий 2. Завершився останній конкурс наших змагань, і переможцем у ньому стала команда…(оголошує підсумки конкурси, на ялинках з’являються останні призові кульки).
Для підбиття підсумків змагань оголошується шикування команд (команди шикуються як перед початком змагань).
Ведучий 1. Тепер можемо підбити підсумки наших змагань. І, незважаючи на місця, які ви посіли, я хочу привітати всіх учасників з перемогою над лінню, слабкістю, боягузливістю й невпевненістю в собі, оскільки сьогодні всі з великим бажанням , проявляючи сміливість і гарні фізичні якості, не розгубившись перед суперником, боролися за перемогу. Тепер нам треба з’ясувати, кому ж дісталася остаточна перемога (підраховують кількість кульок на ялинках команд, оголошують переможця змагань, нагороджують учасників конкурсів).
Попереду у вас іще багато різноманітних змагань і, звичайно, перемог. Але ви повинні пам’ятати, що перемоги не приходять самі – вони досягаються наполегливою працею. На цьому наші змагання оголошуються закінченими. До побачення! (Під звуки маршу учасники організовано залишають спортивний зал.)