Сценарій проведення свята "Міні-міс 4-А класу"

Про матеріал

Творчий конкурс, в якому діти реалізують всі свої вміння, здібності і таланти.Юні леді представляли не лише власну красу, а й оригінальність, артистичність, майстерність виконання, розкутість на сцені, свої таланти та ступінь ораторського мистецтва…

Перегляд файлу

 Свято краси    дійство-казка "Міні-міс 4-А класу".

 

Мета:вчити поважати історію і традиції свого народу; виховувати в дитячій душі доброту, людяність, співчуття, милосердя; виховувати у дітей почуття любові, вдячності та поваги до бабусі, матері, сестрички, подруги, бажання їм допомагати, приносити радість оточуючим; розвивати зв’язне мовлення учнів, їх творчі та артистичні здібності; збагачувати словниковий запас; учити виразно інтонувати твори, співати пісні; виховувати естетичний смак, навички морально-етичної поведінки.

Обладнання:мультимедійна презентація «Зі святом 8 Березня»; кольорові кульки, поробки з паперу; відео- і аудіо запис пісень;  подарунки для підсумків конкурсу та для мам; святкове вбрання; квіти.

1 вед       Линуть в небо птахів дивні співи,

В них така гармонія і така краса! 

Це весна чарівна, всі довкіл щасливі,

І блищить під сонцем вранішня зоря.

 

2 вед.      Засміялось в небі сонечко привітно,

І земля квітками усміхнулась теж!

А весна чарівна дивним цвітом квітне,

                І красі та щастю аж немає меж!

 

 Вед.1 Весна-чарівниця, неначе цариця,

  Наказ свій послала, щоб в цей день

 краса вставала і зі святом

 всіх щиро вітала!

 

 

 

Вед. 1. Доброго дня, шановні глядачі!

Вед. 2. Ми раді бачити вас у цьому залі.

Вед. 1. Сьогодні ми зібралися в цьому теплому від ваших сердець та            

                     світлому від ваших посмішок залі.

Вед. 2.         Запрошуємо всіх на свято краси       дійство-казку "Міні-міс 4-А класу".

 

Вед. 1. Дівоча краса - це і ніжність, і доброта, й уміння спілкуватися, і здатність пра­вильно оцінити себе, свої можливості.

 

Ведуча 3.    Яка маленька дівчинка не мріє стати принцесою? Напевно , і в наших учасниць такі ж мрії.

Ведуча 1. Сьогодні вони це доведуть.

Ведуча 2. Адже кожній з них потрібно пройти 6 нелегких випробувань. Ітак,  запрошуємо всіх на наш конкурс.

Починаєм, починаєм

Гарну нашу гру

Від учасників чекаєм:

Твердих дій, рішучих сцен

В вас ми вірим неодмінно,

Наша гра пройде відмінно,

До бою в нас все готове?

Ми починаєм: раз, два, три!

Ой, почекайте, привітаєм

Поважне і круте журі!

 

Оцінювати виступ наших учасників будуть наші мами:

________________________________________________

_________________________________________________

__________________________________________________

 

ВЕДУЧИЙ. Побажаємо конкурсанткам успіху, а нам – трохи терпіння. Хоча , дійсно, не терпиться дізнатися , хто ж стане переможницею нашого конкурсу.

ВЕДУЧА. Одне можемо сказати з упевненістю – всі учасниці конкурсу, без винятку, гідні цього звання!

ВЕДУЧИЙ. А до речі, кажуть, що наші дівчата – найкрасивіші дівчата в світі (До глядачів) Це правда?

ВЕДУЧА. Ну звичайно! Хіба ти сумніваєшся? Вони найкрасивіші, найрозумніші, найпривабливіші, найталановитіші, найчарівніші…ну справжні принцеси.

В.2.  За хвилину увійдуть наші чарівні дівчатка. Вони ще зовсім юні. Але ми впевнені, що у них все вийде, тому що в цьому залі зібрали­ся найдобріші, найсправедливіші глядачі. Зустрічаємо учасниць!

В.1 А зараз  кожна дівчина повинна протягом 1 хв. розкрити своє захоплення, тобто представити себе. Оцінюється також їх чарівність, різноплановість захоплень, уміння “подати” себе.

Виступати наші дівчатка будуть відповідно до жеребкування.

Першою надається слово

Слово надається

Запрошуємо

 Слово надається

Слово надається

 

 Слово надається

 

Слово надається

 

 

 

 

 

В.2. В цьому конкурсі кожна учасниця повинна продемонструвати свої творчі таланти - виконати танець, пісню, акробатичний номер, зіграти на музичному інструменті, показати акторські здібності виконуючи якийсь уривок з п’єси, подивимося картини, написані нашими конкурсантками і т.д. Оцінюється майстерність виконання й оригінальність номера кожної учасниці.

Конкурс 3. «Золоті руки» 

Подивимося, чи вміють наші дівчатка пришивати ґудзики.

Наступне завдання:  «Заповни холодильник»
В: ваша задача: заповнити холодильник будь-якими продуктами, придбаними в магазині чи на базарі, але тільки, чоб всі вони починались з букви «С» .

Наступний конкурс «Приготуй бутерброд»

Учасниці із наявних продуктів повинні приготувати бутерброд та презентувати його журі.

Останній конкурс «Звари борщ»

Дівчатка повинні записати усі продукти, які знадобляться їм для приготування борщу.

Дівчатка беріться до справи!

Перед тим, як надамо слово журі для підведення підсумку, ми  поздоровляємо всіх дівчаток, які знаходяться в цьому залі, їхніх матусь, бабусь і сестричок із жіночим святом 8-го Березня. Нехай це перше весняне свято буде у ваших серцях кожного дня!

Бажаємо вам міцного здоров’я, весняного настрою і творчого натхнення в усіх ваших справах.

А тепер слово журі


  «Міс Вишуканість» ,«Міс Грація» «Міс Золоті руки», «Міс Артистизм

«Міс оригінальність»   міс Чарівність,   міс Ніжність,   міс Привабливість,    міс Скромність,   міс Загадковість,    міс Весна,

 

 

 "Міс Стильність"  "Міс Чарівність". "Міс Елегантність", "Міс Талановитість", "Міс Оригінальність".

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку