10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Сценарій " Родинне свято"

Про матеріал
Сьогодні наш святковий вечір присвячено родині. Адже сім'я посідає особливе місце в житті людини. Тато й мама дають нам життя, доглядають нас, співають колискові, навчають того, що є добре, а що — погане, привчають до праці, виховують і люблять нас. Вони хвилюються, коли у нас щось не виходить, радіють нашим успіхам.
Перегляд файлу

Класний   керівник. Любі друзі! Сьогодні наш святковий вечір присвячено родині. Адже сім'я посідає особливе місце в житті людини. Тато й мама дають нам життя, доглядають нас, співають колискові, навчають того, що є добре, а що — погане, привчають до праці, виховують і люблять нас. Вони хвилюються, коли у нас щось не виходить, радіють нашим успіхам. Ось і сьогодні ваші батьки щасливі від того, що ви вчитеся, що ви — школярі. Саме вони потурбувались про ваш святковий одяг і квіти, купили вам зошити й книж­ки, красиві портфелі та сподіваються, що ви будете старанні в навчанні.

Усім відомо, що родина складається із батьків і дітей. Це дуже близькі люди, які люблять одне одного, піклуються та допомагають одне одному. А чи добре ви знаєте свій рід. Як домашнє завдання вам було скласти своє родове дерево, у кого воно найдовше той набере більшу кількість балів.

 Кожна родина має своє родинне дерево. Коріння родинного дерева —
то прадіди наші, стовбур та товсті гілки — бабусі й дідусі, гілки тонші —
то наші тата і мами, а листочки на тоненьких гілочках — то ми самі, наші
братики та сестрички.

 

Це дуже добре, коли кожна дитина знає свій родовід та вважає свою сім'ю найкращою. Значить, в родині панує лад та любов. І, якби в мене зараз був келих вина, я б проголосила з цієї сцени тост: «Щоб наші діти ніко­ли не вважали чужу родину кращою».

Нам час роз­починати наше свято головне сьогодні не чиясь перемога, а те, що ми зібрали­ся сьогодні разом, нашим дружнім українським родом.

Діти про своїх батьків:

Матусю рідна, я тебе кохаю,

Бо ти найкраща, матінко моя.

Ти все для мене робиш, я це знаю,

Тож бути доброю у тебе вчуся я.

І бути мудрою, й таке ж терпіння мати,

Вродливою я хочу бути, як і ти.

З шляху правдивого ніколи не звертати,

А прямувати чітко до мети.

 

У мене таточко серйозний і правдивий.

І я таким же бути в нього вчусь.

Ми завжди разом, тому я щасливий.

І труднощів я також не боюсь.

А все робити вчуся так, як тато,

І вже навчивсь ремесел багатьох.

І хоч роботи завжди в нас багато,

Та все здолати можемо ми вдвох.

 

Я про бабусю хочу розказати,

Вона у нас — це справжня доброта.

Вона все вміє, шити, готувати,

Хоч доля у бабусі непроста.

Які пісні вона для нас співає!

Які казки приходять з нею в сни!

Вона історії, легенди різні знає,

А в погляді її — тепло весни.

 

Я розкажу вам про свого дідуся,

Бо він у мене справжній трудівник.

І я у нього працювати вчуся,

Й тримати слово, як дідусь, вже звик.

Тож з дідусем завжди ми разом всюди,

І нам удвох і горе — не біда!

Про нас тепер уже всі кажуть люди:

«Старий з малим — це нерозлийвода!»

 

З сестричкою ми, наче риба з водою.

Одні в нас і думи, і мрії.

Немає секретів з моєю сестрою,

А спільні в нас ігри й надії.

Ми в дружбі і радості з нею живемо,

Вчимося, співаєм, читаєм.

Ми шиємо з нею, малюєм, плетемо

І завжди усе ми встигаєм!

 

А як ми із братом в родині живемо,

Ви хочете знати про те?

В басейні ми поруч щоденно пливемо

І ходимо на карате.

Вчимося ми добре і кожен це знає,

Без знань не підете в життя.

Мене доброті брат мій рідний навчає

І мудро веде в майбуття.

 

               Люблю тебя, мама,

               За что, я не знаю.

               Наверно, за то,

               Что дышу и мечтаю,

                И радуюсь солнцу

                И светлому дню –

                За это тебя я,

                Родная, люблю.

                За небо, за ветер,

                За воздух вокруг.

                Люблю тебя, мама,

                Ты лучший мой друг.

                Ни усталости не зная,

                Ни покоя – каждый час,

                День и ночь родная мама

                 Все тревожится о нас.

1-й   чтец

Ни усталости не зная, ни покоя — каждый час,

День и ночь родные папы Все тревожатся о нас.

2-й   чтец

Как кручинятся, когда мы опечалены под час.

 Сколько радости у папы, если кто-то хвалит нас.

3-й   чтец

Папы наши все умеют: и строгать, и свет чинить.

А без папы в доме пусто, некому нас защитить.

4-й   чтец

Пусть подчас он нас ругает, не доволен иногда.

Папы строгость уважают и не любят баловства.

 

Когда у нас синяк иль рана, когда нам страшно в темноте,

Мы произносим слово «Мама», что защищает нас в беде.

2-й   чтец

А если нам нужна опора, поддержка, верная рука,

Одним советом, делом, взором отец поможет нам всегда.

3-й чтец

Два самых ласковых на свете, два сердца самых дорогих

 где б ни были вы на планете, не нужно больше нам других.

4-й чтец

Мы живем в своей семье, учимся, играем.

Кто заботится о нас? Кто нас опекает?

1-й чтец

Трудятся для нас они,

Ходят на работу, дома без конца у них

Важные заботы.

2-й чтеи

 

Мы болеем.кто подаст нужное лекарство? Кто в больницу сводит нас? Будет с нами ласков?

3-й чтец

Мы, конечно, знаем их: наши мамы, папы.

Жизнь немыслима без них. Мы им очень рады!

 

І ТУР

 (Візитна картка)

Оголошуємо конкурс: «Чи знаєте ви одне одного?»

Я ставлю запитання — спочатку для батьків (дружина пише, а чоловік
відповідає вголос), потім — для дітей і батьків (батьки пишуть, а діти від­
повідають вголос). 

Проводиться конкурс «Чи знаєте ви одне одного?»

Запитання до конкурсу (для батьків)

  • Сім'я № 1. Скільки років Ви вже разом?
  • Сім'я № 2 Коли день народження у Вашої тещі?
  • Сім'я № 3. Якби Ваша дружина виграла в лотерею, то вона купила б:

а) корову;

б) нову шубу;

в) інше (написати що).

  • Сім'я № 4. Яким квітам віддає перевагу Ваша дружина?
  • Сім'я № 5. У якій сукні була Ваша дружина під час першої зустрічі?
  • Сім'я № 6. Яку страву Ваша дружина готує найкраще?
  • Сім'я № 7. Скільки у Вашому господарстві курей?
  • Сім'я № 8. Назвіть по черзі дні народження Ваших дітей.
  • Сім'я № 9. Яку річ у Вашій родині вважають найціннішою?
  • Сім'я № 10. Чи задоволена Вами Ваша дружина?
  • Сім'я № 11. Якою була погода в день Вашого весілля?
  • Сім'я № 12. Назвіть найулюбленішу пісню своєї дружини.
  • Сім'я № 13. Уявіть ситуацію: Ви прийшли додому раніше за дружину, усе? прибрали, наварили їсти, випрали та випрасували одяг. 1 ось повергається з роботи Ваша дружина. Що вона зробить:

а) здивується;

б) нічого не помітить, бо так буває щоразу;

в) інший варіант (який?).

Запитання до конкурсу (для дітей)

Дочці. Якими інструментами твій татусь дорожить найбільше?

 Сину. Коли день народження у твоєї мами?

Дочці. Коли і де ви були разом усією родиною?

 Сину. Яким квітам віддає перевагу твоя матуся?

Дочці. Назви найулюбленішу книгу та кінострічку твого татуся.

 Сину. Що тобі слід зробити, шоб твоя матуся радо посміхнулася?

Ведуч и й. Як добре знають звички та інтереси одне одного, які обі­шлім щодо родинних пам'ятних дат наших батьків і дітей! Молодці!

Художній номер ( танець)

 

Тепер і погратися можна, правда? Любите гратися? Ну, тоді проведемо таку родинну гру. Виходять три сім’ї. Мама, тато і їхня дитина. Уявіть, що ви на березі швидкого струмка у горах. Там ви відпочивали, розважались. Але пройшла злива, і струмок з кожною хвилиною стає глибшим і ширшим, а вам треба перейти на інший бік, щоб вас не змила вода. Покажіть, як ви це зробите. А вода вже глибока, дружина боїться, а дитина плавати не вміє...

 

II ТУР

Ведуча. Продовжуємо наші змагання і розпочинаємо конкурс еруди­тів. Народна мудрість невичерпна, вона вражає своєю багатогранністю, красою, розмаїтістю.

Ведучий. Взагалі, кожний народ має свою мудрість. Особливо мені по­добаються прислів'я. Та що не кажіть, а українські вислови звучать влуч­ніше. Наприклад, є таке англійське прислів'я: «Якщо леді зійде з екіпа­жу, то він поїде скоріше» (говорить манірно), а наше рідне прислів'я на ту ж тему звучить і доречніше, і смішніше (можна за допомогою гляда­чів): «Баба з возу — кобилі легше».

Ведуча. Тож зараз ми перевіримо, як знаються наші конкурсанти на
народних звичаях та традиціях. Кожній родині я задам по 10 питань. Вам необхідно дати як найбільше правильних відповідей.

Питання вікторини до II туру

1-й варіант

  1. Коли святкують Благовіщення? (7квітня)
  2. Старовинний заклад для продажу горілки. (Корчма)
  3. Зимовий одяг з овечих шкір хутром усередину. ( Кожух)
  4. Старовинний народний звичай святкування закінчення жнив. (Об­жинки)
  5. Друга за значенням після борщу рідка овочева страва. (Капусняк)
  6. Хто написав музику до державного гімну України. (Вербицький)
  7. Два основні поширені кольори, які використовувалися для вишивки. (Червоний, чорний)
  8. Ознака дівочої честі. (Коса)

9. Птах,який за народним повір'ям, приносить щастя. (Лелека)

  • Коли варять кутю? (На Різдво)

11.Обрядова дія остаточного узаконення будь-якої угоди, що надавала їй непорушності. (Могорич)

12. Найпоширеніша жіноча нагрудна прикраса на всій території України. (Намисто)

  1. Український снікерс. (Сало)
  2. Нижня частина одягу запорозьких козаків. (Шаровари)

15. Людей годує, а сама голодна, часом гаряча, часом — холодна. (Піч)

  1. Продовжити приказку: «Яке дерево, такі й квіти,... (які батьки, такі

й діти»).

  1. Коли готують млинці й вареники? (На Масляну)
  2. На яке свято готують 12 страв? (Святвечір)
  3.      Люди, добре обізнані з народними методами й засобами лікування. (Знахар)

20.  Зачіска запорозьких козаків. (Оселедець, чуприна)

21. Періодично влаштовувані в установлених місцях торги. (Ярмарок)

  1. Як називають батьків дружини? (Тесть, теща)
  2. Приміщення для худоби. (Хлів)
  3. Основні символи Великодня. (Паска, крашанки)

Художній номер (Баян)

ІІІ.  ТУР

Ведуча. Третій конкурс найсмачніший, найапетитніший. Дітям із кожної команди треба вибрати зі списка потрібні продукти для вашої страви і розказати як її готувати. ( буряк, морква, цибуля, м'ясо, майонез, картопля, олія, масло вершкове, зелень петрушки, перець чорний, помідори, ковбаса, риба, квасоля, хліб, цукор, мука, сода, дріжджі, ваніль, вершки, горіхи, банани, апельсини, лимон)

IV. ТУР

Від кожної команди виходять діти, в яких є маленькі братики чи сестрички і годують їх із зав’язаними очима.

 

Виступ мами

 

Ну як мені,

Ну як, було б без тебе,

Дитя моє, моя ти люба втіхо?

Як дню без пісні, як без сонця небу, —

Отак мені було б без твого сміху.

Без рученят — промінчиків ласкавих,

Що світ увесь готовий обійняти,

Без оченят — таких веселих, жвавих,

 Від котрих і на хвильку не сховатись.

В тобі — мої світання нерозквітлі,

Мої чекання, радощі й тривоги.

В тобі — любов моя, велика, світла,

Моїх надій розкрилені дороги.

Життя моє в тобі, і сонце, й квіти,

І дощики ніжні із весняного сміху.

Ну як мені, ну як без тебе жити,

Дитя моє, моя незрадна втіхо!

 

Урок української мови. Скласти слова із слова ГРАМОТА ( 3 хв.)

Урок української літератури.
Казковий (без підготовки для всіх батьків).
- Назвіть головних героїв казки “Колобок”.
- Скільки героїв у казці “Рукавичка”?
- Якими словами починається казка “Ріпка”?
- Яку казку знають усі українські діти, навіть ще не вміючи добре говорити?
(“Курочка Ряба”)
- Хто “битий небиту везе”?
(“Лисичка-сестричка

Урок математики. Побудувати квадрат з діагоналями дивлячись тільки в дзеркало

 

Урок англійської мови

Ведуча

Я шалила, разбилась ваза.

  •                   Кто разбил? — спросил мой  father.
  •                   Это бабушкина ваза,—
  •                   Прослезилась моя mothег.
  •                   Тут за меня вступилась sistег —
  •                   Осколки убрала все чисто.
  •                   Потом я сказала: «Fathег аnd mothег,
  •                   Шалить не буду больше ни разу».

Учитель англійської м о ви. Шановні батьки, кожного дня ви маєте нагоду поспілкуватися з дітьми якщо не рідною, то іноземною мовою! Усі ви знаєте такі слова, яких жодна мова не витримає. У школі ви вивчали англійську, і зараз діти звернуться до вас англійською мовою. Чи впізнаєте ви їх?

Художній номер ( Пісня)

Урок фізики

Ведучий

О, сколько нам мгновений чудних

 Готовит просвещенья дух!

 И опыт — сын ошибок трудных,

И гений — парадоксов друг!

Так писав О. Пушкін.

Учитель фізики. Удома та в школі ми на кожному кроці сти­каємося з фізикою. Тому прошу вас пригадати схему електричного кола .

 

Учитель  музики  та  співів

Запитання до конкурсу

  • У инструмента этого есть ноты и педаль. Что же это? Что это? Да звонкий наш... (рояль).
  • Он по виду брат баяну, где веселье — там и он. Я подсказывать не стану — Всем знаком... (аккордеон).

                                        Приложил к губам я трубку — полилась по лесу трель, инструмент он очень хрупкий, Называется... (свирель).

 

  • Громче флейты, громче скрипок, громе труб наш великан. Он ритмичен, он отличен, Наш веселый... (барабан).
  • Движенья плавные смычка приводит в трепет струны. Так ясен звуков перелив, в них радость и улыбка, Зпучит мечтательно мотив. Я називаюсь... (скрипка).

 

 Струн дано мне очень мало,
Но пока что мне хватало.
Ну-ка, кто я, отгадай-ка? Озорная... (балалайка).

 

Художній номер ( Гітара)

 

. Учитель  фізкультури.  Долати розбурхану життєву стихію, витримувати фізичні навантаження допомагають уроки фізкультури. Чого ж навчили нас вони?

Я запрошую чоловічу половину двох родин. Пропоную гру-змагання: нести кружку з водою, поклавши на плечі сірники. Виграє той, хто прибіжить першим.

Урок малювання.   Домалювати лице.

Конкурс
Будь уважний! (беруть участь тати).
Вчитель називає дату народження дитини, а батьки повинні відгадати чия це дитина.
Конкурс
Впізнай! (беруть участь мами).
Впізнати дитину по голосу. Діти співають, а мами з зав‘язаними очима мають відгадати.

Як добре дітям й затишно в родині!

Тут так цікаво й весело всім нам.

Тому вклонитися доземно ми повинні,

За диво й за життя своїм батькам.

Батьки для нас — це найдорожчі люди,

Вони піклуються і думають про нас.

І хай завжди в нас тато й мама буде,

Й ніколи світлий не проходить час.

 

І хай здоров’я буде у родині,

Щоб радість й сміх веселий наш дзвенів!

Родині ми складаєм славу нині,

І скажемо багато добрих слів.

Бо все найкраще в дітях від родини!

Привітність, щирість, щедрість, доброта.

Усі традиції народні і святині,

Та мудрість й віра чиста і свята.

 ( Звучить пісня « Мы желаем счастья вам)

Існує така думка: “Якщо твої плани розраховано на рік – сій жито, якщо на десятиріччя – саджай дерева, якщо на віки – виховуй дітей”.

Задумаймось над цими словами.

Звучить приспів пісні “Родина”, вчитель під звучання музики промовляє:

Прийшов час закінчувати нам свято,
Ми вдячні всім, хто з нами тут.
Бажаєм щастя вам, здоров‘я, радості багато,
Щоб вік ваш довгим і безхмарним був.
Вчитель. Шановні батьки! Дякуємо вам за те, що ви прийшли до нас і надіємось, що ви ще не раз нас відвідаєте. До нових зустрічей