Сценарій "Розважальна програма до Дня Святого Валетина"

Про матеріал
Захід складаться з двох частин. У першій частині повідомляється про історію виникнення свята, учні декламують тематичні вірші, все це можна супроводжувати презентацією. А у другій частині діти, поділені на 2 команди, змагаються за солодкі "валентинки". В кінці заходу можна влаштувати невеличку дискотеку.
Перегляд файлу

Розважальна програма до Дня Святого Валентина у початкових класах.

Цілі:

- організація дозвіллєвої діяльності учнів;

- розвинути творчу активність, мова, мислення, пам'ять, увагу;

- розширити кругозір дітей;

- виховувати почуття товариства, доброзичливість.

Хід заходу.

Початок заходу. Ділимося на команди за принципом жеребкування. Дістаємо фішки «Купідончик» і «Амурчик». Займаємо свої місця.

Вступне слово про історію цього свята.

Учні

Лютий ще. Холодна днина.
У снігу стоїть сосна.
Нині свято Валентина,
І у серденьку — весна.
Хоч і лютий ще лютує
Дме хурделиця весь час.
Та весну серденько чує,
Бо вона прийде до нас.
І сміятись буде з нами
І радітиме без меж.
З сонячними промінцями
І з теплом чарівним теж.
Принесе усім багато
Світла, радості й пісень.
 

А сьогодні в школі свято —
Гарний і веселий день.
День цей швидко пролітає.
Настрій гарний, всюди сміх.
Ось і дзвоник вже лунає,
Що додому кличе всіх.
Але ми не поспішаєм,
Бо на свято всі ідем.
Наших друзів привітаєм,
Валентиночки візьмем.
Друзів маємо багато —
Валентинки ці для них.
І в чудове, гарне свято —
Привітаємо усіх!

 

Вчитель

Діти, а чи знаєте звідки взялося це свято? Та ще й ці гарні валентинки? Звідки воно прийшло до нас, це свято? Воно прийшло до нас із сивої давнини. Ще аж у ІІІ столітті нашої ери почали його святкувати! І от дійшло воно і до нас. Та тільки у нашій країні його раніше не святкували, лише недавно почали, але це свято всі серця заполонило, бо ж в ньому стільки любові, щирості, щедрості, радості і, знаєте, мабуть, всього найкращого, що є в людському серці. Я дуже люблю це свято. А ви?

Учні

Світ кольоровий від любові.
Такий чарівний світ,
Коли є щирість в кожнім слові,
І радість, і привіт!

 

Світ від любові кольоровий,
Від щирих й теплих слів.
Від радості такий чудовий
І від чарівних снів.

 

Світ кольоровий від любові,
Любов... саме життя.
Любов, сказати ми готові, —
Найкраще почуття.

 

Вчитель. Любов — це почуття безмежне. Кожен дуже любить свою маму, свого братика чи сестричк, бабусю, дідуся. От закрийте очі і уявіть, як ви зараз обіймаєте міцно-міцно тих, кого любите, і  хочете, щоб з ними нічого не сталося, щоб вони завжди були здорові, щасливі, веселі... Ось  це і є — любов.

А зараз дозвольте розказати історію виникнення свята Валентина. Це було давним-давно, ще у ІІІ столітті нашої єри. У Римі правив рішучий і суворий імператор Клавдій. Понад усе він любив воювати, ходити в походи, завойовувати чужі землі. А тому хотів, щоб його воїни не відволікались від походів і війн, а служили довго. Та любовні стріли Амура влучали частенько в серця його воїнів і вони закохувались, одружувались і залишали військову службу.

Через те Клавдій видав указ, що забороняв одружуватись. І тоді на допомогу закоханим людям прийшов молодий лікар і священник Валентин. Всупереч імператорському указові, він таємно вінчав молоді пари. І коли про це дізнався імператор, то Валентина кинули до в’язниці. Але й самого Валентина велика любов знайшла в тюремних сірих мурах. Він закохався в дуже гарну дівчину — доньку тюремного наглядача. Він її дуже любив і посилав коханій листи, сповнені ніжного і великого почуття. Та, на жаль, дівчина не могла їх прочитати сама, бо своїми чудовими великими очима вона зовсім нічого не бачила, була сліпа.

Валентин знав про це і, будучи хорошим лікарем, всіма можливими ліками прагнув вилікувати кохану дівчину, але все було марно, ніякі мазі не допомагали. Вона не могла прочитати теплих і лагідних слів, але теж безмежно полюбила Валентина. Батько дівчини кожен раз приносив їй листи і ліки, сподіваючись, що його донька прозріє, та ніщо не допомагало. Час нестримно спливав, а Валентина повинні вже були ось-ось стратити. Батько дівчини дуже переживав за свою доньку, за Валентина і навіть хотів позбавити себе життя із-за того, що все так погано складалося. Але Валентин тримався мужньо. І навіть у свій останній день, у день страти, попросив у тюремника папір і написав прощального листа своїй коханій і вклав в середину листа жовтий шафран, (крокус) на прощання.

 Коли тюремник повернувся додому, на порозі стояла його донька і з нетерпінням чекала на батька. Він простягнув їй листа. Дівчина розгорнула його і знайшла там — жовтий шафран. У записці було написано: «Від твого Валентина». Дівчина взяла пальчиками шафран і раптом ... раптом вона побачила його прекрасні кольори. Сталося диво — зір дівчини відновився... А Валентина стратили 14 лютого 270 року. Він так і не дізнався про чарівне зцілення своєї коханої, так і не зазнав щастя. Але люди про нього пам’ятали і всім серцем полюбили цього мудрого лікаря, доброго священника. Згодом церква причислила Валентина до святих за ті чудеса, які сталися з людьми після його лікування, і за доброту його люблячого серця. А закохані всього світу обрали його своїм покровителем. У цей день вони дарують своїм обранцям подарунки, квіти, листівки, картини-валентинки. Це справжні витвори мистецтва, тому що в них люди вкладають усю свою душу, любов і ласку.

 В кожній країні по-своєму відзначають свято Валентина, але всюди люди дарують подарунки своїм любим. Це свято веселе і радісне, воно згодом перебралося в навчальні заклади і в школи, де й діти з радістю дарують один одному подарунки і валентинки, щоб висловити свою любов до друзів — хлопчиків і дівчаток. Бо тепле слово завжди краще, ніж жорстоке слово; лагідний погляд — завжди кращий від злого погляду; добрі стосунки між однокласниками — завжди кращі, ніж погані; щира дружба — завжди краща, ніж злоба і недовіра; а любов завжди гріє серце кожному з нас. І хай живе любов у кожному серці!

Учні

Любов — найвище в світі почуття.
Вона нам щиро серце зігріває.
Й народжує саме земне життя
І краще від любові — не буває!

 

Бо без любові — пташка не співає
І без любові квітка не цвіте.
І без любові сонечко не грає.
То ж пам’ятайте завжди всі про те.

Розважальна частина

Гра «Дай валентинку»

І Команда стає колом. Перший називає своє ім’я та назву рослини, передає сусідові іграшку – валентинку, далі інший повторює його ім’я і рослину, називає своє ім’я і рослину і т.д.

ІІ Команда те саме, тільки називають ім’я і назву тварини.

Виграє команда, яка менше разів збилася.

 

Конкурс «Аукціон лагідних слів»

Від команди по 1 учаснику. На дошці валентинки. На кожній  написана буква. Пари виходять по черзі , вибирають будь- яку валентинку. Вони повинні сказати одне одному ласкаве слово на цю букву.Хто останній, той і переміг.

 

Конкурс «Вгадай і намалюй»

Команди шикуються в колони. Останні підходять до вчителя, він їм показу малюнок (наприклад вікно, ваза з квіткою, будиночок і т.п, щось не складне), гравці повертаються до своїх команд і за сигнало м вчителя починають малювати на спині сусіда те, що побачили, потім той учасник малює сусідові те, що відчув і т.д. А вже перший гравець малює предмет на дошці. Оцінюється швидкість і точність.

 

Конкурс «В дружбі – сила»

Кожній парі дають повітряну кульку, яку вони затискають між головами. За сигналом ведучого вони оббігають перешкоду і повертаються назад. Передає кульку наступним двом учасникам.

 

Конкурс «Розбите серце»

Кожній команді на 2- ох учасників  дається розрізане на 4-5 частин серце. За 1 хвилину  необхідно зібрати всі шматочки. Яка команда швидше і більше сердець  збире, та і отримує заслужену перемогу.

 

Конкурс «Навпаки. Розшифруй прислів’я»

Команди отримують аркуші з завданням. Записане прислів’я , але словами антонімами. Треба його відновити. Перемагає швидкість і точність.

Приятелів тьма , а вірного друга нема

(Противників світло, а зрадливий ворог тут як тут)

Не варто з другом сваритися, бо доведеться миритися

(Варто з врогом миритися, бо не доведеться сваритися)

З дурнем дружити – свій розум тратити

(З розумним ворогувати – чужу дурість примножати

Друг – боягуз гірший лютого ворога

(Ворог- сміливець краще відданого друга)

Поки підраховуються бали, проходить розважальна гра

«Запитання-відповідь» (не на змагання)

(2 конверта. В одному 10 питань, в іншому 10 відповідей. З кожної команди виходить пара: один гравець тягне питання, інший - відповідь.)

Питання:

- Ти слухаєшся батьків?

- Коли ти будеш вчитися на відмінно?

- Ти любиш їсти в шкільній їдальні?

- Ти прогулюєш уроки?

- Ти вмієш  читати?

- Чи ти вважаєш себе розумним?

- Ти хотів би перейти в п’ятий  клас?

- Ти ображаєш дівчаток? (хлопчиків)

- Тобі подобаєть навчатися?

- Хотів (а) би ти, щоб скоріше почалися канікули?

-Ти спишуєш на уроках?

-

Відповіді:

- Коли сплю.

- Тільки цим і займаюся.

- Про це краще скаже вчитель.

- Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.

- Та іноді буває.

- Це для мене звична справа.

- Тільки тоді, коли дуже сердитий.

- Я роблю це по понеділках.

- Мені це ні до чого.

- Мені і так дуже весело живеться.

- Це в мене від народження.

Підведення підсумків. Нагородження.

Святкова дискотека.

 

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тітаренко Наталія Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крижановська Марія Євгенівна
    Хороша розробка для проведення свята весело й невимушено
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 лютого 2019
Переглядів
9011
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку