Сприяти поглибленню знань учнів про твори відомих поетів, розвивати творчі й комунікативні здібності школярів, виховувати любов до рідного слова, допитливість, бажання здобувати знання.
Сценарій шкільного етапу конкурсу «Квітневі дзвони – 2017»
Мета конкурсу: сприяти поглибленню знань учнів про твори відомих поетів, розвивати творчі й комунікативні здібності школярів, виховувати любов до рідного слова, допитливість, бажання здобувати знання.
Ведучий: Привіт усім. Любі дівчата та жінки, весна — то ваша пора. Вона схожа на вас, бо така ж гарна, юна, весела і ніжна.
Ведуча: (звертається до ведучого). Ти і мені висловлюєш ці компіменти?
Ведучий: Звичайно, я навіть висловив тобі своє захоплення, ще там, за кулісами.
Ведуча: Так, пригадую. Ти назвав моє святкове вбрання «класним прикидом», а вигляд — просто «відпадним». Нічого собі компліментик...
Ведучий: Між іншим, ці слова красномовно свідчать, що сьогодні я у захваті від тебе.
Ведуча: Знаєш, щиро кажучи, мені б хотілося, щоб ти захоплювався мною не лише у свято, а й у будь-які інші дні. І компліменти висловлював у більш приємній формі. До речі, ти не забув, що нам доручено вести конкурсну програму? До того ж не звичайну, а святково-весняну!
Ведучий: Звісно, як я міг забути?
Увага! Увага!
Сенсація року!
Зібрались сьогодні
Найкращі зірки!
Але не Кіркорови, не Ані Лорак,
А наші, шкільні зірки й зірочки!
Ведуча:
День такий лиш раз на рік буває!
Свої таланти учні представляють!
То ж, раді всіх вітати
У цій затишній залі.
Концерт шкільних талантів
Ми, друзі, починаємо!
Ведучий:
Гей, музико, грай завзято,
Барабанний грім, грими,
Щоб почули всі, що свято
Починаємо ми.
Ведуча: Ми сьогодні зібралися в нашій залі, щоб вшанувати мистецтво . І кожен приніс із собою неоціненний скарб — любов до поетичного слова. А ще — доброзичливість у серці, бажання творити. Тож подаруємо одне одному мить насолоди від спілкування.
Ведучий:
Спішіть до нас, друзі, спішіть,
Утому скиньте з пліч своїх.
Вас ждуть сьогодні відкриття,
Усмішка й радісне життя.
Настав жаданий час —
І ваші щирі вміння
Хай подивують нас.
Ведуча: Вітаємо вас на нашому конкурсі «Квітневі дзвони - 2017», який визначить кращих декламаторів прозових та віршованих творів!
Ведучий: А які ж змагання без журі? А тому…
Визначати переможців
Буде в нас журі уважне.
Воно буде, безперечно,
Об’єктивне і поважне.
У складі журі сьогодні….
Ведуча: Журі буде оцінювати такі позиції: вміння тримати себе перед аудиторією, виразність, чіткість, грамотність, цікавість обраної поезії або прозового твору, її актуальність; артистизм, дотримання інтонацій, пауз, розділових знаків, тембр тощо
Ведучий: Наші учасники та учасниці ще юні, але хвилюються вони як дорослі. І не дивно, бо сьогодні на них чекають нелегкі випробування, тому, коли вони з’являться на цій сцені – давайте будемо підбадьорювати їх оплесками!
Ведуча: А тобі відомо, що байка — один із найулюбленіших жанрів літератури. Чому ж байка є такою популярною в народі?
Ведучий: Чи не тому, що в цих коротеньких оповідях зображуються незвичайні герої?
Ведуча: І дійсно, тут ми бачимо хижих Вовків і Ведмедів, хитрих, підступних Лисиць і беззахисних Ягнят... "Звірі мої за мене говорять", — не раз повторював відомий російський письменник Іван Крилов.
Ведучий: Про що ж говорять ці незвичайні герої?
Ведуча: Найчастіше вони наочно демонструють дурість, неуцтво, жадібність, лукавство, хвалькуватість, самодурство й жорстокість. І зовсім неважко здогадатися, що у цих смішних, а іноді й сумних історіях із байок йдеться про людей, про їх вади та недоліки.
Ведучий: Читаючи байку, ми від душі сміємося, але в той же час розуміємо, що головний її висновок завжди серйозний.
Ведуча: А ви вже здогадалися, що ПЕРША номінація нашого конкурсу називається «Улюблені байки»
Ведучий: Почесне право виступити першими надається двом подружкам із 7-б класу. Уявіть, вони навіть мають однакові імена.
Ведуча: Удвох завжди легше виступати, ніж одному. Згодні? Взаємна підтримка - це дуже важливо! Отже, зустрічайте ! Аня Овсяннікова та Аня Кремзер! Байка Л. Глібова «Муха і бджола».
Ведучий: Наступну чудову байку про те, чого здатен злякатися боягуз, слухаємо у виконанні учня 5 класу Григорія Старченка.
Ведуча: Він розповість байку Степана Руданського «Вовки».
Ведучий: А тепер настав час почути чудову байку Івана Крилова «Две собаки» у виконанні талановитого танцюриста, і, сподіваємось, не менш талановитого декламатора , учня 5 класу, Данила Кошкідька
Ведуча: Гадаємо, що учня 7 - Б класу Нешту Марка також знають усі, бо він не перший раз бере участь у нашому конкурсі.
Ведучий: Сьогодні ми почуємо у його виконанні повчальну байку Миколи Щербака «Не відкладай». І, можливо, хтось в образі героя цього твору впізнає себе і зробить відповідні висновки
Ведуча: Чого це у нас тільки хлопці? Що, після 8 березня про дівчат одразу і забули?
Ведучий: Та що ти? Дівчат іще більше! Ти ж знаєш, що жінки встигають усюди! Тож із задоволенням представляю вам наступну талановиту учасницю Бутковську Леру, ученицю 5 класу, з іскрометною байкою Павла Глазового «Щоденник».
Ведуча: Матвійчук Даша із 6-А класу також знається на байках. У її виконанні ми почуємо одразу дві байки «Найкраща мова» і «Романтики».
Ведучий: Наші учні із задоволенням вивчають і сучасних авторів. Ви в цьому переконаєтесь, послухавши твір Романа Скиби «Скрекострофи» у виконанні Буц Олесі, учениці 6 класу.
Ведуча: Ти погодишся зі мною, що виступи були чудові!
Ведучий: Безперечно!
Ведуча: А чи знаєш ти, що танець — найбільш хвилюючий і найбільш прекрасний зі всіх видів мистецтв, оскільки він не просто є відображенням життя, а самим життям.
Ведучий: Тож поки журі підбиває підсумки, давай разом з усіма насолоджуватись чудовим виступом дівчини - красуні, яка добре знається на бальних танцях. Отже на сцені Риженьких Вікторія та її партнер Мороз Артур.
Ведуча: Дякуємо, що допомогли нам створити ліричний настрій, який буде в нагоді для кращого сприйняття виступів учасників наступної номінації
Ведучий: Захоплюючись поетичними і прозовими творами відомих авторів, кожен шукає в них щось близьке для себе. Про шляхетні, високі почуття, які треба мати щастя пережити, про швидкоплинність життя та невмирущість прекрасного ми почуємо від учасників ДРУГОЇ номінації : «Ти знаєш, що ти – Людина»
Ведуча: Чудову легенду про дотепність, сміливість та силу волі запорозьких козаків розповість учениця 5 класу Діана Міщенко
Ведучий: Ліричний твір сучасної поетеси Леді Осінь «Лунає вальс в пустій кімнаті» обрала для свого виступу учениця 8 – Б класу Діана Гурц.
Ведуча: Дитинство - найкраща пора нашого життя, коли все здається яскравим і казковим, коли віриш у диво і здатен бачити дива.
Ведучий: У виконанні учениці 5 класу Агієнко Серафіми ми почуємо вірш про дитинство.
Ведуча: Людина не може існувати без друзів, бо як сказав відомий дитячий письменник Всеволод Нестайко « Немає в житті нічого кращого за дружбу!» Ведучий: Зустрічайте ученицю 5 класу Тронь Настю! Вірш про дружбу.
Ведуча: Ми переконались, що всі учасники дуже старанно готувались до цього конкурсу. Учениця 5 класу Ева Гіллер також готова здивувати нас прекрасним твором і майстерним виконанням.
Ведучий: Творчість Ліни Костенко – видатне явище в сучасній українській літературі. Немає жодного українця, залюбленого у поезію, якому невідомі твори цієї шляхетної та напрочуд талановитої жінки, дитинство якої було опалене війною.
Ведуча: Тож давайте згадаємо про найважливіші цінності для людини, про які нагадає нам учениця 7-Б класу Марія Хвостенко. Вона виконає твір Ліни Костенко «Мій перший вірш, написаний в окопі…»
Ведучий: Про важливість виховувати в собі та цінувати в інших найкращі моральні якості нам нагадає учениця 9 класу Єсаян Ніна
Ведуча: Ніна Єсаян може не тільки пишатися своїми талантами, а ще й тим, що має велику, дружну і дуже талановиту родину.
Ведучий: І поки журі підбиває підсумки учасників наступної номінації, ми будемо насолоджуватись виступом Єсаяна Сергія, який шанує культуру свого народу, вивчає мови інших народів, чудово співає українські пісні та ще й танцює грузинські танці!
Ведуча: Зустрічайте! Лезгинка у виконанні Сергія!
Ведучий: У кожній людині закладено творчі начала — вроджені можливості, передумови для створення чогось нового, оригінального. Тож ТРЕТЯ І ОСТАННЯ номінація НАШОГО КОНКУРСУ: «Авторський твір».
Ведуча: І конкурс продовжує чарівна та цілеспрямована дівчина Бережна Вероніка з чудовим прозовим твором під назвою «Магія любові».
Ведучий: Поезія — внутрішній вогонь кожного таланту, який поки що є іскоркою, паростком. А кожен паросток, якщо його добре доглядати, може перетворитись на чудову квітку. Наступна учасниця вже багато років розвиває свій талант і створює чудові поезіі, які ми сьогодні маємо можливість почути. Зустрічайте Дубіну Ксенію!
Ведуча: Як же багато у нашому закладі талановитих творчих особистостей. А ще раз переконає нас у цьому Гурц Діана, авторський твір якої навчить вас цінувати кожну мить життя та моральні якості людини.
Ведучий: Як добре, що сьогодні ми мали можливість зібратись разом. Спільна справа завжди об.єднує людей.
Ведуча: І не тільки спільна справа! Чудова пісня також чи не найкраще єднає! Перевіримо?
Ведучий: Згоден! Єсаян Ніна підготувала для нас пісню про нас і нашу Батьківщину.
Ведуча: Зустріч добігла кінця. Ми вдячні всім за співпрацю, взаєморозуміння. Переконана, сьогодні ви ще більше впевнились у тому, що тільки прагнення до гармонії може стати умовою розвитку особистості й усього людства в цілому.
Ведучий: Наша розмова завершена. Нехай тепло зустрічі ще довго зігріває ваші душі.
Ведуча: «Кожна людина — це цілий світ». І тільки сила мистецтва дає нам змогу пізнати ці світи.
Ведучий.
Ми бажаємо, щоб лунало
Більше радісних пісень.
Найщиріше вам бажаємо
Жити в дружбі кожен день.
Ведуча.
Перед тим, як промовляти:
«Друзі, до побачення», —
Хочемо кілька слів сказати,
Що для вас призначені!
Ведучий.
Відваги — обов’язково, працелюбності — неодмінно!
Сварок, бійок, вередувань — ні грама!
До цього додати солодких снів і солодких мрій,
Миру, щастя, радості і гарних оцінок!
Ведуча.
Від всіх прийміть вітання й найщиріші побажання!
Веселих усмішок — якнайбільше!
Дружніх слів — сто порцій!
Душевного тепла — повні пригорщі!
Ведучий: Слово для визначення переможців і привітання надається вельмишановному журі!