Конкурси
1. «Давайте познайомимося»
2. Конкурс Кмітливих
3. Конкурс « Найдужчий»
4. Конкурс «Умілі руки»
5.Конкурс «Влучний стрілець»
6. Конкурс «Найспритніший»
7.Кулінарний конкурс «Приготування їжі»
8.Творчий конкурс «Інсценізація української народної пісні»
Відео До Дня захисника України.
Запис під мелодію «Засвистали козаченьки»
Скрізь гриміла наша слава,
Що живе й до нині.
Стала слава козацькая
Славою Вкраїни.
Від Січі ведемо родовід свій,
Козаків звитягу поважаєм.
Відродивши чистоту традицій
Єдність із минулими відчуваєм.
Виходять хлопці- козаки
1 козак. Слава Україні!
Усі: Навіки Слава!
1.А чи всі зібрались козаки- браття? Незабаром свято Покрови Пресвятої Богородиці. Чи не забули звідки ви і хто ваша мати . Будемо в похід вирушати.
2. козак. Ми всі пам’ятаєм якого ми роду,
Козацьких далеких часів,
За працю, свободу, за щастя народу,
Встанем пліч-о –пліч усі.
3козак.За волю, за віру, за честь України
Я буду невтомно стоять до загину,
4 козак.Нехай небезпека чатує навколо,
Та друзів своїх я не зраджу ніколи.
5козак.А недруги наші нехай пам’ятають –
У чеснім бою козаки не втікають.
6 козак. Чи горе навколо, чи радість буяє,
Козак добрим людям завжди помагає.
7козак .Ми безстрашні і сміливі,
Землю будем захищать
Разом. Разом нас усіх багато,
Нас не зломити і не здолати!
Кошовий. Так у чому ж ваша сила, браття-козаченьки?
Всі учасники разом: Сила наша у любові до України-неньки!
Виходить маленький хлопчик. Із підзорною трубою.
1 козак. Хто ти є? Чи не заблукав бува?
Хлопчик-козачок.Українець я маленький,
Україна – край рідненький.
Вірний син свого народу,
Бо з козацького я роду
Щиро я свій рід кохаю,
Роду іншого не знаю.
Кошовий . Бачу тут зібралися
Всі сміливі козаки. І навіть ось цей маленький козачок. А що це у тебе в руках?
Хлопчик. У мене підзорна труба. Ось подивіться у неї і ви побачите щось дуже цікаве.
Кошовий. ( взявши трубу , придивляється) Ось бачу, бачу, десь недалеко розпочинаються змагання козаків.Ну, що ж браття в дорогу вирушаймо, скоріш на цей турнір, поспішаймо можливо і ми покажемо свою силу та спритність.
Всі: Вирушаймо.
І,щоб козацькому роду не було переводу,
Заспіваєм на вірність Вітчизні й народу! Пісня
Виходять ведучі.
Ведуча 1: Добрий день, шановні вчителі, учні і любі наші, найкращі чоловіки і хлопці!
Ведуча 2: 14 жовтня ми святкуємо державне свято- День захисника України та День українського козацтва.
Ведуча 1: День захисника України – новонароджене свято з давніми традиціями. Це прекрасна нагода зазирнути в сторінки історії та згадати не лише козаків, але й усіх,хто нині покликаний захищати нашу Батьківщину,і не лише зброєю в руках.
Ведуча 2: День захисника України - це свято пам’яті про наших гордих предків,які пером і словом,вогнем і мечем виборювали право на незалежність рідної держави; свято вшанування козацької доблесті та звитяги.
Ведуча1.Вкраїнська армія справляє нині свято,
Ми віддамо належне даті цій.
Тож вас, чоловіки та наші хлопці, дозвольте привітати,
Хоч ви й не всі служили в ній.
Ведуча2 : Рясніє календар новими датами,
Але про це говорено вже досить.
Ви ж завжди залишаєтесь солдатами,
Коли життя тривогу оголосить.
Ведуча 1: Отож здоров’я вам бажаєм щиро,
І стійкості в скрутну годину,
Наснаги, щастя, радості і миру
Щоб захищати рідну Україну.
Ведуча 2: Дорогі наші хлопці!
Ведуча1: Сміливі і мужні!
Ведуча2: Сильні і спритні!
Ведуча1: Розумні і кмітливі!
Ведуча2: Ніжні і добрі!
Ведуча1: Люблячі і турботливі!
Ведуча2: Сьогодні для вас – лиш найтепліші слова!
Ведуча1: І наступний номер-привітання «Україні служити солдатом»
Ведуча 2. Ну а ми, вітаючи наших хлопців, розпочинаємо конкурс справжніх чоловіків , який має назву «Український лицар» !
Ведуча 1. Ми раді вітати усіх присутніх в цьому залі. Бачу, що ви маєте гарний настрій, а добрий настрій, притягує вдачу. Отже ми починаємо наш конкурс і запрошуємо учасників на сцену.
Ведуча 2: Сьогодні наші юнаки будуть дарувати вам свою майстерність , винахідливість , посмішки і талант . Тому прошу підтримати їх своїми оплесками та щирими посмішками .
Ведуча 1: учасник під № 1 Кучерявий Роман учень 8-Б класу займається туризмом та конструюванням , любить грати шашки;
Ведуча 2. Отже, учасники наші всі зібрались,
Усі старанно готувались,
Ми наш конкурс починаєм
І журі вам представляєм!
Ведуча 1. Отже, старання, вміння, знання наших лицарів оцінять сьогодні наше вельмишановне журі:
1.Вчитель музики Пишна Марина Сергіївна
2.Вчитель Захисту Вітчизни Дідик Олександр Васильович
3.Мер Шкільного Містечка Студоляк Ольга
Ведуча2 . Отож, настав час здійснити цікаву подорож у дивовижний світ чоловічої сили і краси , кмітливості і майстерності.
Ведуча1. І ми побачимо, чи гідні хлопці- учасники наших предків – запорізьких козаків.
А змагатися хлопці будуть в таких номінаціях:
По черзі :
«Лицар Спритність» ;
« Лицар Артистичність» ;
«Лицар Кмітливість» ;
«Лицар -Силач» ;
«Лицар «Мужність»
«У країнський Лицар ».
Ми оголошуємо перший традиційний конкурс «Знайомство».
Ведуча 2. Учасникам потрібно розповісти про себе максимум: уподобання, мрії, бажання, захоплення. На все вам дається до 5 хвилин. Максимальна оцінка від журі 5 балів
1-а. І так запрошуємо учасника під №1 Романа
2-а учасник № 2 Ілля запрошуємо до презентації
1-а. учасник під №3 Роман під оплески запрошуємо на сцену
2-а. під №4 у нас виступає Максим просимо на сцену
1-а. Презентувати себе запрошуємо учасника під №5 Іллю
2-а. І завершує цей конкурс учасник під №6 Владислав
Ведучий1 . Ось такі хлопці сьогодні у нас. А зараз запрошуємо усіх учасників на сцену . Слово журі.
Ведучий 2.Переходимо до наступного(2) конкурсу «Кмітливих»
Не секрет, що до козацтва приєднувалися чоловіки різних національностей – і Січ гомоніла різноманітними мовами і діалектами, але особливих складностей у порозумінні між запорожцями не було! Чи спроможні наші нащадки козаків швидко перекласти слова хоча би з російської на українську і навпаки? Конкурс складається з двох етапів .
Перший називається «Тлумач» (Учасникам роздаються аркуші з надрукованими словами) Слова які написані на аркушах російською потрібно перекласти на українську, і навпаки)
Поки наші учасники працюють для вас співає вчитель Захисту Вітчизни Олександр Васильович Дідик
Ведуча 1.Впоралися? Ну, це була, так би мовити, розминка, а основні питання – попереду!
ІІ етап конкурсу «Давно се діялось колись…»
Ведуча 2. На екрані ви побачите запитання. Кожний учасник відповідатиме по черзі на два запитання.. За кожну правильну відповідь журі виставляє 1 бал. Максимум ви отримаєте
2 бали.За вигуки будуть зніматися бали.
1.Отже, запитання для першого учасника Романа
2. А зараз другий учасник Ілля відповідає на поставлені запитання.
1.Запитання для учасника під №3 Роман
2. Учасник під №4 Максим готовий давати відповіді
1.Запитання для учасника під №5 Іллі
2. Учасник під №6 Владислав з нетерпінням очікує на свої запитання.
1 ведуча. Учасники впоралися із завданням другого конкурсу. І ми всі переконалися, що наші хлопці мають достатні знання козацької термінології. Журі оцінить ваші старання.Переходимо до наступного конкурсу.
2 ведуча. Щоб мужньо боронити свій народ, свою рідну неньку-Україну, козаки повинні мати силу в руках. Отже, починаємо змагання силачів. Я запрошую до (3) конкурсу «Найдужчих».
1ведуча . Зараз учасники змагань по парно будуть віджиматися від підлоги.
За 30 секунд ви маєте віджатись якомога більше разів. Кількість віджимань автоматично переводиться у кількість балів. Отже , хто найбільше виконає віджимань , той отримає максимальну кількість балів.Просимо журі рахувати кількість віджимань учасників.
І першими розпочнуть завдання учасник під № 1 і під №2. Приготувались. 1,2,3, почали.
Наступні учасники під №3 і під №4 прошу приготуватись до виконання завдань.
Далі учасники під № 5 і 6 будуть показувати на що вони здатні.
Ведучий 2. Наші хлопці дійсно найдужчі і мають силу у руках.
Ведуча1. Так…ти права, нам уже нічого боятися. Наші хлопці обов’язково нас захистять.
Ведучий2 : Наступне змагання нашого(4) конкурсу «Умілі руки»
Для цього конкурсу неохідні товсті зимові рукавиці.. Ваше завдання-якнайшвидше застебнути ґудзики на сорочці, яку ви одягнете поверх свого одягу. (укр.. сорочка). Завдання починаєте одночасно. Хто швидше впорається із завданням, той отримає максимальну кількість 5 балів
Ведучий 1. Отож, сигналізуємо про початок змагання. 1,2,3 почали…
Ведучий 2.Наших хлопців ні чим не налякаєш. Вони дужі і сильні, швидкі і моторні.
А чи спритні вони, чи зможуть влучити у ціль?
Ведуча1. Звичайно зможуть . І зараз ми з вами переконаємось, провівши наступний(5) конкурс «Влучний стрілець» У Вас є умовні снаряди. З відстані 5 кроків ви маєте закинути в корзину ці снаряди. Хто закине найбільше , той отримає перемогу і звання «Влучний стрілець» . Ну що ж готові?. Розпочинає учасник під №1Роман,№2 Ілля ,№3 Роман,№4Максим, №5Ілля ,№6Владислав
Ведучий2. Журі, мабуть вже виставили бали за даний конкурс. А , МИ ХОЧЕМО ПОЧУТИ ЗАРАЗ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ, АБИ ПІДТРИМАТИ НАШИХ УЧАСНИКІВ.
Ведучий1.Наступне змагання на швидкість та спритність і має назву «Найспритніший» (6)Завдання полягає у тому, щоб тримаючи газету лише за куточок в лівій руці зібрати її в кулак . Отож , всі учасники отримують газети і по команді разом розпочинають завдання. Хто першим впорається із завданням, той піднімає руку вгору ,символізуючи перемогу. Ну що ж рахуємо : 1,2,3 почали.
Ведучий 2 : Рівно в полудень з фортечної гармати лунав постріл. З цим сигналом козаки йшли обідати. А які козацькі страви вам відомі? Але поки, що страви у нас незварені, тому прийдеться попрацювати вам. Отже , сьогодні ви маєте самі приготувати український борщ.
Ведуча1. Конкурс (7)так і називається „ Приготуй український борщ ”.
^ 1-й ведучий: Отже, зараз подивимось, хто приготує смачніший борщ. Вам даються складові багатьох страв. Вам необхідно вибрати ті( підкреслити), з яких готовлять український борщ. Хто швидше впорається із завданням, то свій шедевр підносить журі для виставлення балів.
Яловичина, цукор, квасоля, щавель, оцет, цибуля, буряк, гарбуз, морква, гречка, рис, олія, сало, ковбаса, свинина, борошно, шпроти, картопля, сир, часник, сметана, капуста, кукурудза, огірок, томатний соус, солодкий перець, яблуко, слива, гострий перець, петрушка, укріп, сіль, черешня, груша, помідор.
Ведучий 2. Отже, хлопці справилися із завданням. А чи смачний вийшов борщ за вашим рецептом, оцінить наше журі.
Ведуча 1. Наступний конкурс «Інсценізація української народної пісні». Саме цей конкурс відкриє творчі здібності наших учасників.Завдання конкурсу передати зміст української народної пісні за допомогою дії, рухів, жестів. У цьому конкурсі може бути підтримка класу.Максимальна оцінка за цей конкурс 6 балів
І розпочинає свій виступ учасник під №1 Роман
Ведучий.2 Зустрічайте на сцені учасника під №2 Іллю з групою підтримки
Ведучи 1. Не шкодуйте своїх оплесків для учасника під №3 Романа .Він уже готовий до виступу.
Ведуча2. Цікавий виступ зараз вам продемонструє учасник під №4 Максим
Ведуча 1. Дуже хвилюється учасник під №5 Ілля ,зустрічайте
Ведуча2. Свої акторські та творчі здібності готовий продемонструвати учасник
під № 6 Владислав .Оплески йому.
Ведуча 1. Дякуємо усім учасникам за виступи та їхнім друзям, які підтримали їх у цьому конкурсі. Ми підійшли до найхвилюючішого моменту нашої програми , до підведення результатів конкурсу . Через декілька хвилин ми почуємо імена переможців.
Ведучий 2 . Але я думаю не важливо хто сьогодні переміг , важливо те , що ми всі одержали задоволення від побаченого , що у нашій школі є справжні українські лицарі .
Ведучий 1 . Кожен учасник змагання був спритним, витривалим і мужнім..
Ведучий 2. А зараз… Увага слухають всі ! Надаємо слово журі .Розпочинаємо церемонію нагородження учасників конкурсу «Український лицар». Журі вам слово !