Сценарій станційної гри «У світі казкових героїв» був розроблений для організації дозвілля вихованців у тимчасовому таборі відпочинку «Вітерець». Розрахований на молодших школярів. Стане в нагоді при організації виховної роботи в тимчасовому таборі відпочинку на базі школи педагогам-організаторам, директорам ТТВ.
Розробка казкового експресу «У світі казкових героїв»
Ведуча: Доброго дня, вітерчата! Сьогодні на шкільну електронну пошту надійшов незвичайний лист. В ньому виявився лист, чарівна карта та інструкція до неї. Зараз ми з вами відкриємо його.
(ведуча відкриває конверт, зачитує листа)
ЛИСТ:
«Доброго дня, вітерчата! Мене звати Док. Я гном з казкового королівства «П'яти царств». Запрошую вас до нас в гості та пограти з нами в улюблену квест-гру. Всього 5 царств та 5 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда? Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на 5 команд (5 загонів). Карта Шести царств у вас вже є. А найголовніше - уважно познайомтеся з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Гном Док»
Ведуча: Згодні на запрошення? Готові вирушати в чарівний світ гри?
З листом ми познайомились. Тепер треба розібратися з інструкцією до квест-гри.
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
Ведуча: Інструкція зрозуміла? Команди готові? Вирушаємо в путь!
ЦАРСТВО №1.
Учасники команди виправляють помилки, вписуючи правильні слова.
1. Жила-була на світі дівчинка. Звали її Зелена Шапочка. Покликала її тітонька і попросила:
- Піди до дідуся і віднеси йому футбольний м'яч і кеди.
- Добре! – сказала Жовта Кепочка, взяла відеречко і поскакала.
2. Жила-була Коза. І було у неї дев'ять гарненьких кошенят. Одного разу пішла вона до магазину і наказала своїм пухнастим курчатам:
-Любі дітки, піду я на ставок та наловлю рибки. Ави відчиняйте всім двері!
3. Жили-були Півник і троє їжачків. Одного разу знайшов Півник монету та й загукав:
-Гей, Вруть! Гей, Керть! Скачіть сюди, я гривню знайшов
Прибігли зайчики та й кажуть:
-Молодець, Курочка.
ЦАРСТВО №2.
Гном Максим демонструє на комп'ютері уривки та ілюстрації різноманітних казок. Діти повинні відгадати, з якої це казки.
ЦАРСТВО №3.
З поданих назв підібрати казку, яку найкраще знає вся ваша команда і за 2 хвилини розіграти сценку з казки в особах.
«Колобок»
«Ріпка»
«Рукавичка»
«Кіт у чоботях»
«Вовк і семеро козенят»
«Фарбований лис»
«Чарівна хустка»
«Пан Коцький»
«Солом’яний бичок»
«Яйце-райце»
ЦАРСТВО №4.
Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом.
А ви знаєте казки? Зараз перевіримо:
«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…» (Колосок).
«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок).
«…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» (Рукавичка).
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати? (Українська народна казка «Ріпка»)
«…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.)
«…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…» (Котик і Півник).
Старенька бабуся у лісі жила.
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відгадав? (Шарль Перро «Червона Шапочка»)
До школи прямує хлопчак дерев’яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так?
В пригодах яких побував цей хлопчак?
(О.Толстой «Пригоди Буратіно»)
Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась
До ведмедя? Не призналась.
(Російська народна казка «Маша та ведмідь»)
Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дібрався.
Скажем дружно:
«Здрастуй, … (Карлсон)». (Астрід Ліндгрен «Карлсон»)
Допоможе завжди вам, І птахам, і дітлахам. Він під деревом сидить, Добрий лікар…» (Айболить)
Вигнав дід козу із хати — Та й пішла вона блукати: Всі козу ту виганяли, Рак козуню ущипнув, Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)
Він дружок звірятам, дітям, Він живий, як я і ти, Та таких на білім світі Нам ніде більш не знайти. Це тому, що він не пташка, Не лисиця, не комашка, Не котисько, не щеня, Не бабак, не вовченя. Він знімається в кіно І відомий всім давно. Упізнать його неважко, Адже зветься… (Чебурашка)
Жила я у гномів, ласкава та ніжна,
І пташок я слухала спів дивовижний,
Мов кров, мої губи , волосся – мов нічка,
А личко – як сніг… Мене звуть…
(Білосніжка)
Це мандрівні артисти,
Жартівники й кадристи.
Відомі їх таланти:
Співаки тамузиканти.
Півень, кіт, осел, собака
Ніколи не знаютьстраху.
Хтож це?Відгадайте!
Відповідь швиденько дайте.
(Бременські музиканти)
ЦАРСТВО №5.
На нашу гру я запросила багато казкових героїв, але, на жаль, вони не змогли приїхати і надіслали телеграми. Щоправда, на телеграмах немає підписів. Але наші гравці знають все про казки і зараз розкажуть нам від кого ж телеграми.
- Приїхати не зможу, бо тато зробив мені човник та весельце, і я ловлю рибку.
( Івасик-Телесик)
– Дуже засмучена. Мишка випадково розбила моє яйце. Знесу золоте і прийду до вас.
( Курочка Ряба )
– Прибути до вас не можу. Мене викрала Лиска.
( Півник )
– Вигнав дід мене із хати, іншу я пішла шукати.
( Коза –Дереза )
– Моя риболовля закінчилася погано. Мене побили, а хвіст опинився в ополонці.
( Вовк-панібрат )
Я від баби пішов, я від діда пішов, незабаром прийду до вас, якщо лисицю по дорозі не зустріну. (Колобок)
Пригощу лисичку і прилечу до вас. (Журавель)
Переможемо із моєю жінкою зайчика у бігові наввипередки і прийду. (Їжачок)
А ще хочу з вами поспілкуватися. Героями багатьох українських казок є тварини. Наступні питання саме про них.
Кого зустрів Колобок у лісі? (Зайчика, вовка, ведмедя і лисичку -4)
Кого спіймав солом’яний бичок? (Ведмедя, вовка, лисичку, зайчика – 4))
Скільки тварин тягнуло ріпку? (собачка, котик, мишка – 3)
Хто жив у рукавичці? ( Мишка,жабка, зайчик, лисичка,вовк, кабан, ведмідь –
Ведуча: Ось і підходить до кінця наша казкова пригода по королівствам. Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями казок. А найголовніше ви показали, як вмієте працювати в команді. І я вважаю, що це найголовніше. Працювати командою краще, ніж поодинці. Я бачу ваші радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій і кожен з нас став сьогодні ще добрішим.
«Доброго дня, вітерчата! Мене звати Док. Я гном з казкового королівства «П'яти царств». Запрошую вас до нас в гості та пограти з нами в улюблену квест-гру. Всього 5 царств та 5 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда? Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на 5 команд (5 загонів). А найголовніше - уважно познайомтеся з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Гном Док»
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
4. Слідуйте по порядку за станціями, які вказані в листі.
№з/п |
|
1. |
Царство 1 |
2. |
Царство 2 |
3. |
Царство 3 |
4. |
Царство 4 |
5. |
Царство 5 |
«Доброго дня, вітерчата! Мене звати Док. Я гном з казкового королівства «П'яти царств». Запрошую вас до нас в гості та пограти з нами в улюблену квест-гру. Всього 5 царств та 5 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда? Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на 5 команд (5 загонів). А найголовніше - уважно познайомтеся з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Гном Док»
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
4. Слідуйте по порядку за станціями, які вказані в листі.
№з/п |
|
1. |
Царство 2 |
2. |
Царство 3 |
3. |
Царство 4 |
4. |
Царство 5 |
5. |
Царство 1 |
«Доброго дня, вітерчата! Мене звати Док. Я гном з казкового королівства «П'яти царств». Запрошую вас до нас в гості та пограти з нами в улюблену квест-гру. Всього 5 царств та 5 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда? Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на 5 команд (5 загонів). А найголовніше - уважно познайомтеся з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Гном Док»
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
4. Слідуйте по порядку за станціями, які вказані в листі.
№з/п |
|
1. |
Царство 3 |
2. |
Царство 4 |
3. |
Царство 5 |
4. |
Царство 1 |
5. |
Царство 2 |
«Доброго дня, вітерчата! Мене звати Док. Я гном з казкового королівства «П'яти царств». Запрошую вас до нас в гості та пограти з нами в улюблену квест-гру. Всього 5 царств та 5 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда? Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на 5 команд (5 загонів). А найголовніше - уважно познайомтеся з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Гном Док»
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
4. Слідуйте по порядку за станціями, які вказані в листі.
№з/п |
|
1. |
Царство 4 |
2. |
Царство 5 |
3. |
Царство 1 |
4. |
Царство 2 |
5. |
Царство 3 |
«Доброго дня, вітерчата! Мене звати Док. Я гном з казкового королівства «П'яти царств». Запрошую вас до нас в гості та пограти з нами в улюблену квест-гру. Всього 5 царств та 5 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда? Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на 5 команд (5 загонів).. А найголовніше - уважно познайомтеся з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Гном Док»
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
4. Слідуйте по порядку за станціями, які вказані в листі.
№з/п |
|
1. |
Царство 5 |
2. |
Царство 1 |
3. |
Царство 2 |
4. |
Царство 3 |
5. |
Царство 4 |