Мета: виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; формувати пізнавальні здібності першокласників.
Вчитель. Сьогодні зовсім незвичайний день , а дуже – дуже святковий . Адже саме сто днів назад до нашої, я твердо впевнена, найкращої школи до 1 класу завітало 6 цікавих і симпатичних хлопчиків та 2 не менш цікаві та більш симпатичні дівчинки.
Середній їх вік-7 років, зріст-1м20см,середня вага-20 кг.
-
Давайте пригадаємо яке найбільш хвилююче свято відбулося рівно 100 днів назад і як це було?
Слайд 3
Слайд 4
Зараз ми надаємо слово нашим учням , які на сьогоднішньому уроці спробують довести, що вони з гідністю можуть називатися почесним ім’ям «школяр».
-
Час летить вперед невпинно
Грудень уже надворі
Сотий раз до школи
Ми прийшли сьогодні всі
Шестирічки – неумічки,
-
Шестирічки – перший клас!
Школярі тепер всі з нас
-
Ми всі бажаємо старанно вчитись
Писати в зошитах, читати букварі.
-
Учитись в школі ми готові,
Вже трохи вміємо читать.
-
Ми мамі й тату дали слово:
Відмінниками в школі стать.
-
Буде уроків у нас багато –
І серйозних, і смішних.
Найважливіший із усіх!
«100 днів у школі» - так називається наш урок. Вітаю всіх на нашому уроці!!!
-
100 днів навчання. Як ви вважаєте, це мало чи багато?
Слайд 5
Слайд 6
-
Що ж ми робили цих 100 днів?
-
Отож давайте перевіримо чи усі ми уміємо збирати свій портфель до школи
-
Супер! До школи усі готові. Ну що ж , пропоную нам пограти у математичні ігри. І першою грою буде перевірка чи знаєте , ви усі цифри. А у цьому нам допоможуть математичні пазли.
Слайд 7
-
Чудова! Бачу що усі цифри ви знаєте. А як із рівностями на додавання і віднімання? У цьому нам допоможе «Математичний лабіринт»
Слайд 8
-
Ой, як чудово додавати і віднімати також умієте.
-
Ви напевно трішки втомилися?
-
Хочете відпочити?
-
Отож давайте потанцюємо наш улюблений танець. Ну що готові?
-
Посали.
Слайд 9 (Фізкультхвилинка)
-
Ох, як чудово ми потанцювали і налаштувалися для подальшої роботи.
-
Отож з математикою ми розібралися. Тут усі продемонстрували усі свої знання. А як із навчання грамоти. Чи усі знають букви, уміють складати склади і читати слова, а ще писати.
-
У цьому нам допоможуть наступні завдання. Отож давайте трішки по малюємо і дізнаємося чи знаєте ви букви. Гра «Скажи і зафарбуй»
Слайд 9
-
Ох, які ви усі молодці. І букви знаєте.
-
А чи умієте складати склади.
Слайд 10
-
Супер! А читати слова умієте?
Слайд 11
На дошці викладені слова кожна команда повинна прочитати дане слово.
Море Варя Ліна баобаб дід дуб лінь…
-
Молодці! А зараз відтворіть усі прочитані слова у ваших зошитах і заразом дізнаємося чи усі уміють писати вивчені літери.
Слайд 12
-
Чудово! Гаразд, а усі знають який сьогодні день? Давайте перевіримо чи ви знаєте усі дні тижня.
Слайд 13 Пограємо у гру «Закінчи речення»
-
Вранці ми з добрим ділом День вітали ... (понеділок).
-
Ніченька минула скоро, Зустрічаємо... (вівторок).
-
Далі спритна, молода Поспішає ... (середа).
-
А четвертий день тепер Називається ... (четвер).
-
Діло добре ладиться, Як настане... (п'ятниця).
-
Дома скрізь кипить робота, Як почнеться день ... (субота).
-
А субота з хлібом-сіллю Привела сестру... (неділю).
-
Ось і тижневі кінець. Хто трудився - молодець.
-
Дуже добре, дні тижня також знаєте. А як із тим щоб пограти у гру «Що зайве?» Вам потрібно вибрати зайві об’єкти неживої і живої природи , свійських і диких тварин.
Слайд 14.
-
Як приємно спостерігати за вашими успіхами у навчання. І від сьогодні ви можете сміливо стверджувати, що Ви Школярі! І на такій приємній ноті хочеться вам вручити Свідоцтва Першого рекорду Класу 100 Днів У Школі.
Бажаю Вам мої хороші, залишатися такими дружніми, згуртованими, коректними, чуйними, наполегливими, старанними учнями.