Сценарій свята "100 днів у школі"

Про матеріал

Проводиться сценарій свята "100 днів у школі" у 1 класі. Мета: розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; примножувати традиції класу, розвивати сценічну культуру, творчі можливості учнів, формувати пізнавальні здібності першокласників, виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя, виховувати пошану до школи, однокласників, друзів.

Перегляд файлу

СВЯТО  ПЕРШОКЛАСНИКІВ

«СТО ДНІВ У ШКОЛІ»

 

Мета: розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; примножувати традиції класу, розвивати сценічну культуру, творчі можливості учнів, формувати пізнавальні  здібності першокласників, виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя, виховувати пошану до школи, однокласників, друзів.

 

Святково прибрана класна кімната. На класній дошці, стінах, стендах – виставки дитячих малюнків, саморобок; виставка кращих зошитів.

Іменні значки «Школяр», які вручаю дітям в кінці свята.

Парти у класі стоять півколом.

 

Вчитель. Доброго дня Вам, любі діти, батьки та гості. Ми раді вітати Вас на 

нашому святі. Сьогодні свято – минуло 100 днів, як наші діти прийшли  до школи.

Дорогі мої першокласники!

Зовсім недавно ви ще були дошкільнятами, ходили до дитячого садочка. І ось, нарешті, ви підросли й стали учнями нашої школи. Віднині ви – члени великої й дружної шкільної родини.

Перед Вами відчинили двері казкової країни, у якій ви навчитеся доброти і мудрості, писати і лічити, співати і малювати, любити і берегти свій рідний край. Тож давайте гучними оплесками привітаємо наших першокласників.

 

Любі гості, мами й тата,

   Дорогі мої малята!

   Свято розпочати час.

   Вас зібралось тут багато

   На найперше наше свято!

   Рада привітати Вас!

(Загадка для батьків)

Самі ж бо відгадайте,

А потім ще і привітайте.

До школи радо хто спішить?

Старанно хто уроки вчить?

Хто хоче все на світі знать,

Уміє і читать й писать?

Усі завжди їх пізнають,

Скажіть  но, як цих діток звуть?

  (Школярі)

Учитель Перший клас! Перший клас!
Скільки грамотних у вас?

Всі.                 Нас тридцять два .

Ведуча.                    А які ви?

1 учень.                   Ми – активні!

2 учень.                   Ми –  артистичні!

3 учень.                   Ми  незвичні!

4 учень.                   Ми – бездоганні!

5 учень.                   Ми – багатогранні!

6 учень.                   Ми – веселі!

7 учень.                   Ми  – верескливі!

8 учень.                   Ми – волелюбні !

9 учень.                   Ми – красиві!

10 учень.                Ми – грайливі!

11 учень.                Ми  – галасливі!

12 учень.                Ми – старанні !

13 учень.                Ми – розумні!

14 учень.                 Ми – дружні!

15 учень.                 Ми  – кмітливі !

16 учень.                Ми – найкращі!

Всі разом.               Ми – просто клас!

 

Учень 1 Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр –

Всі називають головною

Одну професію – школяр.

 

Учень 2 Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким з дитинства хочеш буть.

 

Учень 3 Нам школа руки простягає,

Нас вчителі усіх вітають!

Нам сонечко так ясно сяє!

Давайте разом заспіваєм!

Звучить пісня «Ми першокласники»

Учень 4 Буде свят у нас багато –

І серйозних, і смішних.

Але це – найперше свято,

Найважливіше з усіх!

Учень 5  Дорогенькі мами й тата,

Раді бачить вас на святі.

Хочем, щоб ви подивились

Чого за 100 днів ми навчились.

 

Учень 6 100 днів – неабияке свято.

100 днів – немало й небагато.

За 100 днів в школі в дружнім колі

Нового взнали ми доволі.

 

Учень 7 Є червоних днів багато

 На листках календарів.

А між ними – наше свято:

Ми у школі вже - 100 днів.

Вчитель:

Так, це свято – перше. Мабуть, тому воно таке важливе для нас. «100 днів у школі» - так називається наше свято.

Вітаю всіх зі святом!!!

  •                   100 днів навчання. Як ви вважаєте, це мало чи багато?

Для одних батьків ці дні  збігли як один тиждень, для інших – це ціла вічність.

Для мене, як для вчительки, це не мало і не багато. Це 100 днів щоденної, наполегливої праці. За цей час я:

  •                   вивчила ваших діток, намагалася до кожного з них підібрати ключик;
  •                   намагалася прищепити вашим дітям любов до школи, бажання поспішати на уроки;
  •                   відкрила їм двері у прекрасну країну Знань, і, взявши за руки, разом із ними робила перші несміливі кроки.

 

За 100 днів навчання у школі ваші діти  теж суттєво змінилися:

- вони стали більш дисциплінованими і організованими;

- стали більш допитливими;

- засвоїли ази деяких знань;

- здружилися з іншими дітьми;

- навчились слухати нас, учителів, і виконувати те, що від них вимагається.

 

Вчитель:

Упродовж  трьох місяців ми готувалися до цього свята. Погляньте, як затишно і гарно у нашому класі. Підготували виставку «Все за 100 днів». На дошці – малюнки, аплікації,. Це все свідчить про те, що у школі ми не сумуємо, а цікаво і весело проводимо свій час. Все робимо для того, щоб шкільне життя дітей зробити змістовним, захоплюючим і корисним.

 

Скажіть мені, будь ласка, а ви вмієте розгадувати загадки?

  •                   Зараз перевіримо!

Загадки

1 . Букви надруковані , дуже акуратні .

Букви для письма я пишу сама. ( Ручка )

2 . Я люблю прямоту і сама пряма.

Зробити рівну межу всім я допоможу. (Лінійка)

3 . Я потрібна вам для порядку .

Даремно сторінки не гортай !

Де я , там читай . ( Закладка )

4 . Бігаю туди-сюди

І рятую від біди:

Там, де помилка чи бруд,

Мною на папері труть. (Гумка)

5 . Олівець в мені так мається,

Але зате він не зламається .

Ручка в темряві перебуває ,

Але зате легко знаходиться. (Пенал )

6 . Дерев’яний та довгенький,

Маю носик я гостренький.

На білому слід лишаю

 І всіх діток потішаю. (Олівець)

7 . Над паперовим, над аркушем

Махає всі вона хвостом.

І не просто махає , а папірець маже .

Фарбує в різні кольори.

Ух , яка краса ! ( Пензлик )

8. То в клітинку, то в лінійку,

Написати тут зумій-но,

 І намалювати дещо зможеш,

Називаюся я … (зошит)

 

9. Язика не має, а розуму навчає.

Біле поле, чорне насіння, хто його сіє, той розуміє. (Підручник)

А скажіть, які підручники є у нас?

( Діти відповідають)

 Пісня «Перший раз у перший клас».

Учитель:     А зараз діти розкажуть , якими учнями вони вже стали.

 

Учень 8.Ми зібралися в цім залі.

Хочемо вам показати,

Якими учнями ми стали.

 

Учень 9 Розказати, що ми знаєм,

Які успіхи надбали,

Що ми вже не малі,

А справжні школярі.

 

Учень 10 Тепер ми учні, перший клас,

Нове життя тепер у нас.

Прийшов урок на зміну грі,

Тепер ми учні, школярі.

 

Учень 11 І від дзвінка, і до дзвінка

Робота наша нелегка:

Рахуй, пиши, а ще читай,

Учителю відповідай.

 

Учень 12 Та все це не лякає нас,

Бо ми старанний перший клас!

У школі нас всьому навчать.

І роки весело біжать.

 

Учень 13 Ми всі бажаємо старанно вчитись

Писати в зошитах, читати букварі.

 

Учень 14 Ми стали вже  не просто діти,

А учні школи – школярі.

 

Учень 15 Учитись в школі ми готові,

Вже трохи вміємо читать.

Ми мамі й тату дали слово:

Відмінниками в школі стать.

 

Учень 16 Як добре вміти читати,

Не потрібно маму прохати,

Не потрібно прохати сестричку:

-Прочитай казочку про лисичку.

Не потрібно прохати ні тата, ні брата,

А взяти книжечку і прочитати.

 

 Учень 17 Ми найменші школярі,

Ми усі на зріст малі.

Ми уже багато знаємо,

Віршики  й пісні вивчаємо.

 

Учень 18 Почалось навчання, змінилось усе,

Тепер вже школярик науку гризе.

До чого ж багато нам треба учить,

Щоб бути розумними і знать більше всіх.

 

Учень 19 А в нашому класі всі  дружно ми живем,

Кому щось потрібно – розв’яжем без проблем,

 

Учень 20 Ми гарнії  учні – нас будуть любить,

А нашим батькам – за нас не червоніть.

 

Вчитель  Я знаю, що ви  всі розумні, кмітливі, багато чому навчились за 100 днів у школі, а тому , щоб всі переконались у цьому, наші казкові гості  підготували вам  завдання. Спробуйте їх виконати.

Завдання 1.(завдання від Червоної Шапочки)

Прочитайте правильно слова, вставляючи пропущені букви!

Завдання 2.(від Попелюшки)

Гра « Будь уважним»

Потрібно плескати в долоні, якщо правильна відповідь.

Якщо неправильна, то тупотіти ногами.

-Зараз зима?

-Місяць червень?

-Сьогодні четвер?

-2+2=5?

-у вашому класі 32 дітей?

-Вам подобається свято?

 

Конкурс « Читачі»

-                     Що у нас на дошці?

(намистинки)

-                     Що на них зображено?

(Букви).

- Давайте пригадаємо вірш про намистинки.

Намистинки на ниточку

Нанизуєм щодня

На них яскраві літери

Виблискують, манять.

Із літер цих ми зробимо намисто дітворі.

Веселкою горітиме воно у букварі.

Яку першу літеру ми вивчили?

З букви А ми почали вчити Букваря.

Буква У до неї радісно прийшла.

Потім О И І Е – звуки голосні

Все цікаво розвивалось, мов в чарівнім сні.

 

 

Усі діти в нашому класі уже вміють читати. Послухайте. Читання ланцюжком.

(Діти читають тексти).(завдання від Івасика-Телесика)

Настала зима. Мороз прикрасив візерунками вікна. Замурував у лід озера, ріки, ставки.

 

У мами іменини. Тато приніс мамі квіти. Оленка спекла торт. Усі ми тепло привітали маму.

 

Дмитрик і Семенко носили воду. Діти поливали молоді дерева та квіти.

Учень 21 Ми прийшли до школи,

Щоб учитись і дружити,

Щоб книжки складні читати

І усе на світі знати.

 

Учень 22 Ми усі прийшли до школи:

Насті, Дмитрики, Миколи…

Щоб, як кажуть у казках,

Зоряний у нас був шлях.

  

Учень 23 Нехай знають наші мами –

Всі ми станемо зірками.

В музиці, в літературі,

В математиці, в культурі –

Хто у чому. А таки

Ми засвітимо зірки.

 

Змагання « Ми справжні математики»

Математика – цариця всіх наук.

Математика – наука найточніша

Її треба наполегливо учить.

І чим далі – тим вона складніша,

А без неї людям не прожить.

Допомагають бджілці розв’язати приклади і задачу.

 

            Завдання 1. (завдання від ведмедика)

            Порівняйте числа. Обчисліть значення виразу .

 

            А зараз – математичні задачі від Вовчика. Незвичайні, жартівливі.

Три веселі киці

Грались на травиці.

Рижик теж до них прибіг –

Скільки кошенят усіх? (4)

 

На травиці, біля хати,

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних, скільки всіх? (5).

 

Три овечки біля гречки,

На лужку ще три овечки.

Полічи овечок цих –

Скільки разом їх усіх? (6)

 

Каже мати квочка:

«В мене два синочки

Та чотири дочки».

Скільки ж діток в квочки? (6)

 

На полиці 8 книг.

Оля зняла одну із них.

Хто тепер сказати б міг,

Скільки на полиці книг: (7)

 

 

 

Хвилинка відпочинку. «Веселий математичний рахунок»

Стільки раз в долоні плеснем.

Стільки раз ногою тупнем,

Усі присядьте стільки раз…

Нахиліться один раз.

Усі підскочте рівно стільки…

Ну й рахунок – гра і тільки.

            ( Для кожного руху показую картку з цифрою, а діти, виконуючи рухи, хором рахують).

 

Урок письма.

А письмо – це справжні муки.

Від напруги терпнуть руки.

 

Такі муки ми терпіли,

Доки букв писать не вміли.

 

Мов бублик, кругле «о»,

Мені аж серед ночі ввижалося воно.

 

А тепер я пропоную вам пограти зі мною в гру.

Гра «Я почну, а ти продовжуй».

  •                   Взимку холодно,  а влітку … (тепло).
  •                   Слон важкий, а горобець … (легкий).
  •                   Жираф високий, а кущ … (низький).
  •                   Онук молодий, а дідусь … (старий).
  •                   Пароплав пливе по воді, а літак літає …
              (в небі, у повітрі).
  •                   Змія повзе, а пташка … (летить).
  •                   У ведмедя хвіст короткий, а у лисиці … (довгий).

Гра «Знайди пару».З’єднати велику і малу літери.

Урок Природознавства

 

Вірш-гра «Так чи ні»

Зіграти хочеться мені

З тобою, друже, в так чи ні?

Тобі питання задаю,

Готуй же відповідь свою.

Відповідай, коли мастак,

Єдиним словом «ні» чи «так».

Якщо кмітливий, друже, ти,

То може й рима помогти.

Але вона хитрюща в нас.

Аби не збила з толку враз!

Тягнути час навіщо нам?

Зіграй, і ти побачиш сам.

Скажи, співає сом пісні?

Не гайся з відповіддю! (Ні)

Чи вміє плавати гусак?

Ну, що на це ти скажеш? (Так)

Чи може стати у вогні

Вода холодним льодом? (Ні)

Скажи  мені, червоний мак

В січневу пору квітне? (Ні)

А крокодили на сосні

Свої будують гнізда? (Ні)

Чи може вище гір літак

У вишину злетіти? (Так)

Узори пишні на вікні

Мороз малює взимку? (Так)

Якщо не їстиме три дні,

Верблюд ходити зможе? (Так)

До забіяк і розбишак

Чи є в людей повага? (Ні)

Чи достигають навесні

Пшениця й жито в полі? (Ні)

Коли розсердиться їжак,

Слона він може вбити? (Ні)

Ріка біжить у далині.

Чи є у неї ноги? (Ні)

А чи буває сон у сні?

Чекаю відповіді! (Ні)

Перекривив синицю шпак,

Таке буває, друже? (Ні)

Скажи, морози крижані

Страшні для мавп тропічних? (Так)

Чи правда це, що вовк усмак

Наївся груш і яблук? (Ні)

А під кінець скажи мені:

Цікава гра у «Так чи ні?» (Так)

  •                   Діти, а скажіть мені, що ми робимо на уроках, коли втомилися?
  •                   Так, ми робимо фізкультхвилинку. А ви покажете нашим батькам, як це робиться?

 

 

Учитель. Будемо сподіватися, що ці науки допоможуть нашим першокласникам здійснити їх мрії. Цікаво, а про що вони мріють.


24 учень.   

Я прийшов до школи вчитись,

Бо поставив за мету:

Скоро стану інженером,

Тільки трохи підросту.

25 учень.  

 Я також прийшов учитись,

Бо вже вирішив давно:

Стану, може, футболістом,

Може – зіркою кіно.

26 учень.   

Скоро я навчусь писати,

Буду так багато знати!

Потім стану я студентом,

А тоді вже – президентом!

27 учень.   

Буду вчитися як слід.

Виросту – побачу світ.

Хочу капітаном стати,

Пароплавом управляти.

28 учень.  

Я – банкіром хочу стати:

Полюбляю рахувати!

29 учень.   

А я буду депутатом,

Бо люблю голосувати.

30 учень.   

Я в лікарні після школи

Всім робитиму уколи.

31 учень.   

Я в письменники подамся,

Або, навіть, в моряки.

32 учень.     

А я вчителькою стану,

Буду вчити малюків.

33 учень.     

Поки ще сказати рано,

Може в бізнес я піду.

34 учень.    

Я -  фотомоделлю стану,

Якщо  ростом підійду.

35 учень.   

Мрію стати альпіністом,

Коли трохи підросту.

36 учень.  

Ну, а я – парашутистом,

Полюбляю висоту.

37 учень.   

Мріємо! Мріяти не рано!

Роки швидко-швидко мчать.

Якщо будемо старанні,

То у школі нас навчать.

 

Учитель. Мрії у кожного з вас хороші. Але щоб досягти їх, треба бути старанними учнями і виконувати правила учнів школи. Їх всього пять, але їх  треба знати і виконувати всім.

 

  •                   Перше правило – учитись!
  •                   Друге правило – трудитись!
  •                   Бути чесним, справедливим – третє правило у нас!
  •                   Бути другом незрадливим, клас за тебе, ти за клас – правило четверте в нас!
  •                   П’яте правило – читати, малювати і співати,

І дружити усім класом, бо ростемо ми всі разом!

Учень 38. Всі в нас учаться старанно,

   Пишуть чисто, бездоганно!

   Так що, Лінь, іди від нас,

   Ледарів немає в нас.

 

Учень 39. Всі ми любимо трудитись,

   Хочемо відмінно вчитись,

   Так що, Лінь, іди від нас!

   Ми – старанний перший клас!

 

 

Учень 40. В нас і зошити чистенькі,

  Акуратні, чепурненькі!

  Так що бачиш ти й сама,

  Ледарів, бруднуль нема.

 

Учень 41. Школа радо стріла нас,

              Нам дала просторовий клас.

              Вірні друзі є у нас –

              Букви, цифри, ноти.

              Ось учитель входить в клас:

  •                       Нумо, до роботи!

 

Учень 42

Учитись в школі ми готові,

Вже трохи вміємо читать.

Ми мамі й тату дали слово

Відмінниками в школі стать.

 

 

Учитель. Шановні гості, любі батьки! Ви все бачили, ви все чули. То чи можемо ми назвати наших першокласників справжніми школярами?

 

Учитель. Шановні гості! Увага! Настає урочистий момент. Першокласники дадуть «Клятву учня початкової школи».

Клятва першокласника.

 

Учень 43 Буду в школі вчитись читати,

Гарно писати і рахувати,

Буду в альбомі своїм малювати,

Твори писати, вірші вивчати.

Діти. Обіцяємо!

Учень 44 Обіцяю не лінуватись,

Добросовісно трудитись,

Педагогів поважати,

І оцінки гарні мати.

Діти. Обіцяємо!

 

Учень 45 Книги й зошити любити,

Берегти, а не губити.

Акуратними завжди бути,

Щоб нічого не забути. 

Діти. Обіцяємо!

 

Учень 46 На уроках не жувати,

     Не дрімати і не спати,

     І домашні всі завдання

    На дванадцять готувати.

Діти. Обіцяємо!

 

Учень 47 Буду вчитись я сумлінно

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти.

Діти. Обіцяємо!

 

Учитель. А зараз кожному першокласнику вручаємо посвідчення та медаль «Школярик». Ці документи дають вам право щодня ходити на уроки, бути учнем.

 

Вручення посвідчень.

 

Посвідчення першокласника

Дорогий друже!

Віднині ти – учень першого класу.

Допитливим, цікавим будь,

Не споглядай байдуже.

В Країну Знань велику путь

Долай уперто, друже!

Усе, що пізнане колись,

Завчи, збагни глибоко.

Країна Знань, як неба вись,

Красою вабить око.

 

Бажаємо тобі успіхів у навчанні!

 

Учитель. Перші кроки у навчанні найважливіші. І допомагають їх робити ваші батьки, які сьогодні прийшли вас привітати.

Побажання від вчителя батькам

  •                   Нехай ваші руки будуть сильними, а душі – гарячими.
  •                   Хай кожна дитина має люблячих і мудрих батьків.
  •                   Хай поруч з мамою завжди буде тато.

Побажання від вчителя першокласникам

Будь і надалі таким допитливим, цікавим.

Наполегливо долай важкий шлях у країну Знань.

 

 

Учитель. Отже, віднині ви – повноправні господарі своєї школи. Щиро вітаємо вас зі святом. Бажаємо Вам бути гідними звання школяра. Дотримуйте клятви – і в ваших щоденниках будуть лише гарні оцінки.

              Я прошу всіх гостей ще раз глянути на наших першокласників. Запам’ятайте їх такими. Сподіваємось, що через 11 років  ми побачимо їх усіх дорослими юнаками і дівчатами, а до посвідчення першокласника, яке вони зберігатимуть до випускного вечора, додасться атестат зрілості, в якому будуть лише відмінні й добрі оцінки.

 

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку