Сценарій свята "100 днів у школі"

Про матеріал

На прохання колег додаю зібраний сценарій для свята...Свято-посвята з українською традицією годувати діток кашею... Вставляйте до сценарію номери самодіяльності своїх вихованців...

Перегляд файлу

Свято - посвята в школярі «100 днів у школі».

Мета: формувати комунікативну компетентність через вільне спілкування та самовираження; показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу ; виховувати дисциплінованість, доброту, товариськість.

Оформлення: гасло «100 днів у школі», веселка «Веселковий світ знань», виставка зошитів «Зошит посміхається», дитячих малюнків, малюнок сонця, медалі першокласникам.

Хід свята

Любі гості, мами  й тата,
Свято розпочати час.
Вас зібралось так багато
На найперше  наше свято
«Сто днів у першому класі!»
Ми раді привітати вас!

Ведуча. Запрошуємо до залу найменших членів шкільної  родини!

(Під музику до залу заходять першокласники)

Ведучий.
Перший клас! Перший клас!
Скільки грамотних у вас?

Всі.                 Нас двадцять вісім! .


Ведуча.                    А які ви?

1 учень.                   Ми – активні!

2 учень.                   Ми –  артистичні!

3 учень.                   Ми  незвичні!

4 учень.                   Ми – бездоганні!

5 учень.                   Ми – багатогранні!

6 учень.                   Ми – веселі!

7 учень.                   Ми  – верескливі!

8 учень.                   Ми – волелюбні !

9 учень.                   Ми – красиві!

10 учень.                Ми – грайливі!

11 учень.                Ми  – галасливі!

12 учень.                Ми – старанні !

13 учень.                Ми – розумні!

14 учень.                 Ми – дружні!

15 учень.                 Ми  – кмітливі !

16 учень.                Ми – найкращі!

Всі разом.               Ми – просто клас!


 

Учитель :Ось перед вами 1 – Б.

Вони вже не малята!

Сьогодні будемо ми їх

У школярі приймати!

 

1 учень : Розпочинаємо ми свято,

Якого ждали ми 100 днів!

Ми стали вже не просто діти,

А учні школи – школярі!

 

2 учень : У цьому році перший раз

Пішли ми в школу, в 1 клас.

 

 

І тоді розпочалося нове життя у нас!

 

3 учень : Перша парта, перший дзвінок,

Перший підручник і перший урок.

І з гордістю можем сказати ми,

Що вже 100 днів ми школярі!

 

4 учень : Хай пісня тут лине,

Хай сміх скрізь лунає,

У кожного радісна усмішка сяє!

Всі дружні, веселі, радійте за нас!

 

Всі разом : Ми всі прийшли у 1 клас!


                                               ПІСНЯ «МИ-ПЕРШОКЛАСНИКИ»


 (Сідають на місця)

Учитель : - Діти! За 100 днів навчання в Країні Знань ви багато чому навчилися, дізналися нового. А чи готові ви зараз поділитися своїми успіхами? Тоді запрошую всіх у подорож у Веселкову Країну Знань. Сім кольорів Веселки розкриють всі секрети тих предметів, які ми почали вивчати у школі.

1–й Червоний колір Веселки – він символізує уроки читання.

Учитель : - Який же секрет цих уроків?

 

1 учень : Книга мудра і багато знає,

                Вчить людину, як на світі жить.

                Мудрий той, хто книжечку читає.

                А хто читає, той багато знає!

Учитель : - Багато з вас до школи дуже добре готувались. Тому дуже швидко і легко вивчаєте сторінки Букваря. Хоча ми сьогодні ще не всі букви вивчили, ми можемо визначити найкращих читачів класу :

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

  • Вони нагороджуються медалями «Найкращий читач».

- Всім останнім бажаю приєднатися до цієї групи учнів!

2–й колір Веселки –Оранжевий - він символізує уроки математики.

Учитель : - Який же секрет цих уроків?

 

2 учень : Математика – наука найточніша,

                Її треба наполегливо учить.

                І чим далі – тим вона складніша,

               А без неї людям не прожить!

Учитель : - Покажіть, як ви вмієте швидко і правильно рахувати «Веселі задачі».

 


Дятел хатку будував –                                          

Вікна всі пофарбував.

Тут одне, а там 4.

Скільки вікон , полічили? (1+4=5)

 

В білки 10 білченят,

А горішків в неї 5.

Хто ж із вас , малята , знає,

Скільки ще не вистачає? (10-5=5)

 

 

 

 

5 берізок, 2 кленка

Зеленіють у ставка.Біля них одна ожина.Скільки всіх дерев, скажи-но? (5+2+1=8)

У садок до годівниці

Прилетіли 3 синиці.

Потім ще 4 птиці.

Скільки їх на годівниці? (3+4=7)

 

Лиска моркву посадила.

Три морквини там вродило.

Наш зайчисько враз три з’їв.

Скільки лисці залишив? (3-3=0)


 

3–й колір Веселки – Жовтий – він символізує уроки письма та рідної мови.

Учитель : - Який же секрет цих уроків?

3 учень : Хто навчиться грамотно писати,

               Тому всі відкриються путі.

               Зможе він багато розказати,

               Допоможе іншим у житті!

Учитель : - До вашої уваги наша виставка зошитів «Сонечко посміхається».

Це зошити ______________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

  • Вони нагороджуються медалями «Пишу я  дуже гарно».

Вчитель  Я знаю, що ви  всі старанні, багато чому навчились за 100 днів у школі, а тому , щоб всі переконались у цьому,СПОЧАТКУ ПІСЕНЬКУ ПРО ГОЛОСНІ ЗАСПІВАЙМО,а потім завдання спробуємо  виконати.

ПІСНЯ ПРО ГОЛОСНІ.

4–й колір Веселки – Зелений – він символізує уроки  я досліджую світ.

Учитель : - Розкрийте секрет цих уроків?

 

4 учень : Земля – це найбільше диво,

                Оточує нас дивосвіт.

                І довкілля таке красиве!

                Всіх приваблює з юних літ!

 

5 учень : Все в гармонії в цьому світі:

               Флора, фауна і зірки.

               Тож природу потрібно любити!

               І другом їй бути завжди!

Учитель : - А чи ви справжні друзі природи? Чи знаєтесь у навколишньому світі? Дізнаємось про це ,погравши у гру.

Гра « Будь уважним»

Потрібно плескати в долоні, якщо правильна відповідь.

Якщо неправильна, то тупотіти ногами.

-Зараз зима.                      -Місяць червень              -Сьогодні четвер.             -2+2=5

-у нашому класі 28 дітей.                    -Вам подобається свято.

Загадки :

Вдень по небу гуляє,

А ввечері на землю сідає.

(Сонце)


Після дощику улітку

Розцвіла на небі квітка.

Квітка дивна, чарівна –

Різноколірна вона. (Веселка)

 

 


 

5–й колір Веселки – Блакитний – Світ прекрасного,

він символізує уроки мистецва та дизайну і технологій.

Учитель : - Чи є секрет у цих уроків?

 

6 учень : Вчимося гарно малювати,

               Бо в світі стільки є краси,

               Щоб світ у фарбах передати,

               І людям цю красу нести!

 

7 учень : Привчаємо до праці руки,

                А голові даєм знання.

                Майстерності навчаємось без муки,

                Щоб бути наполегливим щодня!

Учитель : - У нас в класі є справжні художники та майстри!

Це _______________________________________________________________________

- До вашої уваги виставка їх робіт ( малюнки та роботи учнів ).

  • Вони нагороджуються медалями «Юний митець».

 

6 учень : Всіх людей краса єднає,

               Щастя, радість нам дає.

               Всяк від радості співає –

               І такі уроки є!

Виступ ____________________________________________

  • У нас є  «соловейки» класу. Це __________________________________________
  • Вони нагороджуються медалями «Я гарно співаю».

6–й колір Веселки – Синій – він символізує уроки фізкультури.

Учитель : - Який же секрет цих уроків?

 

9 учень : Головне завдання – всім здоровим бути,

                Мусиш сам подбати – і не вередуй!

                Тож про фізкультуру як же нам забути?

                Дух і волю, тіло вправами гартуй!

 

10 учень : І зарядку треба нам щодня робити,

                 Й бігати, стрибати – всім потрібен рух!

                 А без цього, діти, в світі не прожити.

                 Лиш в здоровім тілі є здоровий дух!

Фізкультхвилинка ____________________________

Учитель :До вашої уваги виступ_______________________________________________

 

7–й колір Веселки – Фіолетовий, останній. А це віконечко у наше майбутнє.

Учитель : - А чи готові ви далі рухатись по Країні Знань? І труднощів не боїтеся?

  • А як же подолати труднощі?

 

11 учень : Здолати труднощі зумій,

                  Своє завдання зрозумій,

                  Що лише той учитись зможе,

                  Хто власні лінощі переможе!

 Вчитель. Не подумайте лишень, шановні гості, що ми у школі вчимося тільки писати, читати, малювати, бігати, стрибати. Ми ще вчимося бути ввічливими людьми.

 

 

 

 

 

Щоб вас скрізь поважали,

Щоб любили і пишались,

Не багато і не мало –

Треба знати 10 правил:

 

I. Як прокинувся – вставай. Ліні волі… (не давай).

II. Квіточку роса умила, а тебе умиє… (мило).

III. І дивись – не барись. В школу швидко, швидко…(мчись).

IV. Але й тут не поспішай. Подивись, спочатку, чи нічого не забув, чи в портфелі все… (в порядку)

V. В школі, в класі не брудни, сміття бачиш… (підніми).

VI. Не носи в портфелі жуйки, крейду, яблука і булки, кнопки, цвяхи, сірники, а носи … (носовики)

VII. Будь охайним завжди сам, уникай дірок і … (плям)

VIII. Вдома близьким не груби. Менших – захищай й… (люби).

IX. Перший крок до добра – не роби нікому… (зла).

X. Щоб тобою всі пишались,перехожі оглядались, так роби, Щоб люди звикли: Ти в усьому завжди …(приклад).

Вчитель . А зараз послухайте, про що наші діти мріють.


1.Я прийшов до школи вчитись,

Бо поставив за мету:

Скоро стану інженером,

Тільки трохи підросту.

 

2.Я також прийшов учитись,

Бо вже вирішив давно:

Стану, може, футболістом,

Може – зіркою кіно.

 

3.Скоро я навчусь писати,

Буду так багато знати!

Потім стану я студентом,

А тоді вже – президентом!

 

4.Буду вчитися як слід.

Виросту – побачу світ.

Хочу капітаном стати,

Пароплавом управляти.

 

5.Я – банкіром хочу стати:

Полюбляю рахувати!

 

6.А я буду депутатом,

Бо люблю голосувати.

 

 

 

7.Я в лікарні після школи

Всім робитиму уколи.

 

8.Я в письменники подамся,

Або, навіть, в моряки.

 

9.А я вчителькою стану,

Буду вчити малюків.

І читати, і писати,

І співати так, як ми!

 

10.Поки ще сказати рано,

Може в бізнес я піду.

 

11.Я –  фотомоделлю стану,

Якщо  ростом підійду.

 

12.Мрію стати альпіністом,

Коли трохи підросту.

 

13.А я – парашутистом,

Бо полюбляю висоту.

 

14.Мріємо! Мріяти не рано!

Роки швидко-швидко мчать.

 

15.Якщо будемо старанні,

То у школі нас  навчать.

   

16.Дивний світ навколо мене.

Хочу я його пізнать.

Буду старанно у школі

Всі науки я вивчать.

 

17.Учать мами рибку плавать,

Звіра – бігать, птахів  – літать,

А дітей навчає вчитель

Все уміть, багато знать.

 

18.Ми прийшли до школи,

Щоб учитись і дружити,

Щоб книжки складні читати

І усе на світі знати.

 

 

 

 

19.Ми усі прийшли до школи:

Насті, Дмитрики, Миколи…

Щоб, як кажуть у казках,

Зоряний у нас був шлях.

 

20.Тож усі ми неодмінно

Вчитись будемо відмінно.

 

21.Нехай знають наші мами –

Всі ми станемо зірками.

В музиці, в літературі,

В математиці, в культурі –

Хто у чому. А таки

Ми засвітимо зірки.


 

ПІСЕНЬКА ПРО ГОЛОСНІ


Вчитель

А ЗАРАЗ УРОЧИСТА МИТЬ!

Ми всі тепер однокласники, бо вчимося в одному класі, а ще нас можна назвати однокашниками, бо нам так багато каші треба з’їсти, щоб стати розумними. В Україні здавна існував звичай – спеціальний обряд виряджати до школи дітей. До цього свята готувалася каша, яка символізувала силу, міць дитини, яку витратить вона під час навчання у школі.  Ми зараз наїмося каші й будемо всі наступні роки навчатися разом долати нелегкі шляхи шкільної науки. Ви повинні будете з’їсти по ложці каші, щоб «наука йшла на ум».

Тож слова батькам.

(мати несе горщик із кашею: батько – велику миску із ложками)

Мати. До схід сонця раненько вставала

У трьох водах крупу змивала,

На жаркому вогні нашу кашу варила,

Щоб була у наших дітей сила

Щоб ви гарно навчались і добро набували.

(батько роздає ложки)

 

 Батько. Хто скільки з’їсть крупинок,

Той матиме стільки гарних оцінок.

Ложки діставайте, з Богом, починайте!

Кашу з’їдайте. Смачного! 

(звучить весела українська пісня. Мати підносить горщик із кашею до кожної дитини. Діти по черзі набирають кашу і їдять)

 

Батько і мати. Кашу виїли гарненько, аж виблискує дно.

Будьте віднині завжди заодно!

На щастя, на лад горщик розбиваємо.

Були ми  малюками, а стали школярами .

 

Вчитель:   Слово для привітання надається _________________________________

 

Дорога класна родино!

Наше свято добігає кінця.

 

Ми вдячні всім, хто брав у ньому участь.

Сподіваємось, що воно вам сподобалось.

Хай злагода і мир панують у ваших родинах!

А вам, любі наші діти, бути гідними  звання школяра

І щасливої дороги по Веселковій Країні Знань!

Нехай ця прощальна пісня зігріває вам серця!

( Пісня «Перший клас»)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Litvinenko Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
7312
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку