25 червня о 18:00Вебінар: Компетентнісні завдання з природничої грамотності: від документів PISA до розширеного світогляду

"Швидше! Вище! Сильніше!"

Про матеріал

Мета: пропаганда здорового способу життя, поширення ідей олімпізму, розвиток олімпійського руху в Україні шляхом залучення якомога більшої кількості дітей до занять спортом.

Основні навчальні завдання:

ü збагатити знання учнів стосовно олімпійських видів спорту, історії Олімпійських ігор, видатних спортсменів;

ü сформувати уявлення про олімпійський рух у світі та зокрема, в Україні.

Основні пізнавальні завдання:

ü розвивати пізнавальний інтерес до фізичної культури, спорт та олімпійському руху;

ü створити засобами фізичної культури та спорту творчу атмосферу.

Основні виховні завдання:

ü сформувати позитивне відношення та стійкий інтерес до фізичної культури, спорту, олімпійського руху та здорового способу життя;

ü сприяти вихованню почуття патріотизму, гордості за успіхи українських спортсменів, які гідно представляють нашу державу на міжнародних змаганнях найвищих рівнів.

Місце проведення: спортивна зала.

Клас: 9 -11

Перегляд файлу

Комунальний заклад

 «Рубанівський опорний заклад  загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка олімпійського уроку на тему:

"Швидше! Вище! Сильніше!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:                                       

   Учитель математики та інформатики,

педагог - організатор                

                                                                                                                             Гаврильченко Л.О.           

 

 

 

 

 

 

Олімпійський урок

"Швидше! Вище! Сильніше!"

Мета:  пропаганда здорового способу життя, поширення ідей олімпізму, розвиток олімпійського руху в Україні шляхом залучення якомога більшої кількості дітей  до занять спортом.

Основні навчальні завдання:

  • збагатити знання учнів стосовно олімпійських видів спорту, історії Олімпійських ігор, видатних спортсменів;
  • сформувати уявлення про олімпійський рух у світі та зокрема, в Україні.

Основні пізнавальні завдання:

  • розвивати пізнавальний інтерес до фізичної культури, спорт та олімпійському руху;
  • створити засобами фізичної культури та спорту творчу атмосферу.

Основні виховні завдання:

  • сформувати позитивне відношення та стійкий інтерес до фізичної культури, спорту, олімпійського руху та здорового способу життя;
  • сприяти вихованню почуття патріотизму, гордості за успіхи українських спортсменів, які гідно представляють нашу державу на міжнародних змаганнях найвищих рівнів.

Місце проведення: спортивна зала.

Клас: 9 -11

Хід уроку:

І. Теоретична частина

Та ким поставлений рекорд,

Кому б не сяяли медалі,

Хто б не стояв на п’єдесталі, –

Перемагаєш ти, о Спорт!

П’єр де Кубертен

1 Ведучий: Вітаємо вас на нашій урочистій події – Олімпійському уроці! Як ви, мабуть, здогадалися цей урок присвячений Олімпійським іграм. Та чи багато ми знаємо про ці видатні змагання? Можливо хтось знає більше, хтось менше, а хтось взагалі нічого. Тому сьогодні ми пропонуємо вам здійснити подорож в історію Олімпійських ігор.

2 Ведучий: А щоб налаштуватися на цю подорож, ми пропонуємо вам подивитися виступ юної гімнастки – учениці нашої школи.

Виступ гімнасток  Моісеєнко Вероніки та Воронцовой Вікторії

1 Ведучий: Олімпійські ігри зародились у Стародавній Греції ще у УПІ ст. до н.е. і регулярно проводились понад тисячу років. Безпосередньо зародження Олімпійських ігор пов’язують із іменами легендарного грецького героя Геракла, царя Пелопса, спартанського законодавця Лікурга та еллінського царя Іфіта.

2 Ведучий: Вважають, що Олімпійські ігри Стародавньої Греції почали свій відлік у 776 р. до н.е., коли офіційно було зафіксовано ім’я першого переможця Ігор Коройба, який за професією був пекарем.

1 Ведучий: Ігри у Стародавній Греції проводились кожні чотири роки на честь батька богів і людей Зевса. Всі змагання та конкурси проходили у давньогрецькому поселенні Олімпія, що було розташоване у північно-західній частині півострова Пелопоннес на півдні Еллади.

2 Ведучий: Під час Ігор дотримувались священного миру. Будь-які військові конфлікти та сутички в регіоні, де відбувались Олімпійські ігри, заборонялись.

1 Ведучий: Учасниками Ігор могли бути вільні греки – чоловіки та юнаки. Для жінок у Греції проводились Герії – Ігри на честь богині Гери.

2 Ведучий: Перші Олімпійські ігри тривали один день, а програма включала лише один вид спорту – біг. Із розквітом і зростанням популярності Ігор їх програма змагань поступово розширювалась. У період розквіту вони проходили протягом п’яти днів. Програма змагань включала біг на різні дистанції, панкратіон (поєднання боротьби з кулачним боєм), пентатлон (п’ятиборство, до нього входили стрибки у довжину, біг, метання диска, метання списа і боротьба), кулачний бій, перегони на колісницях.

1 Ведучий: Нагородження переможців відбувалося у п’ятий день мпійських святкувань. Переможців Олімпійських ігор увінчували вінком з гілок оливи, а також пов’язували вовняними стрічками навколо голови, рук.

Читець 1:

На світ олімпіоніки являлись

І перемогами своїми прославлялись,

Оливи гілку на чолі несли.

Читець 2: Проіснували Ігри декілька віків,

А потім римський імператор Феодосій

Заборонив їх існування, а роки,

І варвари й стихії

Знесли, прибрали з пам’яті людської

Славетне місто ритуалів і споруд.

Читець 3:

І ось людина – П’єр де Кубертен,

Французький педагог, барон, спортсмен,

З палким натхненням взявся за роботу,

Щоб відродити славу давніх днів,

Щоб олімпійське гасло засіяло всім.

Виступ гімнасток  Карпачової Катерити та Карпачової Єлизавети

2 Ведучий: Минуло понад 100 років: зараз олімпійці є гордістю нації, і спортивні держави вкладають небачені суми у розвиток олімпійського руху.

1 Ведучий: Мета Олімпійського руху полягає в тому, щоб розвивати прекрасні якості, яких набувають у змаганнях на дружніх полях любительського спорту, та об’єднати молодь усього світу раз на чотири роки на величному спортивному святі, що сприяє міжнародній довірі і добрій волі.

Олімпізм – життєва філософія, що звеличує та об’єднує  в гармонійне ціле тіло, волю й розум.

2 Ведучий:

Символіка

До Олімпійської символіки належать Олімпійські кільця, Олімпійський прапор, Олімпійське гасло, Олімпійська емблема, Олімпійський гімн, Олімпійський вогонь та Олімпійський смолоскип.

1 Ведучий:

Олімпійський прапор

П’ять кольорових кілець – синє, чорне, червоне, жовте, зелене – на чисто білому полотнищі – це Олімпійський прапор. Він урочисто підіймається в Олімпійському місті на високій щоглі олімпійського стадіону, там, де майорять прапори всіх держав-учасниць Олімпійських ігор.

2 Ведучий:

Олімпійське гасло

Спеціальним гаслом Олімпійських ігор є три слова: «Citius. Altius. Fortius». Ці три слова латинською означають – «швидше, вище, сильніше». Олімпійське гасло закликає всіх учасників олімпійського руху до вдосконалення та гармонії відповідно до духу олімпізму.

Вважають, що гасло придумав П’єр де Кубертен. Але ці слова належать французькому священику Анрі Дідону.

1 Ведучий:

Олімпійський вогонь

Олімпійським вогнем є вогонь, що запалюють в Олімпії під егідою МОК. Він проходить свій шлях до міста, в якому відбуваються  Олімпійські ігри, за допомогою смолоскипової естафети та закінчує подорож у великій чаші олімпійського стадіону.

2 Ведучий:

Олімпійська емблема

Олімпійська емблема чітко визначена в Олімпійській Хартії – правовому документі олімпійського руху. Основний її елемент – п’ять кілець, поєднаних з іншими елементами. Олімпійські кільця символізують ідеали й мету олімпійського руху. Вони мають синій, жовтий, чорний, зелений і червоний колір і переплітаються зліва направо. Кольори верхніх трьох кілець – синій, чорний і червоний. Нижче – жовте і зелене кільце. Вся фігура є правильною трапецією. Олімпійські кільця символізують толерантність і дружбу між усіма, хто бере участь у Олімпійських іграх з усіх п’яти континентів нашої планети.

1 Ведучий:

Олімпійська присяга

«Від імені всіх учасників я обіцяю дотримуватися правил чесної гри в істинно спортивному дусі в ім’я слави спорту та честі наших команд» .

2 Ведучий: Спорт – це сила, грація, краса, наполегливість. Ми вже побачили, яким граційним може бути спорт з виступів наших гімнасток. А зараз учні нашої школи, які займаються дзюдо, покажуть нам, що сила – це теж гарно.

1 Ведучий: У нашій школі також багато спортсменів. Можливо хтось з них також колись зробить свій внесок у розвиток Олімпійського руху. Деякі спортсмени вже досягли значних результатів у спорті. І сьогодні до нас у гості завітав випускник нашої школи, КМС з гирьового спорту Моісеєнко Анатолій.

Виступ

ІІ. Практична частина:

Церемонія відкриття:

  • парад;
  • проведення естафети Олімпійського вогню;
  • підняття Олімпійського прапора;
  • Олімпійська присяга.

 Проведення змагань

Церемонія закриття

  • спускання Олімпійського прапора.

На церемонію закриття учні виходять єдиним колективом, демонструючи єдність спорту під Олімпійським прапором

ІІІ. Заключна частина

Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела

  1. Савченко В.А. Тренінг-інтерактивний метод навчання.-Дніпропетровськ,2010.
  2.  Бальсевич В.К. Физическая культура для всех й каждого.-М.:
    Физкультура и спорт, 1988.
  3. Леськов А.Д., Дзюбанський А.Б. Рухливі ігри та естафети на місцевості
    для школярів молодшого шкільного віку. – Тернопіль: СМП “Астронг”,
    2000,- 132с.
  4.  Презлята Г.В. Народні ігри та забави. Івано-Франківськ, 1997
  5. Кун М.А. Легенди і міфи Стародавньої Греції. – К.:Рад.шк.,1955.-432
    с.
  6. Олімпійська Хартія /МОК.-К.: Олімпійська література, 1999.-96 с.
  7. https://naurok.com.ua/?from=library/vidkritij-vihovnij-zahid-na-temu-olimpijskij-urok-34024.html
docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку