МЕТА КВЕСТУ:
УЧАСНИКИ: команди учнів 8-9 класів (по 8 осіб кожна).
ТРИВАЛІСТЬ КВЕСТУ: 1 година.
Козацький квест «Пропала булава»
МЕТА КВЕСТУ:
УЧАСНИКИ: команди учнів 8-9 класів (по 8 осіб кожна).
ТРИВАЛІСТЬ КВЕСТУ: 1 година.
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ (СТАНЦІЇ):
Завдання для кожної станції у Додатку 3.
Сценарій проведення козацького квесту
«Пропала булава».
Звучить козацький марш. На майданчик виходять стройовим кроком рої-учасники квесту.
1 ведучий: Дорогі діти й шановні дорослі! Сьогодні, напередодні Дня українського козацтва та Дня захисника України, ми проводимо Козацький квест «Пропала булава»
2 ведучий: Ми зібралися, щоб переконатися, що ми є нащадками славного козацького роду, що в наших жилах тече кров сміливих, відважних, розумних людей – вільних козаків.
1 ведучий: Указом Президента України 14 жовтня оголошено Днем українського козацтва. Це свято дуже важливе для нашого народу, адже козацтво відігравало вирішальну роль у становленні нашої держави.
2 ведучий: Народ будь-якої країни береже спогади про власне минуле, пишається своєю історією, перекази про звитяжні вчинки предків передаються із покоління в покоління.
1 ведучий: Для святкування Дня українського козацтва не випадково обрано День святої Покрови, бо вона здавна була покровителькою козаків.
2 ведучий: Отже, розпочинаємо наш квест. Вам доведеться пройти через десять випробувань. Це стільки, скільки було колись порогів на Дніпрі. В давні часи ці пороги були страшною перешкодою на шляху до того, хто плив Дніпром на Січ. Вважалося, що справжнім козаком може зватися лише той, хто пройшов хоч раз у житті через пороги.
1 ведучий: Отож, шановні учасники, правила квесту!
1. Всі учасники квесту діляться на команди (рої), обирається капітан (ройовий).
2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист і проходить станції згідно свого маршруту.
3. Координатори на кожній станції, після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі ( час виконання завдання або кількість набраних балів).
4. Квестери повинні дотримуватись правил гри.
5. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі «зупинки», виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.
6. Завдання від координатора квесту команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим!
7. Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши творче завдання, наприклад, розказати улюблений вірш (кожним учасником).
8. За кожне виконане завдання команди отримують від 5 до 10 балів у залежності від складності та «ціни» запитання. Координатор фіксуватиме командний залік.
9. Після проходження 10 станції команда повинна здати маршрутний лист координаторам гри. Перша команда, яка виконала всі завдання, отримає підказку про місце находження булави.
2 ведучий: Дозвольте представити журі (на кожному етапі 1 вчитель).
1 ведучий: Бажаємо всім учасникам вдалих стартів і наполегливої боротьби у змаганнях, козацького вишколу, гарту, доброго настрою і чудових вражень від нашої спільної праці, перемоги і миру!
2 ведучий: Ройові, отримайте маршрутні листи.
Ройові отримують маршрутні листи і рої приступають до виконання завдань квесту.
1 ведучий: Ось і закінчився наш конкурс. Козаки, на сцену!
Звучить марш. Журі підводить підсумки. Переможці отримують нагороди: грамоти, Булаву.
Маршрутний лист рою 9 класу
Розшифруйте назви кабінетів та зупинок, в яких ви будете виконувати завдання квесту. Будьте уважними! Удачі Вам!
№1
Ваша перша зупинка – кабінет в якому знаходиться цей предмет:
(кабінет біології)
№2
Щоб знайти місце наступної зупинки, ми підготували для вас повідомлення про нього. Але… Трапилась маленька неприємність, у посланні загубилися усі голосні. Але ж ви не злякаєтесь такої перешкоди)) Розшифруйте послання та прямуйте швидше виконувати завдання))
КБНТ ЗСТНК З ВХВН РБТ Б КМНТ ШКЛР
(Кімната школяра)
№3
Цей вірш, козаки та берегині, вам підкаже дорогу до потрібної вам станції. Читайте та будьте УВАЖНИМИ!
Браття, єдина вам подруга – воля,
І честь козаку – то є рідна сестра.
Буде, козаче, буде щасливою доля,
Ланцюг розірвати настала пора.
І сонце засяє промінням яскравим.
Одна лише кличе в дорогу мета:
То - воля, якій ми співаємо славу,
Енергію нам подарує віра свята!
Козаче, у тебе країна єдина,
А зветься вона свята Україна!!!
(Бібліотека)
№4
Стіни цього шкільного приміщення, мабуть, найбільше у всій школі мали змогу чути дитячих вигуків : « Давай! Швидшее!!», «Ура! Ура! УРАААА!!», «УУУУУ!!», «Молодці! Молодці! Молодці!». А ще розшифруйте ім’я, по батькові та прізвище вчителя, який найчастіше буває в даному приміщенні.
ЄВГЛЕВСЬКИЙ ІГОР ВІКТОРОВИЧ
Удачі вам!)))
( Спортзал, вчитель фізичної культури-Володимир Олексійович Дубовик).
№5
Як вам відомо з уроків української мови, слово складається із морфем. Це – корінь, префікс, суфікс та закінчення. Складіть із даних морфем слово, назву шкільного приміщення, в яке вам потрібно якнайшвидше дістатися для виконання наступного завдання квесту.
-И-, -СЬК-, УЧ-, -ТЕЛЬ-, -А
(Учительська).
№6
У такому чарівному кабінеті наступна ваша зупинка із завданнями))
Щасти вам!))
Тут муза над вами окрилено літає,
граматика і лексика тут проживає.
Прямуйте швидше ви в цей кабінет,
Там знайдете Шевченка ви портрет!
(Кабінет української мови та літератури).
№7
Місце проведення наступного етапу – кабінет, у якому вивчають предмет, описаний у вірші:
Наука ця — це пройдене життя,
Та без минулого немає майбуття.
Для того ми предмет оцей вивчаєм,
І краще рідну землю нашу знаєм.
(Кабінет історії).
Маршрутний лист рою 8 класу
Розшифруйте назви кабінетів та зупинок, в яких ви будете виконувати завдання квесту. Будьте уважними! Удачі Вам!
Маршрутний лист рою____________ класу
Назва рою________________________________________
Ройовий__________________________________________
№ станції, назва |
Кількість балів |
Час |
Координатор станції |
Підпис |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Зразок протоколу станції «Гонка за лідером»
Координатор ___________________________________________________
Клас |
Штрафи |
Кількість балів |
Час |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція «Вірю – не вірю»
На цій станції зачитується коротка інформація, а учасники повинні відповісти лише одним словом «вірю» або «не вірю» ( 10 балів ).
8-11 класи
Бонусні питання:
Станція «Чумацький шлях».
Печатка
|
|
Козацька чайка
|
|
Люлька
|
|
Пістолі
|
|
Гармата
|
|
Пернач
|
|
Литаври
|
|
Бунчук
|
|
Порохівниця
|
|
Каламар
|
|
Булава
|
|
Автономна Республіка Крим
Вінницька область
Волинська область
Дніпропетровська область
Донецька область
Житомирська область
Закарпатська область
Запорізька область
Івано-Франківська область
Київська область
Кіровоградська область
Луганська область
Львівська область
Миколаївська область
Одеська область
Полтавська область
Рівненська область
Сумська область
Тернопільська область
Харківська область
Херсонська область
Хмельницька область
Черкаська область
Чернівецька область
Чернігівська область
Станція «Мистецька (пазл)».
Скласти пазл репродукції картини І. Рєпіна «Як козаки листа писали турецькому султану» (5 балів). Вказати назву та автора картини (5 балів).
Станція «Гонка за лідером».
За 1 хвилину дати якнайбільше правильних відповідей на запитання ( одна правильна відповідь – 1 бал).
8-9 класи