Сценарій свята "Цікава математика" для учнів 2 класу

Про матеріал

Математичне свято проводиться на тижні математики серед учнів 2-х класів. Мета: розвивати математичні та творчі здібності учнів, стимулювати розумову та пізнавальну діяльність, виховувати інтерес до вивчення математики.

Перегляд файлу

 

                                  Загальноосвітня школа І ступеня № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

              Свято для учнів 2-х класів

 

                                               Підготувала

                                                                 вчитель вищої категорії

                                                                «старший учитель»

                                                                 Добровольська

                                                                Світлана Валентинівна

 

 

 

 

                                         м. Мелітополь                                                                     

Начало формы                                                                                                                                                                    Ведучий                                                                                                                                              1

Всім – добрий день, друзі, –
Дівчата й хлоп’ята!
Ми раді у залі
Вас нині вітати!

 

Відомо усім
(Тут відсутні секрети) –
В школі різні
Вивчають предмети
Наук у нас різних
Вивчають багато.
Яку ж з них ми будемо
Нині вітати?

 

Учень
Сьогодні будемо, друзі, з вами
Царицю всіх наук вітати
Так можемо гордо і по праву
Ми математику назвати,
 

Учень
Наук на світі є багато,
Їх навіть важко полічити,
Та нам їх треба добре знати
Щоб всесвітом оволодіти.
 

Учень
Наука – знайдені алмази:
Вугілля, золото і мідь.
В руках людей могутній лазер
І сотні зрошених угідь.
 

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0518.JPGУчень
Наука – хліб мільйоннотонний,
Дари розвіданих морів
І винограду пишні грона,
Й серед пустель пташиний спів.
 

Учень
Це атом – скорений людині,
Нові потужні русла рік.
Дерзання й пошуки невпинні –
Це наш великий славний вік.
 

 

 

 

 

Учень                                                                                                                                                  2
Наука нам допомагає
Ракети в космос запускати.
І будувати всюдиходи,
Щоб грунт на місяці вивчати.
 

Учень
Це все розвідані орбіти.
На Марсі вимпел наш розцвів.
І на Венеру шлях відкрито –
Й сюди наш розум долетів
 

Учень
До різних ми наук охочі
Нехай ведуть нас до вершин.
Та зараз ми сказати хочемо:
Наш математиці уклін!
 

Ведучий

Діти, дійсно, на світі існує багато наук. Але головною вважають математику, бо математичними знаннями ми користуємося  найчастіше.  Математика, як наука виникла в Стародавній Греції в VII-III ст. до нашої ери і в перекладі з древньогрецької означає "наука”, "знання”. Математика – ціл країна, зі своїми мешканцями і законами.  Подивіться,  сьогодні на наше свято завітала господарка цієї країни - її величність Цариця-математика.

( До зали входить Цариця-математика)

Математика

Математика-наука,над науками цариця.

Ви про мене говорили

дуже мило і хвалили

ось і я прийшла до вас.

Добрий день вам ,другий клас.

 

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0519.JPGУчень

Ти визнана давно главою всіх наук –
Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди.
Без математики ми нині як без рук.
З тобою з казки дійсність творять люди.

 

Учень

Освоївши тебе – рвемося у політ.
Створили вже розумні ми машини,

 

 


Штурмуємо космічний світ                                                                                                     3
І різних фактів визнаєм причини.

 

Учень                                                                                                                                                        

З тобою ми невпинно ростемо,
З тобою – підкоряємо природу.
Твої досягнення ми віддамо
На благо українського народу.

Ведучий
Шановна Царице-математика, ми  вже навчаємося в другому класі, тому знайомі з тобою. Наші дітки люблять твої уроки і вже багато чому навчилися. І от сьогодні хочемо тобі показати, які ми розумні і кмітливі.

 

Математика

Вже навчились ви ,малята,

Певно добре рахувати?

Тож подумайте добряче

Й розв’яжіть мої задачі.

 

Ведучий

Ми залюбки виконаємо всі твої завдання. То ж приступимо.

 

Завдання 1

Жив-був Дід Цифроїд

Їв він цифри на обід.

Ось він скільки з’їв із чаєм,

Встав яких не вистачає.

 

  1.          10                   40   50           70              100 

 

  • Назвіть найменше двоцифрове число, а найбільше.

 

  1.   *  +  31 = 54                             42 - * = 32
  1. + * =  55                                 15 - * = 9

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0527.JPG                *+ * = 12                                  * - 30 = 50

 

 

 

 

 

 

  1. Розгадайте ребуси                                                                                                           4

 

І 100 рія                              АК 3 СА               ЛИ 100 ПАД                       40 А

 

 

 

                             Г 1 А                    ПІ 2 Л                            5 НИЦЯ

 

 

Ведучий

         Діти, а ще до нас на свято завітали мешканці країни Математика – вірні помічники цариці – Плюс і Мінус. 

 

Плюс

Я-Плюс,з’єднаю два числа, їх сила в сумі ,щоб зросла.

 Мінус                                                                                                                                                            

Я-Мінус ,віднімання знак

Відняти щось-це я мастак.

 

Ведучий

Давайте покажемо знакам, як ми вміємо з їх допомогою додавати та віднімати числа.

Гра «Підбери потрібні знаки»

 

9 * 3 * 2 = 4                                      7 * 7 * 7 = 7                               8 * 3 * 9 = 20

 

Ведучий

 А зараз трохи відпочинемо і послухаємо корисні поради від Незнайка та його друзів.

 

Учень

   Як зібрався математику вивчати,

   то до класу на уроки вирушай.

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0528.JPG   Як ніде не заблукаєш –

   кабінет свій відшукаєш.

   І тому у розпач не впадай.

 

Учень

   Якщо чисел ти не знайдеш у рівнянні,

   остаточно загубитись їм не дай,

   Ти можливо, спишеш їх  у сусідів у своїх.

   І тому у розпач не впадай.

 

 

Учень                                                                                                                                                  5

  Як виконуєш контрольну ти роботу,

   зазирнути до всіх зошитів встигай,

   Тут і там потроху спишеш –

   щось, можливо, і напишеш.

   І тому у розпач не впадай.

 

Учень

  Якщо зошити свої залишив дома,

  від учителя цього не приховай.

  Підійди і поясни, що на виставці вони.

  І тому у розпач не впадай.

 

Ведучий

  • Діти, це дійсно корисні поради?
  • Будете їх виконувати?

Я сподіваюся, що ви і надалі будете уважними на уроках і гарно все вивчати. А зараз я пропоную вам потренувати свій розум  і відгадати загадки.

Конкурс «Заморочки з бочки»

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0531.JPG1. Щоб записувати числа
Чітко правильно і стисло,
Щоб ці числа прочитати,                                                                                                       
Точно все підрахувати,
Розгадати шифри,
Нам потрібні …
(цифри)

2. Чисел натуральних в світі є багато,
З них число найбільше не можна назвати
Найменше ж знати всім годиться,
І це звичайно …
(одиниця)
 

3. По ній довго можна йти,
Кінця-краю не знайти.
І початку там нема,
Бо це лінія …
(пряма)

4. Щоб довжини виміряти,
Інструмент цей треба мати.


Як будуємо пряму –                                                                                                                      6
Цей же прилад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться …
(лінійка)

5. В навчанні нам допомагає,
Про числа він розповідає,
Відрізки, формули, кути …
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожен учень:
Наш друг і помічник …
(підручник)
 

6. Їх в підручнику багато,
Кожну треба розв’язати.
І не будьте ви ледачі
Та розв’язуйте …
(задачі)
 

Ведучий                                                                                                                               

Отже давайте покажемо Цариці-математиці як мми вміємо розвязувати задачі.

 

Задача 1

19 учениць

Налічив у класі Гриць.

20 учнів ще прийшло,

Скільки в класі всіх було?     ( 19 + 20 = 39 )

 

Задача 2

40 грибів знайшов я вперше,

Гриць знайшов на 10 менше.

Ну, а хто з вас відгадав,

Скільки Гриць грибочків мав?     ( 40 – 10 = 30 )

 

Задача 3

4 книжки є у мене,

На 5 більше є у Нати.

Скільки разом в нас книжок

Треба вам сказати.         ( 4 + ( 4 + 5 ) = 13 )

 

 

Задача 4                                                                                                                                             7

Курчата дзьобали: тук-тук,

Є білі, жовті – 20 штук.

Біленьких четверо з них тільки,

А решта – жовті,

Жовтих скільки?           ( 20 – 4 = 16 )

 

Задача 5

20 зошитів у Зіни,

15 – у її подруги Ліни.

Довго рахував Павло,

Скільки зошитів було?     ( 20 + 15 = 35 )

 

Ведучий

Виконуючи наступне завдання, покажемо  Цариці-математиці які ми уважнііі та розумні.

Подумайте  та дайте відповідь на запитання.

 

  1. Кожне з чотирьох коліс автомобіля проїхало 10 км. Скільки кілометрів проїхав автомобіль?    ( 10 км )

 

  1. Мене звати  Денис. У моєї рідної сестри лише один брат. Як його звати?  

          ( Денис )

 

  1. В отарі - 100 овець. Усі, крім семи втекли. Скільки залишилося?   ( 7 )

 

  1. Чи може йти дощ два дні підряд?     ( ні )

 

  1. Стіл має чотири кути. Один кут спиляли. Скільки кутів залишилося?    ( 5 )

 

Ведучий                                                               

Молодці, ви добре вмієте розв’язувати задачі. А зараз трохи вдпочиньте і послухайте частівки.

          Ми веселії подружки

Із баяном-братиком

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0526.JPGЗаспіваємо частівки

Вам про Математику.

Та невже ми заспіваєм

Вам про Математику?

 

Знають Ігор, Коля й Вася:

Тести наближаються,

А в них з математики

Двійки прибавляються.

Та невже з математики

Двійки прибавляються?

 

          Розв'язав Петрусь задачу,                                                                                                  8

Тільки «мінуса» не бачив.

От і сталось, що лимон

Важить майже вісім тон.

Та невже ото лимон

Важить майже вісім тонн?

 

На контрольній ловить гав,

Одиницю упіймав.

Підглядав у всі книжки —

Переплутав сторінки.

Та невже ото таки

Переплутав сторінки?

 

Хто задач не полюбляє,

Тим така і дяка —

Весь рік двійки заробляє

Й вийде лобуряка.

То невже ото подяка —

Двійка в лобуряки?

 

Ведучий

      Діти, а ще до нас на свято завітали мешканці країни Математика –геометричні фігури. А хто з них яка фігура – спробуйте відгадати.

Трикутник

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0536.JPGТри у мене сторони,

міцно з’єднанні вони.

А між ними три кути.

Хто я? Чи вгадаєш ти?     

 

Квадрат

Чотири в мене сторони,

усі однакові вони.

Всі четверо кутів прямі.

Ім’я моє назвіть самі!

 

 Круг

Ось вам загадка непроста: немає жодного кута

Фігура я геометрична така кругленька ,симпатична

на сонце схожа й на млинець, а хто вгадає молодець.

 

 Прямокутник

Чотири маю сторони не всі однакові вони

прямих кутів чотири маю, як мене звати ,хто згадає ?

 

 

Ведучий                                                                                                                                          9

Геометричні фігури теж пропонують виконати від них завдання.

Завдання 1

  •  Скажіть, будь ласка, що таке периметр фігури?
  • Знайдіть периметр трикутника зі сторонами  5, 7 і 4см.   ( 5 + 7 + 4 = 16 см ) Знайдіть приметр прямокутника зі сторонами 4 і 2 см.    ( 4 + 2 + 4 + 2 = 16см)

 

Завдання 2

Складіть з геометричних фігур зимову аплікацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0537.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий

Бачите, діти, які цікаві мешканці живуть у країні Математика. Вони серйозні, точні, розумні і нас привчають бути такими.

 

Учень

І сувора й солов’їна
Математика країна.
Праця тут іде завзято
Вмій лиш спритно рахувати.
 

Учень

Вмій ділити, віднімати,
Множить швидко й додавати.
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим в відповіді бути!                                                                                                         
 

 

Учень                                                                                                                                                10

Ледарів у нас немає,
Хто руки не піднімає?
Вирушаймо в путь.
Нас цікаві справи ждуть.
 

Учень

Цифри можна прочитати
І про все на світі знати,
Скільки коксу домнам треба
Й про політ космічний в небо,
Скільки зір дрібних, як просо,
І веснянок є на носі.
 

Учень

Все умій ти пов’язати,
Про складне й просте сказати.
Наш девіз – все гарно знати,
Вміти добре рахувати.
Виростаймо ж – і у путь.
Хай знання із нами йдуть.
 

Ведучий

Якщо зараз правильно розв’яжете приклади, то прочитаєте , яке побажання вам зашифрували мешканці країни Матемтика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Щоб вирости розумними, вправними вам і надалі треба добре вчити математику,  і тоді ви зможете здійснити всі свої мрії .

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0532.JPG 

Учень

Якщо хочеш досягнути

У житті своїм вершин

 Математику збагнути

Мусиш тонко, до глибин.

 

Учень

Калькулятор і комп’ютер, -

Хто сьогодні їх не зна?  

 

Та за пояс їх запхнути                                                                                                                 11

Може світла голова.

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0542.JPG 

Учень

Якщо хочеш бізнесменом

Після школи, друже стать,

Аксіоми й теореми

Мусиш добре пам’ятать.

 

Учень

Якщо лікарем ти станеш,

То, колего, тут затям

Коли десь помилишся -

Хтось поплатиться життям.

 

Учень

Не кажу про космонавтів,

Вчителів і моряків.

Та коли чогось не знав ти,

Час це вивчити настав.

 

Учень

Не махай на все рукою,

Не лінуйся, а учись

Бо чого навчишся в школі,

Знадобиться ще колись!

 

Учень

Щоб вести кораблі ,щоб у небо злітати

Треба твердо  як слід математику знати.

 

 Учень

Щоб успішно працювала автоматика

Безперечно знадобиться математика.

І щоб рухались верстати, і щоб гроші рахувати.

Продавати й купувати, треба добре її знати.

D:\Фото 13,12,2012\DSC_0543.JPGМатематика –цариця всіх наук.

 

Математика

Не лінуйтесь, добре вчіться

Вам наказує цариця!

 

Ведучий

Проникаючи в зоряні далі,

 в таємниці земної кори,

 математика всіх закликає:

 "Ти міркуй, фантазуй і твори"!

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Сценарії
Додано
28 квітня 2018
Переглядів
1007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку