Глодоський ліцей Глодоської сільської ради
виховної години
для учнів 7-А класу
Підготувала:
Класний керівник 7-А класу
Мороз А. Ю.
2023 р.
ВИХОВНА ГОДИНА
Тема Мінна безпека. Як діяти.
Мета:
виховна – виховання почуття відповідальності за своє життя та життя інших
людей, формування у дітей пильності та спостережливості до предметів, що їх
оточують: на вулиці, в транспорті, в приміщеннях.
пізнавальна – донесення інформації про вибухонебезпечні предмети речовини, про їхню загрозу життю та здоров'ю.
Форма проведення: круглий стіл
Місце проведення: класна кімната 7-А класу
Тривалість: 45 хвилин.
Обладнання: мультимедійна дошка, ноутбук, аркуші паперу, ручки, кольорові олівці, клей, роздатковий матеріал
ХІД УРОКУ
І Вступна частина
В: Доброго дня, дорогі діти. Нажаль, наша країна сьогодні проживає складні часи, адже триває повномасштабна війна. Звісно, нам з вами дуже пощастило, тому що ми проживаємо на відносно мирній території, в так званому тилу. Але, тим не менш, тема, яку ми розглянемо, є дуже актуальною і для нас. Отже, тема нашого сьогоднішнього заняття – «Мінна безпека». Метою даного заняття є виховувати почуття власної відповідальності за своє життя та за життя оточуючих. Сьогодні кожен з вас створить свою власну пам’ятку, яку ви потім заберете додому, про те, яких правил потрібно дотримуватися, щоб зберегти своє життя та здоров’я.
В: Перед початком нашого обговорення, скажіть, будь ласка, що ви асоціюєте з поняттям «Мінна безпека». Свої думки записуєте навколо слова на дошці.
ІІ Основна частина
Ключ: 1) всі відповіді вірні; 2) б, в; 3) в, д; 4) г; 5) а, б; 6)
Щоб перевірити правильність відповідей візьміть ручку чи олівець іншого кольору та обміняйтеся своїми аркушами з сусідом, який сидить зліва від вас.
Отож, ваші результати опитування вражають. Ви досить обізнані з даної теми. Але ж, кожен з вас має батьків, молодших братиків чи сестричок, просто друзів та знайомих, які не в достатній мірі володіють даною інформацією. Ось чому ми з вами виготовимо Пам’ятки.
Тож, почнімо.
снаряд розірвався чи ні, може тільки фахівець, тому так важливо не наближатися до них.
• по можливості ПОПЕРЕДИТИ про знахідку інших осіб, які
знаходяться поруч;
• швидко ВІДІЙТИ на максимальну безпечну відстань (не
менше 100 метрів), при цьому рухатись назад необхідно по своїх слідах
• зберігайте спокій та НЕ ПАНІКУЙТЕ
• негайно ПОВІДОМТЕ дорослих та оперативні служби, надавши
інформацію про характерні ознаки предмета (місце його розташування, дату і час виявлення та особу, яка його виявила)
102 – У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПІДОЗРІЛОГО ОБ’ЄКТА;
101 – У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ БОЄПРИПАСІВ;
ІІІ Заключна частина
На завершення уроку хочу повідомити вам, що ми не просто так сьогодні згадали Патрона, адже про нього вже навіть є мільтсеріал, першу серію якого ми зараз з вами подивимось. А далі кожен з вас зможе переглянути настіпні серії вже вдома зі своїми родинами
https://www.youtube.com/watch?v=XwwXNli5ik8&t=146s
Використані джерела:
Додатки
Додаток 1
Опитування для учнів
ЗАВДАННЯ № 1
1. В яких місцях можна зустріти вибухонебезпечні предмети? Можна обрати кілька варіантів:
А. На узбіччі доріг
Б. На полі та городах, що заросли травою
В. У зруйнованих будівлях
Г. Поруч із блок-постами
Д. У лісосмузі
Е. Біля покинутих машин
2. Якими з цих знаків попереджають про вибухонебезпечні предмети поблизу (можна обрати кілька варіантів):
3. Якщо людина раптом побачила поруч небезпечний предмет, наприклад, гранату, що можна робити в такій ситуації (можна обрати кілька варіантів):
А. Підійти поближче та перевірити, що предмет безпечний.
Б. Не рухатися, аби граната не спрацювала.
В. Обережно повернутися дорогою, якою прийшли.
Г. Забрати з собою та передати дорослим на деактивацію.
Д. Подзвонити рятувальникам чи батькам.
4. У разі виявлення небезпечного підозрілого предмету, за яким номером слід зателефонувати за допомогою?
А. 01
Б. 03
В. 104
Г. 101
Д. 04
5. Якщо ваш родич приніс додому вибухонебезпечний предмет, ваші дії (можна обрати кілька варіантів):
А. Попередити дорослого про небезпеку.
Б. Подзвонити рятувальникам.
В. Швидко тікати з подвір’я.
Г. Не бити на сполох, доки не дізнаємося, чи вибухонебезпечний предмет — ще в робочому стані.
Додаток 2