Сценарій свята до Дня Святого Валентина на тему "3 королівства"

Про матеріал
Сценарій свята до Дня Святого Валентина, що гарантує незабутні емоції та захват дітей і батьків
Перегляд файлу

Сценарій до Дня Святого Валентина

на тему: “3 королівства”

 

Формую з учнів 3 команди (королівства) - “Танець”, “Вірш” та “Пісня”, відповідно до бажання дітей. Першому королівству необхідно підготувати танець для представлення своєї команди, та флешмоб для залучення до танцю інших команд. Королівству “Вірш” підготувати представлення 2 в 1, вони починатимуть свято і представлятимуть свою команду у відповідній формі, також готується залучення інших команд у вигляді гри “Вірші добавлянки”. Королівству “Пісня” треба підготувати пісню-представлення своєї команди та пісню для залучення інших королівств. Таким чином весь клас буде залучений до проведення свята та нікому не буде нудно.


 

Учень 1:

Білосніжний день як мрія

І червоний як любов.

День Святого Валентина

Грітиме нам серце знов.

 

Учениця 2:

Білий він, бо саме зараз

Нас тут снігом замело.

Ті катаються на санах,

Ті сплять добрим, чистим сном.

 

В нас панує хуртовина,

Так мете, аж загуло.

Але хто любити вміє,

Тому все несе тепло.

 

Учень 3:

А червоний він, бо серце

Не чіпає холод той.

Навіть льодяне озерце

Рибок гріє як герой.

 

І лисичка схаменулась

В серце ту любов пуска.

Зайчика не може їсти

Та й у дім свій припроша.

 

Учениця 4:

 В ріднім нашім королівстві,

Що під назвою “Талант”,

Щось не гріє те кострище

Не загріта та душа.

 

 

Бо з загублених історій

І з засвілих віків

В нас ведеться суперечка:

Хто найкращий з королів.

 

Чи то танець - запальничка,

Чи то пісня для душі,

Чи то вірш, як біла стрічка,

Рани згоює любі.

 

Ви не думайте! З любов’ю

Ми ведем цей давній бій.

Та стомилися вже врешті

Сили все ж таки в рівн!

 

Учениця 5:

То ж сьогодні влаштували

Ми собі і вам цей бал.

Щоб було усе тут чесно.

Надягнули маски нам.

 

Поясню чому. Наприклад,

Бачу тата я свого

І звичайно він за мене

Голоса віддасть свого.

 

Щоб таке не відбувалось,

В масках буде карнавал,

Й найпрекрасніші артисти

Розважатимуть цей зал.

 

Учениця 6:

Як уже ви зрозуміли,

Представляємо ми Вірш,

Ну, бо хто ще б так красиво

Предмову розповів.

 

Учень 7:

В нашім чудо-королівстві

Вірш не розкіш, вірш не гра.

Наша це буденна мова.

Звідусіль вона луна.

 

Навіть вранішня пташина

Віршем будить нас до справ.

Бо найкраща в світі Ліра,

Бо нам Бог талант цей дав.

 

І в парку, і на базарі,

І у замку, і в гаю,

І рибалки, і дворяни,

Шану віддають Віршу.

 

Учень 8:

Щоб красу і радість слова

Зрозуміли ви в вірші,

Пропоную й вам я також

Спробувати сили в грі.

Я читатиму початок,

Ви придумайте кінець.

Хто з вас справиться найкраще

Буде справжній...(Молодець).

(Вірші добавлянки)

 

Учень 8: Коля й Оля школярі,

В школу носять ... (букварі).

Учні вигляд гарний мають,

Бо волосся...(доглядають).

 

Руки мийте поміж ділом

Запашним біленьким...(милом).

Також хочу нагадати

Завжди нігті ... (підстригати).

 

Учениця 6:

Мама зробить сік смачненький,

Він корисний, ... (солоденький).

З моркви, яблучка, сунички,

Щоб були рум’яні ... (щічки).

 

Миє овочі матуся,

Я уважно ... (подивлюся).

Буду їй допомагати,

Все по мискам ... (розкладати).

 

Учень 1:

Настоявся борщ густенький,

Він корисний, ... (червоненький).

Десять овочів у ньому,

Раді ми борщу ... (такому).

 

Чіпси, тістечка і колу,

Не беріть ніколи в ... (школу).

Їсти всім картоплю фрі,

Не порадять ... (лікарі).

Не корисні ці продукти!

Їжте краще спілі ... (фрукти).

 

Учениця 2:

Пропоную всім сказати,

Що корисно ... (танцювати).

Гарний настрій - що за диво!

Посмішка така ... (красива).

 

Бігати босоніж влітку,

Ти поклич свою ... (сусідку).

Друзям дощ не заважає

Організми закаляє.

 

Учень 3: Разом з мамою і татом

Будем руки ... (піднімати).

Гей, скоріше поспішайте

І про спорт не ... (забувайте)!

 

Всі гуртом плели віночки,

Працьовиті в мами ... (дочки).

Як приємно відпочити,

В цьому світі вільно ... (жити).

 

Учениця 5:

Ось ми все вам розказали,

Й позмагались трішки.

Передаймо естафету

Танцювальним ніжкам.


Танцює вальс Королівство Танцю.

 

Учень 9:

А тепер позмагаймося в танці, пропоную приєднуватися усім.

 

Флешмоб з усім класом,  королівство “Танцю” показує рухи, а інші повторюють.

 

Учень з королівства “Пісня”(частує)

Дуже гарно королівства себе показали

І нам дуже гарний настрій та й подарували.

Ми вам хочем показати теж свої таланти,

Будем голосно й красиво для вас ми співати.

 

Пісня *Диво-дівчинка*

 

Пісня *Дивні очі*


                                                                                          

                                                                

                                                            

                                                                          

                                                                          

                                                      

 

                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Сценарії
НУШ
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку