Сценарій свята до дня збройних сил України

Про матеріал
З давніх-давен в Україні у народних піснях, легендах, прислів’ях, касках оспівував, возвеличував фізично дужу, здорову і сильну людину. Згадаймо хоча б казку “Котигорошко”. Молодий хлопець був сильний і зміг побороти Змія. Тепер ви бачите багато кінострічок, мультфільмів, в яких хоробрі, сильні люди кмітливі перемагають у нерівній боротьбі з ворогом. Отже сила і здоров’я, розум і витримка перемагають.
Перегляд файлу

Самійлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ СВЯТА

ПРЕСВЯЧЕНОГО ДНЮ ЗБРОЙНИХ

 СИЛ УКРАЇНИ

 

 

                                          виконавець: Нечипась С.І.

                                                вчитель фізичного виховання

                                                     Самійлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

2019р.

 

СЦЕНАРІЙ СВЯТА ПРЕСВЯЧЕНОГО ДНЮ 

ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

патріотично-спортивне свято для учнів старшої школи

Вступне слово.

З давніх-давен в Україні у народних піснях, легендах, прислів’ях, касках оспівував, возвеличував фізично дужу, здорову і сильну людину. Згадаймо хоча б казку “Котигорошко”. Молодий хлопець був сильний і зміг побороти Змія.

Тепер ви бачите багато кінострічок, мультфільмів, в яких хоробрі, сильні люди кмітливі перемагають у нерівній боротьбі з ворогом. Отже сила і здоров’я, розум і витримка перемагають.

Культ фізичної досконалості людини існував у Запорозькій Січі. Там були спеціальні козацькі школи, школи джур, в яких хлопчиків навчали бою, розвідці, володінню шаблями, списами, умінню стрибати, метати, поводитися в різних ситуаціях.

І вам відомо, що козаки були фізично здоровими і сильними людьми, добрими вершниками. Наприклад Іван Підкова був сильний, міг зігнути підкову, П. Сагайдачний змалку навчився натягати лук, коня з рук не випускав, вмів боротися з негодою, був витривалий, переносив голод, у небезпеці проявляв відвагу і мужність. За такі риси і вибирали козаки собі гетьманів. Виявляли козаки свої здібності під час бою і козацьких забав, які проводилися у час відпочинку.

В цих змаганнях козаки показували свою силу тіла і рук, у веслуванні, кулачництві, влучності ока при стрільбі, їзду верхи, здатність переплисти всі пороги Дніпра.

Єдність; навчання грамоти, глибока релігійність і фізична досконалість – були ознакою богатирів Київської Русі, Запорізької Січі і мають стати ознаками громадян нашої держави.

Отже, вам, діти, треба вчитись, і набиратись сил при тренуваннях, спортивних іграх, змаганнях.

 

 

ВЕДУЧА: дорогі учні, батьки, вчителі, діти, гості! сьогодні ми зібралися на патріотично-спортивне свято, присвяченому дню збройних сил України, щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості, кмітливості і просто відпочити.

ВЕДУЧИЙ: бий барабан! грайте сурми веселі! свято стрічайте в містах і селах! радісну вість чує весь світ: українській армії, привіт!

ВЕДУЧА: наші хлопці майбутні захисники вітчизни, ми впевнені, що вони з гідністю нестимуть це звання, адже їм довірять оберігати спокій багатьох мільйони жителів України.

ВЕДУЧИЙ: а для того, щоб стати справжнім захисником, треба уже зараз готуватися: загартовуватися, займатися спортом.

ВЕДУЧА: і не тільки, треба ще бути мужнім, винахідливим і кмітливим.

ВЕДУЧИЙ: і сьогодні зможемо переконатися, що сильна половина людства дійсно наділена такими якостями.

ВЕДУЧА: ми проведемо жартівливі спортивні змагання.

ВЕДУЧИЙ: сьогодні у змаганні беруть участь дві команди: команда _____________________та команда ______________________

ВЕДУЧА: а визначити команду-переможця буде журі:

  1.                ____________________________________________________________
  2.                ____________________________________________________________
  3.                ____________________________________________________________
  4.                ____________________________________________________________

 

 

ВЕДУЧИЙ: а зараз до зали ми запрошуємо всіх учасників.

ВЕДУЧА: перед тим, як вирушити в мандри, козаки вигадували собі прапор, тож пропонуємо і вам намалювати прапор, під яким будете змагатися.

Розпочинаємо нашу програму конкурсом капітанів. Капітанів просимо вийти на середину залу

В е д у ч и й. А почнемо ми з історичної вікторини, правильну відповідь нараховується один бал.

Яких ви знаєте уславлених козаків? (Іван Сірко, Павло Полуботок, Самійло Кішка, Петро Сагайдачний, Богдан Хмельницький.)

З чого складалося озброєння козаків? (Самопали, рушниці, пістолі, шаблі, списи, луки, стріли, гармати.)

Як називалися козацькі військові човни, які використовувались при набігах на Туреччину?

(Чайки, байдарки, галери.)

З яких військових одиниць складалась Запорозька Січ?

(Полк, сотня, курінь, кіш.)

Військові звання Запорозької Січі ви знаєте? (Полковник, гетьман, сотник, курінний, кошовий, отаман, осавул.)

Як називалися козацькі прапори? (Корогви.)

 Що було ознакою влади гетьмана? (Булава.)Якою речовиною посипали голову козака при обряді посвячення його у гетьмани? (Попіл.)

ВЕДУЧИЙ: а щоб інші хлопці не сумували, проведемо естафету «біг у мішку».

ВЕДУЧА: уявіть собі, що ви відбуваєте службу на морі. А шторм на морі — звичайне явище, а чи зможуть врятуватися від нього члени команди, ми зараз перевіримо, за моєю командою всі повинні розміститися на розгорнутій газеті.

ВЕДУЧИЙ: прагнучи у майбутньому стати кимось, ми готуємося до омріяної професії змалку, здобуваємо необхідні знання, виробляємо потрібні навички, тренуємо тіл о та дух. А цікаво, яка фізична підготовка у наших хлопців? Тож давайте це перевіримо!

А зараз –(реслінг.)просимо по одному учаснику з команди.

ВЕДУЧА: безумовно, для хлопця маги силу дуже важливо, тож у нас конкурс на піднімання гирі.(по 2 хлопці старших класів)

ВЕДУЧИЙ: а тепер давайте поглянемо на те як юнаки впораються з віджиманням від підлоги.(приймають участь всі члени команди, результати сумуються)

ВЕДУЧА: а зараз ми побачимо як наші хлопці впораються з підтягуванням.

(приймають участь всі члени команди, результати сумуються)

ВЕДУЧИЙ: тепер ми спробуємо вивчити ступінь придатності наших добровольців до служби в

авіаційних військах, тому оголошуємо конкурс

«паперове авіа шоу».(учасники роблять з наперу

літачок , а потім запускають їх як най далі, а потім журі

оцінить дальність та якість польоту літака.)

ВЕДУЧИЙ: тепер ми вивчити ступінь придатності наших добровольців до служби в сухопутних  військах, тому оголошуємо наступний конкурс

 На шляху в козачат зустрілись вороги. Отож, ми побачимо, чи вміють влучно метати гранати наші захисники.

На відстані шести метрів від учасників лежить обруч. Кожен гравець кидає тенісний м'яч з метою попадання в середину обруча. Надається по одній спробі. За кожний влучний кидок команді зараховується один бал.

ВЕДУЧА: ми побачили як хлопці працюють по одинці,

то ж пропоную поглянути як вони працюють в команді.

То ми підготували конкурс (Російська лапта).

Направляючі тримають по гімнастичній палиці та мячу. Перед кожною командою на відстані 9м.ставиться стійка. За сигналом перші номери команд ведуть м’яч палицею попереду себе, обходять стійку і таким чином повертаються. Палиця і м’яч передається наступному учаснику.  Естафета закінчується після проходження останніх учасників команди.

ВЕДУЧИЙ: найпривабливіше в армії те, що тут можна

абсолютно безкоштовно покидати важкі залізяки в ціль завбільшки в хату

але наші хлопці вміють і по іншому здивувати своєю силою.

Найважливіший конкурс конкурс «Вис на зігнутих руках на перекладині».

ВЕДУЧА: а от і перші неприємності, заявилися хворі.

Настав час хлопцям показані свої лікарські здібності.

Їм потрібно перебинтувати голову товаришу, оцінюється

швидкість та якість роботи.

ВЕДУЧИЙ: кожен хлопець повинен вміти захистити

свою дівчину, тому (конкурс на швидше перенесення

дівчини на руках.)

ВЕДУЧА: а зараз естафета (звари вареники.) бере

участь вся команда.

1 .кок біжить у кінець залу за каструлею, приносить її до

столу.

2.складає в неї вареники.

3. несе каструлю з варениками на піч у кінець залу.

4.біжить у кінець залу за ганчіркою.

5.біжить з ганчіркою за варениками і приносить їх до столу.

6.викладає їх на тарілку.

7. відносить каструлю на місце.

8. слідуючий учасник виконує все так само.

(оцінюється час і кількість помилок: за кожну помилку 10с. штрафу)

Розпочинаємо індивідуальну естафету «Польова кухня».

Учасник солдат повинен почистити картоплю підручним інструментом за найкоротший час. За неякісну роботу(розриви) команда отримує штрафний час дві секунди.

Фінальна естафета:  переміщення крабом,стрибок через гімнастичного козла, попадання баскетбольного м’яча в кошик,стрибки на двох ногах на скакалці,про повзання по гімнастичній лаві.( приймають участь всі члени команди)

ВЕДУЧИЙ: на ньому наші конкурси завершилися, просимо журі підбити підсумки та визначній команду-переможця. 

А зараз для вас спортивний танець (виступ команд підтримки).

ВЕДУЧА: надаємо слово шановному журі.

ВЕДУЧИЙ: щиро вітаємо переможців, дуже вдячні, що ми зібралися разом та добре відпочили.

ВЕДУЧА: я всіх вітаю із цим святом, а особливо переможців змагань, ви сьогодні молодці, я впевнена, що вони й надалі будуть добре навчатися,будуть дружити зі спортом і стануть гідними захисниками нашої держави!

Список використаної літератури.

Спортивні свята, ігри, конкурси, естафети. 1-11 класи. – Х.: Ранок-НТ, 2006. – 240 с. – (Майстер-клас).

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Біро Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 січня 2020
Переглядів
764
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку