Сценарій свята «ОСІННІЙ ВЕРНІСАЖ». Мета: розвивати творчі та акторські здібності учнів; виховувати шанобливе ставлення до природи та осінніх дарів;
Сценарій свята
«ОСІННІЙ ВЕРНІСАЖ»
( 5-8 класи)
(Звучить музика - фанфари)
Танець із зонтами, 6 клас.
(На сцені з'являються русские бабки Матрьона і Цвяточек)
Матрьона : Цвяточек, Цвяточек, нарешті ми знайшли цю залу і потрапили на «Осінній вернісаж». Це ж Бондарівська гімназія?
Діти: Так, це Бондарівська гімназія .
Цвяточек : Де ми тільки не бували, де ми тільки не виступали. І ось ми тут, на сцені Бондарівської гімназії.
Матрьона : Правда, правда. Ми на святі, тож давайте починати.
Цвяточек: Матрьоно, а де ж ведучі?(крутяться , шукають ведучих).
Добре, будемо ми за них. Ми ж тут не випадково.
Матрьона: Добрий день, вам люди добрі!
Щиро просим до господи!
Раді вас у нас вітати,
Щастя і добра бажати!
Ласкаво просимо всіх на свято! Нехай вам буде затишно, тепло, мов у своїй хаті. Сьогодні ми зібралися тут на «Осінньому вернісажі».
Вас вітають учні 5 класу. Пісня «Осень золотая»
Цвяточек:
Унылая пора! Очей очарованье!
Приятна мне твоя прощальная краса.
Люблю я пышное природы увяданье,
В багрец и золото одетые леса…
(з’являються ведучі, а бабки сідають збоку)
1 ведуча: Ой, пробачте, нам довелося затриматися. Тож продовжуємо. Ми розпочинаємо «Осінній вернісаж». Осінь... Золота пора... Скільки приємного, таємничого, цікавого вона несе з собою. Недарма про неї так багато написано віршів, пісень, оповідань. І, мабуть, немає такого художника, який би не оспівав осінь на полотні.
2 ведуча: Жовкне, опадає листя. Ідеш по вулиці, а під ногами відчуваєш шепіт кленових, дубових, липових листочків. Здається, що кожен із них розповідає свою осінню казку, свою коротеньку історію.
Сценка «Осіння депресія», 7 клас
1 ведуча: Опустили берези свої жовті коси. А вітер розчісує їх. Тихо шелестить листя, ніби про щось розмовляє. Прийшла до дерев осінь і принесла їм золотисті стрічки.
2 ведуча: В задумі ліс, в німім чеканні
Промайнули гомінливі дні.
Відлетіли солов’ї останні,
Ліс замовкнув і осиротів.
1 ведуча: Тільки небо усміхнулось чисте,-
Гралось сонце у рудій траві.
Облетіло пожовтіле листя...
Побіднішав ліс у самоті.
Сценка «На уроці англійської мови», 8 клас
(Лунає телефонний дзвінок)
Матрьона: Алло! Це Франція! Бонжур, бонжур! Друзі , тихіше, телефонує П’єр Карден. Та що ви говорите, дуже, дуже раді .
Цвяточок: Що сталося? Який Париж? Що за Кардан?
1 ведуча. Та не Кардан, а Кардерон. Париж? Напевно, французький?
2 ведуча. Ех ви, темнота. Та не Кардерон і не Кардан. П'єр Карден – французький модельєр .
Матрьона: А навіщо він дзвонив ?
Цвяточок:І не тільки дзвонив, а й привіз свою останню осінню колекцію.
(Входить Карден з дівчиною-Осінню )
П’єр Карден: Бонжур, дами і джентльмени . Я сьогодні хотів вам представити свої останні шедеври, але так сталося, що вони розгубилися в дорозі. Тож представляю вам пані Осінь.
ОСІНЬ.
Я – Осінь Золота, прийшла до вас на свято
І вам принесла дарунків багато.
Я подарую вам калиноньку в намисті,
Шипшину і гриби та айстри променисті.
Ось я-за сосною. Ось і листя в’яне.
Хто я? Це за мною йдуть густі тумани
Ранками імлистими. Вдень, як позолота,
Обриваю листя – це моя робота.
1 ведуча. Дякуємо, Кардену!
- У вас дуже цікава колекція. Хоча і залишилася одна єдина модель. Запрошуємо Вас зайняти місця в залі і разом з нами веселитися.
Гра «Хто швидше з’їсть яблуко». Для гри потрібно 4 учасники(з кожного класу по 1 учню). Усі ви, напевно, полюбляєте яблука. Сподіваюся, наші учасники теж. (Яблука підвішені на мотузці, треба з’їсти його не тримаючи руками)
2 ведуча: Кажуть, що осінь – це сумно, постійно йдуть дощі, похмуро…Не вірте, друзі! Учні 6 класу вам це доведуть.
Сценка «Капуста».
1 ведуча: Наступний наш конкурс танцювальний, а називається він «Танці зірок».
(звучить музика, 8 учасників(з кожного класу по 2 учні) виконують танцювальні рухи відповідно до стилю музичної композиції: хіп-хоп, вальс, ламбада, «Чунга-чанга», гопак і т.д.)
Матрьона: І знову наш «Осінній вернісаж» продовжується. У мене в руках торбинка, а в ній – фанти.
Цвяточок: Ми дуже раді, що ви прийшли на наше свято . І щоб вам не здавалося, що ви прийшли сюди марно, зіграємо в лото «Надія». Перевіримо ваше щасливе місце.
( Витягують по черзі призи з прикріпленими на них фантами)
2 ведуча:. А зараз, я думаю, час вже для музичної паузи, адже який Осінній вернісаж без танців.
Танець учнів 8 класу
1 ведуча: Осінь принесла вам гостинців
Із полів, садів та грядок.
Ну, а щоб не сумували –
Повний кошик загадок.
З А Г А Д К И.
Під зеленою хустинкою золоті хова зернинки. Кукурудза.
Постаріла – сто пелюшок наділа. Капуста.
Зелені, лобасті, довгасті, голчасті,
Нічого не возять, а солі просять. Огірки.
У картузику багато діток. Соняшник.
Хто роздягти візьметься – слізьми заллється. Цибуля.
Ходімо копати, дівиць рятувати. Картопля.
Під землею заховався. Хрін.
10 В земляній сидить коморі, а коса її на дворі. Морква.
З городу прийде – у борщ попаде. Помідор.
2 ведуча: Ми вже свій врожай зібрали
І в комори поскладали.
Старалися ми працювати,
Щоб врожаю не втрачати.
Сценка «Прибирання картоплі», 5 клас.
1 ведуча: Осінь по-своєму прекрасна і чарівна. Вона дарує душі щедрість, серцю - тепло від спілкування, вносить в наше життя неповторну красу!
Сценка «Дві куми», 6 клас.
ОСІНЬ. Дуже дякуємо вам, друзі, за те, що гостинно мене зустрічали, гарне свято подарували. Але час вже мені в дорогу збиратися, бо ще треба провідати і ліси, і поля. Але наступного року я знову неодмінно завітаю до вас. До зустрічі.
2 ведуча: Ми дякуємо осені, що вона зібрала нас цього осіннього дня.
Пісня «Осінь», 7 клас
А зараз ми попросимо директора школи вручити грамоти за активну участь у «Осінньому вернісажі». Вручення грамот.
Попереду зима, весна, літо… А потім знову осінь. Скільки їх ще буде у нашому житті! Ми сподіваємося, що ще не один раз засяє для всіх нас у школі золотий вогонь Осіннього вернісажу. До нових зустрічей!
(Звучить повільна музика)
Сценка «Інтернет – це сила»
Василина - Кумонько, а куди це ви поспішаєте?
Параска - Як куди? На базар, поторгувати вирішила.
Василина - А що у вас там?
Параска - А у мене тут яблучка, помідорки.
Василина - Нічого собі, оце врожай! Що ще й на продаж є?
Параска – Звичайно є. Це все завдяки Інтернету. От побачила хорошу рекламу насіння і собі придбала. А тепер і результат…
Василина - Кумонько, а чим це від вас так тхне?(відвертається)
Параска - Ой,та це ж мої нові духи „Запах доярки” називаються. Ексклюзів… Ось (махає диском) дивіться, що у мене ще є.
Василина - Ой, яке гарне дзеркальце.
Параска - Ні, це не дзеркальце, це диск – електронний носій інформації. Тут у мене всі українські письменники, всі збірки.
Василина - ( бере у руки диск) На цьому маленькому диску?
(Василина пчихає)
Параска - Не підходь близько, а то ще віруси занесеш. (Забирає диск і кладе у кошик).
Василина - Оце техніка пішла уперед...
Параска - Записуй мою електронну адресу www.Параска.@тпру.
Василина - А ти не будеш ображатися, коли я тебе буду собакою кликати?
Параска – Та ти що? Це ж у Інтернеті так адреса електронної пошти записується. Я навіть так собі по Інтернету чоловіка знайшла.
Василина – А це як?
Параска – А так. Заходиш в Інтернет, пишеш якого хочеш чоловіка і вибираєш за фотографією, який сподобався.
(Параска витягує окуляри, одягає.Бере і ноутбук)
Василина – Ну, пиши: щоб був поважного віку, так десь під 60. Але стрункий, солідний, ну… якийсь начальничок, Але не ледачий, аби по господарству порався, мав трактор, машину.
Параска – Так…, хто тут є у нас? Ой-йой-ой, та тут чоловіків, що не стане часу і до ранку,щоб передивитися.
Василина – Ходімо, кумонько, ходімо, будемо дивитись, кому гарбуза давати, а до кого і на побачення…
Сценка "Осіння депресія"
Для постановки цієї сценки на осінній бал потрібно три людини: двоє будуть грати роль лікаря та санітара, а один – їх пацієнта.
Лікар розмовляє з санітаром.
Санітар: ну що зажурився, як поживаєш?
Лікар: пацієнт важкий, два дні тому вступив. Студент (школяр), синдром осінньої депресії. Не збагну, що з ним робити.
Санітар: симптоми – дзвін у вухах, запаморочення і млявість?
Лікар: ні, у нього нудьга, апатія і відсутність настрою.
Санітар: один твій колега такого ж пацієнта лікував. Поклав в одиночну палату, передачу з Малаховим включив, так той через три години став проситися додому. Каже, краще вже на калюжі дивитися, ніж цей жах терпіти.
Лікар: боюся, не спрацює, пацієнт зовсім млявий, не реагує ні на що.
Санітар: так може, зеленкою його намазати?
Лікар: пробував – результат практично відсутня.
Санітар: може, віскі йому запропонувати?
Лікар: давав, короткочасний ефект.
Санітар: а що за пацієнт?
Лікар: а ось і він, помилуйся.
В цей час виходить пацієнт. Весь в зеленці, кошлатий, плечі опущені, сонний вигляд, бурмоче вірш про осінь.
Санітар: ага, йому напевно допоможе Активія від Данон!
Лікар: не факт, що я сумніваюся.
Санітар: а ми йому туди червоного перчика пару ложечок додамо!
Лікар: що перчика, що спирту – не допоможе, бачиш, як його накрило.
Санітар: може, ролики йому подарувати?
Лікар: ти що – статистику зіпсувати хочеш? Нам зайві травми ні до чого.
Санітар: так давай музику йому класну включимо, нехай поколбасітся.
Лікар: а що – давай спробуємо!
Включають Рамштайн. Пацієнт цілком йде в себе, сідає на підлогу і опускає голову.
Санітар: щось не те.
Лікар: зовсім не те.
Санітар: ага, треба змінити репертуарчик!
Включають веселу музику. Пацієнт пожвавлюється, починає танцювати. Лікар і санітар слідують його приклад.
Лікар: саме те! Приймати щодня по три рази!
Все, пританцьовуючи, йдуть
1