Сценарій свята "Подорож до країни Добра та Дружби" для учнів початкових класів

Про матеріал

Свято "Подорож до країни Добра та Дружби"

Формує у дітей поняття "доброта і добрі вчинки", навчає розрізняти "добре і погане", викликає бажання дарувати добро; розвиває в дитині духовно-моральні якості, вміння сприймати і створювати позитивні емоції; виховує культуру спілкування. Сприяє зміцненню колективу, вчить дружити та пробачати.

Перегляд файлу

Тема:  Подорож до країни Добра та Дружби.

 Мета: Формувати у дітей поняття "доброта і добрі вчинки", вчити розрізняти "добре і погане", викликати бажання дарувати добро; розвивати в дитині духовно-моральні якості, вміння сприймати і створювати позитивні емоції; виховувати культуру спілкування. Сприяти зміцненню колективу, вчити дружити та пробачати. Розучити мирилки.

 Обладнання: картинка із зображенням кота Леопольда; макет веселого сонечка; промінчики сонця; кошики; улюблені іграшки; дерево та яблучка до нього; макет будиночка; сердечка та долоньки з паперу; аудіо запис пісень.

 

Учитель.

-  Шановні батьки і діти! Сьогодні на вас чекає подорож до країни Добра та Дружби. Перш ніж вирушити у подорож, давайте привітаємось.

Учениця.

 Треба всім нам привітатись:

 Всі: Добрий день!

 Учениця: Дружно весело сказати:

 Всі: Добрий день!

 Учениця: Вліво – вправо повернемось,

 Туди-сюди усміхнемось.

 Всі: Добрий, добрий, добрий день!

 Учениця: Всіх гостей ми привітаєм:

 Всі: Добрий день!

 Учениця: І здоров’я побажаєм.

 Всі: Добрий день!

 

Вчитель.

– Діти, чи бачили ви мультфільм про кота Леопольда?

-  Який він – кіт Леопольд? (Добрий).

- Які слова він казав постійно мишенятам?

«Давайте жити дружно!»

І ми з вами сьогодні спробуємо зрозуміти, що таке «добро» та чи кожна людина може бути доброю. А також спробуємо згуртувати нашу класну родину, подаруємо тепло один одному, засвітимо ще одну зірочку добра і любові. І допоможуть нам у цьому наші товариші та друзі.

 

Перша зупинка - «Стежина добра».

Вчитель.

- Проходячи нею, пригадайте, яку добру справу за останні дні ви зробили і розкажіть про неї.

(Діти,  проходять між рядами, у кінці яких стоїть кошик. Дійшовши до нього, розповідають про свій добрий вчинок, кладуть у кошик улюблену іграшку, показуючи цим те, що вони хочуть поділитися нею зі своїми друзями або однокласниками.)

Вчитель.

- Якби кожна зла людина зробила на одну злу справу менше, а кожна добра на одну добру справу більше, наскільки б світлішим стало наше життя. Якби кожен, хто може, допоміг би хоча б одній конкретній людині, світ став би набагато кращий.

 

 

 

 

1. Ти добро лиш твори повсюди,

 Хай тепло твої повнить груди.

 Ти просій і доглянь пшеницю,

 Ти вкопай і почисть криницю.

 Волю дай, нагодуй пташину,

 Приголуб і навчи дитину.

 Бо людина у цьому світі

 Лиш добро повинна творити.

 

2.  Правда у світі є дуже проста:

 Сонце Землю теплом зігріває.

 А людину – її доброта

 І любов у житті прикрашає.

 

Друга зупинка – «Квітучий сад».

Вчитель.

-  У нас у класі виросло дерево. Воно непросте, це "Дерево добра”. Але на ньому не вистачає плодів. У вас на партах лежать яблучка, а на них записані добрі побажання людям.  Візьміть ті яблучка і прикрасьте ними наше деревце.( Діти прикрашають деревце.)

А тепер перевіримо, чи добре ви вмієте розрізняти, що таке добре, а що таке погано.

 Пограємо в гру "Так і ні".

 – Бабусі хлопчик помагав,

 На допомогу він мастак.

 Він, діти, добрий хлопчик? (Так.)

 – Тепер усі скажіть мені:

 У сварці жити добре? (Ні.)

 –А як немає забіяк,

 Тоді усім прекрасно? (Так.)

 – А як серця у всіх ясні,

 То вам погано, діти? (Ні.)

 – Співає хлопчик гарно як!

 А вам подобається? (Так.)

 – А як обличчя всіх сумні,

 Похмурі, злі? Вам добре? (Ні.)

 – Кричить, ламає все хлопчак,

 Це теж погано, діти? (Так.)

 – Тоді іще скажіть мені:

 Як діти б’ються, добре? (Ні.)

 – Коли вам краще жити:

 Коли сміються діти? (Так.)

 Звичайно, краще в мирі

 І з усіма дітьми дружити,

 Щоб всі веселими були,

 В добрі і злагоді жили.

«Пісня про дружбу»

Знають всі коли є друг –

Все світлішає навкруг,

Якщо сам не підведеш –

Друзів більше ти знайдеш.

Приспів:

Дружать сонце і земля,

Дружать луки і поля,

Дружать діти на землі

І великі, і малі!

Разом ходим на гурток,

Поспішаєм на каток.

Нам незгоди не страшні –

З другом весело мені.

Приспів.

Де єднає дружба всіх –

Там лунає пісня й сміх,

Свято нам несуть у дім –

Буде весело усім.

Приспів.

Третя зупинка – «Наш спільний дім»

Вчитель.

- Що ми називаємо спільним домом?

- Як нам в ньому живеться?

- Подивіться на наш будинок, який зветься школа. У ній багато просторих та світлих кабінетів. В кожному з них навчаються діти. Це однокласники. Що у них спільне?

Чи можна їх назвати товаришами, друзями? Як діти стають друзями? Що для цього треба?

( Спільні інтереси та заняття, однакові погляди на життя…).

- У кого з вас є друзі?

- Чи є вони серед однокласників?

- Що для цього потрібно?

 

3. Якщо друг у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити.

То ж без друга не прожити!

 

4.  Дружать хлопчики й дівчатка.

В лісі дружать всі звірятка.

Дружать ріки і струмки,

Дружать гори і горбки.

 

5. Дружать стежечки й дороги.

Колоски дружать у полі.

Пташенята у гнізді,

Дружать риби у воді.

 

6. Дві сестрички, дві берізки

Гомонять з дубками влітку.

А кленочки й ясени

Нахилились до сосни.

 

7. Дружать квіти біля школи.

І не сваряться ніколи.

Он троянда задивляється,

Як ромашка усміхається.

 

 

8. Хмарки дружать в небесах,

І дерева у садках.

Сонце дружить з усіма,

І для всіх воно сія.

 

9. І дорослі дружать, й діти.

Як нам цьому не радіти?

Де в сім'ї любов і ласка,

Там панує мир і щастя.

 

10. Дружать голуб і голубка.

Дружать лебідь і лебідка.

Дружать зайчики малі.

Дружать діти на Землі.

 

11. Якщо друг у тебе є,

люби його над усе.

Ти не зрадь його ніколи,

Помагай йому в усьому.

 

 

12. Вислухати його вчись,

З ним секретом поділись.

І цукерку вдвох ви з'їжте.

Яблуко навпіл розріжте.

 

13. Якщо дружить увесь клас,

Успіх буде повсякчас.

Все вам легко удається,

Весело усім живеться.

 

14. Якщо друг тебе почує,

Твоє серце не сумує.

Горе зменшиться удвічі,

Радість загляне у вічі.

 

15. Міцна дружба переможе

І тривоги, і хворобу.

Що одному не під силу,

Те гуртом ми зробим сміло.

 

16. Якщо хочеш мати друга.

То поводься чемно дуже.

Віддай частину свого серця

Тому, хто другом твоїм зветься.

 

17. Не завжди легко все дається.

Але, як треба, чимсь пожертвуй.

Щоб друга виручить з біди.

Ти пам'ятай про це завжди.

 

18. Отже, друже, я попрошу

 Зарубай собі на носі:

Добре там жити.

Де вміють дружити.

 

19. В житті усім потрібна дружба:

І для розваг, і для журби, й для служби.

Із другом легше в світі жити,

Але й дружити треба вміти.

 

20. Слід другові допомагати,

В пригоді завжди захищати,

Слід жарти друга розуміти

Й самому жартувати вміти.

 

21. Коли ж якесь нерозуміння,

Потрібно виявить терпіння.

При сварці – швидше помиритись –

Не варто з друзями сваритись.

Пісня «Дружба».

Сонце посміхається у небі,

Чи збирає хмари грізний час,

Сумувати зовсім нам не треба,

Наші друзі не поикнуть нас!

Приспів:

У тяжку годину,

У скрутну хвилину

Пам'ятаю щастя

Головне своє:

Друзі поруч будуть,

Мене не забудуть,

Бо у мене друзі,

Вірні друзі є!

Як же добре нам усім дружити,

Щирі друзі - як надійний міст!

Як без них на світі можна жити?!

В гарній дружбі - завжди гарний зміст!

Приспів. 2 рази

Вчитель.

- Отже, мир і злагода перш за все починається в колективі.

- А як миряться діти?

 

22. Мирилка летіла,

На плече сіла,

Сказала тихенько:

- Миріться швиденько!

 

23. Ти - не ворог, я - не ворог.

Нам сваритись просто сором.

Помирились, помирились,

Щоб ніколи не сварились.

 

24. Ти не плач, не плач, не плач

І скоріш мені пробач,

І на мене ти не сердься,

Бо у тебе добре серце.

Будемо завжди дружити

І ніколи не сваритись!

 

25. Дай скоріш мізинчик свій,

Зачепи його за мій.

Мізин-мізин-мізинець -

Помирив нас, молодець!

 

26. Подивися просто в очі;

Я сваритися не хочу.

Я образить не хотів,

Ненароком зачепив.

Просто в очі подивись

І зі мною подружись.

 

27. Битися - не билися,

Трохи посварилися,

Потім посміялися,

Друзями зосталися.

 

28. Грались, грались, розважались,

Веселились і сміялись.

Потім раптом посварились,

Сіли, стихли, зажурились.

Годі, годі сумувати!

Соромно ворогувати!

Не злостуй і схаменись,

Та до мене посміхнись.

Дам тобі назустріч руку.

Проженемо сварку-муку.

Настрій радісний, веселий

Хай панує у оселі.

 

29. Озирнися навкруги:

Дружать в річки береги,

Вітерець голубить квіти,

Бавляться довкола діти.

Годі сердитись!

Покладемо сварці край.

Бачиш - іграшки сумують,

Навіть фарби не малюють...

Помиримося швиденько,

Буде знову веселенько.-

 

Учитель.

- У кожного з вас є долонька, яку ви обвели та вирізали власноруч. Вона має особливу енергетику. Подаруйте її тій дитині, яку ви вважаєте своїм другом, або тому, з ким би ви хотіли дружити. І тоді вам справді буде затишно та приємно жити у нашому спільному будинку, у школі.

- Існують правила дружби, які допомагають друзям не сваритися. І нам вони допоможуть також.

Правила  дружби:

  • Уникати сварок;
  • Допомагати один одному;
  • Бути доброзичливими;
  • Бути турботливими;
  • Не глузувати один з одного;
  • Вміти вибачати та поступатися…

 

Четверта зупинка «Сонце доброти»

 

Вчитель. 

- Добро, як сонце – всіх зігріває. Добра людина дарує тепло іншим, з добрим приємно спілкуватися, така людина дарує радість і посмішку. Добро схоже на таке сонечко. (На дошці з’являється сонечко, що має очі та посміхається . Чого не вистачає сонечку?

 Діти.

-  У цього сонечка немає промінців.

 Вчитель.

- Уявіть себе промінцями цього радісного і доброго сонечка. Якщо ви хочете робити добро людям, природі, всій Землі, то роздайте свої сердечка найближчим людям, батькам з найкращими побажаннями.

Вчитель.

-  Діти, як можна назвати це сонечко?

 Діти.

-  Добре сонечко, сонце доброти,…

 Вчитель.

-  Сонце доброти завжди буде сяяти в нашому класі. Ви, я впевнена, надалі в житті будете всім нести добро, ласку, співчуття і любов.  А тепер станьте у коло, візьміться за руки, посміхніться один одному і доповніть вірш словами. Останнє слово кожного другого рядочка ви будете добирати самі в риму.

Треба вчитися... (дружити).

А не кидатись словами,

Щоб не стати ... (ворогами).

І запам’ятай собі —

З другом легше у... (журбі).

Друг нас виручити може,

У біді він ... (допоможе).

А як пісня, жарт чи сміх —

Радість ділиться на... (всіх).

Друг нас може захистити

Може з класом ... (помирити).

Друг не стане кепкувати

І на людях нас... (повчати).

А як сварять всі навкруг —

Йде на захист справжній... (друг).

І ніколи не забудь!

Й ти для друга — вірним... (будь)!

Й ще одне запам’ятай:

Друзів ти... (не забувай)!

Знай, моя дитино мила,

Дружба — це велика... (сила)! ( промовляють хором).

 

Гуморески

Хто винен?

В Андрійка м´ячик голубий –

Прудкий він і стрибучий!

Та раптом шкоди наробив –

Андрійко в шибку влучив!

«Ні, шибки я не розбивав, -

Андрійко гірко плаче,

- Я просто в м´ячика тут грав,

А в шибку влучив… м´ячик…»

 

Мультфільм

Я сиджу в кімнаті тихо,

Мов немає мене вдома.

Що там сталося за лихо?

Це ж мультфільм про Джеррі й Тома.

Я не можу відірватись

Від екрана ні на мить.

Кіт і мишка вміють гратись,

Різні капості робить.

І мені давно відомо,

Це підтвердить вся сім´я, -

Я люблю найбільше Тома,

Бо вреднющий він, як я.

 

Хитрий Івась

— Івасю, ти вже такий великий, а примушуєш малого Петрика нести і твого портфеля.

— Хай вчиться допомагати старшим.

 

 

 

 

Була така розмова

— Миколко, ти подивися на свої черевики: один чорний, а другий коричневий. Невже ти не міг піти перевзутися?

— Я ходив... Але вдома також один чорний, а другий коричневий.

 

Підсумували

— Васильку, скільки у тебе двійок?

— Чотири. А в тебе?

— У мене лише три...

Еге, хитрий, так ти ж один день в школі не був.

 

Двійка за співи

— Олю, ти за що сьогодні двійку одержала?

— За співи...

— Невже ти не могла заспівати як слід?

— Я заспівала, але на уроці... математики.

 

«Розв’язав» задачу

— Ти розв’язав задачі, які вчителька задала на сьогодні?

— Тільки одну, мамо.

— Яку?

— Ту, що списав у Миколи.

 

Грамотна ручка

— Оксанко, дай мені своєю ручкою пописати!

— А хіба твоя зіпсувалася?

— Та ні, вона робить багато помилок...

 

Одна секунда до перемир’я

Двох школярів перехожий привів до школи.

— Вони вчинили бійку на вулиці.

— Неправда! — вигукнув один з учнів. — Коли ви підійшли до нас, ми вже збиралися помиритися!

 

Ух і ох

Ми на груші, —

Ух!

Раптом чуєм:

Гух!

Потім тільки

Гець!

Що воно за Грець?

Подивились:

Ох!

То ми долі

Вдвох!

 

Танок «В друзів немає вихідних»

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 березня 2018
Переглядів
10136
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку