Сценарій свята "Подорож країною дорожніх знаків"

Про матеріал
Сценарій свята "Подорож країною дорожніх знаків" розроблена для учнів початкової школи. Даний сценарій може бути використаний вихователями, вчителями, класними керівниками.
Перегляд файлу

«Подорож країною дорожніх знаків»

 

Сценарій свята

 

Ведуча: Любі діти, ми сьогодні завітали на свято «Подорож у Країну дорожніх знаків», і я думаю, що нам усім буде цікаво, бо ми з вами живемо в суспільстві де завжди існували певні правила, яких потрібно дотримуватися. А щоб наше життя було щасливим, щоб ми були здорові і не потрапляли в різні неприємні ситуації, нам необхідно знати «Правила дорожнього руху».

Заходить Листоноша.

Листоноша:

Добре працює наша пошта,

Служу я людям день і ніч.

От і сьогодні, любі друзі,

Для вас приніс я свіжий лист.

Віддає лист і виходить.

Ведуча:

Давайте подивимося, що в цьому листі, якщо він нам адресований.

Учень (читає):

Ми, жителі Країни дорожніх знаків, потрапили в біду. Нас захопила Неушкода-Перешкода. І тому в нашій країні постійно стаються аварії. Допоможіть нам!

Учень:

Хтось скаже: «Що ж такого?

Нічого тут страшного!

Ну, зникли переходи —

Не заплачуть пішоходи:

Самі собі знайдуть шляхи,

Де дорогу перейти!

Світлофор вже не мига?

Ну, яка у цім біда?

Чи червоне, чи зелене,

Ну, хіба світло для мене?»

Ведуча: А може, і справді світлофори нам не потрібні? І правила вуличного руху також?

Учень:

Ой, потрібні, та ще й як,

Бо як є дорожній знак,

Не заблудимо ніколи

По дорозі ми до школи.

Учень:

А як іду до бабусі,

То ніколи не зіб’юся,

Бо дорожній вкаже знак,

Куди їхати і як.

Заходить Неушкода-Перешкода. Хапає конверт і читає.

Неушкода-Перешкода:

Ха! Допомоги захотіли?

Певно, хтось не має діла,

Щоби вам допомогти.

Та й нелегко їх знайти,

Бо сховала я їх добре –

Світлофор, дорожні знаки,

Шлях до них — ох, нелегкий,

Не позначений ніяк.

Виходить.

Заходить Дорожній Знак і плаче. У нього на грудях — перевернутий зворотним боком планшет із дорожніми знаками.

Дорожній Знак:

Я – Знак Дорожній,

Та мене Неушкода-Перешкода вкрала,

Сховала та зачарувала.

Не можу правил я дорожніх показати,

А щоб мені допомогти,

Повинні ви загадки відгадати.

Ведуча:

Не широка в ширину,

Але довга в довжину,

Де вода і глибина –

Дерев’яна вже вона.

(Дорога)

Малесенькі будиночки

 По вулиці біжать,

57c6f76a77eab156e13677fbДівчаток і хлоп’яток

Вони швиденько мчать.

(Автобус)

Квадратними очима дивляться навпроти

Десять, двадцять, тридцять.

Біля них – ворота.

Надовго, а не на хвилинку,

У два рядки стоять будинки.

(Вулиця)

Дорожній Знак:

Чи впізнали ви мене?

Де ж можна мене зустріти?

Відкриває знак «Поворот».

Учень:

Я на двох колесах мчу,

Дві педалі я кручу,

Я тримаюсь за кермо,

Дивлюся вперед. І от

Бачу – зараз поворот.

Ведуча: Давайте попросимо Дорожній Знак бути арбітром (суддею) у нашому змаганні.

Проводиться конкурс «Хто швидше!»

Діти повинні з пазлів скласти автомобіль. Беруть участь 3 команди по 2 учні. Машини різні, і кожна команда повинна назвати марку машини.

Заходить Дорожній Знак, що забороняє звукові сигнали.

Вбігає Кіт, що голосно співає.

Ведуча: Хто ти?

Кіт: Я – учень наук світлофорних.

Ведуча: А хіба ти не знаєш правил вуличного руху? Хіба ти не бачиш, що за знак тут стоїть?

Учень:

– Тихо будь, замовчи,

Не шуми, не кричи.

«Треба бути тихо», – так

Каже цей дорожній знак.

Кіт:

Та на що мені ці знаки?

Обійдусь я і без них.

Ведуча: Ну, що ж, зараз перевіримо. Скажи, будь ласка,  як потрібно переходити вулицю.

Кіт: Як, як? На чотирьох лапах!

Учень:

Пішохід, пішохід!

Пам’ятай про перехід!

Підземний, наземний

І схожий на зебру,

Перехід тільки він

Тебе врятує від машин

Ведуча: Правильно, діти. А ти, Коте, дай відповідь на друге питання: «Як обходити тролейбус: спереду чи ззаду?»

Кіт:

Навіщо тролейбус обходити,

Коли можна його перестрибнути?

А ще краще і простіше

Під колесами пролізти

Учень:

Ой, ти, Коте, не жартуй.

Тільки ззаду ти тролейбус обійди,

Щоб не трапилось ніякої біди.

Ведуча: Шановний Коте, а скажи: чи можна гратися на проїжджій частині дороги?

Кіт: Це дивлячись у що: на проїжджій частині у шахи грати ми не можемо. Просто машина швидко їде, і враз одним махом всі фігури тобі повалить.

Інша річ, якщо м’ячик ганяти,

Від бордюрів туди і назад

У футбол ми можемо пограти

На проїжджій частині. Ще й як!

Учень:

На світі багато є правил дорожніх

Усіх їх нам, друзі, вивчити можна.

Та найосновніше із них треба знати,

Що на проїжджій частині не можна

 Кататися, гратися – за однієї умови:

Якщо залишитися хочеш здоровим!

Заходить Неушкода-Перешкода.

Неушкода-Перешкода:

Ти не слухай їх ніколи,

У футбол біжімо грати!

Автомобілі по дорозі будуть мчати,

А ми аварії їм будем спричиняти.

Кіт:

Не хочу я з тобою йти,

Мені ж бо тут цікаво,

Діти ще не все розповіли,

І слухати я маю право

Про знаки, про аварію,

А ще про світлофор.

Ведуча: Ти правду кажеш, Коте, бо не всі знають, що світлофори були не такі, як зараз. Вони з’явилися десь у 40-х роках минулого століття. Світлофори виглядали так: з чотирьох боків на них були три кольорових скла (зелене, жовте, червоне), а по них повільно повзла велика чорна стрілка. Такі світлофори були незручні. Перехрестя вільні, а ти чекай, поки стрілка доповзе до зеленого кольору. А сучасні світлофори-автомати набагато зручніші.

Кіт: То чому ж світлофор так називається?

Ведуча: Це слово складається з двох частин: «світло» і «фор». «Світло» – це Зрозуміло всім. А ось «фор»? «Фор» походить від грецького слова «форос», що означає «носій» або «той, що несе». Та це і справедливо, бо він несе світло трьох кольорів: зелене, жовте і червоне.

Виходить Дорожній Знак «Обережно! Діти!»

Ведуча: Де ми можемо побачити цей знак?

Учень:

Шосе шепоче шинами,

Пробіглими машинами,

Та біля школи зменшіть газ –

Бо висить, водій, для вас,

Знак важливий: «Діти!»

Але й ви, діти, будьте обережні!

Неушкода-Перешкода забирає Кота, і десь чути шум.

Учень: Вже догрались – на дорозі аварію зробили.

Заходить Кіт з перев’язаною лапою.

Кіт:

Ох, дарма я вас не слухав.

Дуже прошу: поможіть!

Правил вуличного руху

І мене ви теж навчіть.

Таємницю вам відкрию,

Де Неушкода-Перешкода

Сховала всі дорожні знаки.

Не чекаю я подяки.

Лиш промовте: «Знаки, знаки!

Озовіться! Озовіться!

І назад до нас верніться!»

Всі повторюють ці слова тричі. Виходять Дорожні Знаки.

Ведуча: Діти, а що ж вони означають?

Учень:

От так знак! Очам не вірю.

Хтось повісив батарею.

Може, тут у зиму сніжну

Грітись водію потрібно?

Виявилось, що цей знак

 Каже водієві так:

«Тут шлагбаум – переїзд.

Почекай – пройде експрес»

Учень:

Дуже знак нам звичний,

Схожий на окличний.

Отже, можна тут кричати,

Бігати, співать, гуляти.

Якщо бігти – босоніж,

Якщо їхати – скоріш!

Але кажуть всі суворо:

Небезпечна тут дорога.

Знак дорожній просить дуже:

«Повільніше їдь тут, друже!»

Учень:

Зупиниться транспорт, не проїде,

Коли знак стоїть на місці.

Бо він для тих, хто пішки йде,

І велосипедистів.

Дорожні Знаки:

Ми дуже раді, дуже раді,

Що врятували ви всіх нас.

І ми веселий танець дружби

Станцюємо тепер для вас.

Всі танцюють

Неушкода-Перешкода:

Ви радієте, що знаки ви уже звільнили,

Що Кота цього дурного розуму навчили,

Але Світлофора ви вже не знайдете,

Бо я не скажу вам, чи по тій доріжці йдете.

Учень: По тій, по тій, по пішохідній.

Виходить Світлофор

Неушкода-Перешкода:

Все, я йду, пора настала,

Мої чари десь пропали,

Я іду від вас вже геть!

Неушкода-Перешкода йде геть

Світлофор: Дякую, любі друзі, що ви мене врятували і так багато про мене розказали. Це дуже приємно.

Учень:

А це, наш друже, теж для вас.

Вранці встанеш, вийдеш з дому,

На перехресті – твій знайомий.

Він світлом червоним до тебе мигне,

«Закритий перехід!» – щосили гукне.

Учень: Засвітиться жовте – ледь-ледь ще зажди!

Учень: Засяє зелене – сміливо іди.

Світлофор: А тепер зіграємо у гру «Дай правильну відповідь!». Виграє та команда, яка дасть більше правильних відповідей. Отож, почали.

  •                  Як перейти дорогу, якщо перехрестя регульоване?

(На зелене світло світлофора.)

  •                  Що робити, коли на світлофорі жовте світло?

(Потрібно приготуватися, та йти не можна.)

  •                  Чому не можна перебігати дорогу перед транспортом?

(Бо можна впасти, а водій не зможе швидко загальмувати.)

  •                  Чому не можна гратися біля дороги або на дорозі?

(Це небезпечно для життя.)

  •                  Де на проїзній частині можна перечекати потік машин?

(На «острівці безпеки».)

  •                  Як рухатися тротуаром?

(Триматися правого боку.)

Світлофор:

Гарні дітки, молодці!

Правильно сказали всі.

Ведуча: Сьогодні ми зустрілися з Світлофором і Дорожніми Знаками, ми багато чого дізналися, але хочемо знати ще більше. Тому просимо наших нових Друзів заходити до нас частіше.

 

1

 

doc
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку