Сценарій вміщує матеріал яскравого й веселого свята учнів 5 класу. Школярі мають можливість відчути себе справжніми учнями школи ІІ ступеня, виявити власні таланти, продемонструвати вміння й навички, що здобули, навчаючись у початковій школі.
Сценарій свята
Посвята в п’ятикласники
Ведучий починає святковий захід.
Дорогі діти, шановні батьки, учителі, гості, ось і промайнув місяць навчання в школі другого ступеня. Сьогодні прийшов час визначитися, чи стали ви справжніми п’ятикласниками, справжніми учнями школи № 1. Щоб розібратися у цьому, ми покличемо Царицю знань, яка і допоможе нам з’ясувати, якими учнями ми є. Але вона не прийде просто так. Спочатку нехай прозвучать вірші, що стануть початком свята.
На сцені з’являються ведучі.
1учень. Муляр житла мурує,
А кравець мусить шити.
Але що б то пошив він,
Як не мав би де жити?
2 учень. Але й муляр не міг би
Навіть вийти із дому,
Як не мав хвартуха б він
Та й штанів ще при тому.
3 учень. Пекар чоботи носить-
Швець пошив їх дбайливо…
А шевцеві без хліба
Ну ніяк не можливо!
4 учень. Для загального блага,
Не жаліючи сили,
Нам же треба учитись,
Щоб були ми щасливі!
Ведучий. Думаю, шановні діти, що Цариця знань зрозуміла, що головне ваше завдання у школі – навчатися. І тепер радо завітає до нас. Гучними оплесками запрошуємо її до зали.
Заходить старшокласниця, яка грає роль Цариці знань.
Вітаю всіх у цій святковій залі. Рада бачити усміхнені обличчя п’ятикласників. А ви мене раді бачити? А знаєте, яке моє улюблене заняття? Я вам відкрию таємницю. Я дуже люблю приймати іспити. То ж сьогодні я зроблю собі таку приємність. (Вона запускає у зал повітряні кульки. Учні, що їх впіймали , виходять на сцену.)
Запитання від Цариці знань.
1. Як звуть директора нашої школи?
2. За якою адресою розташована школа?
3. Скільки школа має поверхів?
4. О котрій годині розпочинається перший урок?
5. Як звуть чергову у роздягальнях?
6. Після якого уроку ви снідаєте?
7. Який у вас останній урок у п’ятницю?
8. Який перший урок у понеділок?
9.Як звати заступника директора, що складає розклад уроків?
10. Якими сходами треба підійматися у нашій школі?
11. На якому поверсі розташована бібліотека?
12. Як звуть твого класного керівника?
Думаю, що ви гідно склали цей іспит. Повітряні кульки вам у подарунок. І запрошую вас на свої місця.
Мені, любі діти, розповіли, що ви добре знаєте, якими повинні бути справжні учні. То ж запрошую юних берегинь 5-А класу, які нагадають, що треба робити , щоб школа завжди радувала нас своїм гарним виглядом.
А тепер нехай юні козаки 5-Б класу розкажуть, що треба робити, щоб бути здоровими, бо без гарного здоров’я добре вчитися не зможеш.
Юні панянки 5- В класу розкажуть нам, якими повинні бути справжні школярки.
Юні джельтенмени 5- Г класу розкажуть, якими повинні бути справжні хлопці- школярі.
А тепер, дорогі п’ятикласники, я на допомогу собі хочу запросити Пізнайка. Знаю, що він завжди ходить з подарунками. Допоможіть мені оплесками. Давайте його разом покличемо.( До зали заходить учень , що грає роль Пізнайка).
Пізнайко
Дякую Царицю знань , що запросила мене на свято. Вітаю вас, любі учні.Я, дійсно, приніс подарунки. Це грамоти. Вручити їх мені допоможе заступник директора з виховної роботи. Перша грамота - за найкращі показники в навчанні . Її отримує той клас, що найбільше у відсотках отримав бали 10, 11, 12. Це я підрахував за журналами класів.( Називається клас).Друга грамота- за найкращу старанність на уроках. Щоб визначити такий клас, я провів анкету серед учителів, що у вас викладають.(Називається клас).Третя грамота- за найкращу поведінку в школі. Щоб визначити такий клас, я провів опитування серед чергових учителів та учнів.( Називається клас).Четверта грамота - за тактовність і порядність у ставленні до однокласників. Визначити такий клас мені допомогли класні керівники.(Називається клас).
Цариця знань
Дякую Пізнайко, я запрошую тебе до зали. Я рада, любі учні, що ви розумні, старанні, знаєте правила поведінки, поважаєте однокласників . А чи талановиті ви? Саме за номери художньої самодіяльності ви отримаєте солодкі призи. Запрошую артистів на сцену.(Після виступу кожен клас отримує солодощі).
Учитель.
Дякую, Царицю знань, за те, що ти до нас завітала. А тепер скажи нам, чи гідні ці учні звання П’ЯТИКЛАСНИК.
Цариця знань.
Так, безперечно, учні це сьогодні довели. І зараз я старості кожного класу вручаю пам’ятку «Ми п’ятикласники».(Учні, що отримали пам’ятки, зачитують їх).
Учитель оголошує про завершення свята.