Фон 001.
(музика звучить, гості займають свої місця)
Фон 002.
(заходять діти)
1.Добрий день вам гості любі!
Раді бачить усіх вас!
2.В першачків чудове свято!
Завітали й ви до нас!
3.В нас сьогодні урочистий
День прощання з букварем!
4.Любу книжечку назавжди
В пам’яті ми збережем!
5.Тож сідайте всі зручніше,
Не жалійте побажань.
6.Перший клас дуже старався,
Ради цих аплодувань.
7.Пропонуєм вам із нами
В казку линути скоріш!
8.І букварикове свято
Для всіх стане веселіш!
СЛОВО ДЛЯ ПРИВІТАННЯ НАДАЄТЬСЯ ДИРЕКТОРУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ.
************************************
1.Люба,школо, привітай нас,
2.Дорогий свій перший клас.
3.Ми багато чого вмієм.
4.Довго вчились ми у вас.
5.Як писати, як читати.
6.Мрієм все на світі знати.
7.Тож сьогодні свято цінне.
8.Настрій буде хай відмінний.
Пісня «Вчать у школі!»
Фон 003.
(На троні сидить буквар, голос з-за сцени)
- Увага!Увага! До прощального балу принци та принцеси готові.
Фон 004 .
(фан-фари)
(діти виходить стають по різні боки трону)
Буквар.
Ой, стомився я уже…Так багато часу пройшло з нашої першої зустрічі.
Скажіть, чи не даремно ми зустрілися королівни та королевичі в Країні Знань?
1.Ні, букварику,
В твоєму царстві було дуже цікаво!
2. А скільки нового ми дізналися!
Скільки тепер вміємо!
Буквар.
- Це добре, значить не даремно мої помічниці, літери, так багато провели часу з вами.
3.Так, букварику,ми навчилися читати і писати,
Тепер жодна книжечка нам не страшна!
4. У твоєму королівстві Знань було весело і таємниче.
Ми наче поринули у казку букв та звуків.
5.Хоча не все нам вдавалося так просто.
Але ми дуже старалися.
6.Тому з упевненістю можемо сказати,
Що до випускного балу прощання з букварем ми цілком готові.
7.Дякуємо тобі, букварику, за всі ті знання, що ти подарував
нам у твоїй чудовій чарівній країні.
8.Тепер ми підемо далі подорожувати Країною Знань.
Але тебе, букварику, не забудемо ніколи.
Пісня «З столу посміхається буквар»
(ПОДІЇ ПІД СЦЕНОЮ)
(хлопці перевдягаються у звірів, під сценою дівчата).
Настя.
- А, як гадаєте, друзі, що було найважчим протягом всього часу начання?
(відповіді гостей)
Оля.
- Е, ні. Найважчим було не забути книжку під подушкою, яку туди поклали, аби вивчена літера краще запам’яталась.
А, як думаєте, що було найвеселіше?
(відповіді гостей)
Настя.
- Ні! Найцікавішим було подорожувати з буквариком всіми історіями, казками, кожною сторінкою!
Чи, не так, Букварику?
Фон 005 .
(Вітер, гул)
(Буквар зник)
Оля.
- Настю, а де ж подівся Букварик?
Настя.
- Я цього не помітила.
Оля.
- Виходить…
Він зник!
Настя.
- Він зник!
Оля.
- Друзі, а ви, не бачили букварика?
(відповіді гостей)
Настя.
- Неодмінно треба його шукати.
Оля.
- Телефонуй скоріш нашим принцам, нам знадобиться їхня допомога.
(телефонна розмова «на даний момент!)
Настя.
Фон 006.
(З’являється зла чарівниця, дівчатка радяться)
Чарівниця.
- Оце я придумала! Оце я вигадниця!Хочуть святкувати?! А небути жодному святу тут! А знаєте чого? Бо мене хто запросив?!Мене, такі чарівну, гарну, розумну! Забули про мене?! Тепер шукайте, шукайте, свого букваря. А я вас буду плутати.
Ой, які дівчатка! Які гарнюні. І такі засмучені. Що сталось?
Настя.
- А ти хто така?
Чарівниця.
- Я?... Я фея…так, фея. Сама чарівна і сама прекрасна у цім королівстві.
Оля.
Чарівниця.
- Я вам поможу його шукати…. Здається, він пішов туди?
(діти в залі показують у іншому напрямку).
Фон 007.
(ідуть шляхом, на зустріч заєць)
Настя.
- Зайчику, чи ти не бачив букварика?
Зайчик.
- Десь за синіми морями,
Темними, страшними днями.
Відьма зла його несла.
Понад хмарами трясла.
Бачив, вам допоможу.
З вами в путь я побіжу.
(показує пальчиком куди іти)
Фон 008.
(Чарівниця злиться)
Фон 009 .
(продовжують шлях. Вибігають котики)
Оля.
-Котики, чекайте, ви не помічали тут букваря?
Котик 1.
- Бачив, бачив, був такий.
Сам красивий, чарівний.
Весь блискучий в сторінках.
А куди ж пішов він? Ах….
Котик 2.
-Не сумуй же братик мій!
Бачив я букварик твій.
Зла пре зла його везла.
Понад хмарами трясла.
Зчарувала його вмить.
Говорила йому «цить!»
Отуди його несла(показує),
На мітлі своїй трясла.
Фон 010.
(чарівниця злиться)
Фон 011.
(продовжують дорогу. З’являються принци)
Принц 1.
- Що шукаєте, царівни, заблукали ви, чи ні?
Ми ж вас всюди вже шукали!
Без вас свят не починали!
Принц 2.
- Повернімося назад, цар-Буквар чекає.
Нам не гоже його злить, кожен в царстві знає!
Настя.
-Де ж ви були, ми вас ждали!
Ми до вас телефонували!
Зник букварик, зник наш цар.
І пропав увесь наш бал.
Принц 3.
- Так, царівни! Не хвилюйтесь!
Бачу, друзі поряд є. Ми буварика поверни!
І усе назад обернем!
Фон 012
(шлях продовжується) (подорожують далі всі разом)
Фон 013
(грім, грохот, молнія)
Зла чарівниця.
- Досить! Набридли вже! У мене ваш буквар! Я його забрала! І не віддам! Повертайтесь додому.
(ДІВЧАТА ЛЯКАЮТЬСЯ ХОВАЮТЬСЯ ЗА ХЛОПЦІВ, ІДУТЬ ПЕРЕВДЯГАТИСЯ)
Зайчик.
-Чом ти сердишся на нас,
Чом буквар забрала?
Нащо тобі славний цар,
Нащо його вкрала?
Котик1.
-Ми тебе ласкаво просим,
Поверни його назад!
Ти розвій свої злі чари!
Буквар буде й тобі радий!
Зла чарівниця.
- Е, ні! Ніякого букваря ви не получите! Нічого не отримаєте! Нічого!!!!!!
Котик 2.
- Чого ж ти хочеш від нас?
Зла чарівниця.
- Нічого! Хоча, ні! Хочу, щоб ви відгадали три мої загадки, якщо відгадаєте, буквар ваш, ні –всі будете моїми рабами.
Фон 014
(радяться)
Котик 2.
- Згода.Загадуй. Але,щоб усе було чесно.
Зла чарівниця.
- Добре. Так і бути! Всі відгадки будуть магічним образом являтись ось на цім білім полотні. Бо чарівниця я чи ні!
У білесенькій хатині,
Коло вишень і калини.
За хатиною садок
І зелений моріжок,
Там багато є квіток.
Під горбом ставочок сяє,
Різна рибонька гуляє,
Качка з дітьми пропливає.
Як же зветься гарний край,
Де за ставом степ і гай
Пишно квітнуть, наче рай?
(ВІДПОВІДАЮТЬ ПРИНЦИ - Україна)(СЛАЙД 1)
Зла чарівниця.
-Та це було дуже просто! Мене це не здивувало…
Зайчик.
- Так ми тебе зараз здивуємо.
Танець дівчат “Соловейки рідної землі»
Котик 1.
-Ну, що, сподіваємось, зараховано.
Зла чарівниця.
-Звісно, але попереду, ще дві!
І так друга загадка-завдання. Я зараз проникну у ваші думки і дізнаюсь, чи дійсно буквар такий для вас потрібний, чи дійсно ви щирі. Якщо ні, то не бачити вам царя чарівної країни.
Фон 015
(таємнича музика)
(діти зникли. Зла чарівниця сидить над дзеркалом)
Відео.(Діти розповідають про буквар)
Зла чарівниця.
- (сердиться) Ну, нічого, останнє точно не виконаєте.
Слухайте третє завдання.
Коли зробите так, щоб у мене з’явився веселий настрій, так і бути, буквар ваш!
ХОРОМ.
ЦЕ ЛЕГКО!
Танець хлопців «Попурі»
Зла чарівниця.
- Що ж! Ви перемогли!
Фон 016.
(З’являється буквар)
Буквар.
- Дякую, друзі, ви мене врятували!
Діти.
Продовжимо свято!
Буквар.
- Залюбки!
Фон 017.
(беруть букварика за руки, ведуть на трон).
Настя.
- Як добре букварику, що ми тебе знайшли.
Всі літери від а до я пройшли.
Оля.
- А коли блукали там, то звірята стрілись нам.
Вова.
Єгор.
- І тепер ми дуже умні! Ні, скоріше, ми розумні!
Толя.
- Станьте літери в рядок, закружляємо танок.
(Всі учні стають під сценою, тримають літери, розповідають вірші, в цей час іде відео супровід).
1.Автобус їде на поля. А у вікні з ним буква «А».
2.Баранчик бекає на бе-бе, а буква «Бе» за ним іде.
3.Вогонь, то друзі не просте, про це вам скаже буква «Ве».
4.Голубчик з стріхи полетів і букву «Ге» з собой манив.
5.Ґанок дуже гарно сяє, буква «Ґе» всіх нас вітає.
6.Дід на поле вирушав, букву «Де» з собою взяв.
7.Екскаватор дуже гарний, буква «Е» його підданий.
8.Єнотик рано устає, а з ним красива буква «Є».
9.Жук на квітку полетів, букві «Же» тікать велів.
10.Зайчик стриб та стиб робив, «Зе» скакати букву вчив.
11.А на «и» немає слова. Ось така отут розмова.
12.Ікла в вовка дуже білі. Букву «І» вони гострили.
13.Їжачок собі ішов, букву «Ї» він нам знайшов.
14.Йорж – то риба дуже сміла. Букву «Й» вона таїла.
15.Кролик любить їсть травичку, просить в букви «Ка» водичку.
16.Лиска хитра в дім хотіла, букву «Ел» з собою манила.
17.Мама каже нам, як краще, букву «Ем» вчить нас ледащих.
18.Ніна пише кольорово, букву «Ен» веде драйвово.
19.Олень в лісі не блукає. Букву «О» оберігає.
20.Парасолька – то чудово, букву «Пе» згадаєм знову.
21.Тато вчить нас майструвати, букву «Те» з паперу рвати.
22.Рак у річечці живе, разом з буквой «Ер» пливе.
23.Слон великая тварина. Буква «Ес» його поглине.
24.Удав жалівся їжаку. Нехай поверне букву «У».
25.Фонтан красується на площі. І букву «Еф» в воді полоще.
26.Хліб усьому голова, це сказала буква «Ха».
27.Цап на гору не дійшов, букву «Це» там не знайшов.
28.Черепаха приповзе, букву «Че» нам принесе.
29.Школа світла і проста. Так сказала буква «Ша».
30.Щука жалілась лисиці. Буква «Ща» тонула в річці.
31.Знак м’який – потрібен всюди! Пам’ятайте його люди!
32.Юні ми іще малята, букву «Ю» хочем спіймати.
33.«Я» сказала, що остання! В алфавіті буквам край!
Літери в рядочок стали! Наш букварик прощавай.
Фон 018.
(Фан-фари)
(Голос з-за сцени)
- Увага, останній прощальний танець!
(Танець дітей)
Буквар.
- Дякую! Тепер я впевнений, що далі ваша подорож буде змістовною. Що ви, юні принци та принцеси, отримали вже досить знань, щоб вирушати далі.
Діти.
- Дякуємо, Букварику.
Пісня «Мій букварик!»
Фон 019.
1