Сценарій до дня святого Валентина на тему №Серце до серця". для учнів 3 класу.
Тема: Серце до серця
Мета: знайомити дітей з цікавим святом – Днем святого Валенина; розвивати творчу активність учнів, їхню мову, мислення, пам’ять, увагу, прагнення дарувати оточуючим гарний настрій; виховувати почуття товариськості, доброзичливості, повагу і любов до ближніх.
Обладнання: проектор, ноутбук, презентація, музика, підручний матеріал для валентинок, гарно прикрашена сцена.
Хід свята:
УЧИТЕЛЬ. І знову лютий. Але про який холод йдеться, коли обличчя усміхнене, комірці прикрашають сердечка-символи, а в поштовій скриньці ви знаходите довгоочікувані валентинки.
День святого Валентина — це свято усіх закоханих. Сьогодні ми познайомимося з цікавими легендами про те, як, де і коли виникло це свято і як його відзначали. А ще прочитаємо найкращі вірші для любих і дорогих матусь і татусів, братиків і сестричок, хлопчиків та дівчаток, що їх ми любимо усім серцем. Як ви гадаєте, що таке любов?
1-й учень:
Життя без кохання,
Життя без любові –
То небо без сонця,
То небо беззоре!
Життя не можливе,
Воно не існує,
Коли наше серце
Любові не чує.
2-й учень
Любов — найкраще в світі почуття,
Вона не має меж — безкрая.
З любові починається життя,
Вона усе найкраще починає!
3-й учень
Це ж від любові сонечко встає
І промінцями землю зігріває.
Зозуля навесні в гаю кує
І соловейко пісеньку співає.
4-й учень
Це від любові сонячно стає,
Й душа аж до зірок увись несеться.
Якщо любов в твоєму серці є,
То все чарівним і легким здається.
5-й учень
Це ж від любові так цвітуть луги,
Уся земля з полегкістю зітхає.
Закутались в тумани береги...
Любов магічну чудо-силу має!
6-й учень
Нагадай батькам, дитино:
День Святого Валентина
Незабаром наступає,
Всіх закоханих вітає.
7-й учень
Мама дуже любить тата.
Хай спече йому до свята
Торт у вигляді сердечка –
Буде смачно і доречно.
8-й учень
Тато маму теж кохає
Радо з святом привітає:
Принесе букет духмяний –
Як приємно буде мамі!
9-й учень
Валентинки, подарунки,
Привітання, поцілунки…
Ти, коли дорослим станеш
Теж кохану привітаєш!
Презентація про «Символи дня сятого Валентина»
10-й учень
Ми Святого Валентина
Всі шануємо, дитино!
Нашим дав батькам зустрітись,
Щоб змогли ми народитись!
11-й учень
За легендою, День закоханих бере свій початок ще з часів сивої давнини, відтоді, коли тільки почали будувати Рим. Спочатку в цей день люди відзначали свято римської богині шлюбу, материнства і жінок, богині Юнони і бога Пана.
12-й учень
Головною забавою цього свята була гра «Вибери милу». Римські дівчата писали на маленькому клаптикові паперу свої імена і кидали ці папірці в посудину. Потім їх ретельно перемішували і посудину пускали по колу.
13-й учень
Кожен юнак мав витягнути папірець. Дівчина, ім'я якої було написано, ставала його милою до наступного свята. Так і виник День закоханих.
14-й учень
А давайте і ми так пограємо! Кожна дівчина(тільки ті, що бажають) напише своє ім'я на маленькій листівці-сердечку. А хлопці будуть їх діставати. (Хлопці дістають листівки з іменами дівчат, і тій, чиє ім'я написане, дарують валентинку)
15-й учень
Але цей святковий і радісний день не мав свого заступника. Та згодом він з’явився. Кажуть, що він жив в ІІІ столітті н. е.Валентин був молодою, гарною, доброю і чуйною людиною. В той час правив римський імператор Клавдій ІІ, для збереження воїнського духа видав наказ, згідно з яким воїнам було заборонено одружуватися.
16-й учень
Так як одружений воїн багато часу проводить в сім’ї і думає не про благополуччя імперії і воїнські подвиги.Не зважаючи на гнів імператора, молодий християнський священик Валентин продовжував тайно одружувати закоханих.
17-й учень
Конкурс «Ласкаве слово»
На дошці розташована ромашка. На кожній пелюстці написана буква. Діти виходять по черзі , вибирають будь яку пелюстку. Вони повинні сказати одне ласкаве слово на цю букву.
Пісня « Любить не любить»
18-й учень
Гра «Намалюй усмішку»
Діти із зав’язаними очима малюють усмішку на обличчі (надрукованому на папері) і потім кожен виходить і показує свій малюнок.
19-й учень
Хай будуть люди всі щасливі,
То, може, менше буде зла.
Хай будуть діти галасливі
І щоб кругом любов цвіла.
20-й учень
Побільше всюди світла, сміху,
Пісень, що мовби з джерела.
А нічку зоряну і тиху,
І щоб кругом любов цвіла.
21-й учень
Краса земна щоб надихала
Й багато скрізь було тепла.
Щоб річка радістю співала
І щоб любов кругом цвіла.
22-й учень
Хай будуть люди всі щасливі,
А мрія має два крила,
Відважні, щирі і сміливі,
І щоб любов кругом цвіла.
КОНКУРС "ТЕАТРАЛЬНИЙ".
Пропонуються уривки з художніх творів (можна зі шкільної програми). Учасники мають відгадувати назви творів. Доки учасники готуються подивіться художній номер у виконанні 11 класу.
23-й учень
Люби свій край, моя дитино,
Бо тут з’явився ти на світ.
Це місце зветься — Україна!
І звідси ти почнеш політ.
24-й учень
Тут пісня мами колискова,
Чарівна казка перед сном.
І наймиліша рідна мова,
Калина й мальви під вікном.
25-й учень
А на високій тополині
Лелеча лагідна сім’я.
І небеса високі сині,
І ніжна пісня солов’я.
26-й учень
Люби свій край, моя дитино,
Тут з-під верби джерельце б’є,
А край наш рідний Україна —
Це найдорожче, що в нас є!
Вчитель: Кожна людяна дитинка виготовила валентинку
Валентинки пречудові!
Скільки вкладено любові!
З радістю будуть їх приймати
Прекрасні адресати.
(Вручення валентинок.)
Бажаю всім у майбутньому, щоб у ваших серцях завжди перемагало добро і кохання. А у вашому віці – дружба. І нехай ваша дружба буде світлою, чистою і радісною.
(Пісня про дружбу.)
Ми ще раз поздоровляємо всіх, хто закоханий. Любіть один одного. Поважайте один одного. Спасибі всім, хто був з нами.
Зі святом вас. Із Днем святого Валентина! Удачі вам, щастя й любові! До нових зустрічей!