Сценарій свята випускного вечора "Шкільний Оскар"

Про матеріал
Сценарій свята випускного вечора "Шкільний Оскар". Мета якого: • сприяти формуванню ціннісного ставлення до традицій школи, виховання почуття поваги до вчителів; • привітати випускників та їх батьків із закінченням навчання в школі; • створити позитивний психологічний мікроклімат; • виховувати почуття відповідальності при підготовці та безпосередньо в процесі свята; • стимулювати морально ціннісні мотиви поведінки; • підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки навчання.
Перегляд файлу

Краматорська спеціальна школа №18 Донецької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій свята

 

 «Шкільний Оскар»

 

 

 

Підготувала:

вихователь І кваліфікаційної категорії

Яснопольська І.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Краматорськ

Мета:

  •                 сприяти формуванню ціннісного ставлення до традицій школи, виховання почуття поваги до вчителів;
  •                 привітати випускників та їх батьків із закінченням навчання в школі;
  •                 створити позитивний психологічний мікроклімат;
  •                 виховувати почуття відповідальності при підготовці та безпосередньо в процесі свята;
  •                 стимулювати морально ціннісні мотиви поведінки;
  •                  підсумувати події, які відбулися з випускниками за роки навчання.

Технічні засоби: комп’ютер, акустична система, мікрофони, мультимедійна дошка та проектор.


Перебіг заходу

Голос за сценою: Колись славнозвісний письменник Вільям Шекспір сказав такі слова: «Усе наше життя – це гра, а ми в ній всі актори!». За своє життя ми встигаємо виконати масу різних ролей. За бездоганно зіграну роль ми отримуємо нагороди. А тому сьогодні ми зібралися тут на церемонії нагородження премією «Шкільний Оскар».

Відео-заставка «Оскар»

Голос за сценою: Пані та панове, дозвольте представити вашій увазі ведучих сьогоднішнього свята Ірина Петрівна та Алла Миколаївна.

(Під музичну заставку виходять ведучі)

Ведуча 2: Lady’s and gentlemen’s! Parents and teachers! Boys and girls! Welcome to the Oskar!

Ведуча 1: Пані та панове! Батьки та вчителі! Хлопці та дівчата! Ласкаво просимо Вас на церемонію Оскар!

Ведуча 2: Всім відомо настільки почесно отримувати цю премію Сьогодні кращі з кращих будуть нагороджені найвищою нагородою за свою працю і внесок, який вони зробили в розвиток покоління випускників 2018 року. Ведуча 1: Травневий день відлунює святково,

І сміх, і квіти й гомін голоcний,

Зібрало нині свято нас чудове

Прощальний вечір, вечір випускний…

Ведуча 2: Шкільне дитинство дзвоником злетіло,

Доросле починається життя

Ще мить – і назавжди залишим школу,

Підемо усі в самостійне життя,

Ведуча 1: Буяє світ у зелені, в цвіту,

Оновлюється вся наша країна.

Своє майбутнє, зміну молоду,

Разом: Випускників вітає Україна!

(Заходять випускники під музику)

Ведуча 2: Випускний вечір оголошується відкритим!

(Читання вірша + Відео-прикол про клас)

Ведуча 1: Клас оцей неординарний,

Він у школі легендарний.

Про цей клас можна сказати:

вміють учні працювати.

Клас цей - скриня діамантів:

Скільки в ньому є талантів -

I поетів, співаків,

І спортсменів, й диваків!

Ведуча 2: Є майбутні журналісти,

Є банкіри й фінансисти,

Модельєри, танцюристи

І великі оптимісти.

Ведуча 1: І так пане та панове! Право почати церемонію нагородження премією «Шкільний Оскар» ми почнемо з винуватців торжества – наших випускників.

Ведуча 2: 10 років нашому класному колективу, 10 років ми жили дружньою єдиною сім’єю. А який же шкільний клас може існувати без учнівського самоврядування.

Фон, вручення

Ведуча 1: Отже, премію Оскар в номінації «Кращий голова шкільної сім’ї» отримує Сиса Олексій.

Ведуча 2: Премію Оскар в номінації «Кращий культорганізатор» отримують Віслогузов Микита та Семенюк Михайло

Ведуча 1: Премію Оскар в номінації «Кращий господар» отримують Бондар Владислав та Кібітов Артем.

Ведуча 2: Премію Оскар в номінації «Кращий фізорганізатор» отримують Сиса Андрій та Волченкова Маргарита.

Ведуча 1: Премію Оскар в номінації «Кращий художник» отримують Шепілов Гліб та Упір Надія.

Ведуча 2: Премію Оскар в номінації «Кращий санітар» отримують Гавріш Владислав, Жиліна Олеся, Величко Денис.

Ведуча 1: Премію Оскар в номінації «Кращий книгар» Чмир Ігор та Радомська Альона.

Ведуча 2: Премію Оскар в номінації «Зірка дискотеки» отримує Величко Денис.

Ведуча 1: Ми всі знаємо, що робить оператор – він управляє камерою. Актори грають, сценаристи пишуть. А що ж робить режисер? А режисер насправді робить все, щоб втілити в життя конкретне бачення картинки. Оскар в номінації «Найкращий головний режисер» присвоюється людині, яка наділена глибоким баченням того, як повинен виглядати кінцевий результат, людина, котра є зразковим керівником.

Музичний номер (відео поздоровлення)

Ведуча 2: Очікуванням кожне серце б’ється,

Про школу ви згадаєте ще раз.

Директорові слово надається

Він з радістю вітає нині вас.

Ведуча 1: Слово надається директору Ірині Олександрівні Шарабан.

Виступ директора

Ведуча 2: Ой, яка нелегка доля

Бути завучем у школі!

Робиш розклад до зорі,

Кругом тебе школярі.

Всім їм треба раду дати,

Вчителями керувати.

Дивувався кожен з нас,

Як виходить це у Вас.

Музичний номер (вальс)

Ведуча 1: І наступна номінація – «Кращий помічник головного режисера» присвоюється чудовим жінкам, які так добре з усим справляються. Оскар отримують заступник директора з виховної роботи Вікторія Володимирівна Тяжлова та заступник директора з навчально-виховної роботи Оксана Володимирівна Сапрінцова.

Фон, вручення

Ведуча 2: Ви пам'ятаєте, ви все,звичайно, пам'ятаєте,

Як ми зустрілись з вами в перший раз,

І ви завели нас в велику кімнату,

І це вже був наш перший клас.

У ті часи ми зростом були нижчі,

Не вистачало твердості пера.

І лоповухість виділялась із-за стрижки,

І старші називали: «Дітвора».

Тоді кумирів інших не було

І зірки не було, яка б світила краще.

Сьогодні присвячуємо вам ці вірші 

Вам, перші учителі наші!

Музичний номер (пісня «Вчителька моя» під відео «Ми - маленькі») Додаток1

Ведуча 1: В номінації «Краща актриса першого плану» Оскар отримують наші перші вчителі Олена Василівна Дутова та Тетяна Миколаївна Абрамова.

Фон, вручення

Ведуча 2: В школі є така посада – це вигадник і новатор,

Невгамовний весь в роботі педагог-організатор.

Скільки справ завжди у неї, скільки творчості й горіння!

І вона таки уміє передати дітям вміння.

Також любили грати на музичних інструментах,

Тоді ми з музикою здружились навіки,

Ми день і ніч те й знали, що співали

Чи слухали хітові пісеньки.

Музичний номер (гра на музичному інструменті)

Ведуча 1: Премію Оскар в номінації «Кращий режисер естрадно-концертної програми» нагороджуються педагог-організатор Інна Іванівна Світлична та вчитель музики та логоритмики Олександр Васильович Прокопчук.

Фон, вручення

Ведуча 1: Великі фільми завжди починаються з великих сценаріїв. А що потрібно, щоб сценарій став великим? Звичайно ж, відсутність помилок і грамотність! Ось чому так важливо, щоб будь-який текст проходив належну перевірку. Інакше не стати цьому фільму великим!

Ведуча 2: Рідна мова – не проста, 

Та в житті, як не крутися,

без неї нам не обійтися.

Бажаємо знавцям Тарасового слова,

Щоб процвітала українська наша мова!

Музичний номер (український танець під пісню «Мова єднання»)

Ведуча 1: Премію Оскар в номінації «Кращий редактор» нагороджуються наші шановні логопеди і вчителя української мови та літератури Валентина Павлівна Дмитрієва, Тетяна Олександрівна Нетяженко, Ганна Сергіївна Прокопчук, Олена Володимирівна Лінник та Микола Іванович Коноваленко. Вітаємо!

Фон, вручення

Ведуча 2: Немає кращої науки.

Історію любили ми,

І на уроках, склавши руки,

Сидіть ніколи не могли.

Музичний номер (сценка «Бастилія») Додаток2

Ведуча 1: Майбутнє належить лише тим, хто береже минуле. Тому Оскар в номінації «Кращий режисер історичних фільмів» отримує вчитель історії, права та художньої культури Наталія Федорівна Тимко.

Фон, вручення

Ведуча 2: Ваш цікавий світ – англійська мова,

Й нас до знань ви здібно ведете.

Грамотне письмо, легка розмова –

Ось чого ви нас завжди вчите!

Музичний номер (пісня на англійській  мові)

Ведуча 1: В номінації «Краща роль в іноземному фільмі» Оскар отримує вчитель англійської мови Олег Ігорович Мойсеєнко.

Фон, вручення

Ведуча 2: Точні науки – складна штука,

Хтось із учнів їх любить,

А для когось вони - мука.

Та в житті, як не крутися,

Без них не обійтися…

Музичний номер (сценка «Екзамен з фізики + пісня про Інтернет») Додаток3

Ведуча 1: Наступна номінація – «Кращий режисер інтелектуальних програм» нагороджуються вчителя математики та фізики Ірина Вікторівна Маханьковська, Надія Іванівна Служаєва.

Фон, вручення

Ведуча 2: Вже нема плям темних на цім світі:

Ми пройшли все з заходу на схід;

Води, землі в дивнім розмаїтті…

Був цікавим, плідним цей похід!

Музичний номер (сценка «Двійка з фізики») Додаток4

Ведуча 1: Оскару в номінації «Кращий режисер програми «Навколо світу» отримують вчителя географії Світлана Михайлівна Діденко та біології Лілія Іванівна Шеліхова.

Фон, вручення

Ведуча 2: Знаєм формулу води,

Хтось ще й соди може знає,

Але решту знати все

Мабуть, цього не буває.

Музичний номер (сценка «На уроці хімії») Додаток5

Ведуча 1: В номінації «Кращий режисер науково-популярних фільмів» отримує вчитель хімії та основ здоров’я Галина Олександрівна Денисенко.

Фон, вручення

Ведуча 2: Той, хто любить фізкультуру

Має він мускулатуру,

І здоров’я має

І лиха не знає.

Ведуча 1: Та до чого всі знання,

Як не вміють руки,

Щоб зростали не ледачі учні, а старанні,

Є хороший їм урок -

Трудове навчання.

Ведуча 1: Оскар в номінації «Кращий ведучий телепередачі «Майстр-клас» отримує вчителя фізичної культури Ольга Дмитрівна Сайгіна та трудового навчання Юліана Валентинівна Чегринець!

Фон, вручення

Ведуча 1: Все наше життя, немов гонка по колу.

Як захистити себе від суєти?

Потрібно знайти справжнього друга.

Психолога - одного, такого як ти!

Ведуча 1: Оскар в номінації «Кращий ведучий реаліті-шоу «Пізнай себе» отримує психолог Вікторія Олегівна Вавілова!

Фон, вручення

Ведуча 2: Медсестра у школі є,

Звільнення вона дає.

Та секрет вона свій має –

Її посмішка зціляє.

Ведуча 1: Оскар в номінації «Кращий режисер-постановник» отримує медсестра Марія Іванівна Кушнір!

Фон, вручення

Ведуча 1: Після закінчення уроків.

Потрібен всім моральний спокій,

В бібліотеці ми його знаходим,

Сюди ми кожен день приходим.

Ведуча 1: Оскар в номінації «Кращий бібліотекарь» отримує бібліотекар Олена Володимирівна Курінна!

Фон, вручення

Ведуча 2: Безсумнівно, ви таланти,

Як співаки і музиканти.

Ви створюєте нам шедеври

І голодувати не даєте!

Ведуча 1: Оскар в номінації «Кращий режисер кулінарного шоу» отримує шеф-повар Людмила Скидан!

Ведуча 2: Наш завгосп дістане все:

Віник, лампу і кільце,

І пісок, й цемент, і глину,

Випише любу машину.

Ведуча 1: Оскар в номінації «Кращий декоратор» отримує заступник директора з Валентина Вікторівна Варапаєва!

Фон, вручення

Музичний номер (відео-прикол: кадри із кінофільмів зі словами учнів)

Випускник 1: Але не виразить словами

Безмежну вдячність нашим класним класним мамам. 

Кожен день були ви з нами,

І ділили радощі й тривоги,

Ви про нас завжди все знали

Усі наші стежки й дороги

Випускник 2: Було, що через нас ви потерпали,

Гріхи від інших наші прикривали,

Були за нас завжди відповідальна,

І за прогули, і за все на світі.

Надійна, мудра і сучасна,

Керівник ви наша класна!

Випускник 1: В номінації «Найкращий сценарист-адаптатор» Оскар отримують вихователі випускного класу Ірина Петрівна Яснопольська, Алла Миколаївна Кушнір, Аліна Сергіївна Басова, Тетяна Миколаївна Кришталь, Вікторія Іванівна Приймак, Тетяна Олексіївна Васильцова, Світлана Вікторівна Данилова.

Музичний номер (відео «Шкільні роки чудові»)

Ведуча 1: Сьогодні ми згадали багатьох людей, які брали участь у нашому шкільному житті. Ще нам дуже хочеться звернутися зі словами подяки до найрідніших – батьків!

Ведуча 2: Родина – це таке маленьке слово,

а скільки ж в ньому сенсу, доброти.

Це – мами перша колискова,

це – батьків прояв теплоти.

Це все. Що може бути краще

за рідних й дорогих людей?

Не покидай ти їх нізащо,

бо це все рідне, це – твоє!

Слова подяки від батьків

Ведуча 1: Ось і підійшла до завершення церемонія нагородження!

Фон, виходять учні

Випускник 1: Збулися мрії – ось вона свобода!

Так близько лиш на відстані руки!

Випускник 2: Чому ж ми зупинилися й не виходим?

Чому на серці смуток цей терпкий?

Випускник 3: Позаду все: перерви і дзвінки,

Буквар і перше прибирання,

Випускник 4: І прийдуть інші нам усім на зміну.

А ми тепер уже випускники!

Випускник 5: Позаду все, і все іще попереду:

Бал випускний – це лиш межа тонка,

Випускник 6: І щоб не загубити свого берега

Підтримай, друже де твоя рука?

Випускник 7: Я вийду в світ закриє школа двері,

Цю першу втрату я з тобою розділю.

Випускник 8: І пролунає вальс

Випускник 9: Візьмемось всі за руки, і стане менше смутку і жалю. (беруться за руки)

Випускник 10: Дай же Земле, з джерел своїх сили

І відваги й наснаги нам дай

Перший крок ми вже зробили

На дорогах життя нас зустрічай.

Фінальна пісня (Н.Могилевська, «Прощавай, моя кохана школа») Додаток6


Додаток1

 

Пісня «Вчителька моя», Оксана Білозір

І куплет

Сонечко встає і шумить трава.

Бачу стежку, де проходиш ти, рідна ти.

Вчителько моя, зоре світова, |(2)

Звідки виглядати, де тебе знайти? |

ІІ куплет

На столі лежать зошити малі,

Дітвора щебече золота, золота.

І летять – летять в небі журавлі, |(2)

Дзвоник ніби кличе в молоді літа. |

ІІІ куплет

Скільки підросло й полетіло нас

На шляхи землі в ясну блакить, у блакить.

А для тебе знов та доріжка в клас, |(2)

Під вікном у школі явір той знов шумить. |

ІV куплет

Знов щебече юнь і шумить трава,

Пізнаю тебе я при вогні в наші дні.

Вчителько моя, зоре світова, |(2)

На Вкраїні милій, в рідній стороні.


Додадок2

 

Сценка «Бастилія» з історії

Дзвенить дзвоник на урок. Учитель історії входить до 10-А класу.

Учитель: Здравствуйте діти! Урок почну з контрольного запитання. Хто взяв Бастилію?

Учні: Ми не брали!

Учитель історії підходить до класного керівника.

Учитель: Алла Миколаївна, я в шоці від вашого 10-го класу! Ви навіть не можете собі уявити!

Класний керівник: Наталія Федорівна, що трапилось? Що вони знов накоїли?

Учитель: Ви уявляєте, я у них питаю: «Хто взяв Бастилію?», а вони знаєте що мені у відповідь?

Класний керівник: Що?

Учитель: А вони: «Ми не брали! Ми не брали!»

Класний керівник: Ой, Наталія Федорівна, ну що Ви так переживаєте? Пограються і віддадуть.

Учитель знервована пішла до директора,

 входить у кабінет та з порогу починає

Учитель: Ви навіть не уявляєте що відбувається! Я у шоці! Коли ж таке було у нашій школі!

Директор (дивлячись з під окулярів): Доброго дня, Наталія Федорівна. Заспокойтеся. Що трапилося?

Учитель: Та як же тут можна бути спокійним? Ви уявляєте! Захожу я на урок до 10-го класу і питаю: «Хто взяв Бастилію?», а вони знаєте що мені у відповідь?

Директор: Що?

Учитель: А вони: «Ми не брали! Ми не брали!». Я побігла до класного керівника, все їй розповіла, а вона мені знаєте що у відповідь?

Директор: Що?

Учитель: «Ой, Наталія Федорівна, ну що Ви так переживаєте? Пограються і віддадуть». Це просто жах!!!

Директор (знімає окуляри і, протираючи їх): А який Ви кажете клас?

Учитель: 10-А.

Директор: Дааа, ці можуть і не віддати…


Додаток3

 

Сценка «Двійка з фізики»

Учитель фізики визиває учня. Виходить переляканий учень.

Учитель: Андрій, я тобі даю уже п’яту спробу перездати двійку з контрольної. Ти готовий?

Учень (чухаючи потилицю): Ага…

Учитель: У чому вимірюється сила току?

Учень: Сила … вимірюється… вимірюється… (Учень з першої парти намагається Андрію підказати) Вимірюється у мет-рах… і …

Учитель: Що?! Все зрозуміло. Ти вивчив Основний закон Ейнштейна?

Учень крутить головою, що «ні», але каже: «Так».

Учитель: Добре. Запиши мені формулу на дошці.

Учень бере крейду, але не знає що писати.

Учень з першої парти намагається весь час йому підказувати.

Учитель: Пиши. Енергія… Енергія – це літера Е. (учень пише маленьку «е») Да велика літера! Так, пиши далі. Е рівняється. (Учень пише «рівняється прописом») Андрій, як пишеться знак рівняння?.. Паралельними прямими!.. Да ні вертикальними, а горизонтальними… (Учень, оглядаючись на клас, перелякано пише) Маса – М помножити на С. (Учень пише українську літеру «Ц») Та ні українська літера, а латинська! (Учень пише «ЕС») Да пиши просто С… У квадраті. (Учень обводе все написані квадратом) Що, що ти робиш? Літера С у квадраті повинна бути! (Учень обводить літеру) Та цифра 2 повинна бути в куті… (Учень малює цифру у куті великого квадрату)

Вчителю починає ставати погано. Тримається за серце.

Учитель: Так, у нас багато варіантів, де може стояти двійка. Давай подумаємо… (Учень пише «2» по різним кутам) І знов мимо! Так, все, я більше не можу!!! Ти хоча би щось знаєш?

Учень: Так. Що таке Інтернет!

Співає пісню про Інтернет

 

Пісня про Інтернет

Із кінофільму «Біле сонце пстелі»

І куплет

Якщо я б був султан

Мережі Інтернет.

Влаштувався я б там

Знав би я про все.

Але з іншого боку,

Якщо ти султан,

Віруси спіймаєш,

Ти із всіх краін.

Приспів

Приємно дуже мати Інтернет,

Але погано, якщо його НЕТ.

ІІ куплет

Гарний твір завантажив

Реферат знайшов.

Я б дванадцять отримав

На медаль пійшов.

Я б просунутим став

Хакером крутим.

Інтернет б увесь взломав,

Що робити з ним?

Приспів

Приємно дуже мати Інтернет,

Але погано, якщо його НЕТ.


Додаток4

 

Пісня про біологію та географію

Із кінофільму «Кавказка полонянка»

І куплет

Де-то в звичайній школі,

там, де вчилися ми,

Навчає вчитель строгий

Біології й географії.

Повз біжать століття,

Сплю на уроках я,

І пропускаючи часто

Важливі слова.

Приспів

Ла-ла...

Де ти весь урок була?

Ла-ла...

Швидко свій щоденник дала!

ІІ куплет

Ми так звикли чути

«ла-ла-ла-ла-ла-ла»

Ми так любили слухати

Важливі слова.

Повз біжать століття

Спить біля дошки інший.

Не змовкає голос

Милий, дорогий!

(приспів)

ІІІ куплет

Зла на нас не тримайте,

Гумор наш добрий нехай

Сміх відродить, прожене

У ваших душах смуток.

Нехай пробіжать століття,

Нехай пролетять роки,

Але не забудемо голос

Милий ваш ніколи!

(приспів)


Додаток5

 

Сценка «Хімія»

Учень 1: Кабінет хімії... Здається тихо!

Учень 2: Я боюся...

Учень 1: Як двійки одержувати, так не боїшся, а як на п'ятірки їх виправляти...

Учень 2: А як їх виправляти?

Учень 1: Дуже просто... береш журнал, (журнал показує) знаходиш розділ «хімія», знаходиш своє прізвище... потім знаходиш цю саму двійку... береш препарат №64, змішуєш його з ... ЛЯГАЙ!!!

Звук вибуху

Учень 2: Ми де?

Учень 1: Якщо б знати! Царський одяг! Одягайся, царем будеш!

Учень 2: Ні за що!

Учень 1: Одягайся, кажу!

Один одягається в царя (2), інший краде перо і сідає писати (1).

Учень 1: Сідай, займайся державною справою. Візьми палицю, диктую.

Другий бере скіпетр.

Учень 2: Що диктувати?

Учень 1: Цар і великий князь, повторюй, всієї Русі...

Учень 2: Цар і Великий князь, повторюй, всієї Русі...

Учень 1: Та не повторюй, а повторюй!

Вривається писар з сокирою.

Учень 1: Так ви говорите, цар і Великий князь... написав... кома... куди це наш секретар запропастився?

Перший обертається.

Дяк: Цар тут?

Дяк падає на коліна. Цар тікає. Перший його ловить.

Учень 1: (пошепки) Сидіти!

Дяк повзе до першого, розкривши обійми.

Дяк: Не вели стратити, Великий государ!

Учень 1: Ти хто?

Дяк: Феофан (сміється) дяк посольського наказу! Цар трапезувати бажає!

Музика з кінофільму.

Дяк плескає у долоні, жестом запрошує дівчат з стравами (виходять дівчата з їжею, намальованою на плакатах).

Учень 2: Хвилиночку, за чий рахунок цей банкет? Хто буде оплачувати?

Учень 1: У всякому разі, не ми.

Дяк: Цариця до тебе, великий государ, бажає бачити!

Дівчата зустрічають царицю, шикуються в діагональ, цар підходить, вітається за руку з царицею, потім, з кожною дівчиною.

Учень 2: Дорога цариця, дуже радий, дуже радий познайомитися, дуже радий... здрастуйте, цар... дуже приємно, цар... дуже приємно, здрастуйте, цар...

Цар знову підходить до цариці.

Учень 2: По-моєму, ми з вами десь зустрічались...Вибачте ваше ім'я-по батькові...

Цариця: Марфа Василівна я...

Учень 2: Чудово... чарівно... Марфа Василівна... От ви говорите цар... цар... а ви думаєте, Марфа Василівна, нам царям легко? Нам царям за шкідливість молоко треба безкоштовно давати.

Учень 1: Що ж це ви, маестро, мовчіть, ну-ка гряньте нам що-небудь...

 Перший виконує пісню, цар, цариця, дівчата і дяк танцюють.

Учень 1: Танцюють всі!

Двоє приходять у себе, над ними стоїть вчитель хімії.

Учень 2: Чудово... чарівно... Марфа Василівна...ну, чарівно...

Вчитель хімії: Кібітов! Сиса! (прізвища випускників) Я б на вашому місці, двієчники, до річної контрольної готувалася!

Учень 1: Галина Олександрівна, я царював, але про хімію не забував! Мене царицею спокушали, але не піддався я, клянусь!

Йдуть за нею.


Додаток6

 

Фінальна пісня - Прощавай, моя кохана школо!

(пісня Н.Могилевської)

І куплет

Прощавай, моя кохана школо,

Дитинства край нам не забудь ніколи.

У нашім серці і душі нехай звучить сумна мелодія.

У житті минають дні за дням,

Та любов до тебе до нестями,

Та тільки хочеться не рвати струни, як болить душа моя.

Приспів:

Прощавай!

Відірватись від землі,

Попрощатися з тобою,

І летіти в небеса назустріч своїй вдачі.

Прощавай!

Відірватись від землі,

І пишатися собою,

Чому ж це сльози на очах -

То я від щастя плачу.

ІІ куплет

За порогом чекає нас світанок,

І дорога цікава і незнана,

І відкриття і пошук мрій, кохання і розлука, й щастя, й біль.

Побажай щасливої нам долі,

Ми за все спасибі скажем школі,

Та тільки хочеться не рвати струни, як болить душа моя.

Приспів:

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
Інкл
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку