Сценарій тренінгу з батьками першокласників
«БАТЬКИ І ДІТИ»
Мета: ознайомити з особливостями НУШ; сформувати правильне ставлення до виховання дітей у цьому напрямку та виховувати почуття відповідальності.
Учасники: батьки, класний керівник.
I.ВСТУП.
1.Вечірня зустріч.
Запропонувала батькам стати в коло і привітатися в віршованій формі.
В цьому класі друзі всі: (Плескають в долоні)
Я і ти ,і ми, і ви.
Привітай того, хто зліва, (Долонька до долоні)
Привітай того, хто справа.
Ми-одна сім’я. (Руки підняли вгору)
В цьому класі друзі всі: (Клацання пальцями)
Я і ти, і ми, і ви.
Посміхнись тому, хто зліва, (Усміхаються сусідові)
Посміхнись тому, хто справа.
Ми – одна сім’я.
Вітання створює доброзичливий настрій для наступного етапу зустрічі-обміну інформацією.
2. Обмін інформацією.
Кожен називає своє ім’я, прізвище та що їх хвилює в вихованні або навчанні, про що б хотіли більше дізнатися від учителя.
Такі зустрічі базуються на принципах рівноправності та партнерства, що дозволяє краще розвивати педагогічні можливості батьків.
3.Групова робота.
Батьки роблять силует дитини з паперу та записують риси характеру своєї дитини, а також, що вони очікують від школи.
4.Підсумок.
Багато хороших думок пролунало .І головне, що вони хочуть бачити своїх дітей здоровими, інтелектуальними, вихованими.
II.ОСНОВНА ЧАСТИНА.
1. Інформація про особливості дитячого світу.
Доповідь вчителя.
НУШ запроваджує компетентнісне навчання. Компетентність-це впорядковані знання та вміння застосовувати їх у житті. Законотворці виділили такі компетентності:
-вільне володіння державною мовою;
-математична компетентність;
-компетентності в галузі природничих наук,техніки і технології;
-інноваційні та екологічні компетентності;
-інформаційно-комунікаційна ;
-навчання впродовж життя;
-громадянські та соціальні;
- компетентність;
-підприємливість та фінансова грамотність.
Усі компетентності об’єднуватимуть наскрізні вміння:
-читання з розумінням;
-уміння висловлювати свою думку;
-розвиток критичного мислення;
-здатність логічно обґрунтовувати позицію;
-творчість, ініціативність;
-вміння конструктивно керувати емоціями;
-оцінювати ризики;
-приймати рішення;
-здатність співпрацювати з іншими.
2. Знайомство з навчальними осередками
3.Розклад занять та як змінюються види діяльності.
4.Тренінг-вправа «Долоньки .»
Необхідно обвести долоньку на аркуші паперу і на кожному пальчику написати побажання НУШ та яку допомогу вони можуть надати в освітньому процесі.
III.ПІДСУМОК.
ПОРАДИ БАТЬКАМ:
-дбати про здоров’я;
-допомагати у підготовці до школи;
- організувати робоче місце дитини;
-привчати до охайності і порядку;
-привчати до самооцінки;
-радійте вашій дитині та розмовляйте спокійним голосом;
-будьте терплячими;
-щодня читайте дитині;
-заохочуйте зацікавленість та уяву дитини.