Сценарій уроку у формі змішаного навчання
Модель змішаного навчання:Ротація за станціями |
|
Тема уроку: Гра «Інфомікс»
|
|
Навчальні цілі: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та іншими предметами (англійська мова, музика, література)
|
|
Навчальна діяльність онлайн або за межами школи:
Спільна робота з дошкою Padlet, можливості, настройки. Робота з дошкою в умовах дистанційного навчання.
|
Очна навчальна діяльність:
Створення дошки Padlet, робота з дошкою, можливості, настройки. |
Послідовність навчальної діяльності на уроці: Всі учні діляться на 4 групи і опрацьовують завдання.
1 станція «Інфошкола» Створення дошки Padlet «Інформатика &шкільні предмети»
2 станція «English station» Переклад комп'ютерних термінів з англійської мови Пропонуються слова для усного перекладу – всього 6 слів. Mouse, file, keyboard, Laptop, screen, password (миша, папка, клавіатура, ноутбук, екран, пароль)
3 станція «Музичний салон» Замініть декілька слів на комп’ютерні терміни
Від усмішки хмарний день ясніш, Від усмішки засія веселка в небі... Поділись усмішкою щедріш, І вона не раз повернеться до тебе.
|
|
4 станція «О рідна мова калинова!»
Впізнати відомі прислів'я, замасковані ІКТ-термінами
Комп‘ютер без програми-що ліхтар без свічки. Не смійся над старими комп‘ютерами, і твій старим буде. Комп‘ютер пам‘яттю не зіпсуєш. По ноутбуку зустрічають, по розуму проводжають. Дарованому комп‘ютеру в системний блок не заглядають. Кожен кабель своє гніздо любить. Погана та мишка, яка має одну кнопку. Два рази подумай, один раз видали. Видаляй по файлику, набереш Кошик. Що з кошика видалено, то пропало.
Учні працюють на кожній станції 8 хв, потім послідовно переходять на іншу, доки не пройдуть всі.
Після проходження всіх станцій, учні збираються разом та обговорюють свої враження від даної форми уроку.
|