2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Сценарій "Вечір веселих творчих завдань"

Про матеріал

Формування професіоналізму, набуття впевненості у собі, уміння володіти ситуацією, виховання поваги до друзів, набуття досвіду культури поведінки, пробудження почуття нового, формування творчої ініціативи.

Перегляд файлу

ВЕЧІР  ВЕСЕЛИХ  ТВОРЧИХ  ЗАВДАНЬ

1- й   ведучий. Добрий вечір, дорогі друзі! Сьогодні наша зустріч носить назву «Вечір веселих творчих завдань».
2- й  ведучий. Як господарі цього свята, ми пропонуємо: хай іскриться  сміх, хай добрим буде гумор.
1- й  ведучий. Тож пропоную дві команди для участі у конкурсах (Представлення команд).

Але нам потрібне і жюрі, щоб визначити переможця. (Представлення жюрі).
2- й ведучий. Я вам роздам розрізану картинку, яку команда повинна зібрати за 2-3 хвилини. Подивимося хто швидше справиться з цим завданням. Правильно зібрана картинка оцінюється п’ятьма балами. Поки наші учасники виконують завдання, ми проведемо гру із глядачами .

 Хто швидше з’їсть яблуко, (яблуко відвішене на нитці).

1 - й ведучий. І так, перший конкурс завершився. Слово жюрі.  

2- й ведучий. Наступний конкурс «Відгадування жартівливих загадок». Кожна команда повинна відгадати по шість загадок. Одна правильна відповідь один бал. І так… починаємо:

  • Яким стане білий камінь, якщо його кинути у Чорне море? (Мокрим)
  • Через що ти ходиш до школи? (Через поріг)
  • Як сказати одним словом – суха трава? (Сіно)
  • Який рік тягнеться один день? (Новий рік)
  • З якого посуду не їдять? (З порожнього)
  • Коли чорній кішці найлегше пробратися в хату? (Коли двері відчинені) 
  • Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон)
  • На якому полотні не можна вишивати? (На залізничному)
  • Татове й мамине дитя, але не їхній син. Хто це? (Донька)
  • Від чого ворона чорна? (Від дзьоба до хвоста)
  • Як написати в трьох клітинах – мерзла вода? (Лід)
  • Чим бігала корова, коли маленька була? (Телям)

1- й ведучий. А зараз подивимося як ви знаєте літературу. Я називаю письменників, а ви називаєте їх твори: Леся Українка, Тарас Шевченко, Іван Франко, Олександр Довженко, Всеволод Нестайко, Ярослав Стельмах. А зараз слово жюрі.

2-й ведучий. А зараз переходимо до наступного конкурсу. Уявіть собі таку ситуацію: після занять ви прийшли додому і вирішили приготувати собі з картоплі якусь страву. А які ви знаєте страви з картоплі? Запишіть їх. У вас на роздуми одна хвилина.
Поки наші учасники працюють ми  проведемо конкурс із глядачами. Під звучання музики 6 учасників повинно ходити навколо 5 стільців. Музика раптом стихає – і кожен із них сідає на стілець. Хто не встиг сісти залишає гру. Один стілець прибирають, гра продовжується, поки з двох гравців не залишиться один. Ведучий забирає аркуші з «назвами страв».

1- й  ведучий. Конкурс капітанів. Зараз стала досить модною фраза. «Якби я був… » Продумайте протягом однієї хвилини конструктивну пропозицію: що б ви зробили, будучи міністром народної освіти. Поки учасники думають надаємо слово жюрі.

        Слухаємо наших майбутніх міністрів. «Якби я був…»
2-й  ведучий. Наступний конкурс. Потрібно взяти мотузку у дві руки і, не випускаючи її з рук, зав’язати вузол. (Перш ніж брати мотузку, потрібно скласти руки на грудях, а розводячи руки, зав’язати вузлик, вірніше, він сам зав’яжеться). Сдово жюрі.

1- й   ведучий. Конкурси для кмітливих. Чим потрібно заповнити відро, щоб наповнити його три рази, ні разу не випорожнюючи, кожного разу наповнюючи від дна до країв, але щоб через край не лилось, не сипалось і не валилось. (Камінням, піском, водою).
2-  й   ведучий. П’ять предметів: штопор, замок (блискавка), шпінгалет, викрутка, кран. Один із цих предметів зайвий. Який і чому? (Штопор, він тільки відкриває). .Слово жюрі.
1-й ведучий. Скільки кілограмів землі можна дістати з ями глибиною і шириною 2 м. (Ніскільки).
  2-й ведучий.  Горіло сім свічок. Дві погасили. Скільки залишиться? (Дві. Решта згорять).
1- й  ведучий. Оголошується конкурс художників. Учасники команди по черзі із зав’язаними очима малюють кота. Та команда, у якої вийде краще отримає 5 балів. Слово жюрі.

2-й ведучий. Конкурс «Вимови скоромовку». Потрібний один учасник.

 Ходить квочка коло кілочка,

Водить діточок коло квіточок. Слово жюрі.

1-й ведучий. Наступний конкурс «Складні імена». Учасник однієї команди (хлопець) має зробити 10 кроків й  називати ім’я дівчини. Те саме робить дівчина, називаючи імена хлопців. Виграє той, хто не припуститься помилки і не зупиниться. Слово журі.

2-й ведучий. Для цього конкурсу потрібний учасник, в якого добре розвинені легені. «Найбільша кулька». Виграє той, у кого кулька буде найбільшою і швидше це зробить.

1-й ведучий. А зараз наші подивимося як наші учасники уміють фантазувати. Виконати танець:

  • Маленьких каченят;

     -     Мавпочок. Слово жюрі.

 Зобразити:

  • Дитину, яка загубилася на вокзалі;
  • Пасажира, який спізнився на потяг.

Промовити із певною інтонацією:

  • «А зараз покатай мене, велика черепахо!» (Розгнівано)
  • «Я сказав:»Горбатий!» (Ласкаво)
  • «Ваню, я ваша назавжди!» (Сумно)

- «Здрастуйте, я ваша тітка» (З прикрістю)
2- й  ведучий. Дорогі друзі, наша зустріч закінчується, надіюся, ви  краще взнали один одного, ще більше здружились.

 

 

 

 


 

Описание: Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

Описание: Картинки по запросу картинки пазли літературних герої з казок

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зазуля Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
853
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку