сценарій вечора для старшокласників

Про матеріал
Сценарій вечора для старшокласників сприяє розвиткові талановитих дітей, спрямований на підвищення культурного рівні учнів, розвиткові ціннісного ставлення до себе, людей, суспільства
Перегляд файлу

Вед.1:   Вітаємо, друзі!

Вед.2 Доброго вечора, шановні гості!

Вед.1: Доброго вечора , талановита молодь Михайлівки!

 

Вед.2: Ще недавно в небі синім

     Пролітали журавлі.

     А сьогодні в безгомінні

     Ходить осінь по землі.

 І від краю і до краю,

    Від двора і до двора,

    Золотого урожаю

    Знов до нас прийшла пора!!!

 

Осінь, найчарівніша пора року, сповнена  ніжного смутку і багата на щедрі врожаї. От і сьогодні наше свято присвяче

Збору врожаю, але не простого, а врожаю талантів.

Вед.1: Як бачите, свято обіцяє бути веселим і несподіваним!

Вед.2:Тож берімось до роботи.

Приготуйтевсідолоні – щобдужчеплескати,

вушка – щобкращечути,

щічки – щобвеселішепосміхатись!

Вед.1: Зібрались  сьогодні найкращі зірки

Але не ВіталійКозловський, не Руслана не ТінаКароль

Вед.2: А наші, михайлівські зірки й зірочки!

День такийлише раз у рік бува

Свої таланти класи у школі представляють!

Ми весело танцюєм

І голосно співаєм.

Дрижать у школістіни

Коли ми виступаєм!

Вед.1: То ж, радівсіхвітати

У цій затишнійзалі.

Концерт шкільних талантів

Ми, друзі, починаєм

 

Вед.2: У пошуках талантів ми обігали 2 поверхи школи, побували в 15кабінетах, ми вислухали 80 учасників; вони співали, вили, танцювали, пищали протягом 10 годин.

 

Вед.1: Але наш зусилля не пройшли дарма! Ми змогли знайти кращих з кращих!

 

Вед.2: Тільки сьогодні і тільки зараз вони будуть представляти свої таланти вам, любі гості нашого свята.

 

Вед.1: Дозвольте представитижурі, яке визначитьпереможців конкурсу.

Вед.2: Ось вони самі, самі, самі…

    Найсправедливіша - ____________________________________________________

Найвеселіша-__________________________________________________________

Найнаполегливіша - ____________________________________________________

Найдобріша–_________________________________________________________

Вед.1: Ну що ж журі ми представили , а тепер час подивитись на наших талановитих учасників, які з радістю продемонструють нам свої уміння.

 

Вед.2:А зараз під бурхливі овації: зустрічаємо____________________________________________________________

зустрічаємо_____________________________________________________________

Вед.1:  Дружняшкільнаспільнота.

Високийнатхнений наш злет.

В науці, у спорті, в мистецтві

Ми разом крокуєм вперед.

Вед.2: Життя школярів мінливе

Вирує у світлійоселі,

Воно і тривожне, й щасливе,

У світрозчиняє нам двері!

Життяшколярівстрімке і натхненне,

Веде нас вперед до вершин майбуття.

Ми прагнемо стати надією краю,

             Ми славнії діти його – ти і я!

Вед.1:  У світі настільки все пов’язане, щоодне явище сприяє народженню і ншого. Якщо існує яблуко, то, звичайно, існує і дерево, на якому воно   виросло. Наша школа – це дерево, на гілках якого ростуть плоди науки – його учні, які живляться мудрістю вчителів, а, виростаючи, стають справжніми особистостями, громадянами своє їдержави.

 Запрошуємо усіх до веселого танцю

 

 

 

Вед.1: Не варто доводити, щокожнанація сильна своїми талантами. А талант завжди родом з дитинства. Кажуть, що кожна людина народжуєтьсяіз зерном в руці, тільки треба знайти поле, де це зерно найкраще проросте. У нашій школі ми ростимо талановиту молодь, яка вплете у національний вінок цвіт свого таланту.

Вед.2: На землі великій

Є одна країна

Гарна, неповторна,

 Красна, як калина.

І живуть тут люди

Добрі й працьовиті

І скажу, до речі,

Ще й талановиті.

            Землю засівають

                І пісні співають,

На бандуріграють.

  І віршіскладають

  Про ліси і гори,

  І про синє море,

  Про людей і квіти…

  То скажіть же, діти,

Щоце за країна?

Наша славна Україна!

Зустрічаємо______________________________________________________________

Зустрічаємо______________________________________________________________

Вед.1:  Музика навколо нас, вона супроводжує наше жит­тя і здатна відтворити будь-який стан душі людини. Веселість і сум, радість і туга, любов і ненависть — все підвладне музиці, цій чарівниці, здатній піднести людину, прикрасити її життя.

 

Вед.2:Модні танці потрібні молоді, як повітря, бо вони да­ють можливість

виразити себе в русі. Якщо ви у ритмі музики пересуваєтесь по танцювальному майданчику, це ще не означає, що ви вмієте танцювати. У танці, як і у спорті, крім таланту та натхнення, потрібна техніка.

До вашої уваги номер:_________________________________________________________________

Номер_________________________________________________________________

 

Вед.1: Сміх людський – чудесна штука

Він- мистецтво і наука.

Він -в житті і для життя.

Із потворного й дурного

Посміятися не гріх .

Добрий сміх не бє, не мучить,

Він на світі жити учить.

Вед.2: Сміх-це ліки від хвороби,

Сміх вбиває всі мікроби.

Сміх лікує біль розлуки,

Гонить геть душевні муки.

Сміх-це радість із глибин,

Крутить крилами,як млин.

Сміх-це край живих чудес.

Сміх-цепроміньіз Небес.

Вед.1: Сміх-це гра веселки з нами,

Вона сміється кольорами.

Сміх-це найсильніша зброя.

Наповал разить героя.

Сміх-це просто та прекрасно.

 Не буваєсміхневчасно.

Сміх-це казка,все можливо.

Щирий сміх-це чудо-диво

На сцену запрошуються:___________________________________________________

______________________________ зустрічайте!

А зараз номер:___________________________________________________________

_________________________________ зустрічайте!

 

Вед.2:Талант співати і талант творити
Це для людини — божий дар!
Талант безмежно світ любити
Й життєвий витримать удар...
Комусь дається він відразу
Не треба й ритися в собі.
І зрозумом й красою разом
Комусь — у довгій  боротьбі.
Але з талантом світло жити
І легко по землі іти.
Талант нічим не замінити
Без болю і без гіркоти.

 

  А зараз запрошуємо всіх до веселого танцю

 

 

Вед.1: Якось Бог вирішивнаділити дітей усього світу талантами. Французи вибрали елегантність і красу, угорці - любов до господарювання, німці - дисципліну і порядок, діти Польщі - здатність до торгівлі, італійські діти одержали хист до музики... Обдарувавшив сіх, Бог раптом побачив у куточкудівчину. Вона булла одягнена у вишиту сорочку, руса коса переплетена синьою стрічкою, а на голові багрянів вінокізчервоної калини. І запитав її Бог: -Хто ти? Чого така сумна?

 

--Я –Україна, а плачу я , бо стогне моя земля... Сини мої на чужій роботі, а в своїй хаті немає ні правди, ні волі.

--Чого ж ти не підійшла раніше? Я всі таланти роздав. Не знаю, чим можу зарадити твоєму горю?

 

Вед.2: Дівчина хотіла піти, але Бог зупинив її:-Зачекай. Є в мене неоцінений дар, який прославить твій народ на цілийсвіт. Від сьогодні все горітиме у твоїх руках. Візьмеш ти шаблю, і буде нескорений твій народ. Візьмеш плуг, і заколоситься на ваших полях жито - пшениця. А в хаті твоїй буде панувати краса і затишок, а пісня твоя звучатиме у віках. Все це стане можливим, дякуючи вірі твого народу у власні сили і бажанню працювати заради власногодобробуту.

 

Вед.1:Взяла дівчина Божий дарунок, і відтоді славиться Україна своїми майстрами, щирими серцями, гостинністю, талантами.З тих давніх часів український народ і в горі, і в радощах знаходить собі втіху в пісні.

Вед.2: Нахлинулощось, заполонило, слово з’єдналося з музикою і зазвучало. І якщо б’ється в одному ритмі з вашим серцем, єднається з музикою вашої душі, тоді видійснощасли­валюдина, бо розумієте поезію і насолоджуєтеся музикою. А ми продовжуємо насолоджуватися співом.

 

А зараз до вашої уваги номер:______________________________________________

____________________________________________________зустрічайте!

Номер:__________________________________________________________________

 

 

Вед.1: Ходив по світу талант. Багато хто хотів подружитися з ним.

Розум говорив:
— Талант, давай жити разом. Тидопоможеш мені талановито застосовувати розум.
Дурість пропонувала:
— Талант, йди до мене жити. Побачивши тебе поруч, люди не будуть сміятися з мене.
Багатство умовляло:
— Талант, з твоєю допомогою я ще більше розбагатію.
Бідністьпросила:
— Талант, допоможи мені винести нужду.
Але талант шукав особливого друга, якийдопоміг би йому самому стати кращим.
— Шукай одного, поки не знайдеш. Якщо хочеш чогось досягти, потрібно наполегливо йти до мети, незважаючи ні на що, -сказала наполегливість таланту.
—Мені потрібен сааме такий друг! — вигукнув талант.

 — Дуже часто без наполегливості будь-який талант безплідний.

 

Вед.2: Україно, люба!Тище житии будеш,

Бо твоїталантизолотіростуть!

          Наче квітикрасні, цімаленькі люди

          На твоємуполі, глянь, уже цвітуть.

 

Посмішкидитячізагорілись ясно,

 І тищеспіваєш голосом дітей.

Україно, мила! Тивжеродишрясно!

Створюєшмайбутнєізмалих людей!

 

          О, моя Вкраїно! Тивжевідродилась,

Світновийвідкрила для своїхдітей!

          Глянь як твоївітиряснорозпустились

          Для нового щастя, для новихідей!

 

РіднаУкраїно. Цедарунок неба,

Ціновіталанти дав тобіТворець!

 І скажи, кохана, щотобіще треба?

Вжелунаєпісня прямо ізсердець.

А зараз бурхливими оваціями зустрічаємо:____________________________________

___________________________________________________

До вашої уваги номер: ____________________________________________________

 

Вед.1: Ми  бажаємовсімучасникамнашого свята , щобзамріяне у світанковомудитинстві,збувалося. Щоб Господь Бог на протязіжиттязігрівав вас своєю ласкою і благодаттю.

Нехай нескінченною, світлою та щедрою на добро і вдачу буде ваша життєва

дорога, хай повниться вона радістю й достатком.

 

Вед.2: Ось і настав час вам, наше журі визначити сьогоднішніх переможців.

 

     Поки журі підраховують оцінки запрошуємо всіх до веселого танцю.

 

Вед.1: Слово надається нашим журі.

 

Вед.2: Я не знаю, яка буде майбутня доля наших школярів, але я можувпевненосказати. Щовсі вони стануть хорошими людьми.

 І наше сьогоднішнє свято підтверджуєце!

Вед.1: Ми бажаємо, щоблунало

Більшерадіснихпісень.

Найщиріше вам бажаємо

Жити в дружбікожен день.

 

Вед.2: Перед тим, як промовляти:

«Друзі, до побачення», —

Хочемокількаслівсказати,

Що для вас призначені!

 

Вед.1: Нехай же щирийсміх дитячий

 Над Україною луна!

 Бажаємвсім в цесвітле свято:

 Вед.2: Миру

 

Вед.1: Щастя!

 

 Вед.2: Радості!

 

Вед.1: Добра!

 

Вед.2: До нових зустрічей!

 

Вед.1: Дякуємо за увагу!

 

Завантаження...
docx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку