До проведення математичних розминок необхідно творчо підходити. У 1 класі цікаві завдання дозволяють закріпити матеріал попередніх уроків, допомагають дітям одержати нові знання; у кожній математичній розминці є по декілька запитань різної складності.
Аналітичний звіт навчального прогресу
за І семестр …. /…… н. р.
учня …….. класу ПІ …………
На перший семестр нами було поставлено такі короткочасні завдання: учень відповідатиме на запитання, описуватиме ілюстрації та події повними реченнями, вивчатиме значення нових слів, використовуватиме їх у мовленні, братиме участь у груповій та парній роботі на уроках, спільних іграх під час перерв, у шкільних та класних виховних заходах, за потреби звертатиметься по допомогу до вчительки, асистентки вчительки, списуватиме тексти з друкованої основи, писатиме під диктування, розв’язуватиме вирази і задачі, використовуватиме під час навчальної діяльності конструктор «Lego», Монтессорі-матеріали, «Нумікон», виконуватиме творчі письмові завдання.
Учень активно бере участь у груповій та парній роботі на уроках, спільних іграх під час перерв. Під час навчальної діяльності учень відповідає на запитання, але не повними реченнями. На заняттях з української мови та природознавства працює на середньому рівні. Вчить вірші напам'ять і вільно розповідає їх перед класом. Дуже добре сприймає тексти на слух, але вміння переказувати на середньому рівні.
Дитина читає цілими словами. Самостійно і правильно списує текст з друкованої основи, але виникають труднощі при письмі під час диктування.
Учень дуже любить математику. Вміє виконувати дії додавання та віднімання з переходом через десяток та з переходом через розряд у межах ста. Вирази вирішує самостійно, а також оперує знаннями з порівняння іменованих чисел, самостійно виконує завдання з геометричним матеріалом, але задачі розв’язує з допомогою дорослих. Залюбки працює з різноманітними конструкторами, вдома успішно займається на математичній онлайн-платформі «Вчи.юа».
У дитини спостерігаються позитивні зміни у фонематичному сприйнятті й відтворенні. Збільшився активний словниковий запас. На уроках та додаткових заняттях займається із задоволенням.
Саморегуляція та самоконтроль на середньому рівні. В учня успішно формується внутрішня мотивація до навчання.
Вчителька: Прозорова Л. В.
Асистентка вчительки: Барлетова О.Є.