Сценарій відкритого заходу та презентація до Дня учителя

Про матеріал
Розробра свята до Дня учителя. Презентація логічної гри для вчителів. Мета: сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людиною; розвитку артистичних здібностей учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гра в асоціації

Номер слайду 2

Раунд 1«Знайди спільне»

Номер слайду 3

ПРИКЛАДОБРАТИ СЛОВО, ЯКЕ ОБ’ЄДНУЄ МАЛЮНКИ

Номер слайду 4

УЧЕНЬПАРТАДИРЕКТОРШКОЛА

Номер слайду 5

Номер слайду 6

ПІДРУЧНИКХІМІЯУРОК

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ОБКЛАДИНКАПОЧЕРКПОРТФЕЛЬУРОК

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ДОШКААСФАЛЬТГУБКАКРЕЙДА

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ЛУПАВІРУСЛАБОРАТОРІЯМІКРОСКОП

Номер слайду 13

Номер слайду 14

БАЛЕРИНАОЛІВЕЦЬВЕЛОТРЕКЦИРКУЛЬ

Номер слайду 15

Раунд 2 «Третім будеш»

Номер слайду 16

ПРИКЛАДВІДГАДАТИ ВІДОМИЙ ВИСЛІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КАРТИНОК

Номер слайду 17

Учитися, учитися, і ще раз учитися

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Учитель і учень ростуть разом

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Навчаючи інших також навчаєшся

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Справжнім вчителем народжуєшся

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Діти наше майбутнє

Номер слайду 26

Раунд 3«Відгадай книгу»

Номер слайду 27

ПРИКЛАДВІДГАДАТИ ВІДОМУ КНИГУ ЗА ДОПОМОГОЮ КАРТИНОК

Номер слайду 28

«Вечори на хуторі біля Диканьки»

Номер слайду 29

Номер слайду 30

«Гаррі Поттер»

Номер слайду 31

Номер слайду 32

«Маленький принц»

Номер слайду 33

Номер слайду 34

«Катерина»

Номер слайду 35

Номер слайду 36

«Фарбований лис»

Номер слайду 37

Номер слайду 38

«Пригоди Шерлока Холмса»

Номер слайду 39

Раунд 4«Формула усього»

Номер слайду 40

ПРИКЛАДСЛОВО-ВІДГАДКУ СКЛАСТИЗА ДОПОМОГОЮ КАРТИНОК

Номер слайду 41

СТАРШОКЛАСНИК

Номер слайду 42

Номер слайду 43

ПІВКУЛЯ

Номер слайду 44

Номер слайду 45

ДВАНАДЦЯТИРІЧНИЙ

Номер слайду 46

Номер слайду 47

НАПІВПРОВІДНИК

Номер слайду 48

Номер слайду 49

МІНІФУТБОЛ

Номер слайду 50

Номер слайду 51

АНГЛО-УКРАЇНСЬКИЙ СЛОВНИК

Номер слайду 52

Раунд 5«Фразеологізми»

Номер слайду 53

ПРИКЛАДвідгадати фразеологізм, зашифрований у картинках

Номер слайду 54

Крутити хвостом

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Знати на зубок

Номер слайду 57

Номер слайду 58

У рот води набрати

Номер слайду 59

Номер слайду 60

Не покладати рук

Номер слайду 61

Номер слайду 62

Замилювати очі

Номер слайду 63

Раунд 6«Відгадай мультфільм»

Номер слайду 64

ПРИКЛАДвідгадати мультфільм, зашифрований у картинках

Номер слайду 65

«Чарлі і шоколадна фабрика»

Номер слайду 66

Номер слайду 67

«Черепашки Ніндзя»

Номер слайду 68

Номер слайду 69

«Аліса в країні див»

Номер слайду 70

Номер слайду 71

«Аладін»

Номер слайду 72

Номер слайду 73

«Білосніжка і сім гномів»

Номер слайду 74

Номер слайду 75

«Білосніжка і сім гномів»

Номер слайду 76

Раунд 7«Супер-бліц»

Номер слайду 77

1. Як називається середнє арифметичне дошкільника та абітурієнта?

Номер слайду 78

Як називається середнє арифметичне дошкільника та абітурієнта?Школяр/Учень

Номер слайду 79

2. Як називається «колода карт» для уроку географії?

Номер слайду 80

Як називається «колода карт» для уроку географії?Атлас

Номер слайду 81

3. Поясніть значення «шкільних» слів з повісті-казки «Хутряний інтернат»? Начинальник Листалки Писалки Получалка Головний получальник

Номер слайду 82

Поясніть значення «шкільних» слів з повісті-казки «Хутряний інтернат»?Начинальник Дзвінок. Листалки Зошити. Писалки Ручки. Получалка Щоденник. Головний получальник Журнал

Номер слайду 83

4. Різновид якого креслярського інструмента називають «козячою ніжкою»?

Номер слайду 84

Різновид якого креслярського інструмента називають «козячою ніжкою»?Циркуль

Номер слайду 85

5. Що зазвичай вивчають у лінгвофонних кабінетах?

Номер слайду 86

Що зазвичай вивчають у лінгвофонних кабінетах?Іноземну мову

Перегляд файлу
  • Джентельмени, схоже ми на місці!
  • А Ви впевнені, сер, що це тут?
  • Так, сер. В запрошенні сказано «Шкільний клуб джентльменів»!
  • У Вас немає якогось дивного відчуття?
  • Обличчя знайомі!!! А які серйозні!!! Це ж наші вчителі!
  • Здається, колись ми вже тут були!
  • І що ми робили?
  • Ми влаштовували їм серйозні випробування і приймали у шкільний клуб джентельменів!
  • А, насправді, разом раділи, веселилися, розважалися!
  • Не вірите? Давайте згадаємо!

         ( Уривки відео)

  • Минули роки, ми подорослішали і незабаром покинемо наш шкільний клуб   джентельменів.
  • Тож в день Вашого свята ми вирішили влаштувати Вам прощальний сюрприз!

Ви весь час навчаєте учнів, передаєте їм свої знання, вміння, досвід. А сьогодні у Вас буде можливість трішки розважитися, можливо, похвилюватися, позмагатися і проявити свої найкращі якості: кмітливість, дотепність, креативність!

Пропонуємо Вам «Гру в асоціації».   Гра буде складатися з декількох раундів.

Раунд 1. «Знайди спільне»

Для цього конкурсу нам потрібні дві команди вчителів:

В першу команду запрошуємо:               У другу команду запрошуємо:

Дробчака Андрія Мироновича  Кісилевич Марію Володимирівну

Залевську Людмилу Володимирівну Пуціва  Михайла Васильовича

Гурелич Марію Степанівну            Горлову Марію Іванівну

Всі вони -  молоді, енергійні, креативні. Ми впевнені, вони покажуть нам приклад у грі. Три проти трьох! Команди рівносильні! Побажаємо їм успіху!

Шановні гравці, щоб отримати правильну відповідь, вам необхідно обрати слово, яке, на вашу думку, об’єднує три висвітлені малюнки в одне ціле.

Наприклад: учень  парта  директор  (школа).

Команда, яка знає слово, повинна натиснути кнопку. Умовно будемо називати команда «Білих» та команда «Червоних». У раунді виграє та команда, яка набере більше правильних відповідей. За допомогою Ви можете звертатися до нас, ми завжди раді Вам допомогти. Готові? Почнемо.

Завдання 1:

Хімія  підручник  розклад   Яке слово їх об’єднує?  (урок)

Завдання 2:

Обкладинка  почерк  портфель  Які асоціації у вас виникають? Ваше слово?                     (зошит)

Завдання 3:

Дошка асфальт губка       Що у цих слів спільного?       (крейда)

Завдання 4:

Лупа вірус лабораторія     Михайло Васильович це повинен знати  Ваше слово?                (мікроскоп)

Завдання 5:

Балерина  олівець  трек       Підказка: це - з області математики     (циркуль)

Дякуємо за гру! Ви були неперевершені! Займайте свої місця у залі! Думаємо, наступним гравцям буде легше!                                

 

Раунд 2  «Третім будеш»

Для цього конкурсу запрошуємо дві команди вчителів: зустрічайте

Гравці першої команди:                          Гравці другої команди:

Оринич Олег Володимирович    Пасічник Петро Іванович

Бутенко Віта Олексіївна                      Каралюс Катерина Миросл.

Бабяк Марія Ярославівна             Дербаба Ніна Михайлівна

Вони також - молоді, креативні, кмітливі та енергійні.

Підтримаємо наших учасників оплесками!

Ми зашифрували відомі вислови про школу за допомогою картинок. Спочатку на екрані будуть лише дві картинки. Третя відкриється тоді, коли ви відгадаєте пропущене слово.

Наприклад:

Учителем  Школа … ?  Пропущене слово (Стоїть)

І, памятайте, рівно з дзвінком на перерву картинки закриються! Тож поспішайте!  Готові? Почнемо!

Завдання 1.

Учитися, учитися, і ще раз … (учитися)

Завдання 2.

Учитель і учень  ростуть … ?  (разом)

Завдання 3.

Навчаючи інших  також … ?  (навчаєшся)

Завдання 4.

… вчителем  народжуєшся  (справжнім) 

Завдання 5.

Діти ….  майбутнє  (наше) 

Ну що ж, ви добре знаєте вислови про школу. З завданням впоралися! Дякуємо за гру! Займайте свої місця у залі!

 

Одним із завдань вчителя є виховати в  учнів любов до художнього слова. Тож пропонуємо вам третій раунд -  «Відгадай книгу за картинками»

До гри запрошуємо дві команди досвідчених вчителів:

Перша команда:                                  З ними позмагається команда фахівців:        

Мількович Марія Миколаївна      Возняк Галина Володимирівна

Бакан Михайло Павлович                               Коцкулич Людмила Ярославівна

Андрушко Світлана Федорівна       Рязанова Олеся Дмитрівна

Маріє Миколаївно, що би Ви побажали своїм колегам у день професійного свята? (до Мількович)

Ваше завдання: за картинками на екрані відгадати назву відомої книги.

Наприклад: «Вечори на хуторі біля Диканьки»  Готові? Почнемо!

Завдання 1.

Отже, назва книги?   («Гаррі Поттер»)

Завдання 2.

 Про яку книгу йдеться?     «Маленький принц»

 

Завдання 3.

 Назва твору?     «Катерина»

 

Завдання 4.

 Ваша відповідь?   «Фарбований лис»

 

Завдання 5.

«Пригоди Шерлока Холмса»

Молодці! Тепер ми бачимо, що вчителі – дуже начитані люди! Ви – гідний приклад для наслідування!

 

Раунд 4  «Формула усього»

За картинками на екрані та математичними діями треба відгадати слово. З таким завданням можуть впоратися лише енергійні та кмітливі гравці. Тож запрошуємо:                             А з ними позмагаються:

Дукас Лесю Ігорівну    Тріщук Галина Володимирівна

Прокопішак Оксану Василівну  Паращак Наталя Миколаївна

Сенькевич Ганну Орестівну   Звірик Віра Львівна

 

Приклад завдання:

старший + клас = старшокласник

Завдання 1.

Половина + куля = півкуля

Завдання 2.

Дванадцять + роки = дванадцятирічний

Завдання 3.

Половина + проводити = напівпровідник

Завдання 4.

Мініатюра + футбол = міні-футбол

Завдання 5.

Англія + Україна + Словник = англо-український

Дякуємо за чудову гру! Займайте свої місця у залі!

 

Раунд 5  «Фразеологізми»

Запрошуємо до гри:

Антохі Галину Василівну   Маланяк Христину Ярославівну

Сокольник Людмилу Анатоліївну  Осередчук Марію Романівну

Мушак Ірину Юліанівну             Терлецьку Лесю Олександрівну

 

Чи знаєте Ви, що таке фразеологізм?

Так, часто на уроці вчителі, доведені учнями до «певного» стану, вживають такі словосполучення, які учні не завжди розуміють, зате надовго запам’ятовують .

Вам необхідно відгадати фразеологізм, поглянувши на картинки на екрані.

Наприклад:   Крутити хвостом.

Завдання 1.

Знати на зубок    Як часто нам це повторюють вчителі!

Завдання 2.

У рот води набрати   Це наша реакція при опитуванні  домашнього завдання!

Завдання 3.

Не покладати рук      Саме так нам потрібно працювати, на думку вчителів!

Завдання 4.

Замилювати очі    А до цієї хитрості нам приходиться вдаватися в найкритичніші моменти!

Завдання 5.

Сісти на голову     А це те, чого не може дозволити учням жоден вчитель!

Ну що ж, цей вузол Ви розплутали. Займайте місця у залі!

Скоро казка мовиться, та не скоро діло робиться!

Раунд 6.

У ньому просимо взяти участь тих, хто першими зустрічає нас, маленьких,  у школі – вчителів початкових класів.

Запрошуємо:

Кравець Світлану Борисівну  Дучій Ірину Орестівну

Кулигіну Лесю Богданівну  Сілецьку Тетяну Євгенівну

Пуравець Лідію Ярославівну  Даньків Іванну Степанівну

Ваше завдання - відгадати казку, мультфільм або героя мультфільму за допомогою картинок:

Наприклад:

Є відео

І останній - раунд 7. І яка ж школа без адміністрації, яка все знає, чує та бачить! Таке собі «Всевидяче око школи». А для цього треба бути дуже уважним і проникливим.

Тож запрошуємо до гри:

Гудзеляка Романа Зеноновича                Чайковську Любов Йосипівну                            

                                                                             Болюк Руслану Степанівну

Вам ми пропонуємо гру «Супер-бліц». Вам необхідно відгадати людину, яка прихована на фотографії. Фотографія частинами буде відкриватися, поки Ви не відгадаєте, хто це! 

Приклад і фото

Почнемо!                    (Гра)

Ну що ж, дорогі вчителі! Як кажуть, сьогодні Ви розплутали клубок, зловили за хвіст жар-птицю, залишилися з козирним тузом та при своїх пікових інтересах!

Насправді, ми прийшли сюди, щоби подякувати Вам за Ваше терпіння, доброту, розуміння, турботу, хвилювання, за знання, які Ви нам даєте, за всі проведені Вами уроки, за недоспані ночі, за яскраві та незабутні шкільні роки, за те, що з натовпу робите нас людьми, за час, поведеним разом, за те, що допомагали нам зростати, за неповторну мить дитинства!     (Відео про вчителів),  заключна пісня на музику «А я лише хотів Тебе привітати…)

 

 

 

 

 

Сценарій до Дня вчителя

(«Гра в асоціації»)

 

 

Підготували Монастирська І.О.,

Ключник Г.В.,

учні 11-А класу

zip
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
1160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку