29 липня о 18:00Вебінар: Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів

Сценарій виховної години " Подорож у Країну Здоров'я"

Про матеріал
Матеріали виховного заходу спрямовані на формування навичок особистої гігієни; розвиток у дітей активної життєвої позиції, бажання бути здоровим.
Перегляд файлу

 

Подорож

у країну здоров’я

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\грамоти\ЗДОРОВЬЕ3.jpg

 

Мета : формувати навички особистої гігієни; розвивати у дітей активну життєву позицію, бажання бути здоровим.

Вчитель:  Всім відомо, що приємно бути здоровим. Тільки треба знати, як здоровим стати. Міцне здоров’я – це найдорожчий скарб. Чи знаєте ви, що наше здоров’я залежить від того, як ми дбаємо про нього щодня. Міцне здоров’я – це передусім, свіже повітря, фізкультура, спорт, особиста гігієна, правильне харчування.

У народі кажуть « Немає щастя без здоров’я». Отже, щоб бути щасливим, потрібно дбати про своє здоров’я. А тепер ми відправимося у подорож до країни Здоровця. Вмощуйтеся зручненько на своїх місцях, а ось і наш капітан – лікар Айболить. У нього є до  вас порада, як піклуватись про себе.

Лікар Айболить.

Дуже , щоб здоровим бути, треба навички здобути.

Про здоров’я піклуватись: перш за все – не лінуватись.

І здружитися зі спортом, рідко ласувати тортом.

Воду крижану не пити і ніколи не палити.

Щоб знешкодити мікроби, руки мий щоразу чисто.

Не забудь щоденно їсти овочі та фрукти різні –

Всі вони тобі корисні. Вранці й ввечері,

Мій любий, завжди – завжди чисти зуби.

Отже, будьте  уважні під час подорожі. В дорогу!

Вчитель:  Наша перша зупинка – станція Бруднуль і Плямок. Вони не вмиваються, не чистять зуби, не слідкують за чистотою у своїх кімнатах. Нігті в них чорні і не обрізані. Вони не чистять своє взуття, не слідкують за одягом і ходять патлатими.

  1. Там живе дівчинка Плямка:Шапочка у глині, сажа на коліні, пальчики зелені, плаття у смажені. Вся замурзана, брудна, неохайна дуже, подивіться: ось  вона впала у калюжу.

Плямка.

Не вмивайтеся ніколи і не мийте навіть рук,

Не потрібне це заняття, не вартує стільки мук.

Знов замурзаються руки, шия, вуха, все у вас.

То навіщо сили тратить і даремно гаять час?

Стригтися також не варто, та й резону в тім нема,

Бо однаково на старість облисіє голова.

  1. Там живе хлопчик Бруднуля:
  • І руки брудні і щоки мурзаті.
  • Це просто я мило віддав поросяті.
  • Чого в чорнилі руки , Ваню?
  • Це в нас було чистописання!
  • А на щоках чому чорнило?
  • Бо руками щоки мив я! Черевики повтікали, куртка з ними – за поріг. Сумка, зошити й підручник – їх спіймати я не зміг.

Вчитель:   Діти, а чому всі речі повтікали від Бруднулі?

Лікар Айболить.

Буде все у вас боліти як нічого не робити.

Буде світ тоді не милий, і не буде в діток сили,

Коли рук своїх не мити і брудну водичку пити,

Їсти овочі немиті, ось таким брудним ходити.

Буде все у вас боліти, як зарядку не робити,

Будете тоді маленькі, безсилі, і слабенькі,

А коли немає сили,  світ стає тоді немилим,

А таким ходить не стид? Ви погляньте на цей вид!

(Звучить пісня « Хлопчик Замазура»).

мойдодыр1Вчитель:   А Мийдодір не любить таких неохайних малят, тому він просить їм передати посилку з загадками і відгадками. А якщо ви відгадаєте всі загадки, станція Бруднульок і Плямок стане чистою. Спробуємо?

  1. Гарне я запашне, роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.

Кажуть, я даю красу і здоров’я й силу,

Чистоту у дім несу, звуть мене всі…  ( Мило)

  1. Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди,

Хто зі мною поведеться – той здоровим буде.

Буде часто усміхатись білими зубами,

Мене знає вся малеча і бабусі , й мами.

Чистоту тримаю в домі, справу знаю чітко,

Вам ім’я моє знайоме, бо зубна я  ( Щітка)

  1. Я – м’якенька полотнинка, випрана дбайливо.

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво,

Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі, і лежати я не звик,

Вам ім’я моє відомо, пригадайте, я … ( Рушник)

  1. Маю вигляд я і смак – можеш подивиться,

І без мене вам ніяк всім не обійтися:

Я не страва, не напій, та в роботі часто

З милом, щіткою дружу. Ім’я моє … ( Паста)

  1. Ліг в кишеню і вартую. Плаксі, реві та бруднулі

Витру вранці струмки сліз, не забуду і про ніс.  ( Носовичок)

  1. Білих 30 зубчиків для кучерів і чубчиків

По голівці ходять, волосся в порядок приводять.  ( Гребінець)

  1. – Васильку, куди ти дивишся після вмивання,

Щоб дізнатися, чисте в тебе обличчя чи ні?

  • На рушничок!

Вчитель : Чи правильно відповів хлопчик ? 

( Люстерко)

Ось і відгадали загадки Мийдодіра. Я знаю, що всім вам подобаються білі, здорові й міцні зуби, гарна посмішка, густе, красиве  волосся, охайний, виправний і випрасуваний, чистенький одяг. Але для цього треба щодня чистити зуби, вмиватися, розчісувати волосся, чистити взуття… і привчати себе до цього треба  змалку. Заважати вам у цьому може тільки лінь. Треба навчитися переборювати свої лінощі.

Наша наступна зупинка у місті Лінивому. Ось послухайте, як живуть люди в цьому місті.

Дзвенить за вікнами трамвай: вставай.

У хаті – метушня. Сестра гукає : « Де пальто?»

А де пальто – не зна ніхто. Отак у нас щодня.

Шука портфеля старший брат, сорочечку – середній брат,

Штанці -  молодший, а я згубила черевик

І олівець раптово зник, шукаю все підряд.

Пальто знайшли ми у кутку, портфель в садочку на бузку.

Ну а штанців нема, коли дивлюся – ось вони,

Лежать під лавкою штани, на них Мурко дріма.

Дев’ята б’є. Ну так і є. Спізнились на урок.

Порозмовлявши віч – на – віч, на місце класти кожну річ

Даєм собі зарок.

А зранку  знов лунає крик : « Де мій портфель? Де черевик?»

І знову метушня. І тільки чути: де та де?

І хата обертом іде. Отак у нас щодня.

Учитель . Діти, а у вас не буває такого? Що ви порадите жителям цього міста?

Кожній речі – своє місце!

24квіти анімА лікар Айболить приготував їм подарунок – чарівну квітку – семицвітну.

  1. Жити в чистоті.
  2. Дотримуватися режиму дня.
  3. Робити зарядку.
  4. Займатися спортом.
  5. Правильно харчуватися.
  6. Частіше гуляти на свіжому повітрі.
  7. Позбутися шкідливих звичок.

Лікар Айболить.  Ви, мабуть, втомилися? Тож давайте відпочинемо.

  • Я раненько прокидаюсь, біля ліжка потягаюсь.
  • Йду й водицею вмиваюсь, біля ліжка потягаюсь,
  • А тоді роблю зарядку, різні вправи по  порядку.
  • 1,2,3,4 – проганяю лінь з квартири.

 

   Мишка.  Мишенятко встало зранку, розім’ятись до сніданку.

Йшло під гірку, бігло з гірки, та й вернулося до нірки.

 

 

Хом’ячок. Хомка, Хомка, хом’ячок, посмугований бочок.

В Хомки гарна звичка є – Хомка рано устає

Прибирає двір і хату й почина робить зарядку:

Спершу тупає ногами, потім низько присідає,

Вгору лапи піднімає. 1,2,3,4,5 – Хомка сильно хоче спать.

Сорока.

Уяви собі, що ти не боїшся висоти!

і крильцями, а не руками, помахай, лети до мами,

а тепер лети до тата і навчи його літати.

Ведмідь.

Я ведмідь! Міцний аж жах!

Сила вся моя в руках.

Тож подушку мов боксер, по боксуємо тепер.

Лисиця . Довгий хвіст у лисеняти, пишний хвіст у лисеняти,

Щоб його хвостик роздивитись,треба добре покрутитись.

 

 

 

Бджілка.

Не кусайся, бджоленя, а малину пошукай.

Набери її у кошик, ще й мені в долоню трошки.

Білка. Я веселе білченя і стрибаю по півдня

З килимка на килимок. Стриб та скок.

 

306 Cristi colegiala_0[1]Учитель . Наша подорож продовжується . Перед на ми місто Режим дня. Діти цього міста все встигають, вони завжди охайні та веселі.  Жителі цього міста пропонують нам пограти в гру , яка називається « 10 правил». Це ті правила , які ви маєте виконувати щодня. Хто уважний і хоче бути здоровим, той легко вгадає потрібне слово.

  1. Як прокинувся – вставай, ліні волі …( не давай)
  2. Квіточку роса умила, а тебе умиє …( мило)
  3. І дивись, гне барись. В школу швидко, швидко.(мчись.
  4. Але й тут не поспішай, подивись спочатку,

            Чи нічого не забув, чи в портфелі все в ..

( порядку)

  1. Не носи в кишені жуйки, крейду, яблука і булки,

            Кнопки, цвяхи, сірники, а носи ..( носовики)

  1. В школі, в класі не брудни, сміття бачиш  ( підніми).
  2. Будь охайним завжди сам, уникай дірок і ( плям).
  3. Вдома не груби, менших захищай ( завжди)
  4. Знай: хороші всі оцінки, як плоди в саду( на гілці)  
  5.                     Щоб тобою всі пишались, перехожі оглядались

Так роби, щоб люди звикли: ти в усьому завжди ( приклад)   

Лікар Айболить.

І ось,друзі, ми з вами від’їжджаємо у країну Чистоти І Порядку.

Учитель. Тут чисті вулиці, по тротуару  йдуть чисті, красиві й веселі діти. Вони знають багато прислів’їв про здоров’я і вас хочуть навчити:

 

 

 

  1. Чистота – запорука здоров’я.
  2. В здоровому тілі -  здоровий дух.
  3. Чиста вода – для хвороби біда.
  4. Як про здоров’я дбаєш – так і маєш.
  5. У чепурній оселі й життя веселе.
  6. Найбільше багатство – здоров’я.
  7. Хвороба з брудом в дружбі.

Але, щоб жити у цій країні треба обов’язково мати деякі речі :

Коли люди чхають, мною шлях мікробам закривають.

  • Що дістане зубами потилицю?
  • Коли пінюсь – на бруд я злюсь.
  • Ворсинок я багато маю, про білизну зубів дбаю.

Що ж, з усіма завданнями ви впорались, щоб перевірити, чи все ви запам’ятали, як живуть у країні Чистоти і  Порядку, я пропоную зіграти ще в одну гру. Гра « Шкідливо  і корисно» . Слухайте те, що я казатиму, і якщо це корисно – плесніть  удолоньки, якщо ні – ні.

  • Щодня вранці робити зарядку і приймати холодний душ.
  • Лягати спати пізно ввечеріа вранці довго ніжитись у ліжку.
  • Інколи чистити зуби.
  • Переглядати всі телепередачі на всіх каналах.
  • Займатися фізкультурою і спортом.
  • Надзвичайно полюбляти цукерки, торти і тістечка.
  • Ходити з батьками в турпоходи, працювати разом.
  • Розмовляти підчас їжі.
  • C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\грамоти\ГРАМОТА.pngМити овочі і фрукти перед вживанням.

Бережіть здоровя власне, поки є на це час,

Бо життя таке прекрасне і воно одне у нас!

 

 

 

 

Лікар Айболить. Отже, за власним бажанням ви стали жителями країни Чистоти і Порядку. І вам слід памятати , що найбільше багатство людини – це здоровя.

Учитель. Дорогі діти! Робіть кожного дня зарядку , чистіть зуби, стежте за чистотою свого тіла. Мийте руки перед кожним прийомом їжі, після сну і перед сном.

Тріться губкою і мочалкою, потерпіть – це не біда.

І чорнило, і варення змиє мило і вода.

І давайте хором прочитаємо правило :

Твоє здоровя  в твоїх руках.

 В усіх куточках землі люди хочуть бути здоровими і гарними. Чого тільки не роблять для доягнення цієї мети: є такі народи, які чорнили зуби і просвердлювали в низ дірочки, розмальовували шкіру, прилаштовували

до носа блискучі кільця, проколювали вуха… Людина створює себе і свою зовнішність сама. А переконатись у тому , що ми гарні, нам допоможе дзерколо.  Хто з вас читав  казку про Білосніжку та сім гномів? Памятайте

що було найбільшим скарбом злої Королеви – мачухи? Щодня вона запитувала своє дзеркало, чи вона найкрасивіша, чи ні. А Білосніжка була кращою , тому що вона не лише красива, а ще й добра, працьовита, чуйна, щира і нікого не ображала. Про таких любдей говорять, що вони красиві душею.

Тому я вам бажаю бути здоровими, красивими і добрими.

Найбільше багатство – здоровя людини,

А люди здорові – багатство країни.!

А будуть здоровими діти рости,

То буде країна багатством цвісти!

Ростіть здоровими і сильними, добрими і мудрими. У добрий час!

 

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку