Одна з основних завдань шкільної освіти - формування позитивного ставлення до праці і первинних уявлень про працю дорослих, його ролі в суспільстві та житті кожної людини. Для цього дуже важливо в учнів розвивати інтерес до різних професій. Правильний вибір професії визначає життєвий успіх.
Одна з основних завдань шкільної освіти - формування позитивного ставлення до праці і первинних уявлень про працю дорослих, його ролі в суспільстві та житті кожної людини. Для цього дуже важливо в учнів розвивати інтерес до різних професій. Правильний вибір професії визначає життєвий успіх.
Професія «АКТОР»
(представляють учні 9 класу)
Звучить пісня Андрія Миронова «Я выхожу на сцену»
Слова за кулісами
Ведучий 1: Театр – місце для видовищ. Театр – це місце в якому відбуваються дійства, різні за змістом та формою.
Ведучий 2: Актори – акумулюють інформацію минулого, обробляють сучасністю і дають відповіді варіантів, що може статися в майбутньому. Люди завжди приходитимуть до акторів, адже їм завжди буде цікаво.
Ведучий 1: Актори за специфікою своєї професії мають завжди бути вищими за загальновідоме і загальнодоступне поняття, що реальне людське життя дійсно можна вдосконалити.
Ведучий 2: Професійний актор – це постійний пошук розуміння високого існування людини, як у реальному, так і у створеному світі.
Учні виходять поступово в образах героїв із кінофільмів,
рухаючись під музику
Ведучий: А тепер ми покажемо урок акторської майстерності.
Сценка «Журнал украли!»
Автор (голос за кулісами):
До вашої уваги Представляємо зйомки блокбастера «Журнал украли!»
Кінокомпанія Біла Церква Пікчерз.
Автор: Ви побачите, як ми будемо знімати цей фільм! Він має дуже напружений, детективний сюжет. Ви тільки уявіть собі, у найкращому закладі міста – гімназії №2 закінчився останній урок і учні найпрекраснішого у гімназії 9-В класу вже в думках збиралися йти додому, вже відчували запах домашнього борщу… і тут двоє спостережливих учнів Вітя та Денис виявили, що журналу нема, його цинічно і нахабно вкрали, то ж в цій напруженій ситуації вони радяться і приймають єдине правильне рішення розказати все класному керівнику.
Прошу акторів зайняти робочі місця. Розпочинаємо зйомки фільму!
Режисер сідає на стілець, двоє «вчителів» сідають навпроти за парту (учительська)
Режисер:
- Асистентка, розпочинаємо!
Вибігає асистентка, стукає над головою ложкою по каструлі:
- Фільм «Журнал украли».
Дубль один!
Режисер:
- Камера, мотор! Поїхали!
Вибігає оператор з камерою, починає картинно знімати наступний сюжет – виходять Вітя і Денис
Вони розпочинають діалог:
- Привіт, Вітю!
- Привіт, Денис!
- Щось сталося?
- Звичайно! В нас журнал украли!
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
- Давай!
Пішли. Підходять до столу. Стукають.
Вчителька:
- Заходьте!
Учні:
Вітя: - Добрий день!
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося?
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
Режисер:
- Стоп! Стоп! Стоп, камера! Стоп, мікрофон! Всі стоп! Ви що, подуріли? Що це з гра?! Немає ніяких емоцій, ви що, хочете цілий місяць фільм знімати?? Я в бюджет не влізу! Швидше давайте! Зрозуміли?
Актори хором:
- Так!
Режисер:
- Камера, мотор! Поїхали!
Вибігає асистент, грюкає ложкою в каструлю:
- Фільм «Журнал украли». Дубль 2!
Та ж сцена з Вітею та Денисом, швидко, деякі слова важко розібрати.
- Привіт, Вітю!
- Привіт, Денис!
- Щось сталося?
- Звичайно! В нас журнал украли!
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
- Давай!
Побігли. Прибігли до столу. Стукають.
Вчителька:
- Заходьте!
Учні:
Вітя: - Добрий день!
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося?
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
Режисер:
- Ст-о-о-оп!!!!! Дуже швидко!! Камера, стоо-о-оп!!!! Куди ви гоните поперед батька в пекло?! Я ж сказав – трішечки швидше! Трішечки! А ви? Та це ж фільм дуже глибокого змісту! Це сумна історія, трагічна подія, бо вкрали журнал. Зрозуміло?
Актори:
- Так!..
Режисер:
- Я в вас вірю! Давайте ще раз! Камера, мотор! Поїхали!
Вибігає асистент, грюкає ложкою в каструлю:
- Фільм «Журнал украли». Дубль 3!
Той же діалог, тільки з плачем та риданнями,
вчителі за партою теж плачуть
- Привіт, Вітю!
- Привіт, Денис!
- Щось сталося?
- Звичайно! В нас журнал украли!
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
- Давай!
Пішли. Підходять до столу. Стукають.
Вчителька:
- Заходьте!
Учні:
Вітя: - Добрий день!
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося?
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
Режисер:
- Не так! Все не так! Ви що, хочете мене на той світ відправити? Я на вас потратив купу грошей, все до гривні витрусив, а ви?? Не хочете втілити моїх надій!!! Ви ж маєте якось підбадьорити глядача, обнадіяти, а у вас одні сльози! Глядач прагне позитиву! Ну типу хоч так – журнал украли! Це ще не кінець світу! Треба в усьому шукати позитив! Діалог зіграйте хоч трошечки веселіше, зрозуміли? Молодці!
Камера, мотор! Поїхали!
Вибігає асистент, грюкає ложкою в каструлю:
- Фільм «Журнал украли». Дубль 4!
Та ж сцена з Вітею та Денисом, тільки вже весело:
- Привіт, Вітю!
- Привіт, Денис!
- Щось сталося?
- Звичайно! В нас журнал украли!
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
- Давай!
Пішли. Підходять до столу. Стукають.
Вчителька:
- Заходьте!
Учні:
Вітя: - Добрий день!
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося?
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
Режисер:
- Та стоп же! Стоп! Та скільки можна?? Ви що, комедію зібралися показувати? Агов! Це ж детектив! Де-тек-тив! Ну як же вам пояснити? Я ж до вас українською мовою звертаюся! Ви коли-небудь були в театрі? А балет бачили хоча б раз? Чи оперу? А це дж кіно! А воно ж теж мистецтво! Як і все інше! Драматичніше давайте, драматичніше!
Молодці!
Камера, мотор! Поїхали!
Вибігає асистент, грюкає ложкою в каструлю:
- Фільм «Журнал украли». Дубль 5!
Та ж сцена з Вітею та Денисом, тільки з люб’язними реверансами, поклонами, паданнями на коліна:
- Привіт, Вітю!
- Привіт, Денис!
- Щось сталося?
- Звичайно! В нас журнал украли!
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
- Давай!
Пішли. Підходять до столу в танці лебедят з балету «Лускунчик». Стукають.
Вчителька:
- Заходьте!
Учні:
Вітя: - Добрий день!
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося?
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
Режисер:
- Знову не те! Знову не так! Як бачите, зняти фільм справа не легка! Треба дублів багато зняти, щоб успіху дістати! Тож бажаємо вам удачі, великого натхнення і хай у вас ніколи не крадуть класних журналів!
Фінальний вихід під приспів пісні «Спектакль окончен»
Учні читають вірш про акторів
Учень1:
Те ж саме місто. Ті ж самі декорації
Розгорнута площа. Актори. Овації.
Всі ролі вже завчені і міміка тіла,
Дороги позначені хто – вправо, хто – вліво.
Учень 2:
Мистецтво шліфуєш. І так рік за роком:
Красиво ходити, правильним кроком…
І щирості більше. Щоби пройняло,
Відвертості, щедрості, усміх – і браво!
Учень 3: І ось ти актором виходиш на сцену:
Очі цікаві впиваються в тебе,
Прожектор в обличчя – себе не сховати.
Не можна боятися – треба зіграти.
Учень 4: А роль вже відома: то вліво – то вправо,
Усміху, щирості, щоби пройняло,
Та мало зіграти просто «не гірше»,
Хочеться завжди «краще за інших».
Учень 5: Хочеться квітів, овацій і «браво»!
І довгі роки безумовної слави.
Хочеться Богом піднятись до неба
Ще трохи кривляння? Чи може не треба?
Учень 6: Сценарії, образи, жести і трюки
Правильні кроки, правильні звуки…
І важко самому часом розпізнати,
Граєш, щоб жити, чи живеш, щоби грати.
Учень 7: Усе це для публіки, грошей і слави?
Чи просто тому, що тобі це цікаво?
На «бути-не-бути» замкнулося коло.
Завісу опущено. Браво актору!