Сценарій виховного заходу «Твоя майбутня професія - твій вибір!».

Про матеріал

Одна з основних завдань шкільної освіти - формування позитивного ставлення до праці і первинних уявлень про працю дорослих, його ролі в суспільстві та житті кожної людини. Для цього дуже важливо в учнів розвивати інтерес до різних професій. Правильний вибір професії визначає життєвий успіх.

Перегляд файлу

Одна з основних завдань шкільної освіти - формування позитивного ставлення до праці і первинних уявлень про працю дорослих, його ролі в суспільстві та житті кожної людини. Для цього дуже важливо в учнів розвивати інтерес до різних професій. Правильний вибір професії визначає життєвий успіх.

Професія «АКТОР»

(представляють учні 9 класу)

Звучить пісня Андрія Миронова «Я выхожу на сцену»

Слова за кулісами

Ведучий 1: Театр – місце для видовищ. Театр – це місце в якому відбуваються дійства, різні за змістом та формою.

Ведучий 2: Актори – акумулюють інформацію минулого, обробляють сучасністю і дають відповіді варіантів, що може статися в майбутньому. Люди завжди приходитимуть до акторів, адже їм завжди буде цікаво.

Ведучий 1: Актори за специфікою своєї професії мають завжди бути вищими за загальновідоме і загальнодоступне поняття, що реальне людське життя дійсно можна вдосконалити.

Ведучий 2: Професійний актор – це постійний пошук розуміння високого існування людини, як у реальному, так і у створеному світі.

 

Учні виходять поступово в образах героїв із кінофільмів, 

рухаючись під музику

Ведучий: А тепер ми покажемо урок акторської майстерності.

Сценка «Журнал украли!»

Автор (голос за кулісами):

До вашої уваги Представляємо зйомки блокбастера «Журнал украли!»

Кінокомпанія Біла Церква Пікчерз.

Автор: Ви побачите, як ми будемо знімати цей фільм! Він має дуже напружений, детективний сюжет. Ви тільки уявіть собі, у найкращому закладі міста – гімназії №2 закінчився останній урок і учні найпрекраснішого  у гімназії 9-В класу вже в думках збиралися йти додому, вже відчували запах домашнього борщу… і тут двоє спостережливих учнів Вітя  та Денис виявили, що журналу нема, його цинічно і нахабно вкрали, то ж в цій напруженій ситуації вони радяться і приймають єдине правильне рішення розказати все класному керівнику.

Прошу акторів зайняти робочі місця. Розпочинаємо зйомки фільму! 

Режисер сідає на стілець, двоє «вчителів» сідають навпроти за парту (учительська)

Режисер:
- Асистентка, розпочинаємо!
Вибігає асистентка, стукає над головою ложкою по каструлі:
- Фільм «Журнал украли». 
Дубль один! 
 Режисер: 
- Камера, мотор! Поїхали!

Вибігає оператор з камерою, починає картинно знімати наступний сюжет – виходять Вітя і Денис

Вони розпочинають діалог:
- Привіт, Вітю! 
- Привіт, Денис! 
- Щось сталося? 
- Звичайно! В нас журнал украли! 
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
 - Давай! 

Пішли. Підходять до столу. Стукають.

Вчителька:

- Заходьте! 

Учні:

Вітя: - Добрий день! 
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося? 
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
Режисер:
- Стоп! Стоп! Стоп, камера! Стоп, мікрофон! Всі стоп!  Ви що, подуріли? Що це з гра?! Немає ніяких емоцій, ви що, хочете цілий місяць фільм знімати?? Я в бюджет не влізу! Швидше давайте! Зрозуміли?
Актори хором:
- Так!
Режисер: 
- Камера, мотор! Поїхали!

Вибігає асистент, грюкає ложкою в каструлю:

- Фільм «Журнал украли». Дубль 2!

Та ж сцена з Вітею та Денисом, швидко, деякі слова важко розібрати.

- Привіт, Вітю! 
- Привіт, Денис! 
- Щось сталося? 
- Звичайно! В нас журнал украли! 
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
 - Давай! 

Побігли. Прибігли до столу. Стукають.

Вчителька:

- Заходьте! 

Учні:

Вітя: - Добрий день! 
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося? 
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
Режисер:
- Ст-о-о-оп!!!!! Дуже швидко!! Камера, стоо-о-оп!!!! Куди ви гоните поперед батька в пекло?! Я ж сказав – трішечки швидше! Трішечки! А ви? Та це ж фільм дуже глибокого змісту! Це сумна історія, трагічна подія, бо вкрали журнал. Зрозуміло? 
Актори:
- Так!..
Режисер:
- Я в вас вірю! Давайте ще раз! Камера, мотор! Поїхали! 

Вибігає асистент, грюкає ложкою в каструлю:

- Фільм «Журнал украли». Дубль 3!

Той же діалог, тільки з плачем та риданнями,

вчителі за партою теж плачуть

- Привіт, Вітю! 
- Привіт, Денис! 
- Щось сталося? 
- Звичайно! В нас журнал украли! 
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
 - Давай! 

Пішли. Підходять до столу. Стукають.

Вчителька:

- Заходьте! 

Учні:

Вітя: - Добрий день!

Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося? 

Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….

Вчителька: - Ой, біда-а-а….

Режисер:
- Не так! Все не так! Ви що, хочете мене на той світ відправити? Я на вас потратив купу грошей, все до гривні витрусив, а ви?? Не хочете втілити моїх надій!!! Ви ж маєте якось підбадьорити глядача, обнадіяти, а у вас одні сльози!  Глядач прагне позитиву! Ну типу хоч так – журнал украли! Це ще не кінець світу! Треба в усьому шукати позитив! Діалог зіграйте хоч трошечки веселіше, зрозуміли? Молодці!

Камера, мотор! Поїхали!

Вибігає асистент, грюкає ложкою в каструлю:

- Фільм «Журнал украли». Дубль 4!

Та ж сцена з Вітею та Денисом, тільки вже весело:

- Привіт, Вітю! 
- Привіт, Денис! 
- Щось сталося? 
- Звичайно! В нас журнал украли! 
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
 - Давай! 

Пішли. Підходять до столу. Стукають.

Вчителька:

- Заходьте! 

Учні:

Вітя: - Добрий день! 
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося? 
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
Режисер:

- Та стоп же! Стоп! Та скільки можна?? Ви що, комедію зібралися показувати? Агов! Це ж детектив! Де-тек-тив! Ну як же вам пояснити? Я ж до вас українською мовою звертаюся! Ви коли-небудь були в театрі? А балет бачили хоча б раз? Чи оперу? А це дж кіно! А воно ж теж мистецтво! Як і все інше! Драматичніше давайте, драматичніше!

Молодці!

Камера, мотор! Поїхали!

Вибігає асистент, грюкає ложкою в каструлю:

- Фільм «Журнал украли». Дубль 5!

Та ж сцена з Вітею та Денисом, тільки з люб’язними реверансами, поклонами, паданнями на коліна:

- Привіт, Вітю! 
- Привіт, Денис! 
- Щось сталося? 
- Звичайно! В нас журнал украли! 
- Ой, що ж ми будемо робити?
- Давай розкажемо все Анжелі Миколаївні!
 - Давай! 

Пішли. Підходять до столу в танці лебедят з балету «Лускунчик». Стукають.

Вчителька:

- Заходьте! 

Учні:

Вітя: - Добрий день! 
Денис: - Добрий день! Знаєте, що сталося? 
Вітя: - В нас журнал украли! Що ж тепер буде….
Вчителька: - Ой, біда-а-а….
 

Режисер:

- Знову не те! Знову не так! Як бачите, зняти фільм справа не легка! Треба дублів багато зняти, щоб успіху дістати! Тож бажаємо вам удачі, великого натхнення і хай у вас ніколи не крадуть класних журналів!

Фінальний вихід під приспів пісні «Спектакль окончен»

Учні читають вірш про акторів

Учень1:

Те ж саме місто. Ті ж самі декорації

Розгорнута площа. Актори. Овації.

Всі ролі вже завчені і міміка тіла,

Дороги позначені хто – вправо, хто – вліво.

 

Учень 2:

Мистецтво шліфуєш. І так рік за роком:

Красиво ходити, правильним кроком…

І щирості більше. Щоби пройняло,

Відвертості, щедрості, усміх – і браво!

 

Учень 3: І ось ти актором виходиш на сцену:

Очі цікаві впиваються в тебе,

Прожектор в обличчя – себе не сховати.

Не можна боятися – треба зіграти.

 

Учень 4: А роль вже відома: то вліво – то вправо,

Усміху, щирості, щоби пройняло,

Та мало зіграти просто «не гірше»,

Хочеться завжди «краще за інших».

 

Учень 5: Хочеться квітів, овацій і «браво»!

І довгі роки безумовної слави.

Хочеться Богом піднятись до неба

Ще трохи кривляння? Чи може не треба?

 

Учень 6: Сценарії, образи, жести і трюки

Правильні кроки, правильні звуки…

І важко самому часом розпізнати,

Граєш, щоб жити, чи живеш, щоби грати.

 

Учень 7: Усе це для публіки, грошей і слави?

Чи просто тому, що тобі це цікаво?

На «бути-не-бути» замкнулося коло.

Завісу опущено. Браво актору!

 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку