Сценарій виховного заходу "Безпека в Інтернеті"

Про матеріал
Сценарій заходу з учнями початкових класів, з інсценізацією, та віршами. : Розширити знання учнів про історію виникнення та можливості всесвітньої мережі, дослідити позитивні і негативні сторони Інтернету, сприяти обізнаності учнів про небезпеки
Перегляд файлу

ЗОШ І-ІІ ст.с.Дольськ

 

 

 

 

 

 

 

 

«День Безпечного Інтернету»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

d0bad0bed0bcd0bfd18ed182d0b5d180.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   Підготувала:

вчитель початкових класів

                                                                           Наталія Бишевич

 

 

 

 

 

 

 

2019

 

 

 

Мета: розширити знання учнів  про історію виникнення та можливості всесвітньої мережі, дослідити позитивні і негативні сторони Інтернету, сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання; розвивати критичне мислення, увагу, пам’ять, творчі здібності; підвищувати рівень інформаційної культури, формувати почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості; виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці, естетичну та інформаційну культуру, здоровий спосіб життя.

Обладнання: мультимедійна система, тематичні презентації, театральний реквізит.

Хід заходу:

 

Вчитель. Інтернет — найпотужніша глобальна мережа, яка об'єднує комп'ютери, розташовані в усьому світі.

ВчительСьогодні більшість людей світу не уявляють свого життя без використання Інтернету, а кількість користувачів Всесвітньої мережі стрімко зростає. Вже сьогодні складно знайти родину, установу, організацію, для яких використання Інтернету не стало нормою повсякденного життя, як електричне живлення, літак, телевізор, мобільний телефон тощо.

Вчитель. За допомогою Інтернету можна навчатися, відшукувати дані про людей, події, товари, послуги; читати та замовляти потрібні книжки, відео, музику, фото; листуватися із друзями та колегами; брати участь у відеоконференціях; купувати різні товари, розміщувати рекламу та чимало іншого.

Вчитель.Можливості та послуги Інтернету постійно розширюються. Кожен з вас постійно користується Інтернетом для своїх потреб за допомогою комп'ютера або мобільного телефону. А отже, наша сьогоднішня зустріч для вас актуальна.

Вчитель. В усьому світі кожен другий вівторок лютого відзначають День безпечного Інтернету. Проводять роз'яснення серед молоді щодо безпечного користування глобальною мережею.

І

"Як все починалося, або Жертви віртуальної системи"

Вчитель . Жили на Волині два учні -

                   Олексію й Максиме - так звали їх.

ВчительІ щоби задніх не пасти,

                   Щоб розумнішими ставали,

                   Щоб діти в ногу з часом йшли,

                   Батьки комп'ютери їм подарували.

..Вчитель Найкращий підключили Інтернет -

                   Високошвидкісний і безлімітний.

Вчитель.. І існування хлопців цих

                    Поглинуло у віртуальний світ оманливо-привітний.

Вчитель. Давайте в них ми попитаєм,

                  Як Інтернет на них впливає?

Вчитель Агов, Олексію?!..

                    Олексію, ти чуєш?

ВчительТа ні, закляк в екрані.

                   Давай в Мишка ми розпитаєм,

                   Чого він в Інтернеті там шукає?

Вчитель. Максиме, ви скажіть, будь ласка,

                    Невже життя в комп'ютері - це казка?

Вчитель. Та що ж це з вами?

ВчительЗнаю вихід:

                   Від живлення відімкнемо ми ерудитів.

Максим. Що відбувається?

Олексій. Яка халепа!

Ведучий 1. Гей, хлопці!

                Не лякайтесь.

Згадайте про життя!

В реальність повертайтесь

Та розкажіть нам про магічність інтернету.

Здається, в молоді нема імунітету

Проти комп’ютерів, смартфонів і планшетів,

Які стають юнацьким «амулетом».

МАКСИМ

О, дякую я Інтернету

За інформацію, знайомства, відкриття.

І в котрий раз у монітора я заклякну,

Щоб відпочити і піти у НЕбуття.

ОЛЕКСІЙ

А я не розумію, як ми стільки років

Без мережі всесвітньої могли прожити?

Раптово Інтернет з'явився -

І світ навколо ніби обновився.

Нарешті я, не піднімаючись з дивану,

Можу відвідати Флоренцію  й Гавану,

Без відпочинку чужі фотки розглядаю

І стомлений перед екраном засинаю.

Мережа замінила все на світі:

І сонце, й небо, і повітря, й вітер.

 

Відео 16 фактів про  Інтернет

 

 

 

 

 

ІІ

"Інтернетоманія, або Віртуальні зомбі"

ВЧИТЕЛЬ 1. Насправді, що таке Інтернет?

ВЧИТЕЛЬ2. Це електронний океан, таємнича стихія, ув'язнена в кремнієвих кристалах і мідних проводах сучасних комп'ютерів. Неіснуючий всесвіт, що інший раз здається реальніший, ніж наш матеріальний, "справжній" світ

ВЧИТЕЛЬ1.  Те, що вторгається в кожен будинок, обвиває всю планету і свідомість всіх людей тугою мідно-кремнієвою павутиною; щось позамежне, незбагненне людському розуму, нікому не видиме, але всім  відчутне...

ВЧИТЕЛЬ2. Давайте далі будемо спостерігати за нашими героями.

Ведучий 1. Я ставлю вам одне питання,

Воно цікавить нині всіх гостей:

- Який магніт в просторах Інтернету

Притягує до себе всю планету?

Олексій

 Царство інтернетне,
Могутнє, заповітне!
Наркотик покоління
До мозгозасоріння.

Максим

Картинки, лайки, коменти

Та непристойні сайти,

Практично всіх однолітків

Поглинули мегабайти.

ВЧИТЕЛЬ1.Для багатьох людей Інтернет — інша планета, на якій вони відчувають себе комфортно і вільно.

Із зростанням популярності Інтернету стали проявлятись і негативні сторони його застосування. Зокрема, дехто настільки захоплюється віртуальним простором, що проводить за комп'ютером до 18 годин на добу. Таку залежність багато хто порівнює  з тютюнопалінням чи наркоманією.

 

ВЧИТЕЛЬ2.Інтернет-залежність — психічний розлад, нав'язливе бажання підключитися до Інтернету і хвороблива нездатність вчасно відключитися від нього. У 2008 році вона була визнана офіційною хворобою.

 

ВЧИТЕЛЬ1.Ось основні симптоми залежності:

  •         ­   Непереборне бажання зайти в Інтернет;
  •         ­   Нездатність контролювати свій час в Інтернеті;
  •         ­   Розумове або фізичне виснаження;
  •         ­   порушення сну або концентрації уваги;
  •         ­   дратівливість, депресія, нерви, замкнутість між людьми. Вся енергія віддається спілкуванню в Інтернеті.

 

 

Вчитель. І знову наші програмісти

                Біля екранів монітора.

Вчитель. Увага, зір, все їх єство

                До Інтернету приросло.

 

Ведучий. Та раптом стали помічати,

                 Що організм їх став бойкотувати.

Серце. Звідки брати сили, якщо ти зависаєш у Всесвітній павутині.

Легені. Ми вимагаєм свіжого повітря!

Мозок. Я хочу відпочити!

(Хл). Цього не може бути! Відчепіться!

Серце. Та ні, юначе, досить! Схаменіться!

Легені. Вертайся у реальність, забудьте віртуальний світ.

Мозок. Який ваш мозок перетворює у пустоцвіт.

 

 

Вчитель: А зараз вікторина, побачимо, що ви знаєте про комп’ютер.

 

Глядачі в залі відповідають на запитання і отримують приз:

 

Запитання

Відповідь

1

Зломщик комп'ютерних програм

хакер

2

Смішні і сумні обличчя наприкінці листа

смайлики

3

Програма для перегляду веб-сторінки

Браузер

4

Пристрій, який перетворює дані для передачі по каналах зв'язку

Модем

5

Найпоширеніша пошукова система

Google

 

Вчитель 2 Уся охоплена планета,

Павутинням Інтернету.

Кожен третій на планеті

Потрапляє в його тенета.

ІІІ

«Повернення у реальність»

Ведучий 1. Ви проводите в Інтернеті дуже багато часу?! Ви розумієте, що у вас залежність!? Ви хочете припинити це?! Тоді ми йдемо до вас!

Ведучий 2.  Пропонуємо такі ліки від комп’ютерної залежності:

 

Вчитель 1

Без  Інтернету вже ніяк не можна,

Він – норма, а не дивина.

 Як зрозуміти друг він нам чи ворог?

Відповідь у нас одна:

Вчитель 2

Він - помічник, знавець, порадник,

Інформаційне джерело,

Але потрібно пам'ятати:

Де є добро, там є і зло.

Учень

Запрограмуємось на гарне -

Його багато на планеті

Живімо у житті реальнім, 

Не загубімось в Інтернеті.

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Сценарії
Додано
10 лютого
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку