Сценарій виховного заходу "Калейдоскоп захоплень"

Про матеріал

Презентація гурткової роботи в школі. Розповідається про мрії, захоплення, адже кожна людина має якісь уподобання, про щось мріє, прагне до чогось незвичайного, хоче проявити себе в чомусь, тому із задоволенням виконує ту чи іншу роботу.

У нашій школі відображені характерні ознаки сучасності — широкі можливості для власного вибору особистості, реалізації її професійних та інших потреб; значна роль людини у забезпеченні власних інтересів і можливостей, різноманітних моделей діяльності, тому на базі нашої школи для всебічного розвитку дитини працюють різноманітні гуртки.

Перегляд файлу

Вербівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Балаклійської районної ради

Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

«КАЛЕЙДОСКОП ЗАХОПЛЕНЬ»

(Сценарій виховного заходу)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захід підготували:

Клочан Н.М., заступник директора з НВР

Стьопіна Н.І., вчитель української мови та літератури

 

 

«КАЛЕЙДОСКОП ЗАХОПЛЕНЬ»

(Сценарій виховного заходу)

 

Дійові особи: І ведучий,  ІІ ведуча

 

Місце проведення – актова зала школи

 

Обладнання: мультимедійна презентація «Калейдоскоп захоплень»

 

Звучать фанфари

(На сцену виходять ведучі свята)

 

Вед. І Калейдоскоп бажань,

Калейдоскоп думок,

Калейдоскоп ідей.

Шматочки скла –

Жбурляють кольорові плями світла.

Вед. ІІ Калейдоскоп – чаклун,

Калейдоскоп хитрун.

Проміння сонця –

Вдягає так, що важко розпізнати.

Вед. І Калейдоскопи звуків,

Калейдоскопи голосів,

Калейдоскопи почуттів.

У танець свій –

Бажають заманити і кружляти.

Вед. ІІ Калейдоскоп …. Калейдоскоп …. Калейдоскоп ….

Постійна зміна –

У русі візерунків, комбінацій скла.

 

Вед. І Доброго дня, шановні гості!

Якщо ви спитаєте, чому ми нашу оповідь розпочали про калейдоскоп, то ми скажемо: тільки  в ньому за допомогою різнокольорових скелець безкінечно довго можна створювати  чудернацькі мережені  візерунки, які ніколи не повторюються.

 

Вед. ІІ А в нашій школі, як у калейдоскопі, різноманіття гуртків, де кожен  може творити своє неповторне мереживо захоплень.

 

Вед. І Знайди для себе хобі,

Забаву для душі,

Без борозен на лобі

Жити будеш в куражі.

Вед. ІІ А не постійно нити,

Жалітися собі,

Що не цікаво жити

В дні біло-голубі.

Вед. І Твори, видумуй, спробуй

І волю прояви.

Змінить буденну робу

На звабний плащ новий.

Вед. ІІ Обмінюйся думками

З такими як ти сам,

Й забава буде з вами

Навдивовиж рокам.

 

Вед. І Сьогодні ми поговоримо про свої мрії, захоплення, адже кожна людина має якісь уподобання, про щось мріє, прагне до чогось незвичайного, хоче проявити себе в чомусь, тому із задоволенням виконує ту чи іншу роботу. І дуже добре, якщо захоплення і мрії збігаються.

 

Вед. ІІ У нашій  школі відображені характерні ознаки сучасності — широкі можливості для власного вибору особистості, реалізації її професійних та інших потреб; значна роль людини у забезпеченні власних інтересів і можливостей, різноманітних моделей діяльності, тому на базі  нашої школи для всебічного розвитку дитини працюють 16 гуртків.

 

Вед. І Творчість, звичайно, зумовлює всі дії дитини, оригінальної у спілкуванні, іграх, малюнках, розповідях.   Не треба забувати, що всі діти наділені здібностями, а тому потрібно їх виявляти і максимально розвивати. Зокрема це можна робити в позаурочний час на гурткових заняттях. Тобто, гурткова робота учнів є одним із чинників всебічного розвитку особистості школяра.

 

Вед. ІІ А щоб переконатися у тому, наскільки цікаво і змістовно проходять заняття у гуртках, ми пропонуємо зануритися  у наш чарівний шкільний калейдоскоп. Отже, перший порух руки – і скельце створили неповторний візерунок. Візерунок музики, пісні, танцю, театру…

 

Вед. І Музика... З давніх-давен наші предки прагнули передати у звуках свій настрій, переживання, радість, смуток. Музика виникла ще в сиву давнину і вже тоді стала джерелом естетичної насолоди. Вона надихала людей на сміливі вчинки, наснажувала відчуттям краси і благородства. Не випадково ще в найдавніших грецьких міфах серед дев'яти муз, красномовних дочок Зевса, особливо обожнювали юну покровительку поезії та музики Евтерпу.

 

Вед. ІІ На базі нашого навчального закладу від Балаклійської дитячої музичної школи проходять заняття народного відділу по класу акордеону. Викладачі Голуб Марина Володимирівна та Бєліченко Галина Романівна навчають 17 вихованців та вихованок. Діти активні учасники загальношкільних свят, із задоволенням беруть участь у щорічних звітних концертах та фестивалі-конкурсі «Інструментальна мозаїка», який проходить у місті Балаклія.

 

Вед. І  До вашої уваги композиція Леоніда Колєсова «Фокстрот». Виконують учениця 5-го класу Гурова Вікторія та Голуб Марина Володимирівна.

  • Композицію Романа Бажиліна «По гриби» виконають Кикоть Даніїл та  Голуб Марина Володимирівна.

 

 

Вед. ІІ «Танці на вечерю, танці на обід, танці на сніданок – ось і весь секрет», -  так співається у відомій пісні. Так, дійсно, танці – це насолода для душі, і їх ніколи не буває забагато.

 

Вед. І. У школі працює танцювальний гурток «Fire dance» від Балаклійського центру дитячої та юнацької творчості, який відвідують 38 учнів та учениць. Керівниця – Подопригора Крістіна Дмитрівна. На заняттях гуртківці вивчають види постанови ніг, формування постави, різні види ходи, вчаться за допомогою засобів танцювальної виразності передавати художній образ.  Члени та членкині  гуртка є активними учасниками шкільних свят. То ж до вашої уваги виступ танцювального гуртка «Fire dance». Танок «Хіп-хоп».

 

Вед. ІІ Книга й лялька – веселі спектаклі,

Їх відвідують всі залюбки.

І у казку поринувши разом,

Відкривають дивні світи.

 

Вед. І. Ляльковий театр давнє і шановане мистецтво. Він сприяє формуванню почуття прекрасного, розвитку уміння вільно висловлювати свої думки. Ляльковий театр не просто приємне проведення часу. Мабуть, жодна інша гра не розвиває одночасно стільки навичок: це і координація рухів, мова, пам’ять, емоційний розвиток, творчі здібності. Сховавшись за театральну ширму, соромливий учень чи учениця долає свою скромність, а перевтілюючись в різних персонажів, цілком впорається зі своїм страхом і комплексами.

Шкільний бібліотечний гурток ляльки  «Джерельце»  існує десять років, зіграно два десятки постановок. Керівниця – Голуб Ольга Яківна, завідувачка шкільної бібліотеки. Ляльковий гурток – це вдала форма взаємовиховання та спілкування у творчій атмосфері, тут поєднуються педагогіка і мистецтво. Ляльки дарують радість і юним артистам і глядачам!

То ж до вашої уваги виступ лялькового театру  «Джерельце».

Вистава «Як Власик на Січ ходив»

 

 

  Вед. ІІ В тобі, мистецтво, у тобі одному

  Є захист: у красі незнаних слів,

  У музиці, що вроду, всім знайому,

  Утілює  в небесний перелив;

  В тобі, мистецтво, — у малій картині,

  Що більша за увесь безмежний світ!

 

Вед. І. А що ж для мене слово «мистецтво»? Все просто: мистецтво – це життя. Кожного нового дня я намагаюсь навчатися мистецтву співчувати та пробачати, допомагати та не просити нічого у відповідь, але найголовніше – завжди памятати мелодію маминої колискової, створювати у пам’яті картини прекрасних моментів із життя та нести поезію у своєму серці.

Дівочий вокальний гурт «Дивосвіт» від Балаклійського центру дитячої та юнацької творчості  працює перший рік, але став дуже популярним і незамінним у нашій школі. Художня керівниця Замета Діна Данилівна. До складу гурту входить 27 осіб. Він поділяється на дві групи: молодшу та старшу. Гурт «Дивосвіт» активні учасники шкільних свят. Дівчата з великим задоволенням опановують все новий та новий репертуар.

Тож запрошуємо на сцену дівочий гурт «Дивосвіт» з піснею про Україну.

 

 

Вед. ІІ Метою роботи гуртка «Дитячий театр» від Балаклійського центру дитячої та юнацької творчості є виховання у дітей гуманістичних, загальнолюдських цінностей, розвиток гармонійної особистості засобами театрального мистецтва, розв ’язання низки творчих завдань: виховання художньої уяви, творчої ініціативи, емоційної гнучкості, культури мови.

Керівниця гуртка Проценко Надія Іванівна, вчителька української мови та літератури. Гурток відвідують 25 учнів та учениць.

 

Вед. І Важливе місце у  роботі гуртка посідає робота над образом, що проводиться індивідуально з кожним вихованцем чи вихованкою, де актор (акторка) - початківець  напрацьовує власні особисті навички сценічної поведінки, особливу вимову, свою манеру прояву почуттів, манеру спілкування з глядачем, відшліфовує тільки йому притаманні якості у ставленні образу.

До вашої уваги інсценізація пісні «Афганський вальс» у виконанні гуртка «Дитячий театр». Цей номер був представлений на районному фестивалі інсценізованої пісні «Цей одвічний біль Афганістану»

 

Вед. ІІ І ось знову дивовижні скельця калейдоскопа створюють вже новий візерунок із картин і поробок із бісеру.

 Художнику потрібна хвиля,
Емоції та почуття.
Хоч інколи митці не в силі
Намалювати своє життя.

Портрети, образи знайомі,
Сюжетні лінії прості,
Для нас цікаві лиш сьогодні,
Бо завтра будуть вже нові.

Вед. І Пастель — яскравість, блиск моменту,
Гуаш — наповнює серця,
Чорнило, туш — надасть ефекту
Відтінкам рис, їх сприйняття.

Ми аквареллю створимо  диво,
Маслом — напишемо любов.
До світу іншого, красиво,
Де не потрібно зайвих мов.

Вед. ІІ Словами не покажеш душу,
Словами не розкажеш суть –
Художні засоби примусять
Всю техніку майстрів збагнуть.

У посмішці є загадковість
Прекрасних, незабутніх днів.
У фарбах — мальовнича повість
Про сенс життя … на полотні.

Вед. І Будь-який твір мистецтва — це розмова художника з глядачем, читачем, слухачем. Художник може відобразити у своєму творі не тільки побачене, але й свої думки, враження, переживання. Багато про що ми не можемо розповісти за допомогою слів. Напевно, ви чули вирази «несказанна краса», «невимовні почуття». Те, що так складно втілити в слово, можна передати мовою мистецтва. І навчають цьому на заняттях гуртка «Образотворче мистецтво» від Балаклійського центру дитячої та юнацької творчості.  Керівниця - учителька початкових класів та образотворчого мистецтва  Васютіна Ірина Вікторівна. У гуртку – 19 вихованців та вихованок. Всі вони активні учасники шкільних виставок малюнків та стіннівок. Брали участь у районних конкурсах «Хай буде вільна Україна на всі віки, на всі часи» та «Мій біль – Афганістан», Всеукраїнському творчому конкурсі «Подорож у світ води» та Всеукраїнському конкурсі дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей». Робота гуртківців представлена на виставці, яку ви можете переглянути.

 

Вед. ІІ Людина по своїй природі прагне краси. Вона з давніх-давен оздоблювала своє житло, одяг та предмети побуту. Багато красивих речей можна створити з намистинок, стеклярусу, блискіток.
Бісер поширений у всіх культурах світу. Мистецтво виготовлення виробів з бісеру сягає  глибини  віків. Виготовлення прикрас  – один із найзагадковіших, найцікавіших видів народної творчості.

Вед. І  Популярний бісер і сьогодні. Його широко застосовують для оздоблення одягу, виготовлення аксесуарів. Вражають своєю чарівністю бісерні сучасні і народні прикраси. Для оздоблення предметів інтер’єру бісер є незамінним та неповторним матеріалом.

Вед. ІІ Заняття бісером -  це захопливий вид мистецтва. Особливо люблять займатися ним діти.   Гурток «Бісерні фантазії» від Балаклійського центру дитячої та юнацької творчості працює вже третій рік. Керівниця гуртка Шаповалова Олена Олександрівна. У гуртку займається 30 дітей. Групи різновікові.   Учні та учениці з задоволенням знайомляться з даним видом рукоділля. Як їх можуть не привабити  чарівні різнокольорові, блискучі краплинки-бісеринки!

Вед. І До роботи беруться з неабияким бажанням. Під час виконання робіт в учнів та учениць  розвивається дрібна моторика рук, образне мислення, творча уява, художні та естетичні смаки. Діти вчаться працювати та планувати  свою діяльність  самостійно, вчаться працювати на кінцевий результат.

Вед. ІІ Результати роботи учнів та учениць   варті уваги, ви їх можете переглянути на виставці і запрошуємо всіх взяти участь у майстер-класі, який  проведе для вас шановна Олена Олександрівна.

 

Вед. І Чарівну і неповторну красу рідного краю ми бачимо у нашому калейдоскопі! Зміна зелених, синіх, жовтих, блакитних скелець. Хіба можна не милуватися її  величною красою, розмаїтістю кольорів, пишним цвітом квітів.

Природа… Хіба вона не вабить кожного з нас? Та сьогодні ми неодноразово чуємо: природу треба оберігати. А древні жителі нашої планети і не думали про це. Вони захоплювалися нею, ніхто тоді й не передбачав, що прийде час, коли доведеться боротися за збереження природних багатств.

 

Вед. ІІ Саме з цією метою на базі нашої школи працюють гуртки від Балаклійської станцї юних натуралістів «Юні квітникарі», «Любителі домашніх тварин», на чолі з керівницею Волкодав Оленою Олександрівною, «Основи біології», «Юні друзі природи» під керівництвом Чорненької Олени Павлівни.

 

Вед. І Головною метою гуртка «Юні квітникарі» є поглиблення та розширення обсягу знань школярів та школярок з ботаніки, біології, квітництва, виховання в дітей усвідомлення необхідності охорони та вивчення природи.

Учні та учениці 2-3 класів зараховані до гуртка в кількості 16 вихованців.

На заняттях гуртківці ознайомлюються з квітково-декоративними деревами і кущами, складають календарі їх цвітіння протягом року, вивчають квітково-декоративні рослини, які використовуються в закладанні-озелененні рокаріїв, альпінаріїв, закладанні окремих форм квітників, газонів, клумб та ін. Вихованці вчаться виготовляти дрібні вироби з різного природного матеріалу, вміло використовуючи його в аранжуванні. Це значною мірою допомагає пізнати життя природи — розвиваючи інтерес, ініціативу, спостережливість.

 

Вед. ІІ Форми роботи можуть бути різними, зокрема, екскурсії на природу з метою збору природного матеріалу, проведення фенологічних спостережень, охорони первоцвітів, проведення зимового обліку птахів; участь у конкурсах, святах, виставках складанні букетів, квіткових композицій, виготовленні різних виробів з природного матеріалу.

 

Вед. І  Утримання та розведення домашніх тварин є складним завданням, яке потребує певних знань, яких учні та учениці можете отримати на гуртку «Любителі домашніх тварин».

 

Вед. ІІ Школярі та школярки 3-8 класів у кількості 30 вихованців зараховані до двох гуртків. Вихованці гуртка поглиблено вивчають курс зоології, ознайомлюються з  проблемами біоетики й охорони тваринного світу, навчаються належно створювати умови для утримання і розведення домашніх тварин, проводити елементарні зооветеринарні заходи.

 

Вед. І Вихованці гуртків беруть участь у виставці поробок з природного матеріалу «Природа і фантазія», екологічній акції «Зимовий вернісаж», виготовляють і розвішують на території села годівниці та шпаківні,  синичники. Юні натуралісти беруть активну участь у  підготовці та проведенні масових заходів та екологічних свят «Посвята в юннати»,  «Збережи  ялинку», «Турбота про птахів», «Облік перелітних птахів», «Облік зимових птахів», «Збереження первоцвітів». 

 

  Вед. ІІ Гурток «Основи біології» створений для дітей, які захоплюються біологією, виявляють здібності до цієї науки та готуються або пишуть роботи малої академії наук. За час існування гуртка четверо учнів стали учасниками ІІ етапу МАН, двоє з них стали переможцями – це Садовнича Єлизавета та Одерій Андрій.

 

Вед. І У цьому навчальному році Одерій Ангеліна, учениця 9-го класу, учасниця ІІ етапу малої академії наук підготувала роботу «Вплив світла на

м’ясну  та яєчну продуктивність перепелів».

 

Вед. ІІ Гуртківці є учасниками обласного етапу Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна». Роботи Комишан Валерії та Одерій Ангеліни були надруковані в матеріалах обласного етапу конкурсу.

 

Вед. І У гуртку «Юні друзі природи» навчаються 15 учнів. Діти вивчають природу рідного краю, зміни, які проходять в ній за певний сезон, культуру поведінки в природі, екологію краю, особливості рослинного та тваринного світів та інше.

 

Вед. ІІ Найбільша увага приділяється практичним заняттям: це і закладання дослідів, і ведення спостереження в природі, догляду за кімнатними рослинами, вирощуванню розсади квітів, догляду за шкільними клумбами.

 

Вед. І За час свого існування гуртківці мають перемогу у Всеукраїнському конкурсі «Музей кімнатних рослин», учасники районного конкурсу агітбригад «Зимовий вернісаж». Члени та членкині гуртка входять до складу шкільної агітбригади «ЕКОС», готують виступи на різноманітні екологічні теми і виступають перед учнями школи.

 

Вед. ІІ Діти щороку виготовляють шпаківні та годівнички для птахів, які розміщують у сільському парку. А ще гуртківці знайшли в лісосмузі галявину, на якій ростуть тюльпани дібровні, рослини, які занесені до Червоної книги України. Діти власноруч розчистили цю ділянку від сміття, щоб зберегти місце росту цієї красивої весняної квітки.

 

Вед. І А зараз ми пропонуємо вам переглянути уривок виступу екологічної агітбригади.

(виступ агітбригади)

Вед. ІІ Науково-дослідницька робота - це самостійно виконане наукове дослідження тієї чи іншої проблеми, яке відповідає науковим принципам, має певну структуру, містить результат власного і власні висновки.

Вед. І Від Балаклійського центру дитячої та юнацької творчості на базі нашої школи працює гурток «Основи науково-дослідницької діяльності» під керівництвом учительки історії  Капустянської Олени Іванівни. Під час занять вихованці та вихованки гуртка знайомляться із загальними поняттями про науку і наукове дослідження. Розглядають їх основні етапи – від постановки проблеми до представлення і захисту науково-дослідницької роботи. Особливу увагу приділяють таким етапам, як вибір теми роботи, розробка гіпотези дослідження, робота з науковими джерелами інформації.

Вед.  ІІ Нещодавно  гуртківці підготували роботу про відому в нашому районі людину, нашого односельця, колишнього голову сільської ради Одерія Віктора Івановича,  людину, яка є символом епохи розвитку нашого села.

(виступ членів та членкинь гуртка)

Вед. І Знову візерунок у нашому калейдоскопі змінився. Цього разу він -  з п’яти кольорів олімпійських кілець, бо спорт - одне з найцікавіших і найкорисніших захоплень, він є засобом вияву фізичної досконалості, мужності і краси.

 

Вед. ІІ Ця магічна пристрасть полонить людей дедалі більше. У спорті ми пізнаємо радість фізичного самоствердження, хвилювання боротьби за першість, щастя перемоги.

 

Вед. І Спорт не тільки фізично загартовує людей, він сприяє гармонійному розвитку, допомагає кожному виховувати в собі колективізм, почуття відповідальності, обов'язковість, рішучість та інші прекрасні риси характеру.

 

Вед. ІІ У нашій школі працює секція баскетболу. Тренер - учитель фізичної культури Шаповал Олександр Миколайович, в ній займаються близько 30-ти учнів та учениць.  Команда  юнаків виборола ІІ місце у змаганнях з баскетболу серед шкіл району, а команда дівчат – ІІІ місце.

 

Вед. І Від дитячо-юнацької спортивної школи «Колос» працює секція  футболу, яку відвідує 40 учнів та учениць. Тренер – Лисенко Олександр Іванович. Футбольна команда школи бере активну участь у районних змаганнях і виборює призові місця. У змаганнях на приз клубу «Шкіряний    м’яч» команда 7-8-х класів посіла ІІІ місце.

 

Вед. ІІ Секцію боксу відвідує 11 учнів. Тренер Чміль Олександр Миколайович. Його вихованці є неодноразовими переможцями Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та районних змагань з боксу.

 

Вед. І Вольовими характерами спортсменів та спортсменок-чемпіонів світу, мабуть, захоплюються всі. Яку ж потрібно виробити в собі зібраність, яким треба бути натренованим, щоб вибороти першість серед найспритніших, найсильніших.

Прикладом такої наполегливості, витривалості, цілеспрямованості є виступ нашої Софійки Гілярової, переможниці Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та районних змагань з циркової гімнастики, вихованки студії «Кристалл» районного будинку культури. Керівниця Нечипоренко Оксана Іванівна.

 

(виступ Гілярової Софії)

 

Вед. ІІ Звичайно, про захоплення ми можемо говорити ще і ще. Не знаю, чи є людина, яка б нічим не цікавилася. Та не всі, хто захоплюється моделюванням, створюватимуть машини; не всі, хто захоплюється спортом, стануть спортсменами та спортсменками; не всі, кому подобається музика, стануть музикантами... Головне — мати якесь улюблене заняття, щось робити корисне для себе, для розвитку власних інтелектуальних та творчих здібностей, вибудовувати своєрідну платформу усміху. Бо, як писав відомий педагог Василь Олександрович Сухомлинський:  «Ти не завжди будеш дитиною. Ми з'являємося на світ і спочатку буваємо маленькими дітьми для того, щоб ставши дорослими, залишити свій слід на землі, прожити життя справжніми людьми. Прагни швидше стати духовно зрілим творцем, мислителем, трудівником. Людина смертна. Ми йдемо в небуття, але, разом з тим, людина й безсмертна. Твоє безсмертя в тому, що ти зумієш створити для людей, для своєї Батьківщини».

 

Вед. І. То ж творіть, дерзайте, захоплюйтесь і дбайте про те, що ви залишите для нащадків!

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
2566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку