18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Сценарій виховного заходу про дружбу за сюжетом казки "Снігова королева"

Про матеріал
Даний сценарій розроблений за сюжетом казки "Снігова королева" у віршованій формі. У ході заходу учні демонструють свої творчі здібності, таланти.
Перегляд файлу

Інтерпретація казки «Снігова королева» на тему «Дружба»

Вальс

Дівчинка і хлопчик залишаються на сцені.

Д. Дружба... Яке прекрасне слово!Дружба ушляхетнює життя, її шанували та возвеличували мислителі давнини. Дружба в оцінці Арістотеля, -найнеобхідніше для життя: адже ніхто не бажає жити без друзів, навіть маючи усі багатства.

А як ти думаєш, що таке дружба?

Хл. Дивно! Я ніколи не замислювався над цим.

Д. А у тебе є друг?

Хл. У мене їх багато.

Д. А чи знаєш ти, що не можна сплутувати дружбу з приятельськими відносинами?

Хл. Яка ж різниця?

Д. Приятелів може бути багато, а справжній друг- один.

Хл. А який він, справжній друг?

Д. Це той, хто підтримає у складній ситуації і порадіє твоєму щастю,йому можна довірити свої секрети.

 

( входить Снігова Королева)

 

Сн. Кор.  Я знову чую ці слова: дружба, дружба.

Як набридла вже вона.

Гидке, потворне слово,

Навіщо ж повторювати його неодноразово.

Ніякої користі з неї не має, тільки душу всім крає.

Послухай  ще раз , Каю,

Ніякої дружби немає.

Це все обман і брехня,

 яку тобі нав’язують щодня.

Ти не вір у ці слова, ідемо зі мною

і побачиш, що я дійсно права.

 

(бере за руку і відводить в сторону)

От бачиш, Каю, ти зі мною.

Не надійся, як в біду потрапиш ти,

ніхто не поспішить тобі допомогти.

Лише про себе дбають всі.

Бо немає дружби на Землі.

( розбиває серце)

 

Герда:

Бездушна Снігова Королева,

Серце Кая охолодила,

злих слів йому наговорила.

Друзі, любі друзі, допоможіть,

Як мені його серце розтопить.

Як довести моєму Каю, що дружба є і не вмирає.

(Виходить ворожка)

Я можу тобі поворожити, як серце - дружби відновити.

( катає яблуко по тарілці)

Ти й не здогадуєшся ,любе дитятко,

Скільки перешкод прийдеться здолати,

У багатьох королівствах побувати,

Щоб усі частинки серця відшукати.

Бачу, бачу Королівство Чарівних Звуків, Кор. Фантазії, Кор. Гострого Слівця, Кор. Грації та Рими.

Але ти не журись, у тебе друзів є багато,

Своїми талантами вони будуть тобі допомагати

Серце Кая відігрівати.

Ти скоріше врятуй його.

Вірна дружба дорожче всього.

 

Герда:

Дякую, люба, за добру пораду

Скільки б не було перешкод на шляху,

Я серце - дружби обов’язково верну.

Та звідки ж мені розпочати, куди іти, кого шукати?

 

( тихо грає музика)

 

Королівство Чарівних Звуків

 

( Герда присідає , береться за голову)

Звучить „ Пісня Кота Леопольда” у виконанні учнів.

 

Не сумуй, не плач, не треба, сльозами горю не поможеш,

Адже ми – хороші друзі, розказати все нам можеш.

 

Герда:

Почула я ваш спів чарівний, такий чудовий, мелодійний.

 Аж душу й серце розрива.

Серце! Серце!

Забрала Сніжна Королева Кая мого дорогого

 у свої холодні стіни.

Не вірить він у мою дружбу, мабуть, не згадує про мене.

Крижина стало його серце.

 

 

Допомогти тобі ми зможемо, візьми ось цю частинку серця,

Рушай у інше королівство, удача знов нехай всміхнеться.

 

Королівство „ Фантазії”

(Герда підходить до столу з виробами зробленими учнями)

Герда:

Яка краса! Яке мистецтво!

Невже руками зроблено це все?

В яке потрапила я королівство,

Що в світ фантазії мене несе.

 

Учень:

Це все колекція моя,

Її самотужки створив я.

Цікава вона чи може ні?

Судити , мабуть, не мені.

 

(Учень бере колекцію жуків і розповідає про неї)

 

Мідна бронзівка літає,

Носоріг сидить в гілках,

Скарабей шара качає,

 Олень б’ється на рогах.

Жук – лоскун стрибнув доверху,

Хрущ уже з’їв півлистка.

Оленьок не мав розмаху,

Перед ним два гнойовики.

А зелений квіткогриз

 ліз через могильника,

Впали двоє разом в хмиз,

З ними шпанська мушка.

Златка й хрестоносець Кузька

В небі наліталися.

Золотиста бронзівка

З грунту виривалася.

Різних є багато видів –

Всіх не передивишся.

На повадки глянь жуків –

У дивному світі опинишся.

 

Герда:

Чи правда, що дитячі руки здатні творить такі дива?

 

Учениця:

У Королівстві Фантазії можливе все:

намалювать, зліпить, скрутить, зв’язати , вишити та й начудить.

Живуть тут жителі незвичні:

 гарні, ввічливі, привітні,

Враз спішать на допомогу,

Не підставлять тобі ногу.

Всі тут друзі добрі, щирі,

Будуть в радості та горі.

 Ось візьми частинку серця.

Маємо щиру ми надію,

Що верне Кай в дружбу віру.

 

 

Королівство  Гострого слівця

 

(Виходять 4 хлопчиків)

Мила дівчинко, звідки ти?

Які шляхи тебе привели?

Чому ти плачеш й тужиш?

Розказати нам все мусиш.

 

 

Герда: Як не плакати, не тужити, без кращого друга не можу я жити.

Не має з ким в школу  іти, та й портфеля піднести,

Домашнє завдання зробити, контрольну роботу списати,

За косички потянути, в парку погуляти, настрій підняти,

На недоліки вказати.

 

А який твій друг?

 

Герда: Кай – найкращий, найдобріший, завжди лагідний й привітний, чесний, відданий, надійний.

( сценка)

 

Хл.1 А ти знаєш прислів’я:

 Скажи мені хто твій друг, а я скажу хто ти?

Всі: Так.

Хл.1 То поясніть мені, будь – ласка, якщо хороша людина дружить з поганою, то це означає, що хороша людина погана, бо дружить з поганою, чи погана людина хороша, бо дружить з хорошою.

 

Хл.2 От Іван – справжній друг.

Хл.3 Ти впевнений?

Хл.2 Так. Він вчора дав мені свій щоденник.

Хл.3 Навіщо?

Хл.2 Батьків полякати.

Хл.3 А мій друг – найсильніший. От ви чули про Атлантичний океан?

Всі: Так.

Хл.3 То він його переплив. А чули про мертве море?

всі: Так.

Хл.3 то він його вбив.

 

Хл.4 А Роман такий красень. Він так часто стрижеться!

 Хл.2 Навіщо?

Хл.4 А йому перукар тоді такі страшні історії розповідає. що стригти одне задоволення.

Хл.1 А мій друг багатший за твого!

Хл.4 А мій мудріший!

Хл.1 А мій твоєму гроші позичив!

Хл.4 А мій твоєму не віддасть!

 

Хл.2 От Іван – чудовий товариш. Він допоміг мені , коли я мало не втонув.

Хл.3 Іване, а що тебе до цього спонукало?

Хл.4 Так на ньому ж були мої плавки.

 

Хл.3 Я теж своєму другу вчора допоміг.

хл.1 Як?

Хл.3 Він спізнювався на поїзд. Я нацькував на нього свого Ма – лю – ка. От він і встиг.

 

Хл.1 Я вчора теж добру справу зробив. Я бабусю через дорогу переводив.

Хл.4 А я йому допомагав.

Хл.3 А я їм допомагав.

Хл.2 А що так важко було?

Хл.1 Та ні, просто вона йти не хотіла.

 

Хл.2 А я вчора ходив до Олега на чай.

Хл.4 А чому ж так довго був.

Хл.2 А, чай шукали.

Хл.4 Це хіба складно?

Хл.2 Ну, не просто. Чай був у аптечці, в коробці з – під какао, на якій написано” Сіль”.

 

Хл.1 А ми з Іваном у школу кулінарії ходимо.

Хл.3 І що ж ви там робите?

Хл.1 Ну, вчора, наприклад, обід готували.

Хл.3 Вам дозволили його з’їсти?

 Хл.1 Ти що? Дозволили? Примусили!!!

 

 

Хл.3 От бачиш, Гердо, ти всміхнулась,

На мить про своє горе забулась.

Влучне слово та порада можуть вмить тебе розрадить.

Не смій плакати та журитись, ця частинка серця допоможе

Серцю Кая розтопитись.

 

( виходить Сн. Королева , сердито, ходить вперед і назад)

Сн.Кор.:

Що за впертеє дівчисько,

Такого в світі не буває,

Дружба зразу вмить вмирає, коли друг далеко проживає.

Ні, їй не сидиться, нових друзів не шукає, все про мого Кая дбає.

( гукає) Каю! Каю!

 

( виходить Кай) Ви гукали?

 

(Кор. Лагідно) Так, миленький, перевірим,

чи у тебе добра пам’ять, чи засвоїв мій урок.

Може тьохнуло серденько, не дай Бог.

Чи є у тебе справжній друг?

 Кай:( ні, не має)

Хто така маленька Герда?

Кай: Я не знаю

Добре жити сам-на-сам?  

Кай: Так, гадаю

 

Королівство Рими й Танцю

 

Танець „Лялька”

 

Герда: Маю я таку здогадку, що потрапила я в Королівство Рими й Танцю!

 

 Учениця:

Так, це правда,

Є у нас артисти, акробати й танцюристи,

Є ще й ті, що пишуть вірші.

 

( 2 учениці читають власні вірші про дружбу)

 

Приятелів багато,

Друг лише один,

В горі чи на свято,

Добре тобі з ним.

Він тебе шанує,

Весело мудрує,

З тебе не кепкує,

Справді справжній друг.

Друг тебе не лишить,

В пастці чи в біді,

Дасть тобі пораду,

Зразу ж тут тобі

Стане легше на душі.

І ти зрозумієш ,

Що найсправжній скарб –

Це єдина дружба,

Вірна і міцна.

 

(Учениця дає останню частинку серця.)

Люба Гердо, ти втомилась,

Але все це не дарма,

 Бачиш, серце Кая розтопилось,

 Твоя відданість та доброта,

 Звершила великі діла.

 

Герда:

У долонях ніжно я тримаю серце друга, аби не зронить.

Знаю я –вірна дружба буває і треба нею дорожить.

 

Кай:

Живи! Дружи! Добро звершай!

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і дружбу віра.

Людину відрізня від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра.

 

 

(виходять всі учні, взявшись за руки і говорять крилаті вислови про дружбу)

 

1.Коли друзі вірять один одному,

їм і смерть не страшна.

 

2.Золота в світі багато, вірних друзів мало.

 

3.Зустріч з давнім другом  у чужім краю - все одно, що дощ у засуху.

 

4.Купуючи коня - заглянь йому в зуби, заводячи друга - зазирни йому у душу.

5.У озері , де поживи багато, і риби вдосталь, у людини доброї вдачі і друзів багато.

 

6.Не буває друга без недоліків, та як почнеш недоліки в кожному шукати, то й без друзів залишишся.

 

7.Людина без друзів , що дерево без коріння.

 

 

Пісня „ Дружба віддана”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценка „ Джентльмени”

Джент. 1 Сьогодні чудовий день чи ні, сер?

Джент. 2 Чому ви питаєте про це кожного ранку, сер?

Джент. 1 Наша вчителька сказала, що в один чудовий день вона від мене зійде з глузду, сер.

 

Джент. 3 Що вам найбільше подобається в школі, сер?

Джент. 4 Дзвінок, перерва і булочки.

 

Джент. 4 Скільки чоловік у твоєму класі, сер?

Джент. 2 Двадцять один разом із вчителькою.

Джент. 4 Тобто без вчительки буде 20 , сер.

Джент. 2  Ні, без вчительки в класі нікого не буде, сер.

 

Джент. 1 У нашої вчительки вчора був День народження, сер. І я їй зробив подарунок.

Джент. 3 Невже ти вивчив урок і добре відповідав, сер.

Джент. 1 Ні, я не прийшов на урок і не зіпсував їй настрій, сер.

 

Джент. 3 Я зайняв 1 місце по збору металобрухту, сер.

Джент. 4 Зрозуміло. Зараз же принесіть додому бабусине ліжко.

 

Джент. 1За що ви отримали 2 ,сер?

Джент. 2 За співи, сер.

Джент. 1Невже ви не могли заспівати як слід, сер?

Джент. 2 Я заспівав, сер, але на уроці математики, сер.

 

Джент. 4 Мені сьогодні пощастило, сер.

Джент. 3 Справді, сер?

Джент. 4 Вчитель хотів мене поставити в куток, але всі чотири вже були зайняті, сер.

 

Джент. 3 А я отримав 2 з малювання, сер.

Джент. 2 За що, сер?

Джент. 3 Нам сказали намалювати, ким ми хочемо стати, сер. І я не зміг це намалювати, сер.

Джент. 2. Про що ж ви мрієте, сер.

Джент. 3 Одружитися, сер.

 

Джент. 1. Чому у вас такі довгі пальці, сер?

 Мабуть, ви добре граєте на фортепіано, сер?

Джент. 4 Та ні, сер. Я мию пробірки в кабінеті хімії, сер.

 

Джент. 3 А що ви робили сьогодні в школі. сер?

Джент. 2 У нас була хімія і вчитель пояснював нам властивості вибухової речовини, сер.

Джент. 3 Це цікаво, сер. А що ви будете робити завтра в школі, сер?

Джент. 2. В школі? В якій школі, сер?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Радивилівський НВК „ Школа№1 – гімназія”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовлена та

 поставлена учнями

 7 – Д кл.

Кл. керівник: Матюшок В.А

 

 

 

 

 

2006

 

 

 

 

Мета: виховувати людяність, чемність, етичні норми поведінки, вчити учнів цінувати дружбу, розвивати творчі здібності учнів.

Обладнання: Святково прикрашена квітами та кульками зала, на стіні крилаті вислови та прислів’я про дружбу, на столі вироби учнів, колекція жуків, стенд із намальованим серцем.

 

Вчитель: Доброго дня, шановні гості, вчителі та учні. Сьогодні вас зібрали у цій залі ми – 7 – Д – надзвичайно веселі, життєрадісні, енергійні, талановиті, кмітливі, і можна ще багато епітетів підібрати, щоб охарактеризувати цих дітей. Ось вже 3 рік, як сформувався наш клас. І за цей час трапилось багато подій, які нас о’бєднали і подружили. Пам’ятається, як спочатку діти за звичкою ділили себе на учнів „Б” і „В” класу, але через місяць вони вже почувалися одним, тоді ще 1 –„Б” класом. Особливим поштовхом до цього стала перша колективна прогулянка до осіннього лісу. Тепер ці прогулянки переросли у дводенні літні туристичні походи, які вони згадують мало не щодня. ось деякі їхні спогади: в цьому поході ми дізналися про справжню дружбу, мені дуже сподобалось сидіти вечором біля вогню, мені дуже сподобались ігри. конкурси, сценки. Все було дуже захоплюючим. Про цю та інші події ви можете прочитати у щоденнику класу, який у нас ведеться уже 3 рік. Ми організовували свято

„ Хелоуін” з традиційними костюмами, гарбузами та іграми. До речі, англійською мовою. Найщасливішим для нас було свято посвяти у гімназисти, на якому ми представили свій клас достойно. До цього часу ми добре познайомилися і здружилися, то ж і поскладали самотужки дотепні віршики один про одного. Приємно, що це стало традиційним при проведенні Дня гімназиста і в наступні роки. Традиційним є святкування дня Захисника Вітчизни, Міжнародного Жіночого Дня, Дня Святого Валентина. У День Святого Валентина ми обираємо Валентина і Валентину класу за кількістю отриманих „валентинок „ у цей день і коронуємо їх саморобними коронами. а цього року ще й організували „Кохання з першого погляду”. Ми активно беремо участь у всіх конкурсах. що проводяться у школі і результатом цього є першість у рейтингу 2 роки поспіль. Учні нашого класу Ворожбит Юліанна та Сухожак Наталя отримали звання „Гімназист року”. У нас є навіть перший учасник захисту робіт МАН – Петровський Петро Петрович. Юрченко Павло та Кондратюк Денис – постійні переможці шкільних та районних предметних олімпіад. Намака Юрій та Яловенко Тарас – незамінні у походах. І так можна сказати про кожну дитину. А головне нас всіх об’єднує дружба і тому  пропонуємо вашій увазі п’єсу – казку про дружбу” Снігова Королева” у нашій інтерпретації, у якій ви зустрінетесь з Каєм та Гердою, переконаєтесь, що існує справжня дружба і побачите таланти нашого класу. Отож, розпочинаймо!

 

doc
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку