Сценарій випускного ранку у 4 класі

Про матеріал

Веселий,креативний сценарій для 4 випускного класу. Сподобається не тільки дітям ,а і батькам. Кому треба можу скинути на пошту всю музику під номерами. Моя пошта tpetrushko@ukr.net


Перегляд файлу

«Мій найкращий 4 клас!»

№1

 Ведуча. Слухайте! Слухайте!
І не кажіть, що ви не чули!
І не кажіть, що ви не бачили!
Сьогодні у нашому залі – свято!
З нагоди закінчення початкової школи.
Ведуча:Ну що ж, тоді зустрічайте випускників – героїв цієї події.
Злинь же, музико, в небо гучніше,
В добру пору лунай, в добрий час!
Ведучаа:Вище голови! Йдіть веселіше,
Бо усі вже чекають на вас.            №2

Діти заходять до зали під музику (https://youtu.be/eh8U3gAPZiU)

Діти по черзі. Знайомтесь, якщо ви, звичайно, незнайомі! Талановиті, творчі, працелюбні, найрозумніші, найшвидші, найкращі, найулюбленіші, які успішно засвоїли всі науки початкової школи. Самий кращий 4 клас!  №3

Учень.  От і закінчили ми початкову школу

Учень. А  як хотілося б повернутись назад,  і прожити ці роки знову із своїми друзями, хвилюватись  під час контрольної, писати шпаргалки,підказувати другові,  брати участь у змаганнях, концертах.

 

Учень. А давайте згадаємо нашу першу контрольну    №4

Учень. Дивимось! №5    ( сценка « А можна вийти?»)

№6

Учень. Стільки сил потрібно,що учні тільки не роблять ,щоб полегшити собі навчання! Навіть звертаються за допомогою до магії та чаклунів. Не впевнена, шо це допомагає….   (сценка « екстрасенс»)  №7

(Екс. Знову ти? Ну проходь ,що на цей раз?

Уч. Я все робив як ви казали,нічого не помогло!

Екс. Книжку під подушку клав? 

Учень. Ще гірше,два за правило отримав! Воно мені в ночі ну неяк в голову не лізло. Ще й зауваження,що книжку забув

Екс. А стіл вчителя обходив на перерві?

Учень. Обходив ,аж три рази. Вчителька питає, «а що ти робиш?». Я каже «Гуляю»

І на наступному уроці нагулявся,задачу не зрозумів

Екс.Складний випадок,я гадаю нам допоможе моя чарівна куля.

Бачу-бачу! Слухай, а ти хоч раз правило вчив?

Учень. А ,що допомагає???

№8

Уч. Сьогодні в залі дуже багато родин. Батьки бажають своїм дітям тільки добра Але інколи і набридають їхні повчання

Уч. Але ж вони хочуть ,щоб ми були тільки найкращими .І за це ми їм дуже вдячні. Розумні речі нам батьки сказали, а ми взяли і записали

Уч. Цікаво,а може хтось себе впізнає?

№9

Уч. Фрази,що роблять нас кращими

Уч.1. Я тобі вже 100 разів говорила,ну не гойдайся на стільчику

2.Я все бачу

3. Я твоя мама і краще знаю

4.Та я в твоєму віці

5. Будуть у тебе діти,тоді зрозумієш

6. Я тут для вас днями і ночами працюю і де ваша вдячність?

7. Не будеш прибирати у своїй кімнаті,будеш жити у смітнику

8. Виростеш,от тоді і зрозумієш

9. У всіх людей діти як діти ,а у мене

10. Не будеш вчитися,будеш коровам хвости крутити

11. Потім ще спасибі скажеш

№10

 Мамусі , татусі, бабусі, дідусі кохані, найкращі у світі!

              Безмежно вам вдячні усі ваші діти:

       За те, що всі пустощі нам пробачали,

       За те, що ніколи на нас не кричали,

       За те, що ви каші й борщі нам варили,

       За те, що ніколи ви нас не сварили,

       За те, що навчали нас господарювати,

        За тишу і спокій у затишній хаті.

       За те, що ви є на цім білім світі

       Дай Бог Вам як довше в житті не старіти!   №11

Пісня для батьків (https://www.youtube.com/watch?v=sEgzy1dKZV8)

№12

Іванка: А ми продовжуємо. Не всі можуть читати думки учнів, але нам це вдалося!Дивимось (сценка думки учнів)

Н. Що думає відмінник,який отримав погану оцінку

М. Учень,який списав контрольну роботу

Н.  Що учні роблять ,коли школа перейшла на дистанційне навчання

М. Коли вчитель знайшов шпаргалку під час контрольної роботи

Н. Недобросовісний учень,коли вчитель робить йому зауваження

М. Що каже учень,коли його викликали до дошки

Н.  Що каже учень,коли день пройшов без контрольних та самостійних робіт

М. Думки учениці,яка здала складний норматив

Н.  Що думає учень,який змушений сам писати контрольну роботу

М. Які слова приходять учням на уроці,коли вони думають про дискотеку

Н. Учні,які відпрошуються з уроку

М. Відповідь кожного учня при перевірці дом.завдання

Н. З якими думками клас тікає з уроків

 №13

Я.І: Всім відомо ,що учні – це особлива  категорія людей. Учні різних країн суттєво відрізняються один від одного. Давайте на це подивимось. №14  ( сценка « учні німеччини, франції  і україни »)

№15

Вед. Звичайно, нелегке життя в учнів. Здається і перерви є, а відпочивати ніколи.

Вед. А хто ж їм не дає відпочивати?

Вед. Звичайно вчителі.

Вед. А хто вчителям дозволяє таке робити?

Вед. Звичайно директор.

Вед. Не знаю, як це сталося, але в одному храмі Феміди стався закритий судовий процес. І ми стали свідками цієї безпрецедентної події. Дивимось.

№16

Секретар. Всім встати, суд іде.

Суддя –Прошу всіх сідати. Сьогоді,28 травня,2021 року в народному суді  розглядається справа щодо групи осіб, які протягом чотирьох років здійснювали злочинні дії стосовно учнів та визначає їх провину.  Прошу доповісти  про  явку учасників процесу.

 Секретар.  Ваша честь, до зали суду під вартою були доставлені підсудні та чекають вашого виклику. А саме : «ватажок» в народі директор Штрахова Т.О, її зами ,права та ліва рука С.М та В.В,учасники злодіянь Антоніна Апполінарівна та тимчасово звільнена по сімейним обставинам Олена Олександрівна та єдиний чоловік цієї банди – Анатолій Іванович.Свідки зібралися та чекають вашого вироку

 Суддя. Оголошується склад суду.

 Цю справу розглядатиме народний суд у складі головуючого судді -…….  при секретарі …………….  В присутності прокурора, захисника та суду присяжних.

Будь ласка, пане прокурор, оголосіть обвинувачуваний  висновок.

 Прокурор. З 2014-по 2018 навчальний рік колектив учителів Горьківської школи систематично експериментували на дітях. Нескінченні уроки, самостійні, контрольні, вкрадені перерви остаточно змучили дітей.  Кожен з підсудних зі шкіри пнувся, щоб його предмет учні знали як найкраще. Щоб вони були грамотними,  вміли мислити і були творчо розвинені та ще й при цьому розмовляти іноземними мовами.

Суддя. Підсудні, чи визнаєте свою вину. 

Учителі Ні.

Суддя. Прокуроре, Ви звинувачуєте підсудних.

Прокурор. Хто? Я? Так, звинувачую. От скажіть, будь ласка, за які такі гріхи учнів так навантажують навчанням. От скажіть, чи все що ви вчили у школі вам  знадобилося в житті? А виконання домашнього завдання це ж справжнє наказання.

 Встають учні.

 Що ж нам роботи, куди побігти,

І чим замучить вчителів

Та що поробиш,

Мусиш ходити, щоб не засмучувать батьків. 

 Суддя. Тиша в залі суду. Запрошуємо першого свідка. Будь ласка.

1 свідок.

 

Вони навчають, нас напрягають,

Дають домашнє завдання

Часу на все це  не вистачає

І так щотижня, так щодня.

 

Суддя. Тихіше. За порушення тиші я вас вижену із зали. Захист, що у вас по справі?

Захист. Так. Вчителі змушують дітей думати. Бути  ввічливими, чемними, охайними. Єдине, в чому можна звинуватити вчителів, так це у використанні заборонених методів-не дозволяють користуватися на уроці телефоном. А раптом потрібна буде підтримка друга?

Суддя. Дякую, пане прокурор. Суд викликає постраждалого.

2 учень. Ми весь час писали якісь тести. Нас перевіряли, як космонавтів перед запуском на орбіту. На нас писали якісь характеристики. Це зазіхання на особистий простір. Ми проти. (Всі. Ми проти)

Суддя. Тиша в залі, тиша.

Прокурор. Прошу пане суддя викликати ще одного потерпілого.

Суддя. Потерпілий, вам слово.

3 учень. Ну що. От у школі коли свята нас заставляють танцювати. Так я не буду брати участь у конкурсі «Танці з зірками». Навіщо воно мені.

 

 Ми намагались щось танцювати.

Усе це дуже нудно нам

А от якби ми могли пограти

Оце вже був би ідеал.

 

Суддя. Тиша в залі. Обвинувачення, що у вас по суті

Прокурор

 Як свідчать матеріали справи, мова йде не просто про невиконання службових обов’язків, мова йде про справжнє насильство. Насильно заставляли дітей виконувати уроки.

Суддя. Захист, Вам слово.

Захист. При винесені вироку моїм підзахисним, прошу врахувати пом’якшувальні обставини. Зазначені злочинні дії вони зробили без злого наміру, а з причини великої любові до дітей.

Секретар. Розглянувши матеріали та заяву прокурора, а також заслухавши адвоката, суд вирішив: вчителі  визнаються винними у залучені малолітніх дітей  у тривалий процес навчання та перетворення школи  у другий рідний дім. Вчителі визнаються винними у дачі глибоких знань з означених предметів, розширені кругозору учнів,

Також вони винні у втягування підлітків у комп’ютерну мережу інтернет , визнаються винними за постійний зв'язок з батьками та любов до дітей.

Суддя. Суд порадившись, ухвалив рішення: за відсутність складу злочину та з нагоди свята, суд постановив:

  • Виправдати дії вчителів та надати їм довготривалу відпустку.
  • Побажати їм щастя, здоров’я, великого натхнення в майбутньому навчальному році.

Вед. Ось бачите, який у нас гуманний суд.

Вед. Ось дивлюсь я на наших вчителів. В думаю, які ж вони талановиті та чарівні. Як їм тільки удається  при такій роботі.

С.А: А зараз ми і запитаємо в Антоніни Апполінарівни. Запрошуємо  №17

(сценка « думки вчителя») №18

- У вас багато дітей, як вам вдається їх вгамувати і розсадити по місцях?

- Що ви думаєте,якщо на слідуючий рік прийдуть такі самі учні як ми?

- З малечею так важко,стільки сил витрачається. Чи не думали ви про надбавку до зарплати?

- Про що ви думаєте,коли перевіряєте наші контрольні?

- Про що ви думаєте, коли завтра на ваш урок має прийти завуч?

- Про що ви думаєте,коли завуч мала прийти до вас на урок,але не прийшла?

-  І лише директор знає,що…

 №19

Перша вчителька добра, терпляча,

Наче мама, була нам, малим.

А любов її щира, гаряча

Зігрівала сердечка усім.

Ми проводили маневри —
Випробовували нерви.
Тест учителька пройшла —
Ключ до кожного знайшла.

Спасибі вам за добру науку

За те,що ви протягнули нам руку

Зате,що багато чому нас навчили

А головне – ви нас ,як рідних любили

Ми в житті вас не забудемо

І пам»ятати завжди будемо

І слово ,і усмішку ласкаву

То хитрувату ,то лукаву

І ту любов,що віддавали

Серця дитячі зігрівали

За все ми вдячні вам довіку (РАЗОМ) (дарують квіти) №20

Вед.   Прийміть пісню-подарунок для всіх вчителів від 4 класу  №21

Пісня «Вчительки» (https://youtu.be/m8VmHjIxkj8)( https://youtu.be/huCm4TypXJc)

Вибігають  хлопчик і дівчинка

            Х.   Стійте,  стійте!  Ми  не  розуміємо,  що    робимо  !

              Д.        Не треба йти  до  п’ятого  класу !

    .Х.        Мені говорили, що там  стільки  предметів !   Стільки  вчителів !

Д.    У  кожного  свої  вимоги,  свій  характер!

Х.        А  ми  звикли  до  одного  вчителя!

Д.        А  там  все  треба  самому  робити!

Х.   Задачі,  важкі  теореми  щодня    доведеться  учити!

Д.        А  в  історії  так  багато  подій – зрозуміти і збагнути зумій!

Х.        Біологія,  хімія,  інформатика,  ДПЮ…

Д.   Та  що  там говорити,  давайте залишимося у початковій школі!

Х.    Я з задоволенням, та хіба це можливо?

 

             Учитель.    Це дійсно не можливо... Час швидко плине. Ви вже підросли.

Стали самостійними. Чотири роки я вас опікала, в усьому допомагала,

                    А тепер настала пора з вами попрощатися. Не сумуйте, бо мені теж сумно

                    І жалко з вами розставатися, але час зупинити не можна. Ми будемо з

                    вами зустрічатися в школі, посміхатися один одному, запитувати «як

                   справи». Але я вже більше ніколи не зайду до вашого класу, як господарка.

                   Не бійтеся йти до старшої школи.

                                    Всі  вчителі  у  нас

 Майстри – просто  вищий  клас.

За  невміння  не  карають,

Терпеливо  в  усьому  допомагають.

У  вас  буде  тепер  нова  мама.

Зустрічайте : Лебеденко Наталія Валерівна.  №22

           Шановна  вчителько нова!

           За  нас  ви  будьте  певні,

           Хоч  ми  рухливі  і  шумні,

           Зате  розумні  й  чемні!

           Ми  будемо  учитись  на  відмінно,

           І  з  поведінкою  все  буде  в  нас  гаразд.

          Та  ви  прийміть  нас  із  любов’ю  тільки

           І  заведіть  у  п’ятий  клас.    №23

Діти вручають квіти новому класному керівнику.

Ми учні 4 класу, що переходимо до 5, обіцяємо: 
- прибігати до школи на перший урок з очима, що горять від допитливості. 
 Обіцяємо! (разом) 
- З вовчим апетитом поглинати всі знання і переварювати їх до кінця, щоб не було гальма. 
 Обіцяємо! (разом) 
- Клянемось перетворити нашу їдальню до 2025 року в розкішний Макдональс! 
Клянемось! (разом) 
 - Обіцяємо підтримувати вогонь любові та поваги до вчителів і адміністрації школи. 
Обіцяємо! (разом) 
-Клянемось з гідністю донести високе звання ”Учень школи” до закінчення навчання!

 Клянемось! (разом)   №24
 

Сьогодні — випускний, і початковій

Ми скажемо: навіки прощавай,

Наш незабутній, осяйний, казковий,

Чудовий, любий наш Дитинства край!

 

Давайте пригадаємо разом,
Як вперше на лінійці ми стояли,
Розгублені, кумедні і малі,
З­-за квітів ледве виглядали.

 

Ми пам'ятаєм той дзвінок веселий,
Що продзвенів нам перший раз,
Коли прийшли ми з квітами до школи,
В свій самий кращий перший клас

 

 Роки проходять швидко,

Немов політ стріли

І ось уже ми в другий 

Та третій клас прийшли

 

Ми всі росли... Ми так рости спішили!

От і минув шкільний четвертий рік.

Дитинства роки швидко пролетіли –

Вступаємо у підлітковий вік.

 № 25  відео ФОТО дітей. + пісня «Старі фотографії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(сценка « думки вчителя») №18

- У вас багато дітей, як вам вдається їх вгамувати і розсадити по місцях?

- Що ви думаєте,якщо на слідуючий рік прийдуть такі самі учні як ми?

- З малечею так важко,стільки сил витрачається. Чи не думали ви про надбавку до зарплати?

- Про що ви думаєте,коли перевіряєте наші контрольні?

- Про що ви думаєте, коли завтра на ваш урок має прийти завуч?

- Про що ви думаєте,коли завуч мала прийти до вас на урок,але не прийшла?

-  І лише директор знає,що…

 

Дивимось (сценка думки учнів)

Н. Що думає відмінник,який отримав погану оцінку

М. Учень,який списав контрольну роботу

Н.  Що учні роблять ,коли школа перейшла на дистанційне навчання

М. Коли вчитель знайшов шпаргалку під час контрольної роботи

Н. Недобросовісний учень,коли вчитель робить йому зауваження

М. Що каже учень,коли його викликали до дошки

Н.  Що каже учень,коли день пройшов без контрольних та самостійних робіт

М. Думки учениці,яка здала складний норматив

Н.  Що думає учень,який змушений сам писати контрольну роботу

М. Які слова приходять учням на уроці,коли вони думають про дискотеку

Н. Учні,які відпрошуються з уроку

М. Відповідь кожного учня при перевірці дом.завдання

Н. З якими думками клас тікає з уроків

 

Дивимось (сценка думки учнів)

Н. Що думає відмінник,який отримав погану оцінку

М. Учень,який списав контрольну роботу

Н.  Що учні роблять ,коли школа перейшла на дистанційне навчання

М. Коли вчитель знайшов шпаргалку під час контрольної роботи

Н. Недобросовісний учень,коли вчитель робить йому зауваження

М. Що каже учень,коли його викликали до дошки

Н.  Що каже учень,коли день пройшов без контрольних та самостійних робіт

М. Думки учениці,яка здала складний норматив

Н.  Що думає учень,який змушений сам писати контрольну роботу

М. Які слова приходять учням на уроці,коли вони думають про дискотеку

Н. Учні,які відпрошуються з уроку

М. Відповідь кожного учня при перевірці дом.завдання

Н. З якими думками клас тікає з уроків

 

docx
Додано
4 вересня 2021
Переглядів
1620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку