Сценарій випускного свята
«Як Цариця не пускала доньку до школи»
Дійові особи:
Випускники:
Ельза – Мілана Дегтярь
Білосніжка - Єва
Рапунцель - Мирослава
Попелюшка – Мілана
Жасмін - Віра
Лицар – Ярослав
Принц - Гордій
Діти:
Сирени – Еліна, Ліза, Аліса
Кікімора – Аніта
Дорослі:
Ведуча, Цариця
Вихід дітей під заставку Уолт Дисней (трек 1),
стають півколом, співають пісню
ПІСНЯ «ЩО ТАКЕ НАШ ДИТСАДОК?» (трек 2)
(сіли на місця)
Звучить фонова музика (трек 03)
Ведуча:
Жила-була цариця і була у неї донька-красуня Рапунцель.
ТАНОК «РАПУНЦЕЛЬ» (трек 03-1)
(сіла на місце)
Ведуча:
Подорослішала принцеса, настав час розуму набиратися. І запросила цариця до неї вчителя – розумного, але суворого та підступного. А принцесі дуже кортіло у перший клас піти, а цариця не пускала її.
Але донька була дуже норовлива та вперта. І ось одного разу урвався терпець у цариці.
Звучить трек 03, виходять Цариця та Рапунцель
Цариця:
Хто це до школи зібрався?
Принцеса:
Я!
Цариця:
Нікуди ти не підеш!
Принцеса:
Піду!
Цариця:
Не підеш у перший клас!
Принцеса:
Піду!
Цариця:
Не підеш!
Принцеса:
Піду!
Цариця:
Не підеш!
Принцеса:
Піду!
Цариця:
Раз так, тоді ти у мене нікуди звідси не вийдеш!
(запирає доньку у вежі, трек 04)
Ведуча:
Засумувала наша принцеса, сіла у вікна в запертому палаці. Раптом, звідки не візьмись, з’являються лицарі.
Звучить музика
ТАНОК ЛИЦАРІВ (трек 05)
Ведуча:
Запримітила принцеса смільчаків та просить їх.
Принцеса:
Визволіть мене, будь ласка, я дуже хочу до школи, але мати мене не пускає.
Лицар: Я теж у перший клас збираюсь. Головне, знайти чарівний портфель. А разом з ним і першокласники прибіжать. Тоді ми тебе і визволимо! Чекай на мене, Принцесо, я знайду портфель. (звучить музика,трек 05, пішли шукати портфель, сідає на місце)
(Виходить цариця, трек 03)
Принцеса:
Мамо, я буду вчитися тільки у того, хто добуде чарівний портфель.
Цариця:
Що це ще за портфель такий? Де ж його відшукати?.. А я його куплю!
Сідає на місце
Ведуча:
А лицар наш зрозумів, що не можна чарівний портфель придбати у звичайному магазині, і пішов у казковий ліс (звучить трек 05-1, виходить Лицар). Темно і страшно стало навколо.
Аж бачить, вдалині будиночок стоїть. Підійшов, постукав.
Звучить пісня Білосніжки
ТАНОК БІЛОСНІЖКИ (трек 06)
Лицар:
Добрий день!
Білосніжка:
Добрий день!
Знаю я, навіщо ти до мене завітав. Ти шукаєш чарівний портфель!
Лицар:
Так, твоя правда
Білосніжка:
Я тобі допоможу, бо сама дуже хочу у перший клас! Тобі треба зібрати карту, на якій буде підказка. А для цього потрібно пройти через різні казки. Виконаєш завдання - отримаєш фрагмент карти і я відкрию чарівні двері в іншу казку.
Завдання.
На поляні я сховала картинки. Знайди їх та розгадай, що за казки на них зображені, трек 06-1)
(Лицар збирає картинки та називає казки: «Півник і двоє мишенят, «Лисичка та Журавель», «Лисичка-сестричка та вовк - панібрат», «Казка про Котика та Півника»)
Білосніжка:
Молодець. Виконав моє завдання, тримай фрагмент карти, відкриваю тобі чарівні двері в іншу казку. фон Трек 7 Казка
Лицар:
Дякую тобі! До побачення!
Білосніжка:
До побачення!
Станція «Місто замків»
Звучить музика з мультфільму «Попелюшка»
ТАНОК ПОПЕЛЮШКИ, трек 08
Лицар:
Добрий день.
Попелюшка:
Добрий день.
Лицар:
Я шукаю чарівний портфель, бо збираюся у перший клас!
Попелюшка:
Ласкаво просимо у місто замків. Всі люди, які потрапляють у це чарівне місто, будують собі замки. Пропоную і тобі побудувати палац, а тоді отримаєш шматочок карти та я відчиню двері у наступну казку, бо теж хочу до школи.
Лицар:
А, це я вмить зроблю, тільки друзів погукаю на допомогу.
Друзі! Допоможіть, будь ласка.
ГРА «ПОБУДУЙ ЗАМОК», трек 09
(Діти по черзі беруть кубик у кошику, біжать на іншу сторону та ставлять кубик)
Попелюшка:
Розумнички. Впоралися з завданням. Тримай частинку карти. Відкриваю двері у наступної казку. Трек 07
Лицар:
Дякую тобі! До побачення!
Попелюшка:
До побачення!
Станція «Крижаний ліс»
Звучить музика, виходить Ельза
ТАНОК ЕЛЬЗИ, трек 10
Лицар:
Добрий день.
Ельза:
Добрий день!
Лицар:
Я шукаю чарівний портфель, щоб визволити Принцесу та піти до школи. А для цього мені потрібно пройти через ліс, щоб потрапити в іншу казку.
Ельза:
Я тобі допоможу, бо мрію потрапити до школи.
Але всі стежки у лісі зачаровані. Відшукаєш потрібну, тоді пройдеш.
А для цього потрібно пограти у гру та відгадати, чиї сліди?
Лицар:
Я згоден. Але мені потрібна допомога друзів. Допоможете?
Діти (всі разом):
Так.
ІНТЕРАКТИВНА ГРА «ЧИЇ СЛІДИ?», трек 10-1
(На екрані демонструвати фото/картинки слідів тварин. Або вирізати з паперу та показувати їх)
Ельза:
А щоб легше було вгадати, я загадуватиму загадки:
Вовк
Білка
Цей звір лісовий.
Ведмідь
Ельза:
Молодці! Впоралися з завданням! Ось фрагмент карти. Відкриваємо стежинку до наступної казки. Трек 07
Лицар:
Дякую тобі! До побачення!
Ельза:
До побачення!
Звучить музика, виходить Жасмін
ТАНОК ЖАСМІН, трек 10-2
Принц:
Добрий день!
Жасмін:
Добрий день!
Рада вітати на землях Багдаду! Що привело тебе сюди?
Принц:
Жасмін, мені дуже потрібна твоя допомога! Я шукаю чарівний портфель, який відкриє шлях до школи!
Жасмін:
У школу зібрався?
Принц:
Так.
Жасмін:
Я теж готуюсь до школи. А знаєш ти, що
Якось у школі вийшов цей указ,
Щоб зі здоров'ям залишатися в ладах
І щоб воно не зазнало краху,
Ці уроки необхідно відвідувати,
І варто просто зараз розпочати.
Потрібно виконати фізичні вправи, трек 10-3
Принц:
Я готов!
Жасмін:
Тоді почали! (звучить музика)
Нахил вперед, назад,
Впав, віджався, знову встав,
І по колу побіжав.
Принц:
Оце так! Яка важка ця праця!
Жасмін:
Це – фізкультура!
Тримай фрагмент карти. Вирушай у наступну казку! Трек 07
Принц:
Дякую тобі! До побачення!
Жасмін:
До побачення!
Звучить музика, йде Принц та зустрічає Кікімору, трек 11
Кікімора:
Який ти солоденький, смачненький. Ну, відповідай, навіщо до мене завітав?
Принц:
Мені потрібно відшукати чарівний портфель.
Кікімора:
Чув таку приказку: не навчишся плавати, поки в вуха води не набереш? Це означає, що потрібно пройти випробування. Щоб знайти портфель, потрібно подолати перешкоду.
Принц:
Друзі, допоможіть, будь ласка! Разом ми швидше все здолаємо і обов’язково знайдемо чарівний портфель!
Завдання: «ПОДОЛАЙ СМУГУ ПЕРЕШКОД та ЗБУДУЙ ВЕЖУ»,
трек 12
(Командам потрібно пройти смугу перешкод та викласти у певній послідовності модулі у вигляді вежі. На кожному модулі прикріплена цифра. Одна команда викладає модулі з цифрами за зростанням від 1 до 10, інша – за зменшенням від 10 до 1).
Кікімора:
Диви, які розумні! Впоралися з завданням! Ну що ж, тримай останній фрагмент карти.
Принц:
Дякую тобі!
Принц бере останній шматочок, складає карту, роздивляється, читає.
Принц:
Карта вказує на шлях до сирен. Отже, йду до них.
Звучить музика, виходять сирени, трек 13
Принц:
Ви хто?
Сирена 1:
Ми - сирени.
Принц:
Допоможіть мені, будь ласка, знайти чарівний портфель, щоб визволити принцесу та піти до школи.
Сирена 2:
Ми тобі допоможемо.
Принц:
А що потрібно робити?
Сірена 3:
Ми заспіваємо, а ти уважно слухай.
Сірена 4:
Після пісні слова чарівні скажемо – їх і запам’ятай.
Принц:
Добре.
Сирени співають на мотив частівок, трек 14
Сирена 1:
Я літала у садочок
Подивилась на діточок
І співали, й танцювали,
Казочки читали.
Сирена 2:
У садочку діти їли
Запіканку не доїли
Я влетіла у вікно
Все відразу з’їли!
Сирена 3:
Там у них – я присягаюсь -
своє озеро в басейні.
Накупалась, наплескалась -
Я б там зовсім залишалась!
Сирена 4:
У дитсад мене не взяли:
Старувата – так сказали.
Я дівчисько – хіба ні?
Років всього двісті!
Кланяються.
Всі разом:
Дитячий садок, прощавай!
Принц:
Дитячий садок, прощавай!
(трек 14-1, знаходить портфель)
Ведуча:
Побіг принц до нашої принцеси у палац (продовжує звучати трек 14-1).
(Принц підходить до віконця вежі і каже принцесі)
Принц:
Знайшов я чарівний портфель. Тепер потрібно все необхідне у нього скласти та - у перший клас
Принцеса:
А де ж першоклашки?
Принц:
Слова заповітні потрібні.
Принцеса:
Які?
Принц:
Забув.
Батьки, допоможіть. Візьміть ці букви, а ми складемо з них чарівні слова. Батьки беруть букви, Лицар, Принцеса складають з них слова:
«Прощавай, Дитячий садок!»
Принцеса та Принц (разом читають):
«Прощавай, Дитячий садок!»
Вибігають Принцеси під музику «Мрія», трек 15
ТАНОК ВИПУСКНИКІВ
(сідають на місця, Рапунцель залишається)
Виходить Цариця, трек 03(з початком слів зробити тихіше)
Цариця:
Що з тобою поробиш?
Раз у тебе стільки друзів – відпускаю тебе у перший клас
Виходять діти на вірші, трек 03(продовжує звучати)
Рапунцель:
День сьогодні особливий –
Він буває лише раз.
Нині всі за нас радіють:
Ми йдемо у перший клас!
Ельза
Час до школи вирушати,
Буде перший наш урок.
Але шкода розлучатись
Із тобою, наш садок.
Попелюшка:
Дитсадок для нас був рідним, любим,
Він виховував, навчав,
Піклувався та голубив,
Лікував, оберігав .
Білосніжка:
Тут ми вчилися читати,
малювати і ліпити,
танцювати і співати,
працювати і дружити.
Жасмін:
В садку навчились ми дружити,
І старших, і малих любити.
Гуртом читати, малювати,
Пісні співати, танцювати.
Лицар:
Тож хай пісня починає
бал чудовий, випускний
ми для тебе заспіваєм,
наш садочок дорогий!
Принц:
В нас усіх прощальний настрій,
Ми схвильовані украй.
Скажем разом: «Школа, здрастуй!
Наш садочок, прощавай.
Виходять всі діти на пісню
«САДОЧОК ПРОЩАВАЙ», трек 16
(муз. А. Олейнікової, сл. Л. Ратич)
(діти сідають на місця)
Ведуча:
Всі перешкоди на шляху до школи наші випускники подолали, і ми можемо перейти до церемонії нагородження!
Для урочистого вручення дипломів про закінчення дитячого садочка «Веселі сходинки» запрошуються директорка закладу Яна Геннадіївна. Трек 17
Церемонія нагородження.
Ведуча:
Дорогі наші випускники, ви піднялися ще на одну сходинку! Попереду вас чекають нові звершення та досягнення!
Вручення квітів вихователям.
Слово батькам
Звучить музика, діти з батьками фотографуються, треки 18, 19
1