Сценарій випускного свята "Як Цариця не пускала доньку до школи"

Про матеріал
Сценарій для випускного свята у дитячому садочку. Розраховано на діточок старшої групи за сюжетом диснеївських мультфільмів.
Перегляд файлу

 

Сценарій випускного свята

«Як Цариця не пускала доньку до школи»

 

Дійові особи:

Випускники:

Ельза – Мілана Дегтярь

Білосніжка - Єва

Рапунцель - Мирослава

Попелюшка – Мілана

Жасмін - Віра

Лицар – Ярослав

Принц - Гордій

Діти:

Сирени – Еліна, Ліза, Аліса

Кікімора – Аніта

Дорослі:

Ведуча, Цариця

Вихід дітей під заставку Уолт Дисней (трек 1),

стають півколом, співають пісню

 

ПІСНЯ «ЩО ТАКЕ НАШ ДИТСАДОК?» (трек 2)

(сіли на місця)

Звучить фонова музика (трек 03)

Ведуча:

Жила-була цариця і була у неї донька-красуня Рапунцель.

ТАНОК «РАПУНЦЕЛЬ» (трек 03-1)

(сіла на місце)

Ведуча:

Подорослішала принцеса, настав час розуму набиратися. І запросила цариця до неї вчителя – розумного, але суворого та підступного. А принцесі дуже кортіло у перший клас піти, а цариця не пускала її.

Але донька була дуже норовлива та вперта. І ось одного разу урвався терпець у цариці.

Звучить трек 03, виходять Цариця та Рапунцель

 

Цариця:

Хто це до школи зібрався?

Принцеса:

Я!

Цариця:

Нікуди ти не підеш!

Принцеса:

Піду!

Цариця:

Не підеш у перший клас!

Принцеса:

Піду!

Цариця:

Не підеш!

Принцеса:

Піду!

Цариця:

Не підеш!

Принцеса:

Піду!

Цариця:

Раз так, тоді ти у мене нікуди звідси не вийдеш!

(запирає доньку у вежі, трек 04)

Ведуча:

Засумувала наша принцеса, сіла у вікна в запертому палаці. Раптом, звідки не візьмись, з’являються лицарі.

Звучить музика

ТАНОК ЛИЦАРІВ (трек 05)

Ведуча:

Запримітила принцеса смільчаків та просить їх.

Принцеса:

Визволіть мене, будь ласка, я дуже хочу до школи, але мати мене не пускає.

Лицар: Я теж у перший клас збираюсь. Головне, знайти чарівний портфель. А разом з ним і першокласники прибіжать. Тоді ми тебе і визволимо! Чекай на мене, Принцесо, я знайду портфель. (звучить музика,трек 05, пішли шукати портфель, сідає на місце)

(Виходить цариця, трек 03)

Принцеса:

Мамо, я буду вчитися тільки у того, хто добуде чарівний портфель.

Цариця:

Що це ще за портфель такий? Де ж його відшукати?.. А я його куплю!

Сідає на місце

Ведуча:

А лицар наш зрозумів, що не можна чарівний портфель придбати у звичайному магазині, і пішов у казковий ліс (звучить трек 05-1, виходить Лицар). Темно і страшно стало навколо.

Аж бачить, вдалині будиночок стоїть. Підійшов, постукав.

Звучить пісня Білосніжки

ТАНОК БІЛОСНІЖКИ (трек 06)

Лицар:

Добрий день!

Білосніжка:

Добрий день!

Знаю я, навіщо ти до мене завітав. Ти шукаєш чарівний портфель!

Лицар:

Так, твоя правда

Білосніжка:

Я тобі допоможу, бо сама дуже хочу у перший клас! Тобі треба зібрати карту, на якій буде підказка. А для цього потрібно пройти через різні казки. Виконаєш завдання - отримаєш фрагмент карти і я відкрию чарівні двері в іншу казку.

Завдання.

На поляні я сховала картинки. Знайди їх та розгадай, що за казки на них зображені, трек 06-1)

(Лицар збирає картинки та називає казки: «Півник і двоє мишенят, «Лисичка та Журавель», «Лисичка-сестричка та вовк - панібрат», «Казка про Котика та Півника»)

Білосніжка:

Молодець. Виконав моє завдання, тримай фрагмент карти, відкриваю тобі чарівні двері в іншу казку. фон Трек 7 Казка

Лицар:

Дякую тобі! До побачення!

Білосніжка:

До побачення!

 

 Станція «Місто замків»

Звучить музика з мультфільму «Попелюшка»

ТАНОК ПОПЕЛЮШКИ, трек 08

Лицар:

Добрий день.

Попелюшка:

Добрий день.

Лицар:

Я шукаю чарівний портфель, бо збираюся у перший клас!

Попелюшка:

Ласкаво просимо у місто замків. Всі люди, які потрапляють у це чарівне місто, будують собі замки. Пропоную і тобі побудувати палац, а тоді отримаєш шматочок карти та я відчиню двері у наступну казку, бо теж хочу до школи.

Лицар:

А, це я вмить зроблю, тільки друзів погукаю на допомогу.

Друзі! Допоможіть, будь ласка.

ГРА «ПОБУДУЙ ЗАМОК», трек 09

(Діти по черзі беруть кубик у кошику, біжать на іншу сторону та ставлять кубик)

Попелюшка:

Розумнички. Впоралися з завданням. Тримай частинку карти. Відкриваю двері у наступної казку. Трек 07

Лицар:

Дякую тобі! До побачення!

Попелюшка:

До побачення!

 

Станція «Крижаний ліс»

Звучить музика, виходить Ельза

ТАНОК ЕЛЬЗИ, трек 10

Лицар:

Добрий день.

Ельза:

Добрий день!

Лицар:

Я шукаю чарівний портфель, щоб визволити Принцесу та піти до школи. А для цього мені потрібно пройти через ліс, щоб потрапити в іншу казку.

Ельза:

Я тобі допоможу, бо мрію потрапити до школи.

Але всі стежки у лісі зачаровані. Відшукаєш потрібну, тоді пройдеш.

А для цього потрібно пограти у гру та відгадати, чиї сліди?

Лицар:

Я згоден. Але мені потрібна допомога друзів. Допоможете?

Діти (всі разом):

Так.

ІНТЕРАКТИВНА ГРА «ЧИЇ СЛІДИ?», трек 10-1

(На екрані демонструвати фото/картинки слідів тварин. Або вирізати з паперу та показувати їх)

Ельза:

 А щоб легше було вгадати, я загадуватиму загадки:

  1. Хто взимку ходить злий, голодний?

 Вовк

  1. З гілки стрибає на гілку, по землі гуляє рідко. Будиночок зробила в дуплі, щоб узимку жити в теплі.

Білка

  1. Він усю зиму довго спав, лапу праву смоктав. А прокинувся – почав ревти.

 Цей звір лісовий.

Ведмідь

  1. Стрибок — трусишка: хвіст — коротун, очі з косинкою, вушка вздовж спинки.  Заєць

Ельза:

Молодці! Впоралися з завданням! Ось фрагмент карти. Відкриваємо стежинку до наступної казки. Трек 07

Лицар:

Дякую тобі! До побачення!

Ельза:

До побачення!

Звучить музика, виходить Жасмін

 

ТАНОК ЖАСМІН, трек 10-2

Принц:

Добрий день!

Жасмін:

Добрий день!

Рада вітати на землях Багдаду! Що привело тебе сюди?

Принц:

Жасмін, мені дуже потрібна твоя допомога! Я шукаю чарівний портфель, який відкриє шлях до школи!

Жасмін:

У школу зібрався?

Принц:

Так.

Жасмін:

Я теж готуюсь до школи. А знаєш ти, що

Якось у школі вийшов цей указ,

Щоб зі здоров'ям залишатися в ладах

І щоб воно не зазнало краху,

Ці уроки необхідно відвідувати,

І варто просто зараз розпочати.

 

Потрібно виконати фізичні вправи, трек 10-3

Принц:

Я готов!

Жасмін:

Тоді почали! (звучить музика)

Нахил вперед, назад,

Впав, віджався, знову встав,

І по колу побіжав.

Принц:

Оце так! Яка важка ця праця!

Жасмін:

Це – фізкультура!

Тримай фрагмент карти. Вирушай у наступну казку! Трек 07

Принц:

Дякую тобі! До побачення!

Жасмін:

До побачення!

 

Звучить музика, йде Принц та зустрічає Кікімору, трек 11

Кікімора:

Який ти солоденький, смачненький. Ну, відповідай, навіщо до мене завітав?

Принц:

Мені потрібно відшукати чарівний портфель.

Кікімора:

Чув таку приказку: не навчишся плавати, поки в вуха води не набереш? Це означає, що потрібно пройти випробування. Щоб знайти портфель, потрібно подолати перешкоду.

Принц:

Друзі, допоможіть, будь ласка! Разом ми швидше все здолаємо і обов’язково знайдемо чарівний портфель!

 

Завдання: «ПОДОЛАЙ СМУГУ ПЕРЕШКОД та ЗБУДУЙ ВЕЖУ»,

трек 12

(Командам потрібно пройти смугу перешкод та викласти у певній послідовності модулі у вигляді вежі. На кожному модулі прикріплена цифра. Одна команда викладає модулі з цифрами за зростанням від 1 до 10, інша – за зменшенням від 10 до 1).

Кікімора:

Диви, які розумні! Впоралися з завданням! Ну що ж, тримай останній фрагмент карти.

Принц:

Дякую тобі!

 

Принц бере останній шматочок, складає карту, роздивляється, читає.

 

Принц:

Карта вказує на шлях до сирен. Отже, йду до них.

 

Звучить музика, виходять сирени, трек 13

 

Принц:

Ви хто?

Сирена 1:

Ми - сирени.

Принц:

Допоможіть мені, будь ласка, знайти чарівний портфель, щоб визволити принцесу та піти до школи.

Сирена 2:

Ми тобі допоможемо.

Принц:

А що потрібно робити?

Сірена 3:

Ми заспіваємо, а ти уважно слухай.

Сірена 4:

 Після пісні слова чарівні скажемо – їх і запам’ятай.

 

Принц:

Добре.

Сирени співають на мотив частівок, трек 14

Сирена 1:

Я літала у садочок

Подивилась на діточок

І співали, й танцювали,

Казочки читали.

Сирена 2:

У садочку діти їли

Запіканку не доїли

Я влетіла у вікно

Все відразу з’їли!

Сирена 3:

Там у них – я присягаюсь -

своє озеро в басейні.

Накупалась, наплескалась -

Я б там зовсім залишалась!

Сирена 4:

У дитсад мене не взяли:

Старувата – так сказали.

Я дівчисько – хіба ні?

Років всього двісті!

 

Кланяються.

Всі разом:

Дитячий садок, прощавай!

 

Принц:

Дитячий садок, прощавай!

(трек 14-1, знаходить портфель)

Ведуча:

Побіг принц до нашої принцеси у палац (продовжує звучати трек 14-1).

(Принц підходить до віконця вежі і каже принцесі)

Принц:

Знайшов я чарівний портфель. Тепер потрібно все необхідне у нього скласти та  - у перший клас

Принцеса:

А де ж першоклашки?

Принц:

Слова заповітні потрібні.

Принцеса:

Які?

Принц:

Забув.

Батьки, допоможіть. Візьміть ці букви, а ми складемо з них чарівні слова. Батьки беруть букви, Лицар, Принцеса складають з них слова:

«Прощавай, Дитячий садок!»

Принцеса та Принц (разом читають):

«Прощавай, Дитячий садок!»

Вибігають Принцеси під музику «Мрія», трек 15

ТАНОК ВИПУСКНИКІВ

(сідають на місця, Рапунцель залишається)

 

Виходить Цариця, трек 03(з початком слів зробити тихіше)

Цариця:

Що з тобою поробиш?

Раз у тебе стільки друзів – відпускаю тебе у перший клас

 

Виходять діти на вірші, трек 03(продовжує звучати)

Рапунцель:
День сьогодні особливий – 
Він буває лише раз. 
Нині всі за нас радіють: 
Ми йдемо у перший клас! 

Ельза

Час до школи вирушати, 
Буде перший наш урок. 
Але шкода розлучатись 
Із тобою, наш садок. 

Попелюшка:

Дитсадок для нас був рідним, любим, 
Він виховував, навчав, 
Піклувався та голубив, 
Лікував, оберігав .

Білосніжка:

Тут ми вчилися читати, 
малювати і ліпити, 
танцювати і співати, 
працювати і дружити. 

Жасмін:

В садку навчились ми дружити, 
І старших, і малих любити. 
Гуртом читати, малювати, 
Пісні співати, танцювати. 

Лицар:

Тож хай пісня починає 
бал чудовий, випускний 
ми для тебе заспіваєм, 
наш садочок дорогий! 

Принц:

В нас усіх прощальний настрій, 

Ми схвильовані украй. 

Скажем разом: «Школа, здрастуй! 

Наш садочок, прощавай.

 

Виходять всі діти на пісню

«САДОЧОК ПРОЩАВАЙ», трек 16

(муз. А. Олейнікової, сл. Л. Ратич)

(діти сідають на місця)

Ведуча:

Всі перешкоди на шляху до школи наші випускники подолали, і ми можемо перейти до церемонії нагородження!

Для урочистого вручення дипломів про закінчення дитячого садочка «Веселі сходинки» запрошуються директорка закладу Яна Геннадіївна. Трек 17

Церемонія нагородження.

 

Ведуча:

Дорогі наші випускники, ви піднялися ще на одну сходинку! Попереду вас чекають нові звершення та досягнення!

Вручення квітів вихователям.

Слово батькам

 

Звучить музика, діти з батьками фотографуються, треки 18, 19

1

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
27 квітня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку