Сценарій випускного вечору

Про матеріал

Пропоную вашій увазі сценарій проведення випускного вечору для учнів 11 класу.Сценарій сучасний.Сценки дуже смішні та неординарні.Випускний запамятається на все життя.

Перегляд файлу

                                                Сценарій випускного вечора для 11 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Підготувала Прус Олена Володимирівна

 

 

 

 

 

Виходять випускники

 

*.Доброго вечора, шановні батьки, вчителі, дорогі гості!

 

*1.*Доброго вечора всім присутнім!

 

*1.*А тепер відкриємо невеличкий секрет. Директор школи хотів бачити нас

такими. /(На слайді молоді люди в ділових костюмах)/.

 

*2.*Вчителі хотіли бачити нас такими. /(На слайді відмінники з книгами)/

 

*1.*Класні керівники хотіли нас бачити такими. /(На слайді зображення

ангела і пухнастого білого зайчика)/

 

*2.*Батьки хотіли бачити нас такими. /(На слайді знамениті вчені,

спортсмени)/

3.У небесній канцелярії на нас були свої плани

Звучать фанфари, потім церковна музика/

 

*Інсценізація «Створення випускника» *

На сцені сидить Творець/

*Янгол.*Творець! Можна увійти?

*Творець.*Де ти літаєш? Заходь!

*Янгол.*Приголомшливий матеріал!

*Творець.*Ну, не томи! Хвалися!

*Янгол.*Господи, допоможи!

*Творець.*Ну, про що розмова? Показуй!

*Янгол.*Тема наукової роботи: «Створення випускника».

*Творець.*Хороша тема, творча! Продовжуй!

*Янгол.*Ось! Типовий проект випускника! (/Розгортає плакат з дитячим

малюнком-схемою чоловічка) /Випускник складається з:

 

  * голови – 1 штука,

  * тулуба –  1 штука,

  * руки –  дві штуки,

  * ноги –  дві штуки,

  * плюс невеликий тюнинг.

 

*Творець*. Так, минули ті часи, коли ми працювали над виключно

ексклюзивними моделями –  Шевченко, Пушкін, Гоголь... А тепер? Тепер все

поставлено на конвеєр.

*Янгол.*Так часу ж на нововведення немає! Он їх скільки!

*Творець.*Ні, треба їм надати індивідуальність. Я ось тут зібрав усяку

всячину /(Дістає чарівну коробку)/. Простеж, щоб кожному дісталося.

Подивимося, що тут у нас. Книжечка –  значить буде книголюб!

Медаль!/(Складає в//  //мішок)/

*Янгол.*Чемпіоном буде!

*Творець.*Не виключено! А це що за штуковина? /(Дістає диск)/

*Янгол.*Комп'ютерний диск!

*Творець.*Це хто у нас буде?

*Янгол.*Юзер або хакер.

*Творець.*Це ж небезпечно?

*Янгол.*А кому зараз легко? Творець, можна я попрацюю?

*Творець.*Заради Бога.

**Янгол.*/(Дістає купюру)/Купюра! 100 доларів!

*Творець.*Чудова дрібниця! /(Проглядає на світло)/Цей банкіром, значить,

буде! Хороша професія /(ховає купюру в кишеню)./Що там далі?

*Янгол.*/(Довго риється в коробці, дістає мізки)/Фу, а це що за гидота?

*Творець.*Чому вас тільки в піднебесній школі вчили? Це ж мізки! Це саме

головне у випускниках!

/Фонограма.З'являється чортик, кидає щось у мішок і зникає./

*Творець.*Я не зрозумів, що це було? Що за чортівня?

*Янгол.*Не хвилюйтеся, Творець, я думаю, що у нашій справі без цього теж

не обійтися!

*Творець.*За творчий підхід ставлю 12 балів!

*Янгол.*Дозвольте розпочати на практиці?

*Творець.*Амінь!

/Янгол і творець виходять зі сцени під церковну музику./

 

А насправді ми такі (На слайді фото 11 класу)

 

Виходять зі сцени.

 

*2.*У нашому залі зараз відбудеться презентація нового фотоальбому під назвою

«?»!

Перша сторінка фотоальбому – «Перший раз у перший клас!»(на екрані слайди із фотографіями початкової школи)

Сценка  "Перший клас"

Доня: Тату, а чому йде дощ?

Тато: ( читає газету) підеш до школи дізнаєшся!

Доня: Тату, а в баби Яги є бабенятка?

Тато: Ну звідки я можу знати!

Доня:Тату, а нащо конячці коски на плечах?

Тато: Запитай у конячки!

Доня: Тату, а твій мотоцикл любить цукерки?

Тато: Доню - тато любить цукерки))

Доня: Тату, а чому сонечко встало?

Тато:Бо…. Йому не спиться!

Доня: Тату а чому котик нявкає!

Тато: Доню, бо він не вміє гавкати!

Доня: Тату, а коли я піду до школи?

Тато: Завтра, доню!! Завтра!!! І там тобі вчителька рокаже і про мотоцикл, і про котика і про

сонечко…нарешті завтра….

Виходять зі сцени/

 

*1.*Ех, так швидко пролетів час. Здається, зовсім нещодавно ми прийшли до

школи.

*2.*Таке хіба забудеш! Серед нас є людина, яка пам’ятає ті роки.

 

/Виступ першої вчительки та вручення букету квітів/

 

Перейдемо до наступної сторінки нашого фотоальбому під назвою «У круговерті днів шкільних».

Пам’ятаєте, у дитячому мультфільмі мамонтенятко шукало маму? І не могло знайти. А нам так пощастило в житті! У  нас мам — чотири!
 Одна — рідна, любляча, та, що дала нам  життя. І три— теж рідні, люблячі, ті, що вели  нас з 1-го по 11-ий клас шкільним марафоном.

1 Вед. В мистецтві людину, яка веде творчий клас, називають "майстер".
2 Вед. У спорті того, хто готує команду – тренер.
1 Вед. На підприємстві його ім’я – начальник
2 Вед. В дитячому садочку – няня.
1 Вед. А ще його можна назвати опікуном, другом, адвокатом, психотерапевтом, бойовим командиром.
2 Вед. Ви всі, мабуть здогадалися, що мова йде про класного керівника
__________________
2 В.    Шановна Олена володимирівна! Спасибі вам за те, що ви завжди йшли  назустріч, завжди розуміли і підтримували  нас, своїх учнів!

 

Виступ класного керівника

 

Ведучий 2: Альбом зберігає епізоди всього нашого шкільного життя : дивовижні

події і пригоди, радості і невдачі.

Ведуча 1: Усе це схоплено фотоспалахом : і хвилини зустрічі, і хвилини радості,

спілкування з нашими вчителями.

Ведучий 2: У різні роки  учителі нашої школи навчали нас любити,творити  добро, бути чуйними, душевними, щирими, любити життя.

*1.*Дорогі вчителі! 11 років поспіль ви щоразу говорили нам про те, як

необхідні знання, говорили про відмінні оцінки і гарну поведінку. Ви

стільки про це говорили, що нам довелося, зрештою, в це повірити. Ми

дуже любимо вас, своїх учителів.

*2.*А ось деякі несвідомі стверджують, що вчителі – мучителі і любити їх

нема за що… Але справжня любов – це коли любиш просто так, не за щось

конкретне.

*1.*Зараз вперше будуть оприлюднені секретні архівні матеріали

випускників. Любовні записки вчителям, що ми написали за 11 років

навчання у школі, які так і не дійшли до адресатів.

1.**Іноземна мова.*Dear _Олеся Олександрівна! Довгі роки of studies The English is важливі not

only для отримання a certificate, але також for a market after a cordon,

за що ми вам are very thankful!

*2.**Історія.*Шановний Олександре Анатолійовичу! Ви –

історична особистість. Тому заслуговуєте на вірш. Політичний…, самі

склали. Соромлюся дуже…, та ладно.

Я вірю, що колись цей день настане,

Вас в депутатський корпус оберемо.

Тоді країна, як казав хтось там.. не знаю,

Знову піде  вперед іншим шляхом.

*1.*Розуміємо, що витримати нас на трьох предметах відразу вдалося б не

кожному. А Ви змогли. Тож бажаємо Вам, насамперед, здоров'я і терпіння

на майбутній навчальний рік!

*2. Українська мова і література*. Любити українську мову, літературу,

український народ, бути патріотом та незламним духом нас навчила Наталія Петрівна

*1.*Тепер ми точно знаємо про тире між підметом та присудком, про те,

чого ревли воли, як ясла були повні, і чого шелестіли липи.

*2.**Фізкультура.*Дорогий Миколо Миколайовичу!

Зізнаюся вам, що серед інших наших вчителів ви були наймужнішим! З

яким терпінням Ви чекали нас на свої уроки. І ми іноді таки приходили.

Хоча, важкувато було встигати. Але досвід показує, що найбільш знамениті

спортсмени у дитинстві були звільнені від фізкультури.

*1.**Математика.*Шановна Тетяно Петрівно! Завдяки Вам ми навчилися

отримувати корені на дошці, а не тільки на городах. Спасибі Вам за те,

що вільно користуємося логарифмічною лінійкою! З її допомогою так легко

проводимо прямі лінії!

*2.*Зізнаємося, що дуже часто, обчислюючи вирази математичні, ми їх

супроводжували між собою виразами українськими.

*Правознавство* Ніколи не забудемо,як на уроках Оксани Володимирівни головною метою була істина ,яка залежить від обставин, місця і часу.

*1.**Інформатика.*Шановна Наталіє Петрівно! Кожного уроку ми прорубували собі дорогу через терени до знань. І ось,нарешті, з'явилося світло в кінці тунелю. А що ж буде далі?

*2.*А далі ми бажаємо Вам здоров'я і терпіння !

*2.*А на уроках *зарубіжної літератури*Олена Володимирівна вчила нас поганому.

*1.*Як це?!!

*2.*Вона змушувала нас читати чужі листи: лист Тетяни до Онєгіна і

Онєгіна до Тетяни. І тепер ми точно знаємо, як потрібно освідчуватися в

коханні.

*2.**Географія.*Невідомо, куди занесе нас доля. Щоб не заблукати на життєвих перехрестях, нам знадобляться відомості з курсу географії, дані нам  Іриною Григоріївною.

*1.*Нині нам відкриті всі країни, континенти:

Їдь і вивчай місцеві моменти.

Коли будемо в Африці, тоді не раз

Згадаймо географію і, звичайно, вас!

*1.**Праця*. Відповідно до теорії Дарвіна саме праця перетворила мавпу

на людину. І ми з вдячністю згадуємо Володимира Олексійовича, що сприяв цьому

перетворенню. Він зробив з нас господарочок-рукодільниць та завидних майстрів.

*1.**Художня культура.*Завдяки Лесі Миколаївни нас усіх підкорила

культура світу.

І позаздрить навіть Ван Гог,

Що нас учив такий педагог!

За науку вам спасибі,

Ви вчили так красиво!

*2.*Ну, а якщо серйозно ... Дорогі вчителі! Спасибі Вам за тепло вашої

душі, за науку життя, за все, чому ви нас навчили. Ці квіти для вас!

/Вручення квітів учителям під музику. /

/На сцену в цей момент виносять дерево і виходять 6 випускників/

                                           *Сценка «Дерево плодів»*

*1.*Усі 11 років ми плідно працювали. І ось маємо ціле дерево плодів,

яке ми вирощували довгих 11 років.

/Випускники виносять дерево плодів на середину, по черзі розповідають і

вішають на дерево плоди – намальовані предмети на картоні/

1. *Портфель.*Ми вперше отримали звання «школярі» і дали школі шанс

виховати з нас справжніх людей.

2. *Серце*. А цей плід називається «любов» – любов до рідної школи, до

вас,  учителі, до вас, рідні батьки, до тебе, наше рідне місто, і наша

Україна.

3. *Яблуко. *А цей плід – яблуко спокуси – теж виріс на нашому дереві.

Це всі наші негаразди, прогуляні уроки, невиконані домашні завдання.

Зверніть увагу, воно червоного кольору. Це означає, що нам соромно.

4. *М’яч.*Є у нас і досягнення в спорті. Ми прославляли школу у

спортивних змаганнях, «Джурі», були вправними у конкурсі «Юних

інспекторів дорожнього руху». А головне наше надбання – це здоровий

спосіб життя.

5. *Театральна маска.*Ми приймали участь у всіх шкільних заходах.

Навчилися бути акторами під час театрального фестивалю та інших свят.

6. *Літери Ая*.  По зернятку здобували знання. Почали навчання з

алфавіту і цифр, а нині володіємо сучасними інформаційними технологіями

і вже готові здати тести по всій шкільній програмі.

7. *Фото класу.*За час навчання у школі ми стали однією сім’єю. У нас

проблема – одна на всіх, і радість – одна для всіх.

*1.*А зараз ми адресуємо слова щирої подяки тим, хто допомагав нам це

дерево ростити, хто щоденно піклувався про нас і просто оберігав від

усіляких негараздів.

 

 *2.*Отже, пропонуємо вашій увазі останню сторінку нашого фотоальбому під назвою «У родинному колі.»

 

/Під музику піднімаються на сцену 6 випускників/

1. Дорогі наші батьки, сьогодні ви зібралися на останні батьківські

збори, присвячені випуску дітей зі школи.

2. Сьогодні ми раді бачити вас у цій залі.

3. /(хл.)/Дорогі наші мами, тата, бабусі й дідусі! Спасибі вам за все.

За ваші безсонні ночі, за ваші правильні слова за вашу любов і ласку.

4. /(хл.)/Ми часто не помічаємо, що наші слова ранять вас, що робимо

багато чого не так, як треба.

5. /(дівч.)/Ми обов'язково виправимось. Наб`ємо шишок, наберемося свого

досвіду і тоді вже точно будемо знати, як ви були праві. Спасибі вам і

вибачте нас!

6. /(дівч.)/Я пам'ятаю, як боялася йти до школи у перший клас. Була

гордою, що стала дорослою і йду до школи, але хвилювалася жахливо.

5. /(дівч.)/Коли вранці мама зробила мені хвостики зав'язала бантики,

мені здавалося, що я сама я красива і у мене найкрасивіший букет, а коли

прийшла до школи то побачила, що ми всі однаково красиві.

4. /(хл.)/А я не боявся. І квіти мені несла бабуся, бо мама сказала, що

до школи цілими я їх не донесу.

3. /(хл.)/А я чекав, швидше би все закінчилося, щоб піти погуляти.

2. Так! Як недавно і як давно все це було.

 

*2.*Дорогі наші батьки, сьогодні нам дуже хочеться почути від вас

напутнє слово.

*1.*Запрошуємо на сцену ________________________________________ та

/Виступ батьків/

(Випускники виконують вальс разом з батьками)

*Ведуча.*Дорогі наші дорослі діти! Щойно у своєму шкільному альбомі

ви поставили останню крапку, але це зовсім не означає, що ми говоримо

вам «Прощайте!», ми кажемо «До побачення!». Ми ще обов'язково

зустрінемося, але вже – на вечорі зустрічі випускників. Щиро бажаємо,

щоб дорога вашого життя була рівною і довгою, щоб ніякі негаразди не

зламали вашу шкільну дружбу, щоб усі ваші мрії здійснилися!

doc
Додано
10 вересня 2018
Переглядів
753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку