Сценарій виступу агітбригади четверокласників у дитячому садку «Граємось, навчаємось до школи всі збираємось!». "Казка для малят".

Про матеріал

Вступ дитини до школи - це початок нового етапу в її житті, входження в світ знань, нових прав і обов'язків, складних і різноманітних відносин з дорослими і однолітками. Проблема готовності дитини до школи була актуальною завжди. У навчальному закладі необхідно здійснювати роботу по забезпеченню наступності між дошкільною та початковою освітою. Виступи агітбригад школярів у дитячому садку - один із ефективних засобів такої роботи.

Перегляд файлу

І.Д. Ягупа, учитель початкових класів

КУ Сумська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №27, м. Суми, Сумської області

 

 

Сценарій виступу агітбригади четверокласників у дитячому садку

«Граємось, навчаємось до школи всі збираємось!»

 

Казка для малят

(Звучить музика. Прилітає ворона)

Ворона (обурено). Жила собі, жила, нікого не зачіпала, аж тут Сорока прилетіла і принесла на хвості Закон про шкільну освіту, та й каже: «Карлушо, ти знаєш, що тобі вже 6 років? Рушай у школу!» Ото беру й лечу. Ле­чу, лечу, дивлюся — об'ява: «Запрошуємо дітей шестирічного віку до першого класу».

 Ой, тут працюють аж …  педагоги! Це ж якщо вони всі мене почнуть виховува­ти?!! (З гордістю). Яка я бу­ду розумна!!!

… чоловік об­слуговуючого персоналу. жахом). Бідна ж моя голівонька!!!             

А ОСЬ І ШКОЛА! (біля школи казкові герої зайняті роботою)

Ворона (запитує). Це школа ? (її ніхто не чує, вона запитує ще раз). Це школа №27?

                                                                       (Казкові герої звертають на Ворону увагу).

Всі (разом). Ой, новенька прийшла!

Червона Шапочка. Як тебе звати?

Ворона. Карлуша.

Попелюшка. А повне ім"я?

Ворона (з гордістю). Карлотта Петрівна Вороненко

Принц. Адреса?

Ворона. Місто Суми,  парк, третій ряд, п'яте дерево.

Буратіно. Скільки тобі років?

Ворона. Шість!

Всі (разом). Тоді заходь, заходь.

Клоун Юрик. Направляєшся в 1-А КЛАС.

Ворона (злякано). Почекайте, не треба мені в клас.

Усі (разом). Треба, треба! Знаєш, як цікаво буде! Ти будеш геніальною. Ти будеш талановитою, ти будеш обдарованою (повторюють кілька разів).

                                                                                           (Ворона сідає, звішує ноги).

Принц. На уроках української мови ти навчишся уміло вести бесіду, висловлювати свою думку, спілкуватись з товари­шами писати, складати тексти, дізнаєшся про частини мови. 

Буратіно. Ось подивіться, як дівчатка змагаються, хто без помилок  скоромовку зуміє проказати. Спробуємо і ми.

У садочку у Пилипа

 Виросла висока липа.

 Не лінь було Пилипу

 Щодня полити липу,

«Спасибі,»— до Пилипа

Лопоче листям липа.

Принц. Швидко без помилок навчилися дівчатка промовляти скоромовки. А в кого найкраще виходить – не визначать. Навіть посварилися трохи.  Давайте, діти, пригадаємо мирилки і помиримо дівчаток (стають у коло і проказують мирилку).

 Через тин вишня нахилилася,

 дві подруженьки посварилися.

 Тобі яблучко, мені грушечка,

 не сварімося, моя душечко.

 Тобі яблучко, мені зернятко,

 помирімося, моє серденько.

Мальвіна. Дружба – одне з найкращих людських почуттів. Як гарно, коли люди цікавлять один одного, довіряють один одному, хочуть бути разом. Давайте

 пограємо в гру «В цьому залі всі друзі!».

Буратіно А на уроках читання ти навчишся читати, переказувати, відповідати на запитання,  виразно розповідати вірші, гуморески. Ось послухай, як навчився розповідати вірші  клоун Юрик.

             Скарга на батьків

Ну і мама! Ну і тато!

Наче справжні дошкільнята!

Нічогісінько не знають —

смішно і сказать комусь! —

бо щодня мене питають

лиш одне: "Чому й чому".

Ти чому образив Віту?

Ти чому отримав двійку?

І чому прийшов так пізно?

І чому в шкарпетках різних?

Ти чому такий непослух?

Ти чому не стелиш постіль?

Ти чому це вірш не учиш?

А чому портфель без ручки?

І чому такий синець?

Ох, настане мій кінець!

Не поясниш їм ніколи —

хоч би й дуже захотів.

Треба їх віддать до школи —

хай питають вчителів.

Попелюшка. У музичному залі з дітьми займається вчитель музики.

Принц. Ти навіть будеш вивчати англійську мову

                                                                         (виконують пісню на англійській мові)

Буратіно.  А як  цікаво на уроках математики І рахуємо, і обчислюємо, і задачі та рівняння розв’язуємо. Хто це до нас завітав у гості?

 Клоун. Це я. Клоун Вася.

Буратіно. Я  тебе давно чекаю Чому запізнився?

Клоун. Я вчив цифри першого десятка.

Буратіно . Ну що, вивчив?

Клоун. Вивчив. Хочете перевірити мене?

 Буратіно. Так.  Ця цифра схожа на гачок, немов надламаний сучок.

 Клоун. Я трохи, забув. Це 0 чи 1, чи 4. Я запитаю у дітей. Діти, яка це цифра?

1)У гусеняти дзьоб тонкий та довга шийка.      З ним неодмінно схожа... (двійка)

2)Стовпчик зліва ти зітри і отримаєш цифру...(три)

3)Шумить вся хата ця.

 Діти перевернули стільця.

 Лише м'ячик покотили і одержали — ... (чотири)

 4) Хто може швидко нам сказать на серпик схожа цифра ... (п'ять)

Буратіно. Діти добре знають цифри першого десятка. А чи вмієш ти, Васю, задачі розв'язувати?

Клоун. Умію. Але чи можна мені запросити мого това­риша ? Він мені допоможе.

 Буратіно. Добре. Запрошуй!

 Клоун.  Юрику, допоможи.

  Буратіно Слухайте задачі.

Тобі, Вася, я даю 5 цукерок. Одну цукерку ти віддав Юрику. Скільки цукерок у тебе лишилося?

Клоун Вася. П'ять!

Буратіно. Чому ж ? Ти ж дав Юрику!

Клоун Вася. Нікому нічого я не дам! Я люблю цукерки!

Буратіно. Соромно, з товаришами  треба ділитися. Діти. Допоможіть клоуну Васі розв’язати задачу

                                                                                             (Діти розв'язують задачу)

Клоун Вася. Гаразд, давайте наступну задачу. Цю я відразу розв'яжу.

Буратіно. Задача № 2. У тебе в руках дві повітряні кульки, а у Юрика ще 3. Скільки повітряних кульок у вас разом?

Клоун Вася. А вітер буде?

Буратіно. Та нехай буде. Не відволікайся. Розв'язуй.

Клоун Вася. Тоді у нас не буде жодної. Вітер вирве їх із рук і понесе далеко в небо.

Буратіно. Знову не розв'язав.

                                                                                           (Задачу знову розв'язують  діти).

Клоун Юрик. Задай мені. Я швидко розв'язувати вмію.

Буратіно. Добре, слухай. На травичці біля хати мету­шаться гороб’ята. Двоє з них — сірі, а троє  чорні. Скільки всього метушаться  го­роб'ят?

 Клоун Юрик. 2 і 3 — буде 5.

 Буратіно. Ти, Юрасик, молодець! А ще у школі є урок логіки. З допомогою логіки ти навчишся мислити, знаходити вихід з різних проблемних ситуацій, робити висновки, узагальнення, порівнювати.

1.Чи може бути так, щоб в один і той самий момент Дмитрик стояв за Тетянкою, а

   Тетянка — за Дмитриком?

2. Скільки крил у поросяти, гребінців у гусака, лап у індика?

3. Яким стане чоловік, якщо покупається у Чорному морі?

          4. Бігли 4 ховрахи. 1 потрапив у капкан. Скільки залишилося? (1).

Принц. А як у тебе з уявою? ( Ворона знизує плечима. )От уяви себе кущиком...

Ворона (здивовано). Я — кущик? Гм... Я можу бути на кущику, в кущику... Але кущиком?.. Придумали... кущиком! Це ж кожен тебе скубне, зламає, обриватиме листя. От в небі — ніхто не зачіпає! Там сяє сонечко. Діти, а ви любите сонечко? Давайте разом з допомогою рук намалюємо сонечко.

Сонечко сяє, сопілочка грає,

Річка тече, човник несе.

Лівим веслом загрібаєм,

Правим веслом загрібаєм,

А тепер двома руками  -

Поспішаємо до мами.

А тепер все це зробимо під музику.

                                                                                 (Пісня –гра «Сонечко сяє»)

Принц. Ну, що ти, Карлушо! Тебе ніхто не образить. У школі №27 на уроках з природознавства вчать дітей, як потрібно поводитись в природі, берегти довкілля, любити все живе в ньому.

Попелюшка. Карлушо, ти навчишся берегти не лише природу, а й своє здоров'я. На уроках з основ здоров’я  дізнаєшся про свій організм.

Ворона. У мене здоров'я — хоч відбавляй! На 300 років вистачить.

Червона Шапочка. Ось ти зуби чистиш?

Ворона. Ні, не чищу! В мене їх немає. У мене — дзьоб!

Попелюшка. А розчісуєшся, крила миєш?

Ворона. У мене вони все одно чорні.

Червона Шапочка. Запам'ятай, Карлушо, 300 років не проживеш, якщо не будеш дотримуватись правил гігієни.

Клоуни(маршируючи). Раз, два, раз, два! А якщо не будеш займатися спортом, то здоров'я  тобі ми теж не гарантуємо

                                                                      (Діти виконують гімнастичні номери)

Ворона.  А я дуже балет люблю! (Замріяно). Я колись в лісі танок маленьких воронят танцювала. (Звучить музи­ка, Карлуша танцює).

Попелюшка. От і добре, Карлушо! В школі №27 всі учні вміють добре танцювати. Так, як ми з Принцем.

                                                                                          (Виконують танок)

Ворона. І це все для мене одної?

 Принц. Ні, у нашій школі є 15 початкових класів. В цих класах навчаються і  виховуються діти віком від 6 до 10 років.

Ворона. Ой, у мене аж голова розболілася!

Клоун Вася. Не хвилюйся! У школі є медичний кабінет. До послуг дітей медсестра,  лікар - педіатр.

Клоун Юрик. Якщо ти маєш вади мови — з тобою працюватиме логопед

Буратіно. То ти будеш відвідувати уроки в нашій школі?

Ворона. Обов'язково. А діти?

Буратіно. А ви, діти, прийдете навчатись до нашої школи №27?

                                                          (Виконують пісню Червоної Шапочки)

Якщо довго, довго,довго,

Якщо довго по доріжці

Якщо довго по стежинці

Бігать, топать і стрибать

То напевно, то напевно

То можливо, то можливо

В 27  нашу школу

Любий друже, прийдеш ти.

Приспів: Школа - школа нас вітає сонячним днем,

               Школа – в школу ми сьогодні радо ідем

     Школа – це цікавинки й новинки,

  Школа – це незвідані стежинки,

                  Школа – це наш рідний, рідний дім (2 р.)

Якщо ти чогось не знаєш,

Не рахуєш, не читаєш,

Якщо друзів мало маєш,

То ти вдома не чекай.

Ти рушай скоріш до школи,

До нашої диво-школи

 

 

 

docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
1049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку