Мета:
Захід присвячений про відзначення «Всесвітній день води». Основна ідея Всесвітнього дня водних ресурсів — закликати країни всього світу для вирішення глобальної проблеми нестачі питної води на планеті. Зберегти водні ресурси, об'єднати громадськість навколо проблем, пов'язаних з необхідністю захисту водоймів.
Сценарій виступу екологічної агітбригади
“Краплинки”
Мета:
Обладнання: Мультимедійна презентація, наочні засоби, сценічні костюми, декорації.
Хід заходу
За сценою лунає голос.
Ведучий: Пані та панове! Зустрічайте екологічну агітбригаду «Краплинки».
Під музику Ані Лорак « Оранжевые сны» виходять члени команди
Пісня
Знов зібрались в залі діти
Щоб всім нагадати,
Як на світі треба жити
Щоб планету зберігати.
Ми зібрались небайдужі
Рідну землю захистити,
Бо не можна і надалі
Так, як зараз, далі жити.
Приспів:
Ми зібралися гуртом,
«Сполох» наш – то крик душі,
Рідну землю збережемо
Для всіх дітей!
«Сполох» наш почуйте всі
Нам у цьому світі жити
А губить,
Не дамо планету ми!
Учень 1: Ми – шкільна агітбригада
Екології громада.
Учень 2: У цей день, в щасливий час
Раді привітати вас.
Учень 3: Ми прийшли не для забави,
В нас до вас важливі справи.
Учень 4: Серйозні питання
Наше екологічне виховання.
Учень 5: Слухайте!
Учень 6: Почуйте!
Учень 7: Відчуйте серцем!
Учень 8: Збагніть розумом!
Учень 9: Зрозумійте душею!
Учень 10: Відчуйте природу в собі.
Учень 11: Екологічну діяльність школи прийшли показати,
Учень 12: Про необхідність збереження водойм вийшли розказати.
Вас вітає екологічна агітбригада Всі: «Краплинки».
Учень 13: Наша мета – боротьба за чистоту і економію спільного багатства людей на Землі.
Всі:Води!
Учень 14: Наш девіз:(всі) У радості й горі, у щасті й біді
Слава чистій, цілющій воді!
Життя немає без води, і ми це знаємо
Пам’ятаймо всюди і завжди.
Всі:Ми за воду відповідаємо!
Учень 1: Ми зібралися для того, щоб нагадати вам що сьогодні - 22 березня «Всесвітній день води».
Учень 2: Основна ідея Всесвітнього дня водних ресурсів — закликати країни всього світу для вирішення глобальної проблеми нестачі питної води на планеті.
Учень 3: Зберегти водні ресурси, об'єднати громадськість навколо проблем, пов'язаних з необхідністю захисту водойм.
Учень 4: Вода ж – провісниця природи,
Всього живого на землі,
Без неї неможливі сходи,
І сходи зерна у ріллі!
Учень 5: Вода і в людях і в тваринах
Вода і в горах у снігах
В сніжинках, в дощових краплинах
І в океанах і в морях.
Разом: «Усе життя у цій краплині. Тож бережи її дитино».
Учень 6: Куди тече водичка і звідки витіка?
Чому ж ти не прозора? Чому брудна така?
Вона тече до моря, несе отруту й гидь…
Річки вмирають – горе! Ну, як це припинить?
Учень 7: Взимку, влітку – і завжди,
Так потрібна нам вода.
Як без неї жити? От біда!
Учень 8: Хто водойми нищить –
То й не має права жить!
Швидше його треба зупинить!
Разом: «Усе життя у цій краплині. Тож бережи її дитино!»
Учень 9: Існує думка, що вся система річок, джерел – це артерії Землі, вода тече так само, як кров в тілі людини.
Учень 10: Ніщо не може в світі жити
Коли не матиме що пити.
Вода питна – то є бальзам
Вона несе здоров’я нам!
Учень 11: Про проект «Вода – джерело життя» розкажемо,
Над яким ми працювали.
Учень 12: У нас є джерело на честь вмч. Пантелеймона цілителя.
Учень 13: Ви дізнаєтесь про значення цього джерела для нашого селища, а розповість вам учень 4-А класу Голік Кирило.
Учень 4-А класу Голік Кирило (презентація)
Учень 1: Наша екологічна агітбригада про добрі справи агітувати рада!
Учень 2: Навколо струмочка та ставків вербичку бережи і захищай!
Учень 3: І назавжди пам’ятайте
Учень 4: Якщо не врятуємо земні ми води,
Учень 5: То і майбутнього у нас з вами не буде!
Учень 6: А тепер хочемо всіх вас запитати
Учень 7: Просимо відповіді дати «Так. чи «Ні.»
Проводиться гра з залом
Учень 8: Хочете джерела чисті мати?
Учень 9: Хочете про Землю всі співати?
Учень 10: А ви ранковою водою умиваєтесь?
Учень 11: Про природу дбаєте?
Учень 12: Байдужих будемо турбувати?
Учень 13: Землю рідну звеселяти.
Учень 1: То ж, любі друзі, не баріться
За справу дружно всі беріться!
Учень 2: Я вірю в те, що Бог простить нас знов.
Учень 3: Ми захистив природу – рідну матір.
Учень 4: Що буде мир і щастя, і любов,
Учень 5: І сонце буде білий світ ласкати.
Учень 6: Природа – мати для вас, для них, для нас –
Учень 7: Нам треба пам’ятати
Учень 8: Щоденно, повсякчас!
Учень 9: Бо загине все живе на Землі.
Ти будь-ласка воду чистою збережи!
Фінальна пісня «Вода» Бучинська К.
1 куплет
Не питай мене, де блиск в очах,
Бо моя душа – то мій білий птах,
А ледачий ти, наче темна ніч,
Про байдужість ти, не кажи мені.
Небо і земля, квіти і поля –
Без води усе просто не життя.
Приспів
Ой вода, чиста вода
Тече вниз, крізь темний гай.
Якщо сам не збережеш воду,
То й в природи не питай.
2 куплет
Не цвіте земля, вся спустошена,
Не росте трава, вітром скошена,
Не живе добро, у душі твоїй
Посилилось зло, та й полинуло
Небо і земля, квіти і поля –
Без води усе, просто не життя!
Приспів той же.