Сценарій виступу екологічної агітбригади «Усе життя у цій краплині. Тож бережи її дитино».

Про матеріал

Мета:

  1. поглибити знання учнів про екологічну ситуацію країни, проджерела забруднення води,
  2. розвивати бажання брати активну участь у збереженні водних екосистеми держави,
  3. виховувати почуття любові до природи рідного краю,
  4. формувати ціннісне ставлення до природи.

Захід присвячений про відзначення «Всесвітній день води». Основна ідея Всесвітнього дня водних ресурсів — закликати країни всього світу для вирішення глобальної проблеми нестачі питної води на планеті. Зберегти водні ресурси, об'єднати громадськість навколо проблем, пов'язаних з необхідністю захисту водоймів.


Перегляд файлу

Сценарій виступу екологічної агітбригади

“Краплинки”

Мета:

  • поглибити знання учнів про екологічну ситуацію країни, про  джерела забруднення води,
  • розвивати бажання брати активну участь у збереженні водних екосистеми держави,
  • виховувати почуття любові до природи рідного краю,
  • формувати ціннісне ставлення до природи.

Обладнання: Мультимедійна презентація, наочні засоби, сценічні костюми, декорації.

 

Хід заходу

За сценою лунає голос.

Ведучий: Пані та панове! Зустрічайте екологічну агітбригаду «Краплинки».

Під музику Ані Лорак « Оранжевые сны» виходять члени команди

Пісня

Знов зібрались в залі діти

Щоб всім нагадати,

Як на світі треба жити

 Щоб планету зберігати.

Ми зібрались небайдужі

Рідну землю захистити,

Бо не можна і надалі

Так, як зараз, далі жити.

Приспів:

Ми зібралися гуртом,

«Сполох»  наш – то крик душі,

Рідну землю збережемо

Для всіх дітей!

«Сполох» наш почуйте всі

Нам у цьому світі жити

А губить,

Не дамо планету ми!

 

Учень 1: Ми – шкільна агітбригада

              Екології громада.

Учень 2: У цей день, в щасливий час

               Раді привітати вас.

Учень 3: Ми прийшли не для забави,
                В нас до вас важливі справи.

Учень 4: Серйозні питання
               Наше екологічне виховання.

Учень 5: Слухайте!

Учень 6: Почуйте!

Учень 7: Відчуйте серцем!

Учень 8: Збагніть розумом!

Учень 9: Зрозумійте душею!

Учень 10: Відчуйте природу в собі.

Учень 11: Екологічну діяльність школи прийшли показати,

Учень 12: Про необхідність збереження  водойм вийшли розказати.

Вас вітає екологічна агітбригада Всі: «Краплинки».

Учень 13: Наша мета – боротьба за чистоту і економію спільного багатства людей на Землі.

Всі:Води!

Учень 14: Наш девіз:(всі) У радості й горі, у щасті й біді

                                           Слава чистій, цілющій воді!

                                           Життя немає без води, і ми це знаємо

                                           Пам’ятаймо всюди і завжди.

Всі:Ми за воду відповідаємо!

 

Учень 1: Ми зібралися для того, щоб нагадати вам що сьогодні - 22 березня «Всесвітній день води».

 

Учень 2: Основна ідея Всесвітнього дня водних ресурсів — закликати країни всього світу для  вирішення глобальної проблеми нестачі питної води на планеті.

Учень 3: Зберегти водні ресурси, об'єднати громадськість навколо проблем, пов'язаних з необхідністю захисту водойм. 

 

Учень 4: Вода ж – провісниця природи,
               Всього живого на землі,
               Без неї неможливі сходи,
               І сходи зерна у ріллі!

 

Учень 5: Вода і в людях і в тваринах
               Вода і в горах у снігах
               В сніжинках, в дощових краплинах
               І в океанах і в морях.
Разом: «Усе життя у цій краплині. Тож бережи її дитино».

 

Учень 6: Куди тече водичка і звідки витіка?
               Чому ж ти не прозора? Чому брудна така?
               Вона тече до моря, несе отруту й гидь…
               Річки вмирають – горе! Ну, як це припинить?

 

Учень 7: Взимку, влітку – і завжди,
               Так потрібна нам вода.
               Як без неї жити? От біда!

 

Учень 8: Хто водойми нищить –
               То й не має права жить!
               Швидше його треба зупинить!
Разом: «Усе життя у цій краплині. Тож бережи її дитино!»

 

Учень 9: Існує думка, що вся система  річок, джерел – це артерії Землі, вода тече так само, як кров в тілі людини.

Учень 10: Ніщо не може в світі жити

                 Коли не матиме що пити.

                 Вода питна – то є  бальзам

                 Вона несе здоров’я нам!

 

Учень 11: Про проект «Вода – джерело життя» розкажемо,

                 Над яким  ми працювали.

Учень 12: У нас є джерело на честь вмч. Пантелеймона цілителя.

Учень 13: Ви дізнаєтесь  про значення цього джерела для нашого селища, а розповість вам учень 4-А класу Голік Кирило.

Учень 4-А класу Голік Кирило (презентація)

 

Учень 1: Наша екологічна агітбригада  про добрі справи агітувати рада!

Учень 2: Навколо струмочка та ставків вербичку бережи і  захищай!

Учень 3: І назавжди  пам’ятайте

Учень 4: Якщо не врятуємо земні ми води,

Учень 5: То і майбутнього у нас з вами не буде!

 

Учень 6: А тепер хочемо всіх вас запитати

Учень 7: Просимо відповіді дати  «Так. чи «Ні.»

Проводиться гра з залом

Учень 8: Хочете джерела чисті мати?

Учень 9: Хочете про Землю всі співати?

Учень 10: А ви  ранковою водою умиваєтесь?

Учень 11: Про природу дбаєте?

Учень 12: Байдужих будемо турбувати?

Учень 13: Землю рідну звеселяти.

 

Учень 1: То ж, любі друзі, не баріться

               За справу дружно всі беріться!

Учень 2: Я вірю в те, що Бог простить нас знов.

Учень 3: Ми захистив природу – рідну матір.

Учень 4: Що буде мир і щастя, і любов,

Учень 5: І сонце буде білий світ ласкати.

Учень 6: Природа – мати для вас, для них, для нас –

Учень 7: Нам треба пам’ятати

Учень 8: Щоденно, повсякчас!

 

Учень 9: Бо загине все живе на Землі.

              Ти будь-ласка воду чистою збережи!
 

 

Фінальна пісня «Вода» Бучинська К.

1 куплет

Не питай мене, де блиск в очах,
Бо моя душа – то мій білий птах,
А ледачий ти, наче темна ніч,
Про байдужість ти, не кажи мені.
Небо і земля, квіти і поля –
Без води усе просто не життя.
 

                                               Приспів
Ой вода, чиста вода
Тече вниз, крізь темний гай.
Якщо сам не збережеш воду,
То й в природи не питай.

 

2 куплет

Не цвіте земля, вся спустошена,
Не росте трава, вітром скошена,
Не живе добро, у душі твоїй
Посилилось зло, та й полинуло
Небо і земля, квіти і поля –
Без води усе, просто не життя!
Приспів той же.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пінькевич Інна Миколаївна
    Основна ідея Всесвітнього дня водних ресурсів — закликати країни всього світу для вирішення глобальної проблеми нестачі питної води на планеті. Зберегти водні ресурси, об'єднати громадськість навколо проблем, пов'язаних з необхідністю захисту водойм.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
27 грудня 2017
Переглядів
2243
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку