Сценарій виступу екологічної бригади "СПОЛОХ" на тему "ЛУКИ МОГО ДИТИНСТВА"

Про матеріал
Дана розробка мож бути використана в позакласній виховній роботі та на уроках екології і біології
Перегляд файлу

ЛУКИ  МОГО  ДИТИНСТВА

Ритмічний танець ( під мелодію «Доброго вечора ми з України»)

    1. Всім!

Разом:  Хто природу оберігає!

         2. Всім!

Разом:  Хто її шанує й поважає!

         3. Ми – юні охоронці природи

Разом:  Шлемо вітання свої!

          4. Вас вітає агітбригада !

Разом:  „СПОЛОХ”!

5.  Малобурімської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів 

               6. Чорнобаївської селищної ради.

 ( учні, які говорять  слова, піднімають  букви, які складають слово „сполох”)

 С –санітари

П –природи

О – охоронці

Л – ландшафтів

О – організатори

Х – хороших екологічних справ.

  1. Наш девіз:

Разом:       Збережемо красу Землі для наших 

                  нащадків!

2 учень.Глянь у поле, глянь у гай:

Всі разом. Думай, дій, допомагай!

3 учень. Ліс рубають – захищай:

Всі разом. Думай, дій, допомагай!

4 учень. Плаче річка – виручай:

Всі разом. Думай, дій, допомагай!

5 учень. Розоренню лук - запобігай:

Всі разом. Думай, дій, допомагай!

6 учень. Ланцюжок природній – не ламай!

Всі разом. Думай, дій, допомагай!

1 учень. Луки від пожежі   - зберігай!

Всі разом. Думай, дій, допомагай!

2 учень. Природу луків - захищай!

Всі разом. Думай, дій, допомага!

3 учень. Схаменися, не дрімай,

Агітуй, охороняй,

Сам, нікого не чекай:

Всі разом. Думай, дій, допомагай!

ПІСНЯ «ДІТИ ФРІСТАЙЛ»  «БОЖЕ, ЗБЕРЕЖИ НАШУ УКРАЇНУ»

Бережи, бережи ти природу

Бережи, бережи її вроду

Вірним будь бережи все навкруги ти

Бережи луки, степи, ландшафти

Бережи квіти, трави та маки

Пам’ятай та природу зберігай!

        Приспів:

Разом збережем природу України

В нас вона одна, в нас вона єдина,

Закликаєм всіх природу шанувати,

Бо вона для всіх, бо вона, як мати!

 

( під мелодію луків)

1.Світ прекрасний навколо тебе.

2.Бачиш: річка у лузі тече.

 3.Чуєш: пісня пташина бринить.

4.Знаєш: життя у лузі кипить.

 5.Хочеш у казку потрапити ти?

ВСІ:То завітай  у наші луки.

6. Луки мого дитинства…

1.Немає там злочинства.

2.Немає там війни.

3.Цвіркочуть цвіркуни.

4.Лелека, як пава походжає,

Поживу для себе шукає.

5.Лягаю горілиць і вже уявляю:

В блакитному небі на хмарах літаю.

6.Якщо не пас ти корів на пасовищі,

ВСІ:Ти втратив багато чого у дитинстві.

  1. Луки – моя стежка в дитинство.
  2. Луки – це природи таїнство.
  3. Луки - запах свіжого сіна.
  4. Луки– мирна сонячна днина.
  5. Луки – тут вологи помірно.
  6. Луки – і тваринам всім вільно.

1Луки – екозона комфорту.

        Джерело натюрморту

(Діти беруть у руки землю, можна у тканяних торбинках або прозорих)

(Юнаки виходять, переодягаються)

1.У наших руках грудочка рідної землі.

3.Вона оспівана поетами.

5.Вона змальована художниками.

1.Вона має магічні властивості.

3.Це зв'язок із Батьківщиною,з рідною землею.

5.А чи знаєте ви, що це не просто земля?

1.Це славнозвісний чорнозем, яким славиться наша Україна.

3.Цю родючу землю вивозять за кордон.

5.І найбільше її у луках.

1.Так. Саме   в тих зонах, де ростуть дикорослі трав'янисті рослини та живуть невеликі за розмірами рослини.

3.Саме в тих зонах, де найбільші запаси дернини, котра захищає грунт від винищення та руйнування

5.Саме в тих зонах, які чудово справляються зі збереженням потрібної кількості вологи землі у випадку довгої відсутності дощів.

1.Тобто там, де занадто волого для пустель і занадто сухо для лісів.

3.Саме в тих зонах, де поверхневий горизонт грунту, вкритий зеленню, здатний захистити від ерозії, води і вітру.

5.Який унікальний наш чорнозем !

(ЗВУЧИТЬ МУЗИЧНА ЗАСТАВКА  З НОВИН) СЦЕНКА «ТСН»

1.Увага! Згідно останніх відомостей розорювання лук:  цільників і чорноземів, вирубування стихійних диких лісових насаджень визнана однією із найбільших загроз для рослин і тварин нашої держави. За даними науковців, тисячам видів рослин і комах загрожує вимирання  вже найближчим часом. Така перспектива очікує їх через комплекс різних чинників:

 зміни у землекористуванні,

 забруднення, урбанізацію,

 пряме винищення людиною чи інвазійними видами.

-А зараз слово нашим антидослідникам, чкі досліджували таке питання:

-Проблема розорювання лук: як порушити закон і знищити природу?

3. Ми стаємо свідками незаконного землекористування, від якого страждають останні залишки дикої природи. Самовільно або на підставі сумнівних документів фермери розорюють останні ділянки степів і луків, лишаючи після себе змиті дощами схили й понівечені куточки природи.

5. Масштаби протиправної експлуатації природи неймовірні.  Законодавство не дозволяє розорювати схили, береги річок і заповідні території. Утім, протиправна діяльність триває.

(Всі виходять . Заходить один у піджаку, бізнесмен.)

БІЗНЕСМЕН

І так. З чого мені почати?

Як вдалий бізнес відкривати?

Я родом із цього села.

Та не болить у мене голова.

В дитинстві тих корів попас.

Тепер , пардон, у цьому пас.

Мені не треба молоко.

У супермаркетах повно його.

Тут землі, тут угіддя, тут луки…

Агов, допоможете мені, земляки?

(Заходять двоє у кепках, закотили рукави).

  1. Що накажете, господарю , робити?

4.Як зуміли Ви ці землі закупити?

БІЗНЕСМЕН

Пасовищ не буде,

Лохина  ростиме усюди

  1. Що з різнотрав'ям цим робити?

4.Може, покосити і спалити?

БІЗНЕСМЕН

Так. Так. А ти у бізнесі мастак!

Розорати всі луки

У заплавах нашої ріки.

2.А перепілок куди діти?

4.Може, у клітки їх посадити?

Нехай яйця вам несуть.

Вони непогано на базарі йдуть.

БІЗНЕСМЕН

Так. Так. Ти у бізнесі мастак!

2.Пропоную колекцію метеликів спіймати

і за кордон їх відіслати.

4.Зайців усіх-всіх перебити

і шашлик смачний зробити.

БІЗНЕСМЕН

Так. Так. Ти у бізнесі мастак!

Тепер у мене своя справа.

Тепер поїду на Багами.

Корів за безцінь у селі скуплю,

Бо пасовища прокроплю

Від бур'янів, від тарганів.

Зроблю я рай на рідній землі.

2.Хай люди лежать у тіні,

А не біжать у спеку до сіна.

4.Нехай купують в аптеці препарати,

Досить ті трави у луках збирати.

ПІСНЯ «ЛАСТІВКИ»

Поведи мене в луг, поведи

Я знаю, що можназробити.

Вкатаю в асфальт я квітки.

І всі розорю я луги.

Я скуплю усю землю отут,

Це мій луг! Тільки мій, зрозумій!

Там же бабки шалені живуть

Друже- луг, ти навіки вже мій!.

 

ВСІ:Луки дитинства свого збережемо.

1.Луки мого дитинства повинні квітнути і буяти для наступних поколінь!

2. Ліс, поле, річка, мальовниче болото і видолинки між полями густо населені тваринами та комахами, які мають право на життя!

3. Випалені трави і випиляні лісосмуги – знаряддя вбивства для тисяч видів ростин і сотень тварин!

4.Забруднення грунтів – окрема біда! Основними джерелами забруднення  грунтів є промислові підприємства, теплоенергетика, сільське господарство.

5.  Скорочення екосистем -  вирубування лісів, розорювання земель, створення водосховищ призводить до зниження стійкості екосистеми, порушення її функціонування і як результат – знищення.

6.  Якщо ви про це не знали ?Тоді ми йдемо до вас.

1. Ми завжди готові прийти на допомогу. Разом ми команда «СПОЛОХ»

(Діти беруть у руки атрибути майбутньої професії, про яку розказують)

2.Я обов'язково організую у недалекому майбутньому свою туристичну студію і буду запрошувати туристів з усього світу у казкові краєвиди мого дитинства. Війна закінчиться, і весь світ захоче побачити ту місцевість, де формувалися світогляди майбутніх героїв, кращих із кращих Збройних сил України.

3.Я в недалекому майбутньому буду відомим режисером і зніматиму документальні фільми про флору і фауну рідного краю. Мої ролики розлетяться по всьому світу.

4.А я писатиму прекрасні романи про героїв нашого часу, які народилися і провели дитинство у казкових луках,які в перші дні війни не  здалися, а пішли добровольцями захищати Батьківщину.

 

5.А я, як майбутній кінорежисер, зніматиму фільми за твоїми романами. Тільки тут, на території наших рідних луків.

 

6.А я буду відомим українським фармацевтом, виготовлятиму ефективні ліки тільки з натуральної сировини, з тієї, яка росте на луках мого дитинства.

 

1.Я буду фермером, адже добре знаю, які угіддя можна використовувати для пасовища, а які потрібно лишити. Але я буду ще учитись і інших учити.

2.Я буду проводити дослідження та експерименти.

3.А я просто буду черпати натхнення для своїх нових відкриттів.

4.Я буду геологом і доведу усім, що найродючіший чорнозем тільки у нас на луках України.

5. І всі ми разом

ВСІ:Збережемо планету від екологічної катастрофи

1.Подбаємо, щоб непрохані гості горе-бізнесмени не крали у нас наше багатство.

2.Бо людина – не господар землі,

3.А земля – мати людини.

4. А про матір ми повинні дбати,

5.Її оберігати,

6.Захищати,

1.Шанувати,

ВСІ:Прославляти.

2.Бо хто матір забуває а чи її зневажає,

3.Того люди цураються, в хату не пускають.

4.Так закликав Шевченко,

5.Так закликаємо ми,

ВСІ:Юні екологи- луків захисники

Найбільшого скарбу нашої землі.

6. Вам слава навіки,

ПІСНЯ «МЕНІ ТО ВСЕ ДО ВЕСНИ»

Ми – екологів команда

Всіх прийшли агітувати,

Щоб ви природу берегли,

бо природа – наша мати-

розмаїта і багата,

А ми діти всі її.

Про біди забувай  -

Цвіте хай рідний край.

П-ів

Ми переможну весну

Чекаєм світлу, ясну.

Щоб наша рідна Земля

Барвистим квітом цвіла,

Щоб посміхалися ми

І не було більш війни,

Щоб Україна жила

Квітуча, вільна була.

 

 

ВСІ: Дитинства мого луки.

1.Нехай течуть ріки

ВСІ:В дитинства мого луки.

2.Нехай цвіркотить коник- стрибунець,

ВСІ:А нашій пропаганді ще не кінець.

3.Ми через рік знову до вас прийдемо

4.І нову проблему екологічної бригади донесемо,

5.Над якою будемо працювати.

6.Та дитинства мого луки

ВСІ:Завжди будемо шанувати.

Музика землі

Голос за кадром:.

 ((А зараз поглянемо, як у Всесвіті реагують на наше поводження з Землею

У платті з небесних клаптиків

На поклик лине Галактика.

Дочку свою, Землю вітає,

Голубить і ніжно питає:))

Галактика:

Доню моя синьоока,

Чом твоя печаль глибока!

Чому я тебе не бачу,

Сумую та гірко плачу?

Чому ти в диму і бруді?

Хто винен у цьому?

Земля:

Люди!

Я дихать не можу, мамо!

Болять мені дуже рани!

І кров моя, й плоть волають!

Конають! Конають! Конають!

Зловісна музика

Галактика:

Навіщо отак? Навіщо??

Мій вирок: їх треба знищить!

Твої розірвати пута!

Земля:

То людству тепер не бути?

Галактика:

Напустим на них цунамі,

І блискавки із громами!

Хвороби тяжкі та мори!

Хай люди зазнають горя!

Хай люди зазнають туги!

Земля:

А можна хіба так з другом?

Не всі ж мене гноблять, гублять,

Багато людей мене люблять!

Голос:

А зараз послухайте, як дійсно може говорити Земля…

Звуки землі 2

2. Земле! Дихай вільно!

Розкрий свої груди широкі!

4.Ми – молоді та сильні!

За нами рішучі кроки!

(Всі разом) Ми закликаємо

6.Припиніть винищувати степи і поля!!

-(Всі разом) Ми віримо

1.Заквітне степами Вкраїни земля!

(Всі разом)Ми знаємо

  1.  .Вихід є! Лиш повір ти у мрії,

Біль забудь, усміхнися душі!

5.не зважай на сльозинку на вії

І поглянь на весну в споришІ

 

ПІСНЯ «ХЛОПЦІ БУДЕМ ЖИТИ»


День новий дарує нам Земля

І дає надію нам вона

На добро, на тепло, на любов

І зорю, яка засяє знов.

Що є в світі краще за життя?

За щасливе,світле майбуття?

За квітучу земленьку святу?

За країну рідную мою?

 

Приспів:

Ми всі  будем жити,

Будемо радіти,    

Все живе,все навкруг 

Будем боронити!    (2)

 

Не корися долі в час біди,

Допоможе нам усім завжди

І добро, і тепло, і любов,


Та зоря, яка засяє знов!

 

 

docx
Додано
22 березня 2023
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку