Сценарій заходу "Чарівний світ моди"

Про матеріал
Ознайомити дітей зі стилями одягу, історією моди, виховувати почуття прекрасного.
Перегляд файлу

Сценарій:

Чарівний

Світ Моди

Підготувалавихователь:Возняк Н.Г.

Журналіст 1

Доброго дня всім! Дорогі друзі, сьогодні ми з вами поговоримо про моду. Що означає бути модним? Як і куди правильно вдягатися? Чи може

твій стиль одягу впливати на твою кар"єру?

Журналіст 2.

Так-так, вам не почулося. Одяг, справді, може суттєво впливати на ваше життя.Ви повинні стежити за своїм туалетом не тільки тоді, коли збираєтесь на бал чи вечірку. Ви повинні взяти собі за правило бути завжди акуратними та вдягненими до лиця, так, щоб вдома, і в ті часи, коли ви нікого не чекаєте до себе, не соромно було б вийти та прийняти сторонніх.

Журналіст 1

Сучасна ділові люди завжди повинні бути готовими до несподіваних урочистих прийомів, зустрічей тощо. В одному дайджесті наводяться враження жінки, яка працювала перекладачем в ООН. Отже:

«Щоранку, коли приходиш на роботу, біля входу тебе зустрічає вродлива дама, яка дивиться як ти вдягнута. Вона може сказати: «До цього костюма повинні бути не сірі туфлі, а зелені». Можуть відіслати перевдягтися навіть кілька разів, поки не вирішать, що ти справді не скомпроментуєш обличчя фірми.

У твоєму гардеробі немає місця штаням та сукням. Можеш зʼявлятися на роботі тільки у спідницях та блузках, піджаках чи жакетах. Панчохи чи колготи обовʼязкові, навіть якщо на вулиці 40 градусів тепла...

Журналіст 2.

У макіяжі обовʼязкові нафарбовані вії, губи та румʼяна, пасують вони тобі чи ні - це неважливо. Для цього надаються консультації косметолога, який підбирає колір та тон. Якщо прийдеш не нафарбована - це буде вважатися за неповагу до клієнтури. Можуть подумати, що ти, ледь вискочивши з ліжка, кинулися бігти на роботу, навіть не привівши себе в належний стан.

Повертаючись з обідньої перерви, вона знову повинна переодягнутися. Не обовʼязково повністю, але хоча б блузка повинна бути іншою. Коли закінчується робочий день, та ж мила жіночка, яка зустрічала вранці, стоїть біля входу.

Ти йдеш коридорами і не повинна виглядати змарнілою, «дибати» на шпильках, мати недбалу зачіску чи під очима туш, що осипалася.

Журналіст 1.

Нарешті ти вдома ... Чудова квартира, лише тут ти можеш бути собою.

Ну й до чого тобі зараз? Навіть не до особистого життя... А завтра знову бути у формі, виглядати чудово, бути одягненою зі смаком.» Виходять обурені хлопець з дівчиною Д. - То не так.

Х. - I там не так.

Д. - Ця блузка занадто коротка до школи. Не на дискотеку все ж таки зібралася. Ой! Та мама...

Х. - І в мене мама така ж сама вперта. І черевики недобре начищені. І штани з матнею та порвані. Ну все їй не так. Що ж нам уже робити?

Д. - Слухай ми з тобою так заговорилися, що й не помітили як прийшли до ліцею.

Х.-А що ж то у нас в класі так людно? Давай швидше чухаєм геть звідси.

Д. - Чекай. Дивись, що пише «Чарівний світ моди». А давай залишимося і подивимося, що ж тут буде відбуватися?

Х. - Та ну тебе. Вдома мама втирає то не бери, там застібни а то ще й тут зараз те саме буде. Набридло!

Ж. 1. - Сідайте- сідайте. Не бійтеся, нічого такого у нас не буде.

Ж.2. - Ви краще уважно слухайте і мотайте на вус все те, що тут буде відбуватися.

Ж. 1. - Тоді, можливо і поради мами не будуть для вас такими дивними.

Ж.2. - І так запрошуємо ведучих нашого свята.

В.1. - Добрий день, дорогі друзі!

В.2. - Раді вітати Вас на нашому святі.

В.1. - Всі ми знаємо, що таке мода. Але чи знаємо ми її до кінця. Це не тільки зміна одягу - це складне естетичне і соціальне явище. Це пошук свого стилю, манери, поведінки, проявлення смаку і внутрішньої культури.

В.2. - «мода» походить від «модус» - образ, стиль. Тому «модус вівенді» спосіб життя в багатьох випадках залежить від того образу, який ви пропонуєте навколишньому світові, багато в чому за допомогою одягу, який ви носите.

В. 1. - Мода вражала, дивувала, захоплювала, інколи шокувала та навіть злила людей з першого ж дня своєї появи. В.2. - А коли ж вона появилася?

В.1. - Може хтось із присутніх знає? Більшість фахівців вважає, що народженням її вважають Х1У століття. В.2. - А що ж було до того?

В.1. - Дикуни, мабуть, носили шкури тварин, або одяг, що пошитий із такої шкіри.

Х. - Супер! Я й не знав, що у наших предків був такий крутий прикид.

Д. - Ти, напевно, собі уявив мʼякесеньку шкірочку ніжну та приємну на дотик. Ти дуже помиляєшся. Вона була зовсім не така як зараз.

Х. - Але ж всеодно шкіра, розумієш сама справжня шкіра, навіть зараз, напевно такої не знайти.

Д. - А! Що з тобою говорити. Краще, тихо будь та не заважай слухати ні мені, ні всім решта.

X. — Та ну тебе.

В. 2. - Добути таку шкіру було дуже і дуже непросто. Тому це була стара, не змінюючи свого вигляду, форма одягу.

В.1. - Людина може і повинна бути красивою своїми справами, зовнішністю, одягом, душевними якостями. Одяг супроводжує людину скрізь і постійно здійснює значний вплив на її настрій, працездатність, може надавати почуття впевненості, оптимізму, або, навпаки, створювати пригнічений настрій. Навряд чи можна знайти людину, яка б не хотіла б бути зодягнена красиво. Навчати цьому повинні художники-модельєри – перші пропагандисти красивого одягу.

В.2. - Ой! Не знаю чи всі вже аж так хочуть гарно вдягатися. Є ж такі, що аж страшно дивитися на них. Дивишся йде, а що воно таке йде... невідомо. В.1. - Та це все поправимо!

В.2. - Думаєш?

В. 1. - Впевнена. Потрібно знайти лише правильний підхід. Ось у мене є один знайомий, який якраз тепер намагається приборкати свою дочку. А що з того вийшло? Побачимо.

Сценка «Нелегко бути красунею».

Батько. - О! Господи. Доню, ти куди зібралася?

(виходить дівчинка з яскравим макіяжем та одягнена в стилі хіп хоп).

-                       Як куди, на дискотеку.

-                       Та ти що? Це жах. Я подумав, що ти зібралася на бал-маскарад.

-                       Тату, ти нічого не розумієш.

-                       Справді, нічого не розумію...Ти так замаскувалася, що можеш проводити супер секретну операцію. Тебе нізащо не впізнають.

-                       Та ну тебе!

Б. - Обов"язково треба відправити свою дочку на курси в якесь модне агенство...

В.2. - Ой! Співчуваю я таким батькам. Вони заради своїх чад готові на все, а тим «по барабану».

В.1. - Та ні. У мого знайомого все вийшло так як він і хотів. Я ж казала, головне знайти правильний підхід.

В.2. - А він що його знайшов?

В.1. - Звичайно. Зараз сама побачиш. Його дочка все ж таки їде на міс світу.

В.2. - Якого? Того чи тамтого?

В.1. - Сама побачиш.

(входить гарно вдягнена дівчина)

В.2. - Яка красуня вийшла. В таку і закохатися можна. Правда ж, хлопці?

Пісня «Краса твоя». Х. - Ой! Яка... У мене навіть слів нема.

Д. - Так, їх у тебе ніколи нема, коли треба сказати щось розумне.

Х. - А ти це до чого ведеш?

Д. - Та до того, що треба трохи мудрі книжки читати та спілкуватися не тільки зі своїми «корешами», а й з іншими ровесниками. Якщо твої однолітки не мають чогось такого, що маєш ти, це зовсім не означає, що вони погані чи нерозумні. Запамʼятай це.

Х. — Та я що? Я-я так не думаю.

Д. - От і добре. Давай послухаємо далі.

В.1. - Бачиш, я ж казала...

В.2. - Так-так. Одяг, дійсно, здатен змінити людину.

В. 1. - Тільки треба вміти правильно вдягатися.

В.2. - Оскільки, ми за вас усіх дуже переживаємо, то підготували короткий інструктаж, щодо того що і з чим та якого кольору слід вдягати.

В.1. - І так, уявіть собі, що «Йдучи на співбесіду з приводу влаштування на роботу або отримання підвищення по службі, вдягніться так, як одяглися б для виконання тієї роботи, яку мрієте отримати.!».

В.2. - Одяг, в якому ви прийдете на першу зустріч, як і ваш загальний зовнішній вигляд, одразу ж справить певне враження на роботодавця та потенційних колег. Все ж таки - «за одягом зустрічають». Тим більше, що психологи стверджують: люди у 85 випадках із 100 своє ставлення до іншої людини будують на основі першого враження.

В.1. - Головна вимога до одягу - охайність. Костюм завжди повинен бути ретельно відпрасованим, без плям, сорочка свіжою, взуття начищене до блиску і без збитих каблуків.

Одяг повинен відповідати місцю , часу, характеру події. Краще вдягатися просто, ніж із претензією. Влітку та вдень краще носити світлий костюм чи сукню, взимку та у вечірній час - більш темних кольорів.

В.2. - В процесі підготовки до ділової зустрічі треба приділити увагу підбору ділового костюма. Найкраще підходять однотонні костюми: сірі, темно-сірі, чорні. Кольори краваток бажано обирати близькі до кольору костюма, але більш насичені - відповідно: до сірого - сіро перли нова, темно-сірого, синьо-червону, чорного - темно - бордову.

В.1. - Така гама кольорів, зверніть увагу, не буде відволікати вашого співрозмовника, він буде настроєний на «ділову хвилю». А ваш зовнішній вигляд лише підкреслюватиме повагу до того, з ким ви маєте справу. В.2 — А як мені не подобаються такі кольори?

В.1 - Повір, якщо захочеш отримати роботу, пожертвуєш... Адже, слухай, що радять спеціалісти, якщо ви виберете більш яскраву краватку чи сукню, то на співрозмовника буде здійснюватись емоційний тиск.

Вибір кольору дає можливість скласти хоча б поверхневе враження про його власника. Наприклад:(мова про краватки), яскраво-червона - видає експресивність, деяку непослідовність господаря. Співвідношення яскраво-червоного з жовтим - розкутість, наполегливість у відстоюванні власної токи зору. Сині, темно-коричневі кольори з червоним повідомляють про доброзичливість, готовність зрозуміти ближнього.

В.2. - Підбираючи краватку треба памʼятати про свої розміри, чим він більший, тим ширшою має бути ваша краватка. І ще одне, слухайте уважно, хлопці, краватка ніколи не повинна бути світліша за сорочку! На престижних краватках шов на 5-6 см. Не доходить до краю. Особливий шик - ниточка з вузликом, що стирчить із зворотнього боку. В офіційній обстановці піджак повинен бути застебнутим. У такому вигляді входять до кабінету, на нараду чи виступати з доповіддю. Такий же вигляд має бути і тоді, коли входите до ресторану, на прийом, до глядацького залу театру. При цьому нижній гудзик піджака може бути розстебнутий. Розстебнути гудзики можна за столом або сидячи у кріслі.

В.1. - На прийоми всіх видів рекомендується надівати білу сорочку з краваткою будь-якого, але не яскравого кольору. В інших випадках колір сорочки повинен гармонувати з кольором костюма. Оптимальна довжина краватки - до пояса брюк.

Із строгими костюмами слід взувати черевики чорного або темно-коричневого кольорів. Перевагу треба віддавати чорному взуттю, тому що воно личить до костюма будь-якого кольору. Влітку до нетемного костюма можна взувати світле взуття, Лаковані черевики треба взувати тільки до смокінга або фрака. Колір чоловічих шкарпеток повинен співвідноситися з кольором костюма. В ідеалі він має бути темніший за колір костюма, але трішки світліший за колір взуття.

Х. - (бере ручку і листок)

Д. - Що ти робиш?

Х. - А хіба це все можливо запамʼятати? Іду записувати. Бодай хоч щось правильно робитиму.

Д. - Дивись, тільки нічого не переплутай.

Ж. 1 - Давайте й справді зробимо паузу, а то дійсно так багато інформації...

Ж .2. - Я не проти.

Танець.

В.2. - Слухай, ти часом не знаєш що таке « теорія вартості однієї носки», а то я якось не розумію?

В. 1 - Чому ж не знаю? Знаю. Цінність одягу визначається співвідношенням її ціни до того скільки разів ви його одягнете. Ось чому піджак вартістю 30 гривень, який ви зможете вдягти один раз, виявиться більш дорогим, ніж той, що коштує 200, але буде надітий 200 разів!

В.2. -А! Тепер все ясно. Слухай, а що ми тільки знайшли для хлопців правила, щоб гарно вдягатися?

В.1 - А то чому? Є й для дівчат.

В. 2 - То коли ж ми вже їх читати будемо? Всім дівчатам так і не терпиться Почути щось цікаве та корисне.

В.1 - Жіноча мода менш стабільна, ніж чоловіча, та пропонує більш широкий вибір фасонів одягу та кольори тканин, але деякі традиції та правила існують і для неї. Найголовніше - кольорова гама туалетів, сукня та аксесуари повинні доповнювати одне одного, а фасон одягу відповідати особливостям фігури. Не рекомендується носити багато прикрас.

В.2. - Піклуватися про зовнішній вигляд необхідно, але приводити себе в належний порядок можна тільки вдома, в номері готелю або в місцях призначених для цієї мети. Не можна, наприклад, розчісуватись, чистити нігті, приводити в належний стан костюм у громадських місцях, за столом, на вулиці.

В.1. - Для жінок найбільш прийнятним є класичний стиль. Надто короткі спідниці та сукні з глибоким вирізом носити діловій жінці не рекомендується. (ми говоримо зараз лише про робочі дні). За традицією основу ділового стилю жінки складає костюм або сукня-костюм. Жінка може вдягнути й брючний костюм, але треба памʼятати про вік, повноту, інші вади фігури. До вʼязаних речей теж треба ставитися обережно: вони можуть як підняти престиж їх власниці, так і різко погіршити її репутацію. Такі речі повинні бути авторською унікальною роботою, виключно високої якості і за дизайном, і за виконанням.

В.2. - Виявляється, що в одязі є деякі так звані дрібнички, але їх треба знати на зубок. Ось послухайте:

Надмірна строкатість в одязі свідчить про відсутність смаку та почуття міри;

Ніколи не вдягайте білі шкарпетки під діловий костюм;

Чоловіка від жінки відрізняє ще й скромність - діловий чоловік не повинен носити на пальцях нічого, крім шлюбної обручки!

Практика ділового спілкування доводить, що із смаком вдягнена людина успішніше веде справи, ніж та, що вдягається «аби як»! Треба пам"ятати: костюм - це не щось на вас, це - ви.

В.1. - Ми все про сучасне, а давайте пригадаємо історію. Для цього запрошуємо сюди експерта з питань моди.

Е. - Про історію моди можна говорити дуже багато. Та я хочу зупинитись на деяких родзинках з історії моди. І так, каблук придумали, хто б ви думали? Персидські військові, а точніше - кіннотники, бо каблуком було набагато легше захопити стремено, ніж рівною підошвою військового черевика, та й у бою він дозволяв впевненіше триматися в сідлі.

Довго каблук залишався надбанням виключно військових, аж поки у Франції на нього не поклав своє око король Людовік ХУ. Сам монарх був росту невеликого і страшно цим переймався, а коли ставав на високі підбори, то кудись зникали всі королівські вагання! Звичку короля швиденько за мавпували придворні. Із Франції почався переможний поступ каблуків країнами Європи.

А ось французька імператриці Євгенія, дружина Наполеона 111, не встояла перед спокусою мати модний вигляд, коли вирушала у 1869 р. На відкриття Суецького каналу. Вона «прихопила» з собою 250 суконь! Не дивина, що чи не єдине, чим прославилася ця особа королівської крові. - її численні туалети.

В. 2. - Дякуємо нашому експерту. Ну й імператриця. Уявляєш, як вона це все везла?

В. 1. - А інакше й бути не могло. Адже вона жила у Франції у Х1Х ст., в часи виникнення перших салонів мод. Тодішні модельєри посилено чаклували над шедеврами з шовку, парчі, мережива, перлів, створюючи шедеври для модниць із вищого світу. Так і народилося відоме нині «від кутюр» - мистецтво пошиття одягу вищого класу.

В.2. - Сьогодні, бути модельєром-дизайнером мрія багатьох. Це доволі престижна професія, яка вимагає чимало терпіння, море фантазії та витонченого смаку. Модельєр повинен досконало, мабуть, знати людину, щоб пошити для неї одяг, бо як тут уже говорилося одяг- це не тільки зовнішній вигляд, а й внутрішній світ тієї чи іншої людини.

В.1. - Цікаво, а чи знають наші слухачі модельєрів - дизайнерів?

В. 2 - Давай, спитаємо.

В.1. - Світ високої моди створювали майстри, імена яких знає майже весь світ. Це Джані Версаче, Ніна Річчі, Крістіан Діор, Габріель Шанель, Валентино Гарвані.

В.2. - Серед українських дизайнерів - Сергій Бизов, Лілія Пустовіт, Оксана Карванська, Андре Тан, Катерина Сільченко.

В.1. - Кілька слів саме про наших модельєрів.

В.2. - Пропоную зробити паузу.

Х. - Підтримую.

Д. - Ой ! Ну нащо тобі ця пауза. Я так хотіла послухати про модельєрів, а ти пауза... пауза.

Х. - Розумієш, почуту інформацію треба «переварити» та посортувати.

Д. - А тобі це поможе?

Х. - Ще й як!

Д. - Добре, давайте вашу паузу.

Пісня Модниця

В.1. - І все ж таки, декілька слів про наших модельєрів.

Ж. 1. - Сергій Бизов - найдорожчий та найреспектабельніший український дизайнер. З початку своєї карʼєри він обрав свій напрям - одяг для багатих людей. На його покази потрапляють тільки дуже важливі персони. В шатах його роботи ми можемо бачити Олександру Кужель, Таїсію Повалій, Юлію Тимошенко. Образ для якого творить дизайнер . - соціально реалізована в собі жінка, яка не забуває про своє начало.

Ж. 2. - Лілія Пустовіт - дизайнер, що успішно продає свої моделі як в Україні, так і за її межами. Учениця Бизова Лілія Пустовіт вибрала для себе напрям - одяг для масового споживача. Має власну індустрію. Чимало вбрання від цього дизайнера має співачка Наталія Могилевська, Марія Бурмака. Лілія бачить жінку вільною, романтичною, яка вміє йти в ногу з часом.

Ж.1. — Оксана Карванська - львівський модельєр, яка до кожної своєї колекції розробляє нову філософію бачення жінки її моделі легко впізнати за фольклорними елементами, які Оксана любить використовувати. У цього дизайнера одягається Марина Одольська і міська влада Львова. В.1. - А зараз - сюрприз.

В.2. - До нас у гості завітав сам модельєр, з яким вас, шановні глядачі , тільки що знайомили.

В.1. - Зустрічайте - Оксана Карванська.

О.К. - Доброго дня, всім присутнім. Дуже приємно, що ви запросили мене на своє свято.

В.2. - А ми, які раді, що ви знайшли час приїхати.

В.1. - Ми б дуже хотіли, щоб ви, як професіонал, порадили нашим слухачам, що їм треба знати для того, щоб завжди гарно виглядати?

О.К. - Із задоволенням. Я постараюся дати декілька корисних порад. Та , насамперед, мені хотілося б повторити слова середньовічного генія Монтескʼє, який сказав: «У жінки є тільки одна можливість бути красивою, але бути привабливою є сто тисяч можливостей!» І так, важливим є те, як ви підбираєте для себе одяг, адже все залежить від особливостей фігури:

Струнким - з легкої цупкої тканини або з великим ворсом;

Огрядним - важкі спадаючі тканини;

Стрункі можуть носити одяг яскравих кольорів з великим малюнком, з поперечними чи косими смугами;

                Огрядні   -   тканини   з   дрібним   малюнком,   поздовжніми   смугами   та

однотонні тканини темних кольорів;

В одязі одночасно повинно використовуватися не більше 3-х кольорів. При цьому не треба забувати, що темні кольори поглинають світло та зменшують обʼєкт, світлі - відбивають світло і зорово збільшують обʼєкт; червоний та оранжевий - відволікають увагу; жовтий та зелений накладають відблиск на обличчя; синій найбільш приємний, тому свого часу такими популярними стали блакитні джинси; фіалковий - завжди виграшний для жінок; червоний - веселий колір, але знищує особистість; сірий - найбільш вдалий колір для публічності.

А взагалі хочу дати вам добру пораду: виберіть для себе магазин чи кравця, який вам подобається, та вдягайтеся тільки там. Цікава деталь: великий Ейнштейн не любив гаяти час на придбання гарного одягу, але завжди він виглядав «з голочки». Спитаєте «Чому?», а тому що в його гардеробі були десятки однаковісіньких костюмів, сорочок та взуття, і йому не треба було витрачати час на «дрібниці», хоч насправді це все дуже серйозно і сподіваюся, що і ви так думаєте, особливо після почутого тут.

В. 1. - Дуже дякуємо, пані Оксано, що ви знайшли час і завітали до нас.

В.2. - Примхлива пані Мода виходить на подіуми у всій своїй красі.

В.1.- Вона ніби хоче перед усіма похизуватися своєю красою, витонченістю, фантазією...

В.2. — Не оминула вона і нас, оскільки, сьогодні в нашій школі таке свято.

В.1. - Тож запрошуємо на подіум наших топ-моделей.

(під музичний супровід виходять дівчата та хлопці у різних стилях одягу) Інтервʼю :

Ж.1. - Що означає для вас модно вдягнена людина?

Ж.2. - Ваше ставлення до моди?

Ж.1. - Яку роль відіграє одяг для людини?

Ж.2. - Чи будете ви спілкуватися з людиною, яка вдягається не дотримуючись ніяких правил?

Ж. 1. - Ваше ставлення до шкільної форми?

Ж. 2. - Якщо б ви мали пошити шкільну форму, якою б вона була?

Ж.1. - Чи важливо, вдягаючись, дотримуватись певного стилю?

Ж. 2. - Що корисного взяли для себе сьогодні?

В. 1 - Як бачимо скільки є людей, стільки ж і думок різних по відношенню до моди.

В.2. -І це дуже добре. Памʼятайте, завжди треба мати свою думку та вміти її відстояти.

В.1. - Смак - поняття надто складне, воно не терпить ніякого втручання. Але дуже важливо навчитися відчувати межу в усьому, в тому числі і в одязі. Давайте, уявімо, що лише на одну мить смак в усіх людей став однаковим. Що буде?

В. 2 - Це жахливо! Все навколо таке одноманітне та сіре. А ніщо так не втомлює як одноманітність. Рідко кому хочеться все життя ходити в одному ж і тому самому.

В. 1. - І на здоровʼя. Кожний одягається відповідно до свого смаку. Хтось поспішає за модою, хтось прагне її випередити, хтось до неі байдужий - у кожного свій смак 1, відповідно своє ставлення до моди, яка, зверніть увагу, пропонує, а не диктує.

В. 2. - Тому не можна критикувати когось лише за те, що він вдягається не так, як вам подобається, тим більше говорити про це вголос.

Смак - це насамперед уміння взяти з моди те, що вам найбільше підходить.

В. 1. - Зрештою, не людина для моди, а мода для людини. Отож, на такій оптимістичній ноті ми закінчуємо наше свято. До побачення!

В.2. - Бажаємо вам виглядати завжди на «всі сто». Дякуємо за увагу!

image

pdf
Додав(-ла)
Возняк Надія
Додано
26 лютого
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку