Захід для пришкільного табору, який проводиться у вигдяді "подорожі" із зупинками: станція "Художня", мегаполіс Музики, зупинка "Театральна". На кожній зупинці проводиться декілька цікавих конкурсів.
Обладнання: карта подорожі, аркуші А4, звукозапис 3 видів музики, 4 фрагменти мелодій, 8 аркушів із геометричними фігурами.
День занурення в мистецтво
Обладнання: карта подорожі, аркуші А4, звукозапис 3 видів музики, 4 фрагменти мелодій, 8 аркушів із геометричними фігурами.
Хід заходу
1 ведучий. Добрий день, вітаєм вас, настає дозвілля час!
2 ведучий. Хай пісня тут лине, хай сміх скрізь лунає,
У кожного усмішка радісно сяє!
А зараз усіх нас мандрівка чекає!
1 ведучий. Сьогодні ми подорожуємо країною Мистецтв.
Ось план нашої подорожі.
Перша станція – «Художня». Тут ми сядемо в чарівний потяг і вирушимо в дорогу. Але спочатку купимо квитки. Щоб їх отримати, необхідно відгадати загадки.
Він для фарби — незамінний,
Бо художник він відмінний.
Розфарбує все, як треба,
І малюнок є вже в тебе.
(Пензлик)
Білий-білий, наче сніг,
Рук нема, немає ніг,
Не людина і не звір,
А зовуть його... (Папір)
Гарно лінії виводить,
По папері легко ходить,
Він художник-молодець,
Чудодійний... (Олівець)
Постирає все, що бачить,
Це не іграшка, не м 'ячик,
Опусти ти руку в сумку
Та дістань в долоні... (Гумку)
Ми на вернісаж прийшли, Щось цікаве там знайшли, То не птах і не людина, А зовуть її... (Картина)
|
|
|
Молодці! Квитки куплені, вирушаймо в подорож!
Художник. Моя професія – з найкращих,
На радість дітям всім вона.
Я пензлем оживляю казку
Для них в журналах і книжках.
Мої малюнки зустрічає
Привітно мила дітвора.
І посмішка дитяча щира – найбільша втіха є моя!
Вітаю гостей чудової країни!
Конкурс перший – «Домалюй». Кожній команді дається аркуш із зображеними на них геометричними фігурами. Завдання: подумайте, що має таку форму і домалюйте цей предмет.
Учні малюють та демонструють свої роботи, судді оцінюють роботи (від 1 до 5 балів).
Ведучий 1. Молодці! Прямуємо далі!
Ведучий 2. А нас вже зачекалися в мегаполісі Музики. Але перш ніж потрапити до міста потрібно заспівати веселу пісню!
Кожна команда співає пісню на свій вибір.
Музика. На дивній планеті, в музичному краї,
Вітри на сопілочках полечку грають,
У марші чіткому крокують краплини
І пісня туманів над річкою лине…
У тому співочому дивному краї
Музичне місто на тебе чекає.
Там слухай музику, співай,
Весело танцюй та грай, сперечайся, говори,
Фантазуй і мрій – твори!
Вас бере за руки дивовижна казка.
В світ чарівних звуків просимо, будь ласка!
А зараз на всіх чекає Музична вікторина. Ви почуєте 3 види музики. Якщо це буде пісня – ви робите рухи руками, танець – плескаєте в долоні, марш – крокуєте.
Звучить музика, всі виконують рухи. Команда, яка помилилася найменше разів, отримує 5 балів.
Музика. Наступний конкурс «Впізнай мелодію». Команди почують 4 мелодії. Потрібно уважно прослухати уривок та сказати назву пісні.
Ззвучать уривки, учасники відповідають.
Ведучий 1. Треба їхати далі. Але у нас проблема з транспортом. Що робити?
Ведучий 2. А нехай нам допоможуть команди і виготовлять один із видів транспорту – кораблики.
Ведучий 1. Правильно, змайструємо кораблики і в дорогу!
Кожному учаснику команди дається аркуш паперу. Яка команда швидше змайструє 10 корабликів та й переможе. Зрозуміли? Почали!
Ведучий 2. А тепер нас чекає місто Архітекторів.
Жителі міста ніяк не можуть побудувати нові будинки. Тому, що кожен має свої улюблені архітектурні елементи і всі будинки виходять чомусь однакові. Спроба створити щось нове закінчується поразкою. Давайте їм допоможемо!
Ведучий 1. Всі учасники команд малюватимуть будинок. Кожен намалює один елемент. Наприклад, перший – фундамент, другий – стіни і так далі.
Учні виконують свої малюнки, судді оцінюють роботи.
Ведучий 2. А ми прямуємо до кінцевої зупинки «Театральної».
- ви жуєте солодку грушу;
- ви випадково з'їли гіркий перець;
- ви кусаєте лимон;
- ви їсте несмачну холодну вівсяну кашу.
Походити, як:
- немовля;
- Чарлі Чаплін;
- глибокий старий;
- балерина;
- солдат;
- горила;
- слон;
- людина, розбитий радикулітом. Вимовити фразу «Мені подобається країна чудес»:
- з подивом;
- з тремтінням у голосі;
- заїкаючись;
- як дитина;
- запитально;
- з жахом;
- розчаровано;
- захоплено.
Висловити свої емоції на дану ситуацію криком:
- Ви бабуся. Сидите, дивіться у вікно і бачите, як хулігани ображають вашого улюбленого онука;
- Ви на стадіоні. На останній хвилині ваша улюблена команда забиває переможний м'яч і стає чемпіоном;
- Ви чоловік. Стоїте на балконі, голитеся і раптом бачите, як вашу нову машину викрадають;
- Ви Тарзан. Видайте переможний клич.
Посидіти як:
- бджола на квітці;
- голова екзаменаційної комісії;
- побита собака;
- вершник на коні.
Розповісти вірш Агнії Барто:
Йде бичок гойдається,
Зітхає на ходу.
Але от дошка кінчається,
Зараз я впаду,
уявити, що:
- ви на урочистій лінійці;
- ви іноземець;
- вас розбудили вночі, ви періодично засинаєте;
- у стилі реп.
Ведучий 1. Слово суддям. Оголосіть результати нашої гри-подорожі.
На цьому наша подорож закінчується, але спілкування з мистецтвом продовжується. І нехай воно приносить вам лише радість!