Сценарій заходу "День занурення в мистецтво"

Про матеріал

Захід для пришкільного табору, який проводиться у вигдяді "подорожі" із зупинками: станція "Художня", мегаполіс Музики, зупинка "Театральна". На кожній зупинці проводиться декілька цікавих конкурсів.

Обладнання: карта подорожі, аркуші А4, звукозапис 3 видів музики, 4 фрагменти мелодій, 8 аркушів із геометричними фігурами.

Перегляд файлу

День занурення в мистецтво

 

Обладнання: карта подорожі, аркуші А4, звукозапис 3 видів музики, 4 фрагменти мелодій, 8 аркушів із геометричними фігурами.

 

 

Хід заходу

 

1 ведучий. Добрий день, вітаєм вас, настає дозвілля час!

2 ведучий. Хай пісня тут лине, хай сміх скрізь лунає,

                    У кожного усмішка радісно сяє!

                    А зараз усіх нас мандрівка чекає!

1 ведучий. Сьогодні ми подорожуємо країною Мистецтв.

                   Ось план нашої подорожі.

Перша станція – «Художня». Тут ми сядемо в чарівний потяг і вирушимо в дорогу. Але спочатку купимо квитки. Щоб їх отримати, необхідно відгадати загадки.

 

Він для фарби — незамінний,

Бо художник він відмінний.

Розфарбує все, як треба,

І малюнок є вже в тебе.

(Пензлик)

 

Білий-білий, наче сніг,

Рук нема, немає ніг,

Не людина і не звір,

А зовуть його... (Папір)

 

 Гарно лінії виводить,

По папері легко ходить,

Він художник-молодець,

Чудодійний... (Олівець)

 

 Постирає все, що бачить,

Це не іграшка, не м 'ячик,

Опусти ти руку в сумку

Та дістань в долоні... (Гумку)

 

Ми на вернісаж прийшли,

Щось цікаве там знайшли,

То не птах і не людина,

А зовуть її... (Картина)

 

Змалював Андрійко маму,

А малюнок вставив в раму.

Цей малюнок, не секрет,

Називається... (Портрет)

 

Бачим ліс, галяву ясну,

День безхмарний та прекрасний,

Захопило подих аж,

Як побачили... (Пейзаж)

 

Фрукти, овочі та ваза,

Кожен з вас побачить зразу

В чому річ і в чому суть,

Як картину цю зовуть?

(Натюрморт)

 

Молодці! Квитки куплені, вирушаймо в подорож!

Художник. Моя професія – з найкращих,
                   На радість дітям всім вона.
                   Я пензлем оживляю казку
                   Для них в журналах і книжках.
                   Мої малюнки зустрічає
                   Привітно мила дітвора.
                   І посмішка дитяча щира – найбільша  втіха є моя!
                  Вітаю гостей чудової країни!

 Конкурс перший – «Домалюй». Кожній команді дається аркуш із зображеними на них геометричними фігурами. Завдання: подумайте, що має таку форму і домалюйте цей предмет.

Учні малюють та демонструють свої роботи, судді оцінюють роботи (від 1 до 5 балів).

Ведучий 1. Молодці! Прямуємо далі! 

Ведучий 2. А нас вже зачекалися в мегаполісі Музики. Але перш ніж потрапити до міста потрібно заспівати веселу пісню!

 Кожна команда співає пісню на свій вибір.

Музика. На дивній планеті, в музичному краї,
               Вітри на сопілочках полечку грають,
               У марші чіткому крокують краплини
               І пісня туманів над річкою лине…
               У тому співочому дивному краї
               Музичне місто на тебе чекає.
               Там слухай музику, співай,
               Весело танцюй та грай, сперечайся, говори,
               Фантазуй і мрій – твори!
               Вас бере за руки дивовижна казка.
               В світ чарівних звуків просимо, будь ласка!
                А зараз на всіх чекає Музична вікторина. Ви почуєте 3 види музики. Якщо це буде пісня – ви робите рухи руками, танець – плескаєте в долоні, марш – крокуєте.

Звучить музика, всі виконують рухи. Команда, яка помилилася найменше разів, отримує 5 балів.

Музика. Наступний конкурс «Впізнай мелодію». Команди почують 4 мелодії. Потрібно уважно прослухати уривок та сказати назву пісні.

Ззвучать уривки, учасники відповідають.

Ведучий 1. Треба їхати далі. Але у нас проблема з транспортом. Що робити?
Ведучий 2. А нехай нам допоможуть команди і виготовлять один із видів транспорту – кораблики.

Ведучий 1. Правильно, змайструємо кораблики і в дорогу!

Кожному учаснику команди дається аркуш паперу. Яка команда швидше змайструє 10 корабликів та й переможе. Зрозуміли? Почали!

 

Ведучий 2. А тепер нас чекає місто Архітекторів.

Жителі міста ніяк не можуть побудувати нові будинки. Тому, що кожен має свої улюблені архітектурні елементи і всі будинки виходять чомусь однакові. Спроба створити щось нове закінчується поразкою. Давайте їм допоможемо!

Ведучий 1. Всі учасники команд малюватимуть будинок. Кожен намалює один елемент. Наприклад, перший – фундамент, другий – стіни і так далі.

Учні виконують свої малюнки, судді оцінюють роботи.

Ведучий 2. А ми прямуємо до кінцевої зупинки «Театральної».

  1. Ми пропонуємо виконати наступні завдання: Показати мімікою (представники команд по черзі виконують завдання, команда, представник якої виконав завдання краще отримує бал):

- ви жуєте солодку грушу;

- ви випадково з'їли гіркий перець;

- ви кусаєте лимон;

- ви їсте несмачну холодну вівсяну кашу.

Походити, як:

- немовля;

- Чарлі Чаплін;

- глибокий старий;

- балерина;

- солдат;

- горила;

- слон;

- людина, розбитий радикулітом. Вимовити фразу «Мені подобається країна чудес»:

- з подивом;

- з тремтінням у голосі;

- заїкаючись;

- як дитина;

- запитально;

- з жахом;

- розчаровано;

- захоплено.

Висловити свої емоції на дану ситуацію криком:

- Ви бабуся. Сидите, дивіться у вікно і бачите, як хулігани ображають вашого улюбленого онука;

- Ви на стадіоні. На останній хвилині ваша улюблена команда забиває переможний м'яч і стає чемпіоном;

- Ви чоловік. Стоїте на балконі, голитеся і раптом бачите, як вашу нову машину викрадають;

- Ви Тарзан. Видайте переможний клич.

Посидіти як:

- бджола на квітці;

- голова екзаменаційної комісії;

- побита собака;

- вершник на коні.

Розповісти вірш Агнії Барто:

Йде бичок гойдається,

Зітхає на ходу.

Але от дошка кінчається,

Зараз я впаду,

уявити, що:

- ви на урочистій лінійці;

- ви іноземець;

- вас розбудили вночі, ви періодично засинаєте;

- у стилі реп.

 

Ведучий 1. Слово суддям. Оголосіть результати нашої гри-подорожі.

На цьому наша подорож закінчується, але спілкування з мистецтвом продовжується. І нехай воно приносить вам лише радість!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
706
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку