Сценарій заходу «ПІРАТСЬКЕ ПАТІ»

Про матеріал
Допомогти дітям збагнути цінності життя людини (друзі, сім'я, здоров'я…), дати розуміння того, що здоров'я – то найцінніший скарб, який треба берегти, не допускаючи шкідливих звичок, негативної поведінки тощо. Розвивати уміння діяти командно, злагоджено, домагатися позитивних результатів, розподіляючи дії між членами команди; розвивати лідерські здібності. Виховувати позитивне ставлення до життя, уміння долати перешкоди, бути цілеспрямованими, наполегливими у досягнення мети; виховувати почуття «командного духу», коли «один - за всіх, і всі – за одного!»; виховувати бажання проводити досуг в колі друзів, цікаво і змістовно
Перегляд файлу

                                                           

Сценарій заходу

«ПІРАТСЬКЕ ПАТІ»

Автор: Забудська Л.П., вчитель образотворчого мистецтва

Олександрівського ЗПЗСО Херсонського району Херсонської області

 

Мета заходу: Допомогти дітям збагнути цінності життя людини (друзі, сім'я,  здоров'я…), дати  розуміння того, що здоров'я – то найцінніший скарб, який треба берегти, не допускаючи шкідливих звичок, негативної поведінки тощо.

   Розвивати уміння діяти  командно, злагоджено, домагатися позитивних результатів, розподіляючи дії між членами команди;  розвивати лідерські здібності.

   Виховувати позитивне ставлення до життя, уміння долати перешкоди, бути цілеспрямованими, наполегливими у досягнення мети; виховувати почуття «командного духу», коли «один  -  за всіх, і всі – за одного!»; виховувати бажання проводити  досуг в колі друзів, цікаво і змістовно.

 

  Методи: ігри, загадки, речівки-слогани, концертні номери-імпровізації (шумовий оркестр, пісні-частівки, сценка), квест…

 

  Обладнання: декорація «Острів скарбів», костюми піратів, аудіозаписи (гімн піратів, фонограми концертних номерів, фонова музика, музика-супровід ігор, атрибути для ігрової програми)

                                                    Хід заходу:

                      (Під супровід пісні «Десять піратів» з'являються ведучі заходу -

корсари Джек та Джесіка )

Джек: Йо-хо-хо!

Джесіка: Привіт, дітлахи!

Джек: Ха-а-ай, малі!

Джесіка: Ми вітаємо вас на піратському паті!

Джек: І сьогодні буде не просто спекотно – ГАРЯЧЕ!

Джесіка: Адже настає час розважатися, гратися, сміятися!.. Ви готові?

Джек: Але спершу познайомимось! Флотилія Олександрівської школи – струнко!

( Звучить піратський гімн)

Джек: Капітани кораблів, слухай мою команду! Урочисто, голосисто, представить свою команду!

Команди оголошують назву корабля, речівку-слоган

 

«МОРЕМАНИ»

«Моря і океани здолаєм залюбки,

Веселі моремани, відважні моряки!

 

                                                       «ЗАБІЯКИ»

Ми – пірати-розбишаки,

Задаваки, забіяки!

Ми – гроза усіх морів,

океанів, кораблів!

 

                                                       «КОРСАРИ»

Восьминоги і акули

Нам, корсарам, не страшні!

Не горіли, не тонули

Наші славні кораблі!

 

Джек: Бачу, що всі команди готові і в прекрасному настрої! Тож починаємо!

Джесіка: Зачекай, Джеку, а як же розминка? В здоровому тілі – здоровий дух, як кажуть бувалі пірати. Тож розпочнемо паті із  ЗАРЯДКИ!!!

(Розминка під музичний супровід)

Джесіка: Пірати ладні добряче повеселитися, до вподоби їм …

Джек: (втручається) Пляшка коли!

Джесіка: До вподоби їм пісні, таночки, ігри… Тож почнемо імпровізований  КОНЦЕРТ!!!

(Виступ команд)

Джек: Ну що ж , любі піратики, веселитися, я бачу, ви вмієте!

Джесіка: Джеку, мені так сподобалися ці дітлахи, давай відкриємо їм свою таємницю?

Джек: Згоден.

Джесіка: За синіми морями, за високими горами, далеко-далеко…схований СКАРБ!!! Всі пірати мріють його знайти.

Ніхто не знає, що то за скарб!

Джек: Я здогадуюсь! Багато-багато пляшок «Коли»!

Джесіка: Джеку, не сміши дітей! Друзі, а як ви вважаєте, що є справжнім скарбом? (діти висловлюють свою думку)

Джесіка:  Знайти справжній скарб можна лиш за картою, але, на жаль, її з'їли злі  риби-пірані. Треба їх виловити. Ось у нас є вудки з гачками…

                                                   Ігрова програма:

1. Гра «Ловись, рибко, велика та маленька!»

(вудками з магнітом - спіймати намагнічені рибки)

2. «Склади пазл» (повітряні кульки-рибки розрізати стеками- «розпороти черева піраням» витягнути шматочки карти, скласти пазл)

3.Загадки

Джек: Скласти то ми карту склали, але ж не все на ній зрозуміло, загадково!

Джесіка: малята, а ви допоможете Джекові відгадати загадку?

Тож слухайте уважненько, а хто здогадався, той руки – догори!

Увага! Перша загадка.

                                                         ЗАГАДКИ

 про Землю, океани й материки, екватор, компас, Африку, географічну карту               (див. додатки)

Джек: Ну що ж, тепер на карті все більш-менш зрозуміло…

- Команди, слухай мою команду, зайняти свої місця на кораблях!

   Рушаймо в подорож!

Джесіка : Сім футів під килем!  (Звучить музика)

Орієнтуючись по карті, діти здійснюють квест.

Дітлахи знаходять скарб  - скриньку з манускриптом:

«Здоров'я, друзі і сім'я – то справжній скарб людини!

Здоровим бути так важливо для кожної дитини!»

                                                ІГРОВА ПРОГРАМА

Проводяться конкурси:

1.Конкурс підняття якоря

2.Рухливий конкурс для всієї команди

3.Конкурс на знання корабельних термінів

4.Конкурс проходження зачарованою долиною

5.Конкурс «Перетин орлиних скель»

6.Конкурс на вибір корабельного кока

 Всі конкурси пройдені, настав час частування – «Солодкий стіл»!

 Пірати:  Ну що ж, дітлахи, сьогодні ми з вами цікаво і весело провели час,

а головне – збагнули, що для кожної людини найважливіше в житті – друзі, родина та гарне здоров'я! Бажаємо вам бути такими ж життєрадісними, бадьорими, адже дитинство – це прекрасна пора! Веселих вам канікул! Яскравих вражень! І – до нових зустрічей!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури:

 

1.Варзацька Л.О. Гра як засіб пізнання // Початкова школа. – 1988.–№12. – С.34-35.

2.Вишковський І. Гра як метод активізації пізнавальної діяльності // Психолог. – 2004. - №21-22. – С.100-114.

3.Використання гри для активізації навчально-виховного процесу: Посіб. для студ. пед. вузу та викладачів / Уклад.: Мішкурова В. Ф.; Пащенко М. І. – К.: Наук. світ, 2001. – С. 43 – 47.

4.Жижко Т. Ігрові методи навчання – передумова інтелектуального розвитку особистості // Рідна школа. - 2002.-№6.– С.72-73

5.Науменко В.О/ Посієш вчасно - вродить рясно. - К.: А.С.К., 1997.

6.Суботін В.М. Дитина пізнає світ, К.,1991, Р.V, с.86-90.

7.Щербань П. М. Дидактичні ігри у навчально-виховному процесі. // Початкова школа – 1997 - №9 – ст. 18.

                                                      

 

 

                                                         ДОДАТКИ

Загадки:

У чотирьох Бочках

Шість Китів засолено.

(Земля: Океани і Материки.)

Зверху полюс, знизу полюс.

Посередині жаркий пояс.

(Екватор.)

Візьми, дружок, мене в похід!

Зі мною ніхто не пропаде!

Дорогу точно покажу!

Куди іти - завжди скажу!

(Компас.)

Там снують акули, стрибають горили.

Страшні «великі злі крокодили

Будуть вас кусати, бити й ображати».

Пам'ятаєте те місце, де не можна гуляти?

(Африка.)

Взяли аркуш, розграфили,

Позначками весь покрили.

Різні всі там кольори.

Рамку також провели.

(Географічна карта)

 

Зміст конкурсів ігрової програми:

1.Конкурс підняття якоря. Для конкурсу заздалегідь виготовляються дві палички-намоталочки, відміряють однакової довжини мотузки і прикріплюються до одного кінця паличок, на кінцях мотузочок закріплюються невеликі важки. Два учасники на швидкість починають намотувати мотузку т. е піднімають «якір». Перемагає пірат, який швидше підніме «якір». З кожним разом залишається все менше і менше гравців, поки не залишиться хтось один.

2.Рухливий конкурс для всієї команди: визначте різні рухи, які необхідно буде виконувати( «право руля»-команда піднімає праву руку вгору; «ліво руля»- ліва рука вгору; «кругом»- поворот навколо; «підняти вітрила»-команда піднімає вгору обидві руки) робимо рухи під музику називаючи команди в різному порядку.

3.Конкурс на знання корабельних термінів. Беремо аркуші якогось одного кольору і пишемо на них різні терміни,  які присутні на кораблях ( наприклад палуба, каюта, трап, корми тощо ), далі беремо листи зовсім іншого кольору і пишемо на них правильні відповіді (визначення). Перетасовуємо листи. Учасники конкурсу повинні правильно розкласти листи з терміном і визначення до нього.

4.Конкурс проходження зачарованою долиною. Для цього конкурсу придумується легенда про підступну злу чаклунку, яка тільки й чекає кого б зловити і зачарувати, але робить вона це лише з настанням ночі. Перейти долину  можливо тільки вдень, але як тільки оголошується ніч, всі відразу завмирають, не рухаються і навіть не ворушаться.

5.Конкурс «Перетин орлиних скель». Учасникам паті, тобто піратам, пропонується пройти по тонкій мосту ( їм будуть служити звичайні скакалки) над уявними скелями. Далі після першого проходження можна ускладнити завдання і пройти міст вже із зав'язаними очима.

6.Конкурс на вибір корабельного кока. Для того, що б визначити, хто ж з учасників отримає звання корабельний кухар проводиться гра «їстівне-неїстівне» самому уважному, буде запропоновано організувати пригощання.

                                   

                                            

                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото ігрових моментів заходу

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08690.JPGC:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08694.JPG

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08698.JPGC:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08676.JPG

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08692.JPGC:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08691.JPG

 

 C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08675.JPG

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08678.JPGC:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DSC08696.JPG

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Сценарії
Додано
16 березня
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку