Сценарій "Жіночий квартал"

Про матеріал
Мета: створити святковий весняний настрій; розвивати акторські та співочі навички, координацію рухів у таночках, вміння дотримуватися сценарію; розвивати творчі здібності дітей, артистизм, здатність до емоційного відчуття художнього слова; виховувати взаємопідтримку, взаємоповагу, виховувати любов до жінки. У сценарії задіяні всі діти класу, провідні ролі - Принцеса, Король, Петарда, її мама, Вередуля, лялька Барбі, Стиліст.
Перегляд файлу

Тема: Жіночий квартал

Клас: 2-А

Мета: створити святковий весняний настрій; розвивати акторські та співочі навички, координацію рухів у таночках, вміння дотримуватися сценарію; розвивати творчі здібності дітей, артистизм, здатність до емоційного відчуття художнього слова; виховувати взаємопідтримку, взаємоповагу, виховувати любов до жінки.

 
Матеріально-технічне забезпечення:

  •        дидактичне забезпечення: костюми для героїв, золотий медальйон, книга з чаклування, валіза, штучні квіти, сумка Стиліста з речами для Вередулі, подарунки мамам.
  •        технічні засоби навчання: аудіоапаратура, диск із записами фонограм пісень.
  •        використані джерела інформації:
  1.     Дуброва Г. Г. Новорічна феєрія казки. Збірка сценаріїв /   Дуброва Г. Г.,  Бородіна О.Г., Хопляк Л.М., Шкряда Л.В. [Електронний ресурс] - Режим доступу:

  http://kulturakrda.com.ua/wp-content/uploads/2017/10/zbirka.pdf

Складова моделі успішного випускника: Творча особистість

Орієнтир складової моделі успішного випускника: самопізнання (очікувані результати – самоактуалізація прагнень до самостійності, формування позитивного сприйняття індивідуальності в собі та новизни в оточенні); дивергентне мислення (очікувані результати – розвиток креативного та творчого мислення, уяви, фантазії, вміння знаходити нові ідеї та реалізовувати їх); творча самореалізація (очікувані результати - реалізація творчих здібностей , розвиток творчої активності).

Складова моделі успішного випускника: Фахівець

Орієнтир складової моделі успішного випускника: світогляд (очікувані результати – розвиток обізнаності про професії), професійне самовизначення (очікувані результати – здатність співвідносити свою особистість із вимогами певної професії, аналіз наявності та розвиненості особистісних базових якостей).

Складова моделі успішного випускника: Громадянин

Орієнтир складової моделі успішного випускника: сімейні цінності (очікувані результати – знання та збереження сімейних цінностей).

Педагогічний інструментарій для формування успішного випускника: особистісно-орієнтований,  компетентнісний,  діяльнісний підходи; технологія формування творчої особистості, форма роботи – концерт.

ХІД ЗАХОДУ

Звучить музика, виходять дівчата, співають пісню

 

Вже жіноче свято.

Свято всіх жінок прийшло.

Готувались ми завзято

І красуні всім на зло.

 

Цей день - лиш наш день,

Життя гортає сторінки!

А хлопці тут зайві,

Бо тут лише жінки!

Приспів:

Це жіночий квартал – алілуя!

Це жіночий квартал!

Це жіночий квартал – алілуя!

Це жіночий квартал!

Дівчинка 1:

Доброго вечора, дорогі глядачі! Вас вітає шоу «Жіночий квартал»!

Дівчинка 2:

Дорогі жінки! Вітаємо вас і нас з прекрасним весняним святом! Нехай на ваших обличчях цвітуть посмішки, а турботи і печалі нехай зникнуть назавжди.

Дівчинка 3:

Щастя вам, дорогі жінки, добра, краси, кохання, вічної молодості і весни!

 

Дівчинка 4:

Ми бажаємо всім, хто присутній у цій святковій залі, чудового настрою і гарного дня!

 

Дівчинка 5:

Жіноче свято і весна

Несуть з собою дні погожі.

По всій Землі, для всіх людей –

Весна і жінка дуже схожі.

Дівчинка 6:

Весна у природі – це завжди, як диво,

Так само і жінка буває вродлива,

Буває примхлива, буває журлива...

Нехай тільки кожна з нас буде щаслива!

Дівчинка 7:

Недарма  ж і весняне свято ми вирішили святкувати без хлопців! Ласкаво просимо в «Жіночий квартал!»

Модниця:

Нарешті настала весна! І для того, щоб її відчути, потрібно провести прекрасне свято - 8 березня! Для цього мені потрібні найкращі дівчата! Сподіваюсь, що серед вас є такі. Якщо такі є – крок вперед!

Усі роблять крок вперед

Модниця:

(дивується, підходить до кожної і запитує) Ну, розкажіть про себе.

Софія Л.:

Я – тендітна,  симпатична,

Працьовита  і  лірична,

Артистична  повсякчас

Я – Софія,  просто  клас!

Олена:

Добра,  ввічлива, старанна

 І  працюю  дуже  гарно,

 Хоч  соромлюсь часто я,

Але Лєна – чарівна!

Даша:

Доброзичлива  і  щира,

Неповторна  і  красива,

Даша є  така:

І  розумна , і  струнка.

Весна:

Танцівниця – вищий  клас

І красуня я нівроку!

Краще  б  танці, а не  уроки,

бо  завдають  вони  мороки.

Варя:

Вмію  все  і  все  я  зможу,

У  скрутну  хвилину  допоможу.

І  розумна,  і  красива,

Працьовита,не  лінива.

Маша Ф.

Дівчинка я  бойова,

Захищу  себе  сама.

Дуже люблю  малювати,

Ще  багато  хочу  знати.

Модниця:

Так, справді усі талановиті! Хочу вас усіх познайомити ще з одними красунями. Думаю, що їх талант – незаперечний!

Танець хлопців

Дівчинка 1:

Та це ж наші хлопці!!!

Хлопчик 1:

Ми також хочемо святкувати,

Візьміть нас, будь ласка, на свято.

 

Хлопчик 2:

Ми з нетерпінням цього дня чекали,
І з усмішкою  прийшли в цей час,

Хлопчик 3:

Щоб в нашім світлім і наряднім залі   
З жіночим святом привітати вас.

 

Хлопчик 4:

Усім, хто є в цьому залі,
Бажаємо здоров'я і довгих літ!

Хлопчик 5:

Прийміть же від щирого серця...

Разом:

Гарячий весняний привіт! (Повітряний поцілунок)

Хлопчик 6:

Сьогодні всі, неначе з казки,

Неначе Барбі чарівні.

Хлопчик 7:

Для вас усе: любов і ласка

Сюрпризи, танці і пісні!

Хлопчик 8:

Запрошуємо весь «Жіночий квартал»

На цей прекрасний весняний бал!

Танець «Вальс»

 

Король з Принцесою виходять. Музика

Принцеса:

Тато, така радість! До нас у гості на свято приїжджає ідеал всіх дівчаток – лялька Барбі!

Король:

Треба підготуватись до її зустрічі!

Принцеса:

Так, так. І не забудь свій королівський медальйон із чистого золота!

Король:

Добре-добре!

 

Музика. Йдуть зі сцени.

 

Музика. Виходять Маманя і Вередуля. Боксують.

Маманя:

Захищайся! Захищайся!Хочу з тебе, Вередуля, виростити справжню жінку!

Вередуля:

Маманьо….А що ти від мене приховуєш?

Радіо:

Увага! Увага! Останні новини. Його величність Король в супроводі охорони поїхали зустрічати Барбі, яка прибуває сьогодні із Різнокольорової країни святкувати 8 Березня разом із Принцесою.

Маманя:

І хто тебе за язик тягнув, електрична балаболка?

Вередуля:

(наче сирена) А-а-а-а-а-а!

Маманя:

Почалося….

Вередуля:

(кричить ще голосніше).Хочу Барбу!

Маманя:

Не кричи, рота закрий!

Вередуля:

Не закриююююю!!!! (плаче)Подружки у мене немає ! Хочу ідеал всіх дівчаток – БАРБУУУ!

Маманя:

Що ж це виходить: у жіночий день у  доньки сусідки буде Барбі, а у моєї – ні??? Петарда! Петарда!

Вередуля:

Петарда, сеструня!

З’являється Петарда

Петарда:

Чого волаєте, родичі?

Музика, виходить Петарда.

Маманя:

Ти вже тут? Все чаклуєш?

Петарда:

Чаклую, експериментую

Маманя:

Діло є!

Петарда:

Задумали злочин? Ще й у день всіх Жінок? А я думаю, чого це в мене руки чухаються?

Маманя:

До Принцеси на 8 Березня прибуває Барбі. Треба Короля обдурити, Барбі заманити.

Петарда:

Заманити? Але як? Там охорона.

Маманя:

(вказує на книгу). Ось ти і думай! Пішли, Вередуля, ця Барбі буде у тебе!

Йдуть зі сцени. Петарда листає книгу.

Петарда:

Знайшла!!!!!! (тікає зі сцени)

Музика. Виходить Король

Король:

Ну де ж вона є?? Вже давно повинна прилетіти! Увімкніть музику для зустрічі!

Звучить музика. Виходить Петарда з валізою

Петарда:

Стоп, стоп, стоп! (Музика замовкає. Звертається до Короля). Не треба музики!

Король:

Як не треба! Це музика для іноземної гості!

Петарда:

Ну!

Король:

Що ну?

Петарда:

Іноземна гостя перед тобою!

Король:

(оглядаючись) Де?

Петарда:

Я і є іноземна гостя, Барба. І ти мене обіжаль!

Король:

Барбі? Ескьюз мі. Вибачте. (Король виконує реверанс)

Петарда:

(зупиняє Короля) Айн мінут! Який бьютифул квіти! Який бьютифул медальйон!

Король:

Що?

Петарда:

Давай квіти, кажу. У нас мало часу.

Король:

Вибачте. (Вручає квіти) Це вам, як справжній ідеальній дівчинці. Зі святом!

Петарда:

Мерсі. Ваше королівство, фантастіш! А зараз треба змиватися.

Король:

Не зрозумів.

Петарда:

Поїхали, кажу!

Король:

Поїхали, прошу.

Музика. Король бере валізу Петарди. Петарда віднімає валізу та йде вперед. Король слідує за нею. Їх місце одразу займає Маманя.                             Вона переодягнена в королеву

Маманя:

Поїхав із Барбі. (Сміється, потирає рики)

Музика. Вихід Барбі.

Барбі:

(звертається до Мамані) Вибачте будь-ласка, це не ви Король?

Маманя:

Єс!

Барбі:

Дуже приємно! Мене звати Барбі

Маманя:

Так ось яка ти Барбі. Дивно, я думала, що ти розмовляєш на іноземній мові.

Барбі:

Нічого дивного, просто я вмію розмовляти на всіх  мовах світу.

Маманя:

Яке в тебе гарне плаття, ідеальна дівчинка!

Барбі:

В мене їх багато і я обіцяю вам одне з них подарувати до свята.

Маманя:

По-да-ру-ва-ти? Та що я, вкрасти не в змозі … (пауза). Мені це ні до чого, а ось моїй донечці вони сподобаються. Поїхали.

Барбі:

Дуже дивний Король…

Йдуть зі сцени. Виходять Король і Петарда

Король:

Прошу вас, проходьте. Доню, подивись, хто до нас приїхав.

Вибігає Принцеса, зупиняється.

Король:

Знайомтеся. Улюблениця всіх дівчаток – Барбі.

Петарда:

(посміхаючись) Бонжур. Какая чудова ребьйонка. (Пауза)

Король:

Доню, що з тобою. Ти ж хотіла познайомитися з Барбі.

Принцеса:

Здрастуйте

Король:

Ти не здорова, доню?

Петарда:

Короший, короший, лапуня. (Пауза)

Король:

З вашого дозволу, я піду перевдягнуся

(йде)

Петарда:

Все о‘кей, чудова дитинко?

Принцеса:

Барбі розмовляє на всіх мовах світу.

Петарда:

Так? Чого ж я собі язика ламаю? Чого ти так дивишся?

Принцеса:

Барбі ввічлива і лагідна

Петарда:

Так? А я ввічлива і дуже лагідна.

Принцеса:

У Барбі довгі, густі, пухнасті коси.

Петарда:

А у мене що, мочалка на голові? Коси. Можна сказати дуже пухкі.

Принцеса:

А що у Вашій валізі?

Петарда:

розгублено) А що у моїй валізі?

Принцеса:

У Барбі у валізі різні гарні плаття, книги, подарунки.

Петарда:

(полегшено) Є, є і книги і плаття, і подарунки.  Все є. (Пауза)

Принцеса:

Ще Барбі знає багато гарних пісень. Наприклад, про маму.

Петарда:

І я знаю! Зараз все буде!!

Дістає з валізи чарівну книгу. Чаклує – музика.

Виходять всі діти співають пісню про маму.

Принцеса:

Я зрозуміла. Ти – не Барбі. Ти просто дівчинка-чаклунка. А куди ж ти поділа Барбі? Відповідай. Без неї ми ж не зможемо відсвяткувати.

Петарда:

Ну, добре. Я так розчулилася після такої пісні! Відведу тебе до Барбі.

Йдуть зі сцени. Виходять Маманя, Барбі

Маманя:

Вередуля, Вередуля! Дивись кого я тобі притягла.

Барбі:

Дивне ім‘я.

Маманя:

Нічого дивного. Яка дитина, таке й ім‘я.

Барбі:

Ви не Король! Ви мене обдурили!

Вибігає Вередуля

Вередуля:

(кричить від радості) Барбі! Барбі! Барбі!

Маманя:

(до Барбі) Чумадан давай. (Йде зі сцени)

Вередуля:

Це моє! (Перехвачує валізу)

Барбі:

Негарно брати чуже.

Вередуля:

(Сміється.) Бери все, що погано лежить, будь жадібним, ображай слабких, нікому не вір, ні з ким не товаришуй.

Барбі:

Хто це тебе цьому навчив?

Вередуля:

Хто-хто? Дід Піхто! (Сміється. Намагається відчинити замки на валізі) Сеструха в мене вумна. Справжня чаклунка.

Барбі:

Я відразу відчула, що у вас робиться щось неладне. Зараз мені все зрозуміло: вас треба рятувати, тому що ви зачаровані.

Вередуля:

(Грізно) Кого? Нас? Це тебе треба рятувати, тому що ти звідси ніколи не вийдеш.

Барбі:

А раз так, то зараз ми з тебе будемо робити справжню Дівчинку. Я теж трішки чарівниця.

Плескає три рази у долоні. Музика. З’являється Стиліст.

Барбі:

Це – Стиліст. Зараз він з тебе зробить справжню красуню.

Вередуля:

(Дивиться на себе) Не може бути!!!

Стиліст:

Бонжурно сеньйорити!!! З кого тут треба наліпити бамбіно??

Барбі:

Ось, із неї.

Стиліст:

Уно моменто!

Музика. (Відкриває валізу Барбі, одягає, фарбує вії, губи, рум’яна).

Стиліст:

Ось! Ідеальна донна!

Барбі:

Яка ідеальна??? Йди звідси!!! (Проганає Стиліста) Розумієш, дівчинка повинна відчувати себе дівчинкою не ззовні, а в середині. Я впевнена, що душа у тебе добра. Просто ти не знаєш чарівних слів. Будь завжди ввічливою, доброю, щирою і в тебе з’являться справжні друзі!Ось побачиш!

Музика. На сцені з’являються Петарда і Принцеса

Принцеса:

Барбііі! (Обіймаються)

Вередуля:

Сестричка! (Обіймаються)

На сцені з’являються Король і Маманя

Король:

Промінь сонця запалить ранкову росу, –

І заграє вона, забринить веселково.

Скільки мовлено вже про одвічну красу,

Тільки я про жіночу скажу своє слово.

Любі жінки, ми вам бажаєм,
Щоб, як квіти, ви цвіли.

 

Маманя:

Щоб завжди здорові, гарні
Найщасливіші були!

Стиліст:

До кінця надходить свято,
То ж давайте, друзі, всі,

Нашим мамам побажаєм
Щастя, радості й краси!

Дитина:

Так будьте завжди ви
Красиві і щирі.
А зараз прийміть
Ці даруночки милі.

Музика, діти вручають подарунки

Вчитель:

А зараз вітання від наших хлопчиків для маленьких  красунь.

 

Артур:

Ви, дівчатка, ну й дівчатка!                                     

Як з журналу мод зійшли.                                           

В 1класі на початку                                                 

Не такі ви всі були.                                                   

Гриша:

Вас сьогодні ми вітаємо, 

Цілий день не ображаємо, 
Відкриваєм двері в клас,

Пропускаєм усюди вас.

Максим Л.

Не зі зла ми вас ображаємо,

На уроках, буває,  заважаємо,

Ми цінуємо вас, поважаємо,

І життя без вас не уявляємо!

Єгор:

Тож приймайте ви вітання

І найкращі побажання:

Будьте красиві, будьте щасливі,

Будьте розумні, гарні, чутливі!

Вчитель:

Прийміть. дорогі наші дівчатка, ці подаруночки від справжніх джентльменів.

Хлопці вручають дівчаткам подарунки

Вчитель:

Вітаємо усіх зі святом Весни і Жінок і запрошуємо на нашу дискотеку!

 

 

docx
Додано
14 грудня 2024
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку